Jump to content

Macbook Pro nomira


Biezais
 Share

Recommended Posts

Sveiki!

 

Ir tāda problēma.

Pilnīgi nosprāga Macbook pro. Neslēdzas iekšā (ne ar akumulātoru, ne bez tā), pieliekot lādētāju nedeg lampiņa uz lādētāja konektora. Akumulātors pilnīgi uzlādēts. Piespiežot ieslēgšanos pogu un paturot var dzirdēt ļoti klusus tādus kā klikšķus no ventilātora puses un man rodas aizdomas, ka nosprādzis ir ventilātors.

Problēmas ar šo maku jau sākās pa sen, sākumā viņš neturēja slodzi un pārkarsa, līdz ar to slēdzās ārā.

 

Parametri macam.

Macbook Pro 15,4

Dual core 1,83

Radeon X1600

2GHZ RAM

80GB HDD SATA.

 

 

Pirms es aiznesu šo datoru uz servisu interesē:

 

Vai kādam vēl ir bijušas līdzīgas problēmas ar šo modeli?

 

Kādas ir domas sakarā ar defektu un kā to novērst bez servisa?

 

Kur atrodas Latvijā Macu garantijas serviss?

Link to comment
Share on other sites

Esmu ļoti vīlies Apple produkcijā. :evil:

 

1) Apple dod tikai 1 gadu garantiju Macbook Pro datoriem (tiemžēl man pavisam nesen beidzās šis garantijas laiks)

2) Tuvākais Apple garantijas serviss atrodas tikai Lietuvā.

 

Aboluveikals.lv (tas pats Xnet) paši neremontē macus, bet sūta tos caur ACME uz Lietuvu.

 

 

Tātad, bez garantijas paliek visi tie, kas pērk makus ārpus Latvijas. :evil:

Labots - Biezais
Link to comment
Share on other sites

Tātad, bez garantijas paliek visi tie, kas pērk makus ārpus Latvijas.

 

Nu atvaino puis, bet vai tad taa nav ar visaam preceem? Ir dazhi iznjeemumi ar preceem, kam ir garantija eiropas teritorijaa vai Baltijas valstiis, bet paarsvaraa garantija darbojas tikai tur, kur esi mantu pircis.

Link to comment
Share on other sites

Nu bet gada garantija tik dārgam gadžetam arī norāda uz potenciālo kvalitāti. :) Ari acer-am ir gada garantija. Arī aboluveikals.lv visur figurē viens gads, bet kā paliek ar Latvijas likumos noteiktajiem diviem gadiem?

Link to comment
Share on other sites

es teiktu ka pats esi vainiigs

par abola labsajuutu vajadzeeja saakt uztraukties jau pie pirmajaam paziimeem ka tas nedarbojaas ar pilnu atdevi! nevis to mociit lidz tas atdod galus pilniibaa!

Link to comment
Share on other sites

DazzleWand

Ja pogu patur vairaak kaa 5sek, arii nekas nenotiek?

Ja ir garantija - uz servisu!

 

Ja garantijas vairs nav, tad visdriizaak tas pasaakums beigsies ar maatesplates mainju.

Peec Tevis noraadiitajiem simptomiem tur var buut dajebkas, saakot ar beigtu ventilatoru, beidzot ar nosvilushu video vai cpu.

 

Problēmas ar šo maku jau sākās pa sen, sākumā viņš neturēja slodzi un pārkarsa, līdz ar to slēdzās ārā.

Kā tu to zini, ka viņš slēdzās ārā no pārkaršanas? Logi, paziņojumi? Ja tas Tev tā "šķita", tad šis apgalvojums var būt ļoti nekorekts.

Labots - DazzleWand
Link to comment
Share on other sites

Ja pogu patur vairaak kaa 5sek, arii nekas nenotiek?

Ja ir garantija - uz servisu!

 

 

Uz kādu servisu!!!???

Izlasi topiku no sākuma, nav Latvijā autorizētu servisu. :evil:

 

 

Es mēriju temperatūru. Un tas slēdzās ārā, kad CPU tem sasniedza 90 grādus.

Labots - Biezais
Link to comment
Share on other sites

Guest Velis

Nu ko lai saka.. tu gribēji ietaupīt un pirki ārzemēs..

Nu tad tagad izbaudi savu pirkumu pēc pilnas programmas.

Gan jau ka tas pats Capital pa zināmām naudiņām nomainīs to ventilātoru.

Link to comment
Share on other sites

DazzleWand

Uz kādu servisu!!!???

Izlasi topiku no sākuma, nav Latvijā autorizētu servisu. :evil:

Es mēriju temperatūru. Un tas slēdzās ārā, kad CPU tem sasniedza 90 grādus.

Izlasīju vēlreiz no sākuma. Nekur nav minēts, kur dators ir iegādāts.

Dators ir pirkts Latvijā? Ja jā, tad 2 gadu laikā kopš pirkuma brīža tu vari mēģināt iet runāties ar pārdevēju.

 

Ja Dators nav pirkts Latvijā, tad viss notiek tikai par naudu & 90% gadījumu MBP mainīs mātesplati.

Pirms stiept to datoru uz Lietuvu vari mēģināt griezties pie vietējiem remontētājiem:

1) BCCS

2) Capital

 

Es mēriju temperatūru. Un tas slēdzās ārā, kad CPU tem sasniedza 90 grādus.

 

Kāds ir paziņojums pēc atkārtotas ieslēgšanas console logos ? ( Jābūt kautkam līdzīgam "Previous shutdown ..." )

Link to comment
Share on other sites

Es mēriju temperatūru. Un tas slēdzās ārā, kad CPU tem sasniedza 90 grādus.

