Jump to content

Vai hana LV operatoriem?


versatile
 Share

Recommended Posts

Labs vakars,

Paralēli darbiem, nolēmu šovakar papētīt LMT mazcenas mobilo piedāvājumu. Tā kā uzņēmums bauda LMT korporatīvo pieslēgumu un man piešķirts galvenais numurs, bez liekas domāšanas noslaucu pēdējo MM sarakstu. Pieliku arī atačā, lai redzat par ko ir runa. Kritēriji man vienkārši - vēlams metāla korpuss, vēlams qwerty, iespējams tačskrīns, bet ne kā prioritāte un ne kā vienīgais teksta/numuru ievades līdzeklis, labs kalendārs un sinhronizējamība ar MS un ne-MS produktiem, laba korpusa kvalitāte, laba skaņas kvalitāte, laba ergonomika. Wifi, bluetooth, vēlams gps. VISS. Domāju, diezgan samērīgas prasības mūsdienām.

Es ceru, ka šis mazcenas mobilo piedāvājums ir slikts joks, pretējā gadījumā, man kā LMT klientam ir visai nopietnas bažas par mana operatora stabilitāti. Un citi neizskatās labāk, ja kas.

Tiem kas tankā - iepriekš korporatīvais mazcenas mobilā piedāvājums bija feins ar to, ka a) paņemt varēja teju jebkuru trubu b) bija plašākas iespējas variēt ar termiņu - ņemam lētāku šodien, līgumiņš uz pusgadiņu-gadiņu ilgāk, vai otrādi, utt., nu un c) telefoni nebija par sviestmaizi, bet piedāvājumi bija izdevīgi. Nemaz nerunāsim par nepārskatāmo failu - tam, kurš šo sastādīja, excel lietošanas nodarbībās vajadzēja ar lineālu pirkstus nozilināt.

 

 

Tātad, secinājumi no šī LMT faila un arī konkurentu piedāvājumiem - vai drīzāk pieļāvumi.

1. LV operatori vairs nevēlas ilgtermiņa klientus - pareizāk sakot, viņui to vēlas, taču priekšroku dod tiem, kas maksā šodien un rīt iet citur, nevis dod priekšroku tiem, kas ir ilgi lojāli vienam operatoram.

2. operatoriem ir pakaļā. Klienti nemaksā, bieži maina operatorus, ignorē mazcenas mobilo līgumsaistības.

3. tirgum nav redzama perspektīva/mazcenas mobilo īpatsvars ir tik liels, ka nav reāli ar šiem piedāvājumiem piesaistī jaunus klientus

4. operatori nākotnes perspektīvu redz visai drūmu, paredz pieaugošu bezdarbu un bezatbildību, attiecīgi, nevēlas ielaisties ilgtermiņa saistībās ar LV iedzīvotājiem un uzņēmumiem/

 

 

 

Protams, Nokia E51 no saraksta jau pazuda kādu laiku atpakaļ. Labi, hren s ņim, vecs modelis, ar gļukiem, pogas plīst ārā. Tad domāju par E71 vs E63 - arī it kā nav tie jaunākie modeļi, bet tomēr... Nav vairs sarakstā neviena no šiem. Ok, nu, pieņemsim, ka noņemti no ražošanas un visos veikalos izpirkti.

Tad vēl izvēle starp termiņiem ir kļuvusi, nu, biznesa cilvēkam smieklīga - 18 un 24 mēneši, kur 12, 30, 36? Ja es pērku e-series nokiju metāla korpusā, tad 3 gadus tai tomēr vajadzētu izvilkt, kā arī mobtelu funkcijas vairs mūsdienās nemainās tik ļoti, lai telefons pa 3 gadiem novecotu - daudzi joprojām lieto tos pašus E50, K750i, utt modeļus, kas pēc saviem parametriem nebūt nav sliktāki par jaunajiem. Vai, tieši otrādi - ja vēlos vienu gadu pastaigāt ar to pašu N97 un pēc tam pirkt nākamo?

Piedāvājumā tikai nokia, SE, samsung un LG telefoni, pārītis HTC. Pie kam, diezgan šaurs modeļu klāsts. Un, kas īpatnēji, arī pārējiem operatoriem tas pats. Bite turas ar blackberry. izskatās sakarīgi aparāti, btw.

