Mezavecis Ierakstīts Janvāris 18, 2008 Share Ierakstīts Janvāris 18, 2008 Te nesen portablis nesen pabija garantijā jau otrreiz. Visus defektus (nomainīja CD, HDD, LCD, MB utt.) novērsa servisnetā nedēļas laikā. Sūtīju uz garantiju caur firmu. Te dzirdētas nejaukas atsauksmes, ka citiem ilgi čakarējas. Tad vienkārši domāju, varbūt juridiskām personām šie laiki atšķiras? Respektīvi pret firmām izturās nopietnāk. Vai arī tomēr ietekmē konkrētu datoru, telefonu, fotoaparātu modeļu, piemēram, HP, FSC vai kādu citu firmu ražojumi. Pastāstiet savu pieredzi, ja ir sanācis būt 2 statusos, ja tāda ir, lai gūtu kādu rezumējumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziedonis Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 Līdzīgā sakarā ir jautājums - vai pie mums ir noteikts maksimaalais garantijas remonta laiks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eedis Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 Ziedoni MAX mēnesis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
(...) Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 Viss ir atkarīgs no Firmas, tad nu jautājums tāds, kur tad tu sūtīji savu, firmas, laptopu? Bet nu principā reāli viss ir bijis normāli arī privātpersonām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 18, 2008 Author Share Janvāris 18, 2008 Nu laptops ir mans, bet sūtīju caur firmu, no kuras iepirku. Tai pašā servisnetā jelgavas ielā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmc Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 Servicenet viss respect - sadarbojamies jau kādus 5 -7 gadus! Es nezinu precīzi, bet tik cik zinu, tik OK! Nav nācies kā privātpersonai nododt iekārtas remontā, bet kā juridiskajai.. droši vien kā privātpersonas atliek maliņā, VIP personas tomēr juridiskās IMHO! LV ir viena vieta, kur negribās LAPTOP un pārējos sūtīt... neminēšu kura! Zinātāji zinās Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziedonis Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 (labots) eede, ko ir iespejams dariit, ja šis laiks tiek parsniegts? Tik tikko arii dabuju savu laptopu atpakalj, @Acme tika notureets kaadas 5 nedeljas vai pat vairak :? (Taa jau ar atgaadinajumiem) Labots Janvāris 18, 2008 - Ziedonis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 Ziedonis www.ptac.gov.lv Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuicis Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 Nu laptops ir mans, bet sūtīju caur firmu, no kuras iepirku. Tai pašā servisnetā jelgavas ielā. man divi darba kolēgi savus portabljus tur uz servisu veda - vienam servisā nostāvēja trīs nedēļas un otram- vairāk par mēnesi ... un izskatās, ka man arī būs uz turieni viens portablis jāved m jāskatās uz cik ilgu laiku paņems ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmc Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 (labots) Lab, ja jau pieminēja viens Acmi, es ar pieminēšu Mums stāvēja portatīvais 3 mēnešus... Zvanam ik pa nedēļai - saka ka detaļas pasūtītas... Un tad pēc trim mēnešiem samainīja detaļas un viss oki doki (Mainīja Korpusa, Monitora un Zemklaviatūras vākus...) Ja gadījumā vēl kādam ir līdzīga problēma - saplīsuši vāki, vienkāršāk būtu pieteikt portatīvo remontam, lai pasūta, un, kad atnāk, aiznest NB lai apmaina vākus... Labots Janvāris 18, 2008 - mmc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kasparz Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 ACME, phe. ACME nav vairumnieks, bet reselleris. ACME nav garantijas supports daudziem produktiem, tai skaitā ASUS. Ir ASUS vai Apple portagļuks, tas tiek sūtīts uz LT garantijas servisu. ACME RMA ātrums nav. Tiesa, tagad nedzudz labojušies pateicoties šādiem tādiem centieniem. Kas attiecas uz servicenet, tad tas ir galīgs žurku kantoris, kurā strādā lētais darbaspēks, praktikanti, cilvēki bez IT izglītības un sajēgas par to. Protams, SODIMM pārskrūvēt varu iemācīt arī savai 11 gadus vecajai māsai, kas to loopā darīs ļoti ātri un kvalitatīvi, bet ja kāds nopietnāks defekts, tad gan jālūdz dievu, ka tev kautkas