Kashmars Ierakstīts Jūnijs 17, 2008 Share Ierakstīts Jūnijs 17, 2008 Nepieciešams Wordā Vienreiz ievadīt datus lai tas izkārtotos uz divām pēc noformējuma atķīrīgām worda formām. Dati principā ir tie paši, bet ir savādāks noformējums. Kādas būtu idejas? Vēl turpinu meklēt googlē, bet ceru arī uz Jūsu palīdzību Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kashmars Jūnijs 17, 2008 Author Share Jūnijs 17, 2008 Tajā var izveidot, kā datubāzē, ka vienreiz ievadot saliek datus(tekstu) pa laukiem? Paskatīšos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 17, 2008 Share Jūnijs 17, 2008 Kā tas ir saliek? Kas tos datus vada? Var taisīt formu un pārējai platībai uzlikt locked. Pēc DB principa tikai skripts mācēs, pats tur no sevis nekas wordā nenotiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kashmars Jūnijs 17, 2008 Author Share Jūnijs 17, 2008 Tas ir skaidrs, ka pats nekas nenotiks. Doma ir tāda: 1) Ievadu visus datus vienā formā, kas nepieciešami abiem dokumentiem 2) Nezinu, kas tas varētu būt scripts vai macros, kas no tās formas teksta sakārto 2 atšķirīgos pēc noformējuma dokumentos. (Nepieciešams izsniegt 2 daādām iestādēm ar praktiski vienādiem datiem - atškiras nosaukumi, noformējums) nepieciešams, jo prasa baigo laiku, lai visu to kopētu no vienas formas otrā ar copy past. Sāku jau štukot vai nebūtu labāk izmantot access tikai neatceros vai tos reportus varēja dabūt arī wordā (jo priekšniecībai pagaidām ir tāda prasība -reporti wordā) Nezinu, gan, kā pieņems manu ideju par accessu. Būtu, jau labi, ja visu varētu paveikt wordā Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūnijs 17, 2008 Share Jūnijs 17, 2008 Excelis neder, tur tas būtu elementāri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kashmars Jūnijs 17, 2008 Author Share Jūnijs 17, 2008 Jā zinu. Tur arī biju uztaisījis, ka dati dažādos worsheetos sakārtojas kā vajag, bet to man noraidīja, jo forma redzies esot wordā un tā arī jāpaliek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uģis Lācis Jūnijs 17, 2008 Share Jūnijs 17, 2008 (labots) Wordam ir tāda fīča kā Mail Merge. Tur var visus datus savadīt exelī un ekseļa failu izmantot kā datu failu worda mail merge. Savā laikā tā taisīju diplomus mūsu 12. klases noslēgumā.. Tīri ērti. Principā funkcija domāta tam, lai uzrakstītu vēstuli un izsūtītu daudziem, dažādiem adresātiem. Bet tos laukus var salikt arī vairāk/savādāk, ja pareizi atceros... Labots Jūnijs 17, 2008 - Tehnoman Link to comment Share on other sites More sharing options...
edw Jūnijs 17, 2008 Share Jūnijs 17, 2008 Mail Merge, visu laiku meginaju atcereties! Tas tev deres! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kashmars Jūnijs 17, 2008 Author Share Jūnijs 17, 2008 (labots) Ko lai raksta dat connectin wizard? Atradu, bet nu būs jāatkož kā to visu dabūt kopā. Pagaidām paldies Labots Jūnijs 17, 2008 - Kashmars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uģis Lācis Jūnijs 17, 2008 Share Jūnijs 17, 2008 Jādara tā: 1. Uztaisa excel failu, kurā kolonnās saraksta tos vienādos datus. 2. Iet cauri wizardam, izvēlas to failu. 3. Izkārto laukus. :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!