Tālāk. "mazcenas" piedāvājumu cenas. Jopcik, dārgie operatori, ar kuru galu jūs domājat? Kāpēc lai es slēgtu līgumu uz 2 gadiem un maksātu 200+ latus par telefonu, kas maksā aptuveni 250 Ls jauns veikalā, nebloķēts?

Un kāpēc "ikdienas" piedāvājumā nav neviena normāla mazcenas telefona, visi tikai pamata klases - nu, bez wifi utt? Es te nerunāju par, piemēram ne mazcenas, bet nomaksas e52, kas iebāzts tajā pašā sadaļā - pie formulas 28 likt klāt piemaksāt vēl 3 latus par mobtelu ir, maigi sakot, smieklīgi...

 

Protams, protams, te vietā piebilst, ka nevajadzētu uzskatīt, ka es tagad izgāžu žulti jo nevaru tur mobzi atļauties - VARU, bet - kāpēc man ar teju 9 gadu stāžu pie LMT - un 23 gadu vecumā tas nav maz - nav iespējas iegādāties telefonu par zemāku cenu, lai lietotu šī paša operatora pakalpojumus? Pie kam, par spīti visam - krīzei-šmīzei - tas pats vodafonis, piemēram, tieši šādus tarifu plānus arī piedāvā: http://shop.vodafone.co.uk/shop/mobile-phone/htc-tattoo - man kā reiz derētu tas 30 mārciņu plāns ar unlimited internetu, 600 minūtēm un ciknutur īsziņām.

Jā, operatorus – LMT – var saprast, tirgus mainās, varbūt daļa cilvēku bezatbildīgi pieiet maksājumu jautājumam, utt. Bet nosaukt šādu piedāvājumu par “Īpašo mazcenas mobilo piedāvājumu korporatīvajiem klientiem” ir, atvainojiet, ņirgāšanās.

Uz biti, protams, neiešu, kaut blackberry ir kārdinošs. Bet jauna telefona vietā varbūt kādu no vecajiem labajiem PALM aparātiem gan paņemšu – pārsteidzoši moderni savam laikam viņi bija, un man par izskatu svarīgāka ir funkcionalitāte un uzticamība.

 

Tā ka… uzmanamies, sargamies, maksājam laikā rēķinus – jo izskatās, ka situācija nopietna, un operatori drīz izdarīsies tāpat kā bankas ar saviem klientiem.

KORP_mazcenas_mobilie_2009.11.03.pdf

Link to comment
Share on other sites

Skatos Tev tāds nenopietns korporatīvais līgums gadījies! Aptuveni pirms mēneša ņēmām HTC Hero uz 3 gadiem ar vienreizēju maksājumu! Tāpat arī iPhoni bija pa nedaudz lētākām naudiņām uz visdažādākajiem termiņiem ar vienreizēju maksājumu!

Link to comment
Share on other sites

Atrodos zem LMT VIP līguma. Pašam bija doma paņemt jaunu aparātu, tipa mazcenas. Novilku šo pašu sarakstu pirms kādas nedēļas un kapitāli aplauzos. Neko ņemšanas vērtu, ko arī varu atļauties, neatradu. Vienīgi Nokia 5800. Tā kā jau taisījos iet uz veikalu un ņemt ciet, bet rūpīgāk palasot internetā review/atsauksmes pārdomāju. Tagad dilemma ņemt kaut kādu ipodu un staigāt ar veco trubu, vai arī pasēdēt sludinājumu portālos un paņemt kaut ko mazlietotu un labā stāvoklī. LMT pēdējā laikā liek vilties arvien biežāk un biežāk. Nopietni sāku apsvērt domu par migrēšanu un Biti.

 

Jans, man pieejamais saraksts ir identisks ar versatile pievienoto. Iepriekšējie LMT saraksti bija manāmi patīkamāki.

Labots - cash^
Link to comment
Share on other sites

versatile

Skatos Tev tāds nenopietns korporatīvais līgums gadījies! Aptuveni pirms mēneša ņēmām HTC Hero uz 3 gadiem ar vienreizēju maksājumu! Tāpat arī iPhoni bija pa nedaudz lētākām naudiņām uz visdažādākajiem termiņiem ar vienreizēju maksājumu!

 

 

gan jau ka var zvanīt, lūgties un sarunāt - bet nafig?!

Turklāt, pirms mēneša uz 3 gadiem ar vienreizēju maksājumu VARĒJA paņemt. Vairs šādas opcijas nav, vismaz ne šajā failā...

