Jump to content

Tele2 datu plāns 25.


dzincha
 Share

Recommended Posts

Helou. Decembra sākumā noslēdzu līgumu par akcijas pakalpojumu datu plāns 25 cenā par 15 Ls/mēnesī.

Sākumā jau attieksme no Tele2 bija "foršā" - kāds ir jūsu numurs, .....hm, a ko jūs te darāt ar LMT numuru? :-D

Tālāk noslēdzu to līgumu - mājas shis nekonektējas klāt - helpdesks saka lai ieslēdz wi fi karti un tad internet būs - savā ziņā taisnība :-D

Tad vēlreiz braucu uz mola tele2 - dzeks tur nemas/ chakarejas ar citu modemu/kabeli. beigas izradas sim karte nav aktivizēta. ok pazvanija, nolamaja,pec 1h strada.

Bet pec menesa sanemu rekinu - 112 ls - normalna. Zvanu uz HD, tie saka, ka pārbaudīšot&atzvanīšot. Nekā nebija - klusums no Tele2 puses.

Pirmajiem 3 menešiem vajadzētu būt bezmaksas - kā viņi sludināja.

Tātad esmu uzrakstījis prasījuma pieteikumu.

Ir pagajusas 10 dienas - no tele2 klusums.

Tagad sēžu un domāju - vai ir vērts iet uz Patērētāju tiesību biroju ar savu prasījuma pieteikumu :?

Link to comment
Share on other sites

PTAC prasījuma līgums ir uztaisīts - tele2 parakstījis ka ir iepazinies un 10 dienu laikā nav neko atbildējis. Ko no SPRK var prasīt? Iet klātienē sūdzēties?

Link to comment
Share on other sites

kad atnaaks atbilde, tad arii maksaa.

ja vispaar naaksies maksaat.

a nafig jaamaksaa, ja 3 meeneshi par velti. !!!

Link to comment
Share on other sites

Es arī nemaz netaisos neko maksāt pirmos trīs mēnešus, bet redz tele2 uzskata savādāk.

Link to comment
Share on other sites

bet maksāt 112 ls tiem labs cilvēkiem ir ārprāc.

es gadā tādu summu viņiem labi ja samaksātu.

Link to comment
Share on other sites

Tā kā ir pagājušas 10 dienas kopš prasījums ir iesniegts tele2, šodien iesniedzu to PTAC. Redzēs ko šie teiks.

Varbūt arī jāapjautājas par regulatora apmeklējumu.

Link to comment
Share on other sites

Iisteniibaa ja reaali veiksi apmaksu ar to tu apliecinaasi ka piekriiti tai situaacijai jo tu esi veicis apmaksu!

Link to comment
Share on other sites

Nu tā:

abonēšanas, lietošanas un pieslēgumu masas 24.19

sarunas, īsziņas un datu pārraide 4190.03

atlaides -4118.47

ar pvn apliekamā summa 95.75

pvn18% 17.23

Kopā par periodu 112.98

Nu vot datu plāns 25 akcijā par 15Ls.

Patērētāju birojā tantiņa nevarēja saprast kas ir pakalpojums un to saprot kā 3 variantus un ieteica gaidīt līdz 30.janv.

Uzgriezu regulatoram - jarakstot ieraksīta vēstule uz Tele2 un tad jāskatās tālāk.

Sazvanīju tele2 billing un tur - pateica ka sudziba saņemta, un 2 nedēļu laikā būšot atbilde, jo tagad speciālisti izskata. bet pašam pajautāju vai ir loģiski tādu summu piestādīt par akcijas plānu 25 - protams ka nē un ka rēķinu nevajagot apmaksāt.

Link to comment
Share on other sites

Tev jau Tur atlaide ir aprēķināta. Pārējā summa ir par datu apjomu pirms Datu plans 25 pieslēgšanas, kas notiek 24 stundu laikā pēc sim kartes aktivizēšanas.

