VIL Ierakstīts Februāris 29, 2008 Share Ierakstīts Februāris 29, 2008 Avots: http://www.delfi.lv/news/national/politics...php?id=20395620 Pērn SPRK iesniegtas 102 sūdzības par elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzējiem LETA 29. februāris 2008 18:18 Pērn Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) saņēmusi 102 sūdzības par elektronisko pakalpojumu sniedzējiem, liecina vienotā regulatora pārskats par elektronisko sakaru pakalpojumu lietotāju sūdzībām 2007. gadā. 48 sūdzības atzītas par pamatotām, 32 - par nepamatotām, bet par regulatora kompetencei neatbilstošām atzītas 22 sūdzības. Pērn visvairāk lietotāji sūdzējušies par "Lattelecom", iesniedzot 27 sūdzības, "Tele2" -17 sūdzības, ''Unisat"- sešas sūdzības, "DT Komunikācijas"- piecas sūdzības. Četras sūdzības tika iesniegtas par nekvalitatīviem pakalpojumiem, ko sniedza "Latvijas Mobilais telefons", "Baltkom TV" un "Bite Latvija". Pagājušajā gadā ievērojami pieaudzis ar pakalpojumu kvalitāti saistītu sūdzību skaits - 2006.gadā saņemta 21 šāda pretenzija, bet pērn jau 60 jeb gandrīz trīs reizes vairāk. 22,5% sūdzību pērn bija saistītas ar rēķiniem, tarifu piemērošanu un parāda piedziņu, 5,9% - ar līgumiem, bet 2,9% - ar pakalpojumu nesniegšanu. Pagājušajā gadā telekomunikāciju pakalpojumu lietotāji visvairāk bijuši neapmierināti ar interneta pakalpojumu sniedzējiem, iesniedzot 34 sūdzības par šo jomu, veidojot 33,3% no visām pretenzijām par elektronisko sakaru pakalpojumiem. Gan sūdzību īpatsvars, gan arī skaits par šīs jomas uzņēmumiem pagājušajā gadā pieaudzis - no 21,83% jeb 31 pretenzija 2006. gadā. Lietotāji 2007. gadā deviņas reizes sūdzējušies arī par televīzijas pakalpojumu sniedzējiem. 20 sūdzības jeb 19,6% no kopskaita bija saistītas ar balss sakaru pakalpojumiem fiksētajos tīklos, bet 14 sūdzības jeb 13,7% - ar balss sakaru pakalpojumiem mobilajos tīklos. LETA Šī lapa izdrukāta no DELFI portāla Adrese http://www.delfi.lv/archive/article.php?id=20395620 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shampuns Marts 4, 2009 Share Marts 4, 2009 Elektronisko sakaru lietotāji pērn vairāk sūdzējušies par sakariem mobilajos tīklos, savukārt par fiksēto telefonu sakariem sūdzību skaits sarucis, liecina Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) apkopotā informācija par 2008.gada laikā saņemtajām pretenzijām. Pēc SPRK sniegtās informācijas, pērn iedzīvotāji mazāk sūdzējušies par pakalpojumu kvalitāti. Kopumā pērn SPRK rakstiski iesniegto sūdzību skaits par elektronisko sakaru komersantu sniegtajiem pakalpojumiem bijis aptuveni tāds pats kā 2007.gadā Nedaudz samazinājies pretenziju skaits par SIA Lattelecom, bet pieaudzis par uzņēmumiem SIA Latvijas Mobilais telefons, SIA Bite Latvija, Telekom Baltija, IZZI un Baltkom TV. Pretenziju skaits par SIA Tele2 nav mainījies. Lielākā daļa - vairāk nekā 60% - pretenziju pagājušajā gadā attiecās uz diviem pakalpojumu veidiem: telefona pakalpojumi mobilajos tīklos un publiskie interneta piekļuves pakalpojumi. Gan par vienu, gan otru pakalpojuma veidu SPRK saņēmusi aptuveni līdzīgu sūdzību skaitu - ap 30%. Pavisam SPRK pērn par pakalpojumiem elektronisko sakaru nozarē saņēmusi un izskatījusi 108 sūdzības. No tām aptuveni trešā daļa bija par pakalpojumu kvalitāti, taču šādu