Link to comment
Share on other sites

Sarakstus neesmu skatījies sen, parasti eju un apskatos plauktā kas patīk! Pagaidām nav bijušas problēmas! Protams, varbūt kaut kas pa pēdējo mēnesi ir mainījies!?

Link to comment
Share on other sites

Labi, ka es vel vasrā paspēju uz Tele2 paķert kaut cik normālu trubu...

 

Tagad skatos - toč, visiem operatoriem - gan LMT, gan Tele2, gan Bite pilnīgi neviena normāla telefona. Kaut kādi lētās klases aprāti + gandrīz visiem tlefoniem ir kaut kāda mēnšmaksa parādijusies. Beigu beigās to telefonu man lētāk sanāk nopirkt bez līguma.

 

 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Cik nu hana operatoriem, bet mazcenas piedāvājums tiešām sūnains.

Nekā ievērības cienīga, ja neskaita iphonu neskaitāmas variācijās.

Izskatās, ka pats turpināšu lietot SE K750i, jo nav vēlmes mainīt uz citu maksājot par fīčām, ko neizmantoju.

 

p.s.

jā kādam interese, tad tirgoju sarkanu SE W760i ideālā stāvoklī. Fīčas daudz un dažādas, bet tomēr bremzīgs.

Link to comment
Share on other sites

tas zinaamaa meeraa ir rezultaats cenu karam... Labaakas cenas sarunaam - suudiigaaks subsidaacijas levelis telefoniem

 

edited: 26.10 exceliitii piedaavaajums ir garaaks un ir arii 30/36meeneshu varianti shaadaam taadaam trubaam, paarsvaraa tieshi HTC

Labots - Tominjsh
Link to comment
Share on other sites

Tikko iečolēju! Esmu uz pakaļas! Lai gan jaunu trubu nevajag, izvēli par plašu nonosauksi. Aizsitu mailu savam LMT cilvēkam- redzēs ko atbildēs. Bet jau jau citiem operatoriem tas pats piedāvājumā, tad neko skaļi neizbļaustīsies. Teiks,- nu bet konkurentiem tas pats!

Link to comment
Share on other sites

Nav ko šeit dauz runāt :stop:

Jāiet uz Trodeks vai citu dīleru veikalu un jajautā uz vietas jebkurš MT kas patīk, viņi gan jau pateiks var vai nevar to pirkt kā 'mazcenas mobilo'.

:close_tema:

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Par operatoriem dzirdēts tas, ka nemaksātāji ir mazākā problēma. Cilvēki ir nenormāli pieraduši pie mobilajiem sakariem un tā pat savus 10...20...30 un vairāk latus mēnesī atloka operatoram. Arī "staigāšana" starp operatoriem neesot tik liela problēma kā zemie tarifi. No LMT strādājošas personas nopratu, ka kopš Bites ienākšanas tarifi ir baigi uz leju nospiesti. Cilvēks teica, ka faktiski izskatījās, ka pirms Bites ērā T2 un LMT ir bijusi vienošanās par tarifiem (vienam drusku augstāki, bet ir papildus pakalpojumi; otram - zemāki un prastāki pakalpojumi). Varētu būt, ka Bite ienāca ar baigu vērienu, nekādās sarunās ar citiem operatoriem nav ielaidusies un klientus piesaista ar ļoti zemām maksām. Tad arī T2 un LMT attapušies ka ir mēsli, vieni jau pasen likvidējuši palielo autoparku, otri izrakuši bedri Mazsalacā u.t.t. Karoč beidzot ir brīdis, kad LMT vairs nav 57 milj.LVL gada peļņa pēc nodokļu nomaksas (šķiet ka tas bija 2004. vai 2005. gadā).

Link to comment
Share on other sites

Skatos Tev tāds nenopietns korporatīvais līgums gadījies! Aptuveni pirms mēneša ņēmām HTC Hero uz 3 gadiem ar vienreizēju maksājumu! Tāpat arī iPhoni bija pa nedaudz lētākām naudiņām uz visdažādākajiem termiņiem ar vienreizēju maksājumu!

Šis te jaunais saraksts ar mainītiem mazcenas noteikumiem darbojas tikai no novembra. Pazīstams dīleris pačukstēja- ja plānots mazcenieks, lai iegādājas vēl oktobrī. Tā, ka nopietns vai nenopietns korporatīvais te ņe pričom.