tur arī tiks salabots. ADEX, PTAC tu pieminēji galīgi lieki, nezinot kas notiek šajā jomā. eede, juridiski nav noteikts maksimālais garantijas preces apmaiņas laiks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 PTAC es pieminēju tāpēc, ka, pirmkārt - tur ir linki uz likumiem un normatīvajiem aktiem, otrkārt - tur var uzdot jautājumu un noskaidrot neskaidrības, turklāt - efektīvāk kā forumā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmss Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 (labots) Servicenet + lattelecom veikalā pirkts FS amilo: 1. un 2. daļa. Apgraizīts prasījuma pieteikums 2006.gada septembrī Sia Lattelecom veikalā, kurš atrodas Audēju ielā 15 iegādājos portatīvo datoru Fujitsu Siemens Amilo L1310g. Pēc pāris mēnešiem bija sabojājies DVD rakstītājs, SD karšu lasītājs, kā arī bija daļēji funkcionējoša S-video izeja, problēmas ar datoru krājās līdz DVD rakstītākjs vairs neuzrādījās. Datoru nogādāju norādītajā servisa centrā (ServiceNet LV SIA) kur tika veikta datora diagonostika, un pēc tam arī remonts (dators pie manis neatradās gandrīz mēnesi). Taču saņēmis datoru, konstatēju, ka joprojām nestrādā DVD rakstītājs, kā arī 2 USB porti. Atkal devos uz uz servisu, kur atkal tika veikta diagonostika un remonts, taču datorā nebija ieskrūvētas 2 skrūvītes (pie MIC ieejas), ko pamanīju vakarā. Pēc 2 nedēļu datora lietošanas tam izkrita DVD rakstītājs, nekavējoties devos uz ServiceNet LV, kur manā klātbūtnē atvēra datoru, bija redzams, ka datoram bija salūzusi skrūves vieta, pie kuras būtu jāpieskrūvē datora DVD rakstītājs, ServiceNet LV pārstāvis man protams atbildēja, ka tad, kad viņš ir veicis remontu viss esot bijis kārtībā un paziņoja, ka šoreiz tas būs maksas remonts, no kura es atteicos. Tā kā pēc garantijas noteikumiem patvaļīga datora korpusa atvēršana nozīmē, garantijas zaudēšanu, es to neesmu darījis, un manuprāt, tāda veida bojājums, kādu redzēju, var rasties, tikai tad, ja ir atvērts korpuss. Pārstāvis vienkārši ielika DVD rakstītāju atpakaļ, kurš tagad turās tikai pie savienojuma ar datora mātes plati, un ieskrūvēja 2 trūkstošās skrūvītes. ServiceNet LV Rēķinos ir redzams, veikta diagonostika, bet 1. reizē ir novērsta tikai 2 no problēmām, kas saistīta ar DVD rakstītāja neuzrādīšanos datorā un SD karšu lasītāju, šajā gadījumā nomainot mātesplati, tika atrisināta arī S-video problēma. Pēc remonta, lai gan tiek uzrādīts, ka DVD rakstītājs strādā, tas neatbilda patiesībai, jo pēc datora atkārtotas nogādāšanas ServiceNet LV tiek atrisināta USB problēma, kas radās pavirši veicot darbu (nepievienojot kontaktus no usb pie mātesplates) un pēc laika arī tika nomainīts DVD rakstītājs. SIA ServiceNet LV neveica ierakstus garantijas talonā. Sakarā ar nekvalitatīvo veikto garantijas remontu pieprasu apmainīt preci pret tādu pašu! Aprīlis. Veikalā prasījuma pieteikumu nepieņēma :!: Sūtīju ierakstītu vēstuli Lattelecom. Lai gan pēc 10 dienām bija jābūt atbildei, lattelecom izlikās ignorējam. (zvanīts tikai katru otro dienu.) Tika iesniegta sūdzība PTAC -> pēc 6 dienām zvans no lattelecom un viņi mainīs datoru, tikai nevis pret FS, kura veikalā vairs nav, bet gan pret Dell Inspiration 6400. Vēl nelielas domstarpības ar lattelecom par to, ka nav datoram kaste saglabāta(latvijas republikas likumdošana atļauj kasti nesaglabāt, toties jābūt visām instrukcijām), un tā pašā jūnija sākumā beidzot tiku pie datora. P.S. PTAC ir spēks! Labots Janvāris 18, 2008 - Holmss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kasparz Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 (labots) Parādi kur iekš PTAC ir noteikts precīzs garantijas defektācijas periods. Holms, uz tavu problēmu attiecas šis. Ja man būtu tāda problēma, tad problēmas atrisinātos stipri ātrāk Ja nopirktajai precei ir defekti, Jūs varat izvirzīt pārdevējam vienu no šādām prasībām: * samazināt preces cenu; * bez atlīdzības novērst preces defektus vai atlīdzināt Jums preces defektu novēršanas izdevumus; * apmainīt preci pret pienācīgas kvalitātes tādu pašu vai līdzvērtīgu