sūdzību skaits salīdzinājumā ar 2007.gadu sarucis gandrīz uz pusi - 2007.gadā aptuveni 60% no kopējā sūdzību skaita bija par elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti, bet 2008.gadā tādu bija nepilni 30%. Otrs biežākais pērn saņemto sūdzību iemesls bija saistīts ar abonentu rēķiniem. Pērn konstatēts, ka aptuveni puse sūdzību nav pamatotas. Ņemot vērā apkopotos datus, SPRK aicina pakalpojumu saņēmējus pirms līguma slēgšanas rūpīgi iepazīties ar tā nosacījumiem, lai izvairītos no iespējamiem pārpratumiem vai izvēlētos savām vajadzībām piemērotāko pakalpojuma sniedzēju. Avots: http://www.diena.lv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shampuns Oktobris 24, 2009 Share Oktobris 24, 2009 Par šo jau bija info pāris nedēļas atpakaļ, tagad SPRK lēmums. Vai tas nozīmē, ka kādreiz būs vēl zemāki tarifi? Nr.286 Par sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Latvijas Mobilais Telefons” savienojuma pabeigšanas tarifa augšējo robežu 2010.-2012.gadā [...] padome nolemj: 1. Apturēt ar 2010.gada 1.aprīli savienojuma pabeigšanas SIA „Latvijas Mobilais Telefons” tīklā tarifa piemērošanu. 2. Noteikt savienojuma pabeigšanas SIA „Latvijas Mobilais Telefons” tīklā tarifa bez pievienotās vērtības nodokļa augšējo robežu: 2.1. No 2010.gada 1.aprīļa līdz 31.jūlijam – Ls0,047 par izsaukuma minūti; 2.2. No 2010.gada 1.augusta līdz 31.decembrim – Ls0,04 par izsaukuma minūti; 2.3. No 2011.gada 1.janvāra līdz 30.jūnijam – Ls0,035 par izsaukuma minūti; 2.4. No 2011.gada 1.jūlija līdz 31.decembrim – Ls0,03 par izsaukuma minūti; 2.5. No 2012.gada 1.janvāra – Ls0,026 par izsaukuma minūti. 3. Noteikt no 2010.gada 1.aprīļa SIA „Latvijas Mobilais Telefons” pienākumu piemērot savienojuma pabeigšanas SIA „Latvijas Mobilais Telefons” tīklā tarifus, kas nepārsniedz šā lēmuma lemjošās daļas 2.punktā noteikto savienojuma pabeigšanas SIA „Latvijas Mobilais Telefons” tīklā tarifa augšējo robežu. Ja mainās tarifu augšējās robežas vērtību ietekmējošie faktori, Komisija var ierosināt tarifa augšējās robežas vērtības pārskatīšanu un atcelt šo lēmumu.[...] Tas pats attiecībā uz Tele2. Nr.287 Par sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Tele2” savienojuma pabeigšanas tarifa augšējo robežu 2010.-2012.gadā[...] Bet kāpēc nav info par Biti? Kāpēc uz viņiem tas neattiecas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Oktobris 25, 2009 Author Share Oktobris 25, 2009 Ierobežojumi attiecas uz operatoriem ar būtisku ietekmi tirgū. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stirol Novembris 6, 2009 Share Novembris 6, 2009 SPRK aptaujā ir iecerējusi noskaidrot, vai telekomunikāciju operatoriem ir jābrīdina klients par to, ka viņš zvana uz cita operatora tīklu. Avoti: http://www.db.lv/2/a/2009/11/05/Hallo_Jus_zvanat_uz_citu http://www.sprk.gov.lv/?id=9042&sadala=340 Manuprāt, ja tas paziņojums būs īss, ja tas netiks tarificēts (arī atrodoties viesabonēšanā) un to pats varēšu ieslēgt un izslēgt pēc vēlēšanās, iniciatīva ir atbalstāma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Programmētājs Novembris 6, 2009 Share Novembris 6, 2009 Aizpildiet anketu(kā to izdarīju es), lai beigās nesanāk, ka visiem pēkšņi kaut kāds pīksiens zvanot parādās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!