Link to comment
Share on other sites

Kas tas pa murgu - 24 h. Pirmkārt kad pieslēdza pakalpojumu mājās nochakarējos 2h un negāja tas nets. HD ieteica ieslēgt wi fi karti - tad strādāšot. : D

Nākamajā vakarā biju KACā un dzeks arī nocīnijās beigās sim karte esot bijusi neaktīvizēta. Tad pēc tam aktivizēja. Un tagad šie grib kko piespēlēt par kaut kādām 24h. lai viņi iet n......j

Link to comment
Share on other sites

Tev vienkārši vajadzēja sakarīgi sarunāt ar t2, pašam situācija bija analoģiska operātors ielika fiksētā datu plāna vietā standarta, kā rezultātā rēķins bija astronomisks, iesniedzis pretenziju t2, visu paši izlaboja bez papildu instanšu iejaukšanās, tacu tas T2 prasīja veselas 4 nedēļas, tā kā samierinies, tas ir ši pieslēguma vienīgais trūkums, t2 birokrātijas mašinērijas laiks, citādi labs ātrs interneta pieslēgums

Link to comment
Share on other sites

Tele2 izskatās, ka ir trūkums ar darbiniekiem. Un ar kvalifikāciju neizceļas, tajā pašā kacā bija jautājums a ko jūs te atnācāt ar lmt numuru - nu blin, tu kā jauns klients atnāc un uzreiz tev šitā - iespaids tā neko izveidojies. Un aizkulišu cilvēki arī ir "bikstāmi" - pazvani, nolamā, tad varbūt pieslēgs. Bet ja zvanītājs būs kāds savējais darbinieks (KACā), jo klienti jau netiek līdz šiem, priekšē operatori, sekretutkas.

 

Tev jau Tur atlaide ir aprēķināta. Pārējā summa ir par datu apjomu pirms Datu plans 25 pieslēgšanas, kas notiek 24 stundu laikā pēc sim kartes aktivizēšanas.

Bet tā jau ir viņu tehnikas&izdarības problēma. Man ir fiksētā abonēšanas maksa un man neinteresē kaut kādas 24h. Ja vēl par to būtu pabrīdinājuši......, vai arī tas būtu līgumā atrunāts, bet tā kā šajā gadījumā, nejūtos vainīgs.

Link to comment
Share on other sites

zvani uz Tautas balsi jo savādāk nekas nebūs. kameras priekšā daudz kas atrisināsies ;) uz to oficiālo iesniegumu atbildi vari negaidīt jo liliem kantoriem nospļauties. atbildes vietā tikai saņemsi kātetējo rēķinu un vis ja nemaksāsi tad uzkredītreformu prom un tālāk pilnīgi iespējams sačakarēsi savu kredītvēsturi.

zinu vienam paziņam šitā ar Triatelu,- muļķis biji uzķēries un tagad maksā jo tas ir tavs pienākums. un labas ētikas vadīti "ej tu di...." vietā viņiem ir texts "mēs jums pārzvanīsim pēc 10 minūtēm" un uz oficiļu vēstuli nav pat atbildējuši 2 mēnešu laikā kaut gan tas bij jāzidara 30 dienu laikā.

Link to comment
Share on other sites

CL 1656. Parādnieks nav nokavējis, ja nokavējuma iemesls ir viņa pamatotas šaubas vai nu vispār par to saistību, kuras izpildīšanu no viņa prasa, vai par tās apmēru.

 

Tā ka autoram iesaku rakstveidā apstrīdēt rēķina summu un samaksāt tikai neapstrīdamo daļu.

tele2 līgumā gan rakstīts-Pretenzijas par Tele2 rēķina nepamatotību neatbrīvo Abonentu no rēķina pilnīgas un savlaicīgas samaksas. :wink:

Link to comment
Share on other sites

 

samaksāt tikai neapstrīdamo daļu.

 

 

Kas tā pa daļu? man pirmais maksājums par abonēšanas maksu būs martā. (ja būs) Tātad es neko nemaksāju.

Link to comment
Share on other sites

nu vecīt tev neapskaužama situācija :-| a reāli ko ar šitiem kantoriem var darīt tā jau viņi tev nez ko var piesūtīt, līgumi ir tik rakstīti tā lai tik pakalpojumu ņēmējam būtu pienākumi+ droši vien viņus vēl pasargā labi speči juristi un vēl kreditreforma ir viņu pusē. a kas te mums vienīgais paterētāj tiesību kantorītis un prese kam var pasūdzēties

Link to comment
Share on other sites

Nettwerk, varenais LMT nevar nodrošināt 3g zonu mana dzīvokļa, netālu no LMT augstceltnes, visās istabās, T2 to var pie tam pa cenu, kuru LMT nevar nodrošināt pat saviem n to līmeņu atlaižu abonentiem. Zona LMT mēdz būt cābīga pat rigas ielās, kur T2 viss ir ok. T2 trūkums ir klientu serviss, pluss cenas un paša pakalpojuma tehniskā kvalitāte, galu galā T2 servisa centros es mēdzu būt ļoti reti, reizi 1,5 gados lai apmainītu savu veco dotēto tel uz citu, nevis kā LMT 24 vai 36 mēnešu laikā, bet gan kā vecs T2 klients 18 mēnešu laikā, nevis 24 kā jaunajiem abonentiem

