Guest RoLeRzzz Ierakstīts Decembris 15, 2007 Share Ierakstīts Decembris 15, 2007 (labots) Tātad pirms 2 gadiem nopirku Philips EXP 3461 MP3 cd-pleijeri, viņš salūza un nesen nodevu garantijas remontā Baltijas servisa centrā www.servisacentrs.lv , bet kad bija pienacis laiks nakt pakal man atpakal atdeva jaunu pleijeri Philips EXP 2540, kas ir divas reizes sūdīgāks par to kuru nodevu, jo viņam nav pults, displeja apgaismojums, wma, adapteris, un citas fīčas :mad2: :mad2: . Garantija beidzas š.g. 30.decembrī. Jūtos apčakarēts, kādam ir kāds ieteikums ko īsti darī? Ja kas servisacentrs to nosūtīja labot sia Elektronika serviss. Manuprāt tas ir tāpat kā remontā nodot 200 GB cietni, bet atpakal dabūt 80GB cietni. :???: Labots Decembris 15, 2007 - RoLeRzzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artanis Decembris 15, 2007 Share Decembris 15, 2007 Tā tas nedrīkst būt - ja viņi dod citu mantu pretī, tad viņiem jākompensē cenu starpība. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmss Decembris 15, 2007 Share Decembris 15, 2007 Ja tu viņu jau paņēmi jauno atskaņotāju, tad darīt nevar neko. Ja nepaņēmi, tad vari prasīt tādu pašu, vai līdzvērtīgu, kurš tevi apmierina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RoLeRzzz Decembris 15, 2007 Share Decembris 15, 2007 Baigi zēl. Bet tomēr neticu ka pret šitādu kretīnismu nevar cīnīties. Secinājums vajadzēja plejeri vispirms kārtīgi izpētīt pirms parakstos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElbruS Decembris 15, 2007 Share Decembris 15, 2007 Vajadzēja uz vietas taisīt skandālu ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RoLeRzzz Decembris 15, 2007 Share Decembris 15, 2007 Sataisīju uzreiz, kad mašīnā attaisīju iepakojumu un ieradzīju to brīnumu, bet mani aizsūtīja uz ELEKTRONIKA SERVISS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eedis Decembris 15, 2007 Share Decembris 15, 2007 šādos gadījumos brēc pēc šefa, jo vienkāršais Pieņemu preci/atdu darbinieks tevi sūtīs tālāk... visas lietas jākārto ar augšu, jo darbinieki nelemj, tie pilda instrukcijas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmss Decembris 15, 2007 Share Decembris 15, 2007 Ja viņiem ir papīrs uz kura tu esi parakstījies, ka esi saņēmis jauno atskaņotāju variantu nekādu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Decembris 16, 2007 Share Decembris 16, 2007 Kas rakstīts uz akta: a) prece uz remonta laiku b) bojātā prece tiek aizstāta ar šo [pavisam] ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amen Decembris 18, 2007 Share Decembris 18, 2007 priecaajies ka vispaar ko iedeva parasti vinji pasaka ka pats sapisi preci un pasuuta taalaak elkor garantija - tas pats kas bez garantijas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xeriuss Decembris 18, 2007 Share Decembris 18, 2007 Uzreiz vajadzeeja rakstiit suudziibu, jo vinniem patiesiiba poh***, ko tev iedod... Man pazinnam nobeidzas PC maate, peec garantijas remonta bija pamaniijushies AMD Sempron 2800+ procesora vietaa uzmonteet kaut kaadu antiiko AMD Atlonu, kura takts frekvence bija 1 GHz.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!