Lūk tad arī vajadzēja domāt par remontu, nevis tad kad jau nosprādzis.

Autiņam arī tu brauksi ar tukšu riepu vai ar pazeminātu eļļās līmeni tikmēr kamēr jamais vairs nekustēs no vietas? Un pēc tam sāksi forumā vaidēt, ka autiņš redz mēsls tāds ņēma un nosprāga.

Link to comment
Share on other sites

Dators ir pirkts Latvijā? Ja jā, tad 2 gadu laikā kopš pirkuma brīža tu vari mēģināt iet runāties ar pārdevēju.

 

 

Nevis var mēģināt, bet obligāti jānes un pārdevējam ir PIENĀKUMS salabot vai nomainīt. Vai viņš to darīs par ražotāja līdzekļiem vai saviem, tas vairs nevienu nekrata

Link to comment
Share on other sites

Nu bet gada garantija tik dārgam gadžetam arī norāda uz potenciālo kvalitāti. :) Ari acer-am ir gada garantija.

 

 

 

Acer ir divu gadu garantija. Protams, ja vien tu neesi juridiska persona.. ;) Dīvaini viņiem tie noteikumi.

Link to comment
Share on other sites

tie paši Acer un vēl daži ražotāji piedāvā piepirkt klāt garantiju līdz pat 5 gadiem, kā nu kurš

Link to comment
Share on other sites

Guest Velis

Garantija ir cieši saistīta ar cenu. Ar kvalitāti tur nav tieša sakara.

Kā likums visiem lētajiem dzelžiem garantija ir 1-2 gadi. Dārgajiem ir 3 gadi.

Viss ir normāli. Ar 200Ls varku var atļauties 3 gadus mainīt dēļus. par 100Ls peļņu arī to vienu gadu kaut kā ne pārāk vek čakarēties.

Kāpēc juridiskās personas neskaitās patērētāji.. nezinu. Būtu interesanti uzzināt no kāda zinātāja..

Labots - Velis
Link to comment
Share on other sites

patērētājs — fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties preci vai izmantot pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību; © PTAL

 

Vo interesanti - tātad ja kāds nopērk profesionālo fotoaparātu, teiksim kādu Canon Mark III, kas maksā 2400 Ls, un izmanto to savā profesionālā darbībā (forogrāfs taču) un ja šis 2400 Ls vērts aparāts salūst tad Canon serviss ir tiesīgs tam vienkārši atteikt garantijas remontu ?

Link to comment
Share on other sites

Par to ir stāts - Latvijā garantija mēģina atšūt, jeb padarīt par vainīgu preces sabojāšanā. Pilnīgi pretēji eiropā: pats nopirku logitech BT ausi (apm. 60EUR) nestrādāja - bez ierunām uzreiz apmainīja. Redzēju kā videokameru uzreiz samainīja vienam keksam, turpat veikalā. Rīgā garantija ir simbolisks jēdziens, tāpēc garantijas uzrei parasti izmetu misenē....

Link to comment
Share on other sites

Uģis Lācis

Nu tik traki, ka garantija būtu simbolisks jēdziens jau arī nav.. :shock: Es iegādājos no Capitala Gaujas kompi, man RAM ņēma un atņirdzās - bez jebkādām pīkstēšanām paņēma un nomainīja. Turklāt ļoti ātri - divas dienas, un mans laptops ir atpakaļ! :roll: Gaujas garantijas atbalsts ir labs. :)

Link to comment
Share on other sites

Gaujas garantijas atbalsts ir labs.

-------------

 

Viņi vienkārši neriskē ar reputāciju... Pareizi dara. Ticu, ka M79 arī neriskētu...

Link to comment
Share on other sites

vari mēģināt šeit www.apple.com.lv it kā autorizēts pārdevējs vismaz mailu uzmet uzjautā

Link to comment
Share on other sites

sleeping_awake

Esmu ļoti vīlies Apple produkcijā. :evil:

 

1) Apple dod tikai 1 gadu garantiju Macbook Pro datoriem (tiemžēl man pavisam nesen beidzās šis garantijas laiks)

2) Tuvākais Apple garantijas serviss atrodas tikai Lietuvā.

 

Aboluveikals.lv (tas pats Xnet) paši neremontē macus, bet sūta tos caur ACME uz Lietuvu.

Tātad, bez garantijas paliek visi tie, kas pērk makus ārpus Latvijas. :evil:

 

Cik zinu LV jebkurai fiziskai personai elektroniskajaam preceem ir 2 gadu garantija, kaut arii razhotaajs ir devis 1 gadu. Otra gada garantija paardeveejam par savu naudu ir jaaizpilda. Juridiskajaam personaam gan darbojas razhotaaja dotaa garantija. Ieteiktu paintereseeties PTA, ko var lietas labaa dariit, tomeer cipars par to verkji nav nekaads mazais.

Link to comment
Share on other sites

Man ar ir pirmās paaudze MacBook Pro un varu teikt ka viņiem mēdz būt problēmas ar ventilatoriem. Es pusotra gada laikā esmu nomaiņijis abus. Vienu par garantiju, otur pirms pāris dienām iekš BCCS par 17LS iepirku un nomainīju pats.

Vienu gan varu pateikt - MBP var mierīgi darboties ar vienu ventilatoru neslēdzoties ārā (pirmo ventilatoru gaidīju mēnesi un visu to laiku mierīgi darbojos ar MBP) un attiecīgi vai nu tev ir nobiruši abi ventilatori, vai problēma ir citur - moš kaut kas ar mātesplati vai vēl kaut ko...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...