Link to comment
Share on other sites

Es arii domaaju, ka bite sarunaas ar LMT, Tele2 nav ielaidusies, tapeec jau ir taads cenu liimenis tieshi sarunaam, kaa tagad - pats savaa laikaa bitee nosleedzu liigumu, tagad jau ir cits piesleegums-3 sant/minuute visi tiikli, kaa arii sms neierobezoti, es teikshu taa, samaksaa 7ls(cenaa ir mazcenas samsungs) un suuti cik gribi sms, kaa arii 2,5 h runaa katru meenesi visos tiiklos. Ir pabuuts pie bites prieksniekiem, cik priekshtats, baigi stingri, viss veersts uz klientu apkalposhanu, godiigu attieksmi, luuk taa.

Labots - gena
Link to comment
Share on other sites

Mans minējums kāpēc ļoti maz 36 mēnešu piedāvājumu.

 

Pēdējā laikā nav gadījies redzēt telefonu, kas spētu pat 2 gadi bez remonta novilkt... Lielākā daļa pat 2 gadu laikā ir pabijuši garantijas remontā un ne vienu reizi vien!

 

Tā kā ražotājs nodrošina labi ja 2 gadi garantiju, bet parasti tikai 1 gadu, tad pat 2 gadi garantija ir uz pārdevēja - šajā gadījumā LMT rēķina. Līdz ar to 3 gadi līgums = 3 gadi garantija operatoram nu nekādi nav izdevīga!

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

mans personīgais viedoklis

vienkārši tirgū nu ir sasniegts punkts kad tauta ir mobilizēta gan sakaru gan trubu ziņā

ja 10 gadus atpakaļ mobilais bija kautkas - tad tagad tā ir apsolūta širpotreba lieta

gan pieslēguma

gan aparāta ziņā

paskatamies kaučvai 5 gadus atpakaļ cik maksāja vidēja/dārga truba 100-150/300-400

un cik tagad 50-100/200-300

pat prasti uz sevi paskatoties man plauktā stāv 4 tubas uz diviem aktīviem numuriem - nach man jaunu trubu ?

nu nav vairs intereses pēc kaučkādiem mazcenas subsidētajiem mobilajiem

štrunta mobilais vairs nav tā vērts lai līstu saistībās ar operatoru "uz gadiem"

ja tautai nav peprasījuma pēc mobilaiem - nav ari piedāvājumu no operatoru puses

 

+ tautas maksātspēja ir totāli zema un spīzdīgāks mobilais nu nebūs pirmās nepieciešamības prece

Link to comment
Share on other sites

Sen atpakaļ lasīju par tādu lietu,kā mazie veikaliņi ar senām ģimenes tradīcijām Vecajā Eiropā un hyper-mega mārketiem it visur pasaulē(ne Zimbabvē un tml.)Kāda atšķirība?Hipermārketā tu esi kārtējais bezpersoniskais pircējs,kas atstājis savu naudiņu(cerams,ka kaut ko nenozadzis) un atstājis šīs telpas,bet mazajā bodītē tev pārdevēja pajautās,kā klājas taviem bērniem vai kā garšoja vīns un siers,ko pagājušo reizi nopirki...Meloč,no prijatnoje-kā saka krievi.Kādēļ šī lirika?Gandrīz 12 gadus biju LMT klients un izmantoju vienīgo,man zināmo bezmaksas zvanu(30min.) uz visiem tīkliem pieslēgumu ''Piezvani man",bet sarēķinot kopā visus +un-,tad izdevīgākais izrādījās "Bite parunāsim" un pirmais zvans no LMT atskanēja pēc pāriešanas uz BITE,bet nākošais pēc pusgada ar jautājumu-"vai jūs zināt par jaunajiem LMT pieslēguma veidiem?"Ja nebūtu pārgājis,tad droši vien arī neuzzinātu-tarifs "Mūsējie" ir pat ļoti ok.Ir runa par attieksmi,nevis kā pret bezpersonisku(nosacīti) klientu,kas veido šo miljonu peļņu...

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Nu gan... salīdzināts LMT tiešās pārdošanas stratēģiju ar REiropas mazajām piparbodēm. Piparbodēs piedāvā parasti svaigas, tikai konkrētajam reģionam (pilsētai u.t.t.) raksturīga vai tur pat ražotas preces - sieri, vīni un stingrie alkoholi, maize, gaļas u.c. Un cenas tur ir uh uh uh salīdzinot ar lielveikaliem, tādēļ arī ir attieksmīte. Citādāk tu to vītināto gaļas gabalu pa 40 EUR/kg un vīna pudeli par 25 EUR nepārdosi.