Link to comment
Share on other sites

Nu tā.....nepagaja nemaz tik ilgi un T2 atbildeja:

ir notikusi kluda, darbinieka deel, mees loti atvainojamies. veiksim paarrekjinu un marta izsutisim pirmo rekinu 15 ls.

ta ka viss bumbas. :-D

kompenset gan neko neteisaas :-?

Link to comment
Share on other sites

...T2 servisa centros es mēdzu būt ļoti reti, reizi 1,5 gados lai apmainītu savu veco dotēto tel uz citu, nevis kā LMT 24 vai 36 mēnešu laikā, bet gan kā vecs T2 klients 18 mēnešu laikā, nevis 24 kā jaunajiem abonentiem

Cik vecam jābūt klientam lai no T2 kaut ko tādu sagaidītu?

Link to comment
Share on other sites

Kā jau NC minēja galvenais samaksā un saglabā maksājuma kopijas,čekus. Tad droši vari celt pretenzijas.

Link to comment
Share on other sites

Kā jau NC minēja galvenais samaksā un saglabā maksājuma kopijas,čekus. Tad droši vari celt pretenzijas.

es domāt, ka tālāk jau viss būs bumbās. ir bijusi darbinieka kļūda - tā novērsta. bet enivei, maksājumi jau internetbankā uzglabājas.

pirmais iespaids par tele2 ir tāds ka darbinieki tur ir baigi haotiski un ar videnes vai pamatenes diplomiem, jo ja piesledzot pakalpojumu nevar aktvizēt sim karti - nu tad sorrii, un vēl pēc tam pieslēgt citu tarifu - pzdc kkads.

vēl variants - darbinieki bieži mainās un neko nerubī vai arī kko pīpē.

Labots - dzincha
Link to comment
Share on other sites

es visu diskusiju nelasīju, bet cik var saprat:

 

ja ir problēmas ar rēķiniem, kāds tur vairs helpdesk vai mols? jāzvana pa tiešo uz mūkusalas ofisu, ja nezini numuru, mola darbiniekam tas bija jāzin! TC pats neko nezin, tie zvanās ar T2, tāpēc vajag paātrināt procesu- tam mola darbiniekam vispār jau no sākuma vajadzēja savienot tevi ar tele2 un tad arī visu tiešajā izrunāt, jo tā ir dabinieka vaina,ja rodas šādi starpgadījumi!

 

šī gluži nav tele2 problēma, tā ir tele2 sadarbības partneru ieaista kļūda! iespējams, tele2 dara nepareizi, ka visu uztic sadarbības partneriem, jo tie īpaši ne ar ko neriskē salaižot kaut kādu sviestu, sliktākajā gadījumā tiem atvelk naudu par konkrēto klientu, aptuveni 20Ls :)

 

nu un vēl rēcīgi ir tas, ka HD lika ieslēgt WiFi datoram, kaut gan tam modemam ar WiFi nav nekāda sakra :p

Link to comment
Share on other sites

Emi, esmu T2 abonents no Baltcom laikiem t.s. 2000 gads, bet klientu apkalpošanas centros tu vari uzprasīt varbūt tev arī ir pieejami šie paši noteikumi

Link to comment
Share on other sites

That's TELE2...

Pirms laba laika paņēmu pie šiem akcijas portatīvo ar netu. Pirmajā mēnesī atnāca rēķins 100+Ls. Piezvanīju, palamājos. Nu beigās tomēr pārrēķināja un itkā viss ok. Bet ar to TELE2 tikai vienas problēmas, neiesaku ar šiem vispār pīties - tehniskais atbalsts ir vispār... Tomēr LMT > TELE2.

 

 

Par zonu ārpus Rīgas un īsziņām Ziemassvētkos / Jāņos ar aizmirst (lai gan nezinu, kā ir tagad, agrāk bija žopā).

Bet, nu, cena šajā gadījumā arī atspoguļo pakalpojumu kvalitāti.