preci; * atcelt pirkuma līgumu un atmaksāt Jums par preci samaksāto naudas summu. Šīs prasības Jūs varat izvirzīt arī tad, ja preces uzstādīšanu veicis pārdevējs vai trešā persona saskaņā ar līgumu, kas noslēgts ar pārdevēju, un šīs uzstādīšanas rezultātā prece ir kļuvusi par nepienācīgas kvalitātes preci. Atcerieties! Ja preces defekts ir maznozīmīgs, Jūs nevarat izvirzīt pārdevējam šādas prasības: * atcelt līgumu un saņemt atpakaļ par preci samaksāto naudu; * apmainīt preci pret tādu pašu vai līdzvērtīgu preci, izņemot gadījumu, kad prece vispār nav bijusi lietošanā. Labots Janvāris 18, 2008 - Kasparz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmss Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 (labots) Garantijas remonts (ar visu diagonostiku) jāveic saprātīgā termiņā, kas ir 30 dienas. Nezinu kur tas ir rakstīts, bet visās sarunās, kas man bijušas ar PTAC šo faktu pieminēja. Stipri ātrāk nevarēja, jo visur iesākās riņķa dancis. Jo lai lattelecom veikalā varētu datoru pieņemt viņiem vajag servicenet izziņu, ka bojāts, bet servicenet tā jau skaitās MAKSAS diagonostika(25Ls). Variants 2 - caur PTAC, bet tad arī mēnesi jādzīvo bez datora. Labots Janvāris 18, 2008 - Holmss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kasparz Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 Saprātīgs, vai nesaprātīgs termiņš, bet juridiski, 30 dienas nav nevienā oficiālā dokumentā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexterlabs Janvāris 18, 2008 Share Janvāris 18, 2008 visdranķīgākais serviss man zināmais ir tehnolend un rd elektroniks+vēl šamie ,,noplombē,, sānu lai nevar tikt iekšā.īsts murgs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uģis Lācis Janvāris 19, 2008 Share Janvāris 19, 2008 Tika iegādāts portatīvais Gauja no Capital. Pēc ~ nedaudz mazāk kā pus gana nobeidzās RAMs. Aizvedu, pieņēma, RAMu apmainīja, viss bez domstarpībām un divās darba dienās. Tikai labas atsauksmes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Edgars Dudonz Janvāris 19, 2008 Share Janvāris 19, 2008 Te nesen portablis nesen pabija garantijā jau otrreiz. Visus defektus (nomainīja CD, HDD, LCD, MB utt.) novērsa servisnetā nedēļas laikā. Sūtīju uz garantiju caur firmu. Te dzirdētas nejaukas atsauksmes, ka citiem ilgi čakarējas. Tad vienkārši domāju, varbūt juridiskām personām šie laiki atšķiras? Respektīvi pret firmām izturās nopietnāk. Vai arī tomēr ietekmē konkrētu datoru, telefonu, fotoaparātu modeļu, piemēram, HP, FSC vai kādu citu firmu ražojumi. Pastāstiet savu pieredzi, ja ir sanācis būt 2 statusos, ja tāda ir, lai gūtu kādu rezumējumu. Ir ļoti daudzi faktori, kas šo ietekmē. Nosaukšu dažus: maiņas detaļu pieejamība, rindas, ražotāja atbalsts garantijas jomā, pašu meistaru vēlme kautko darīt (diemžēl), maiņas detaļas kvalitāte un daudz kas cits... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Janvāris 20, 2008 Share Janvāris 20, 2008 NormaalsCilveeks, labi pateici, Krisha ir speeks, kuram taa ir krutaaka, tas arii valda Link to comment Share on other sites More sharing options...
viks Janvāris 20, 2008 Share Janvāris 20, 2008 (labots) HP servisā (BIT SIA) nomainīja cieto disku laptopam pēc garantijas pus nedēļas laikā... kā privātpersonai. Arī esmu iegādājies dažas detaļas caur šo servisu kā privātpersona... arī viss notika visai ātri. Labots Janvāris 20, 2008 - viks Link to comment Share on other sites More sharing options...
loon Janvāris 23, 2008 Share Janvāris 23, 2008 ja pārsniedz 30 dienas. www.ptac.gov.lv 631mk noteikumi- blanka, aizpildi, aši knaši sarosīsies viņi tur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Janvāris 23, 2008 Share Janvāris 23, 2008 Ziedoni MAX mēnesis! Ziedoni - patērētāju likums attiecas vienīgi uz fiziskām personām, t.i. - juridiskiem klientiem tas garantijas remonta laiks ir beztermiņa - marazms, bet fakts! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Janvāris 23, 2008 Share Janvāris 23, 2008 No ServiceNET ir aizgājuši prom labi meistari. Tā kā... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!