 

A ko piedāvā LMT? Tērē manu laiku ar pļāpām, tipveida pieeju visiem "aizmukušajiem" un 1x gadā 300Ls vērta telefona izlozi starp simtiem tūkstošu abonentu. Pheh!

Link to comment
Share on other sites

Nezinu kā ar "LMT tiešās pārdošanas stratēģiju",bet kalkulators ir bezkaislīgs un nav ietekmējams-ja agrāk maksāju par diviem numuriem ap 25-30,tad tagad par to pašu 7-10LVL.Tiesa,pārsvarā zvani tiek izdarīti uz "aizmukušajiem" abonentu numuriem...

Labots - doms
Link to comment
Share on other sites

Es vēl ar vien nevaru nobrīnīties par LMT lojālajiem klientiem... Vai tie tiešām ir tik akli, slinki rēķināt vai kā savādāki cilvēki, bet citu operatoru piedāvājumi ir acīmredzami izdevīgāki un barot kaut kādu LMT?! Es kā atceros tos rekordus, kādus piestādīja LMT, sorry, nekādas lojalitātes no viņu puses- klients ar augtāko atlaižu līmeni maksā vairāk kā jauns Bite klients, kāda jēga no viņu atlaižu programmām? :( Un runājot par mazcenas mobilajiem- tas agrāk liekas bija kā modes kliedziens, takš tajos dualos un kur tur vēl, rindās stāvēja pēc tiem telefoniem, tagad laiki gājuši uz priekšu, kaut vai ieejot salidzini.lv var atrast lētāko piedāvājumu un iegādāties to pašu telefonu par stipri zemāku cenu kā T/C. Arī šie mazcenas piedāvājumi nemaz nešķiet izdevīgi- kaut vai šeit piedāvātajā sarakstā- nokia e66 maksā 155Ls, bet lētākais interneta veikalu variants maksā 156Ls- bez saistībām :) Kur izdevīgums? :D

Link to comment
Share on other sites

azarbaidzz

gadijumaa nav ata ka tiem kas pirms 5 gadiem bija nodzivojushi pie lmt 5 gadus bija max 35 % atlaide, bet tagad tiem kas ir nodzīvojuši 10 gadus ir tie paši 35% un tiem kas ir nodzīvojuši 5 gadus ir kkādi 25 vai cik tur preocentu atlaide sarunām?

Link to comment
Share on other sites

TML tuvojas bankrotam.

Saskatu ļaunu prieku, bet nesaprotu, kāpēc.

Jo mazāk valstī uzņēmumi pelnīs, jo mazāk nodokļu valsts iekasēs, jo vairāk valsts maks tiks pildīts no mūsu - nodokļu maksātāju - kabatām.

Vai tiešām Tu vēlies šībrīža 23% IIN vietā maksāt 26, 27, 28 vai pat 30%?

Link to comment
Share on other sites

NormaalsCilveeks

VIL

 

latvietim latvietis ir saldākais ēdiens - to var pārliecināties ik uz soļa ...

 

LMT loģiski ka bija un būs lielākais spēlētājs - bet savu svaru tirgū nāksies vien krietni samazināt ...

 

mans minējums skatoties uz patreizējo bardaku kas darās

ka visi treji operatori ieviesīs širpotreba "bezmaksas zvani kur gribi" pieslēgumus

(ok protams ar kaučkādem limitiem bet praktiski ikdienišķi nesasniedzamiem)

papildus atstājot vien kādu superlētu pieslēgumu "vecmammai"

un atstājot specifiskos aļa Kazne jĒstils uc ...

 

nu nav vairs tas laiks kad varēja lepoties "mēs veicam zvanu uzskaiti ik pa sekundei nevis pa minūtei"

tagad pat jau "minūtes skaitīt" vairs nav aktuāli ...

Labots - NormaalsCilveeks
Link to comment
Share on other sites

Es atkal nesaprotu tos, kuri nesaprot elementāras lietas. Ja kādu kaut kas apmierina, tad nafig kaut ko mainīt? Piemēram man ir Vienādais 7 LMT pieslēgums. Tajā ietilpst numura noteicējs un 200 minūtes zvanu uz visiem tīkliem. SMS praktiski nekad nesūtu. Ja mani šis apmierina, tad nah man ko mainīt? Es neesmu lojāls, vienkārši mani šis variants apmierina, un dēļ pāris latiem netaisos kaut ko mainīt.