Labots - ElbruS
Link to comment
Share on other sites

ElbruS,

Pats lietoju T2 internetu Rīgā pieklājīgs ātrums, ārpusē arī normāli. Saistībā ar darbu ir LMT datu pārraide, tehniskais nodrošinājums LMT ir ir sūdīgs. Galvenā šī pieslēguma problēma ir huawei modēms, kuram ir slikti realizēts automātiskais režims, starp citu to lieto gan LMT, gan T2.

Link to comment
Share on other sites

Kā ir tagad - nezinu. Vēl nesen biju pie Salaspils aizbraucis, zona itkā ir, bet zvanot vienkārši raustas saruna.

Jā, kā jau reklāmās saka - pārklājums tur 98 vai cik tur procentos Latvijas teritorijas. Var jau būt, ka tas pārklājums ir, bet nestabils.

Rīgā jau pārklājums, laikam, ir OK.

 

Vispār nožēloju, ka parakstīju līgumu - vienas problēmas. Tad rēķins nepareizi sastādīts, tad vēl kas...

Es joprojām uzskatu, ka TELE2 tīkls ir lētais variants, LMT - kvalitatīvais.

Link to comment
Share on other sites

ElbruS, T2 ikškilē nav problēmu, otrajā stāvā ir pat edge, tiesa es izmantoju kā modēmu motorolu v3xx, nevis to huawei brīnumu. Nets nekarās, viss ok. Telefons neraustās, runajot par darba lmt, ja brauc ar auto itien bieži raustās saruna, neko nepadarīsi, jāpērk mašinas antēna vai jāsamierinās. Maza piezīme, lietoju tikai jaunus tel, nevis iegādātus lietotos, iemesls ar lietotiem telefoniem var būt visādi ....

Link to comment
Share on other sites

Es joprojām uzskatu, ka TELE2 tīkls ir lētais variants, LMT - kvalitatīvais.

 

Nu tavi uzskati ir ļoti nepareizi- LMT var lepoties tikai ar mazāku tīkla noslodzi, jo viņiem ir turpat uz pusi mazāk klientu nekā TELE2. Visas pārējās problēmas ir vienlīdz iespējamas abiem operatoriem... piedevām, es vēl ar vien nesaprotu LMT politiku- maksāt par visa veida pakalpojumu maiņu, pieslēgšanu un atslēgšanu, pat ja to pats klients izdara MansLMT, arī tad viņam atskaita naudu :( nu nezinu gan, vai tas ir baigi forši! tāda kvalitāte man noteikti nav vajadzīga! un runājot par biznesa izvēli- tad tagad Triatel ir ļoti laba alternatīva šiem, tiem ir daudz tādu pakalpojumu, par kuriem šitie abi tikai runā!

 

.... otrajā stāvā ir pat edge, tiesa es izmantoju kā modēmu motorolu v3xx, nevis to huawei brīnumu. Nets nekarās, viss ok. ....

 

kopš kura laika Tele2 ir EDGE? Tu kaut ko nejauc?

Labots - kappa
Link to comment
Share on other sites

kappa - T2 jau labu laiku ir EDGE, tas vēl nav ieviests pa visu LV, bet vietās, kurās nav pieejams (un visdrīzākais arī nebūs) UMTS tīkls, EDGE ieviešas un diezgan strauji.

Link to comment
Share on other sites

OK, pasakiet tad lūdzu man tās vietas, kur ir, jo Tele2 pats man neko nav teicis, ka būtu sākts ieviests... gribu dzirdēt viņu atbildi par šo! :idea:

Link to comment
Share on other sites

UMTS tīkls, EDGE ieviešas un diezgan strauji.

Man arī interesētu šis. It kā runā, ka jelgavā arī esot 3G. Bet edge jau ir arī šurtur laukos pat - lmt gadījumā. Tādejādi gribēju uzzināt vai piemēram Jelgavas apkārtnē(Ozolniekos) arī ir Tele2 Edge? Pašam ir LMT truba un ar modemu tur nevazajos.

Link to comment
Share on other sites

Nu tavi uzskati ir ļoti nepareizi- LMT var lepoties tikai ar mazāku tīkla noslodzi, jo viņiem ir turpat uz pusi mazāk klientu nekā TELE2.

puse no tiem "klientiem" ir no šī topika...

Link to comment
Share on other sites

T2 oficiāli nav edge ir tikai 2.5G, kas ir tas pats edge pēc datu pārraides ātruma, jo tiek izmantota 3G aparatūra,

 

Nu un tad tur kur nav 3G ir pieejams tas 2.5G? vai tās ir tikai runas, jo tās vieta, kur ir, man tā arī nepateica!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...