Jump to content

Numura piešķiršana citam lietotājam


Shampuns
 Share

Recommended Posts

Varbūt kāds zinās... pēc cik ilgā laikā pēc līguma izbeigšanas operators drīkst nodot lietošanā pieslēguma numuru citam abonentam? Kādi noteikumi šobrīd regulē šo jautājumu? Agrāk bija man šķiet 6 vai pat 12 mēneši.

Labots - Shampuns
Link to comment
Share on other sites

PlayingTheSaint

LMT: 29340000

Tele2: 600, 29560600, 67060600

Bite:+371 25850110

Triatel:67870123

 

tur zinās vislabāk :D

Labots - Seph88
Link to comment
Share on other sites

TokRa, es jau rakstīju (bet kāds ar admin tiesībām izdzēsa pāris ierakstus), ka man interesē nevis operatora noteikumi (kas var būt pretrunā ar kādu vispārējo likumdošanas aktu), bet kompetentas organizācijas likumdošanas dokuments un šādu neatradu.

Link to comment
Share on other sites

http://www.sam.gov.lv/satmin/preview/?cat=...tion=print&

 

Satiksmes ministrija ir izstrādājusi Ministru kabineta noteikumu projektu, kas paredz ieviest ikgadējo valsts nodevu par numerācijas lietošanas tiesībām.

 

Ar nodevas ieviešanu iecerēts atrisināt jautājumu par elektronisko sakaru komersantiem piešķirto numuru efektīvāku izmantošanu – novērst situāciju, kad numuru trūkst, jo tie ir piešķirti komersantam, lai arī reāli netiek izmantoti.

 

Šeit redzamas pretēja rakstura aktivitātes: valsts spiež uzņēmējus numurus izmantot pēc iespējas racionālāk. Atcerēsimies norises saistībā ar 8 ciparu ieviešanu.

Link to comment
Share on other sites

Shampuns... vispār numuri, kamēr nav abonēti, ir operātora īpašums - var darīt ar tiem ko grib. Ja nepildi abonenta līguma saistības - naf ko čīkstēt ja numuru pārdod citam.

 

VIL - man neskaidrs jautājums - kam pieder numurs, ja abonents ir "aizmucis" pie cita operātora? Kurš operātors maksā ikgadējo valsts nodevu par šo numuru? Un kuram paliek šis numurs, ja abonents pārtrauc abonēšanas saistības ar jauno operātoru un numuru vairs neizmanto? Un kuram operātoram pēc tam ir tiesības šo numuru pieslēgt no jauna?

Link to comment
Share on other sites

VIL - man neskaidrs jautājums - kam pieder numurs, ja abonents ir "aizmucis" pie cita operātora?

Numura aktuālo piederību rāda numuru saglabāšanas datubāze. http://www.numuri.lv

Nepateikšu, kāds mehānisms nodevas iekasēšanā tiek pielietots, bet risinājumi ir divi: a) katrs maksā par sev pieejamajiem numuriem; b) katrs maksā par sev piešķirtajiem nuumuriem, bet saņēmēji savstarpēji kompensē portācijā radušās izmaiņas.

 

 

 

Kāpēc tik kareivīga attieksme? Autors taču pieminēja pēc līguma izbeigšanās!

Štrunts, ko saka autors, bet čīkst pat gadu pēc izbeigšanās. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ko tik kareivīgs? :mrgreen:

 

a dēļ šitā:

ka man interesē nevis operatora noteikumi (kas var būt pretrunā ar kādu vispārējo likumdošanas aktu),

Kas var būt nelikumīgs darbībām ar numuriem PĒC līguma beigšanās? Tas tjipa interneta provaideriem 2 gadus jāglabā IP adreses, lai klients varbūt saņemtu to pašu IP apukaļ?

Link to comment
Share on other sites

VIL, bet kur operatoram ir problēma paturēt numuru rezervētu arī ilgāk

Galvenokārt divi iemesli:

1) nodeva par numerācijas resursu izmantošanu (neinteresanti [dārgi] turēt brīvus numurus)

2) hardware limiti

Link to comment
Share on other sites

Nodevu maksā par visiem piešķirtajiem numuriem. Savukārt raita numuru aprite ļauj operatoriem pieprasīt un līdz ar to saņemt mazāk numuru. :D

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...