 

Tāda sajūta, ka daži citu operatoru lietotāji ir tādi paši sekstanti kā daži iPhone lietotāji - tikai tas viņu pakalpojums/aparāts ir tas vienīgais, īstais. Tie kas to nelieto ir lūzeri un nedraudzējas ar galvu. Tiptiska bērnu dārznieku spriešana...

 

P.S. Es NEKAD neesmu lietojis mazcenas telefonus. Es parasti telefonu lietoju līdz viņš pārstāj darboties - man mobilais (pašlaik nokia E65 - dāvana no Nokia) ir sakaru līdzeklis, neviss fetišs kuru visu laiku vajag pašu jaunāko un krutāko. Attiecīgi man ir absolūti pie D kādi katram operatoram ir mazcennieki. Ja mans esošais telefons nobruks, ņemšu kādu melnbalto Nokia un atkal viss būs OK.

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Grossmeister

Ja pārsvarā zvana LMT klientiem , tad lētāk ir pašam būt LMT klientam , tas pats attiecīgi attiecas uz citiem operatoriem .

Link to comment
Share on other sites

Da pēdējā laikā tas paliek aizvien mazāk būtiski, ir minūšu limits un vienalga, kam zvani.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo, ir diezgan būtiski ja tiešām vairākumu runā vienā tīklā un ja lieto Bite Parunāsim vai LMT Mūsējie vai Tele2 Savējie. Tad runājot attiecīgajā tīklā var labi ietaupīt.

Link to comment
Share on other sites

versatile

VIL, varbūt pakomentēsi grandiozo mazcenas tel. piedāvājumu?

 

LMT vismaz man IR jēga lietot. Tas ir reāli dzīvē pierādījies fakts, un man ir svarīga maksimāla sakaru uzticamība.

Tikai nesaprotu LMT attieksmi - esmu lojāls klients, LMT mēnesī atskaitu no 23 līdz 50 latiem mēnesī + PVN + 20 par internetu (ar PVN). It kā nav tik daudz lai sistu kulaku galdā ar tekstu "es! man!", un tomēr, ir 2009. gads un lielais vairums cilvēku tādu summu par sakariem atstāj 3-5 mēnešu laikā. Tāpat arī viss uzņēmums sēž uz LMT. Kāpēc šāda ņirgāšanās par saviem klientiem? Atceliet mazcenniekus vispār, pasakiet - sorry, nevaram ņemt uz sevi tādu kredītrisku, nav kas apdrošina, ejiet dillēs - tā būtu skaidra komunikācija. Tā vietā ir kaut kāds sviests ar mēnešmaksām korpklientiem...

Sorry, ja man šodien piezvanīs no BITEs un piedāvās, piemēram, e71i vai e75 nokiju par ~50ls un līgumu uz 2 gadiem... Es nopietni apdomāšu pārnest gan darba, gan otru privāto numuru ar ibiroju (dati open, ok) uz turieni. Varbūt arī visu firmu pārcelt pēc tam, kad pats būšu notestējis. I pofig par tiem 20 vai 30 ls līgumsoda kas ir par mazcennieku sencim uz mana vārda... Pat pofig, ka bite atņēma man smuko numuru, kas tagad laikam būtu 25502205 vai kaut kā tā savulaik + kontā ieskaitīto $.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

>rubb

Man tieši liekas, ka LMT klienti un skaļie aizstāvētāji ir tie sektanti- tjipa mēs lietoajam "krutāko" pieslēgumu valstī :D

Link to comment
Share on other sites

Ir nācies lasīt daudz atsauksmju par visiem operatoriem un nav skaidrs, vai kādam no operatoriem ir kādas īpašas priekšrocības. Kādreiz kolēģa sieva bija izteikusies, ka tad, kad viņas telefonā ir Tele2 simkarte, tad telefons braukājot maršrutā Rīga-Jelgava ātrāk izlādējas. Tas nozīmē, ka Tele2 pārklājums šajā maršrutā ir vājāks. Noteikti ir vietas, kur tas būs labāks. Pagaidām negribas eksperimentēt un skraidīt no viena operatora pie otra. Tā kā es relatīvi maz runāju, tad nožēloju, ka savulaik pārgāju uz patstāvīgu pieslēgumu no Okartes. Okarte man būtu visizdevīgākā. Ar Okarti, parasti palika pāri daudz naudas. Tagad, ko neizlieto, tas pazūd. Tiklīdz bišķi parunā vairāk, tā sanāk pārmaksāt. Par numuru noteicēju jāmaksā atsevišķi.

Link to comment
Share on other sites

LMT tagad var darīt ko grib, dotēto telefonu sarakstu var kautvai likvidēt, tāpat jāpaliek pie viņiem...nav jau izvēles :)

 

Tas ārprāts, ko Tele2 tagad dara ar savu zīmolu, man piemēram ir izsaucis pretīgumu pret šo pakalpojumu sniedzēju un bijību pat iedomāties par tuvošanos. Pilngīs vēmiens, nekad nebiju domājis, ka ar reklāmu var panākt tik izteiktu antipātju pret pakalpojumu sniedzēju, kādu esmu ieguvis es.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

nu nezinu, man tele2 reklāmas akcija par jauno tarifu plānu diezgan iet pie sirds, patīk tā uzdrīkstēšanās no viņu puses salīdzinājumā ar lmt un biti... lai arī esmu lmt klients, uz tele2 pagaidām nepāriešu, jo man lmt tīklā ir ~3x lielāks/ilgāks sarunu laiks nekā uz citiem tīkliem un nekādīgi netieku zem šīm 500 min ko piedāvā tele2 savā jaunajā plānā zvaniem uz citu operātoru tīkliem... ja šis cipars būtu daudz lielāks tad neskatoties pārietu uz tele2.

 

Runājot par telefoniem - ehh, pētiju lmt piedāvājumu un secināju, ka izdevīgāk ir paņemt konkrētu trubu no internetveikala, jo starpība gandrīz nekāda+ telefonu dažādība ir aprobežota.

Link to comment
Share on other sites

nesen laikam tvnet lasiiju, ka internetbodees vairs liizingus neva dabuut normaali, visaadi inservisi, utt vairs nesniedz savus pakalpojumus, liidz ar to, tiem, kam vaig trubu bet uzreiz nav naudas ko nomaksaat jaanjem vien ir tas mazcenas struntiigais piedaavaajums :D

VIP vai neVIP bet mazcennieki jau kaadu gadu vai bikuci vairaak ir galiigi garaam, ta jau labaak visu $$ nolikt, var dazjaadu operatoru simkartes likt iekshaa, utt

Link to comment
Share on other sites

Programmētājs

Esmu ilggadējs LMT klients, bet laikā, kad es pārskatu visus rēķinu un vēlos kaut kur ietaupīt esmu atradis tikai vienu man derīgu tarifu Bite Parunāisim, minimālais maksājums ir 2Ls. Tā kā es norunāju mēnesī kādas 90 minūtes un lielākā daļa ir pa LMT, tad sākumā izdevīgums nebūs acīmredzams. Bet es jau esmu sācis sarunas ar ģimeni un radiniekiem, ka jāpāriet uz šo pieslēgumu. Domāju, ka drīzā nākotnē Bitei būs ar vien vairāk klientu un šis pieslēgums kļūs par izdevīgāko priekš tiem kas maz runā. Ja vien kāds mani nepārliecinās par, ka Bitei ir jūtami mazāks pārklājums, tad neredzu iemeslu maksāt vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Programmētāj, paņem jebkurā Bites veikalā bezmaksas testa karti un pārbaudi pārklājumu

Link to comment
Share on other sites

Bet es jau esmu sācis sarunas ar ģimeni un radiniekiem, ka jāpāriet uz šo pieslēgumu.

Priekš 90 minūšu runāšanas LMT tīklā labs ir OKartes tarifu plāns "Mūsējais". --> par 90min. būs jāmaksā 2.70Ls.

Ja pārsvarā sazinies ar ģimeni un radiniekiem, tad īsti vietā ir izveidot Okartes draugu grupu, kuras dalībnieki savā starpā sazinās par santīmu minūtē.

Link to comment
Share on other sites

Okartes draugu grupu, kuras dalībnieki savā starpā sazinās par santīmu minūtē.

Cik zinu, tagad viņi sazinās par velti

Link to comment
Share on other sites

akcijas nāk un iet, bet standarta tarifs ir 1 sant/min. Ar šo santīmu ir jārēķinās ilgtermiņā.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...