Guest Chriss Ierakstīts Jūlijs 10, 2006 Share Ierakstīts Jūlijs 10, 2006 Man tads jautajums: Vai likumdosana mani neaizsarga no taa, ka man katru nedelu rodas defekts videokartei un, kad es esmu aizvedis datoru uz garantijas remontu, tad taa itkaa tiek salabota, tachu pec paaris dienaam atkal taapati probleema un nekas nemainaas. Un taa jau videokarte ir "labota" jau kaadas piecas reizes. Vai nav taa, ka garantijas sniedzeejam, ja vinjsh nespeej noveerst defektu ar pirmo vai otro reizi, prece ir jaapmaina pret jaunu vai liidzveertiigu? P.S. Atvainojiet, ka rakstu bez garum un mikstinajuma zimem, slinkums instaleet Tildi uz pagaidu datora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UJO Jūlijs 10, 2006 Share Jūlijs 10, 2006 cik es zinu, tad labot var divas reizes, ar trešo jau jāmaina detaļa pret jaunu....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Jūlijs 10, 2006 Share Jūlijs 10, 2006 Vispaar, ja nemaldos, pateereetaajam ir tiesiibas pieprasiit pusgada laikaa atpakalj naudu vai arii gada laikaa apmainiit preci pret liidzveertiigu, ja vinju shii prece neapmierina. Taa kaa... Vispaar - kas tas par caurumu, kur tu savu kasti pirki? Normaalaas bodees tur pat iipashi nedomaajot maina nost un miers. Mazaaks p***aars gan klientam, gan paardeveejam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
celeron Jūlijs 10, 2006 Share Jūlijs 10, 2006 Jā, lūdzu paskai kas tas pa veikalu!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck Jūlijs 10, 2006 Share Jūlijs 10, 2006 Nu man arī ir tieši tāds pats jautājums, nopirku portatīvo, pēc mēneša nobeidzās aķis... Negribu nest uz garantijas remontu, jo kompis ikdienā ir nepieziešams darbam... Vai var pieprasīt'apmaiņu pret tādu pašu, jeb līdzvērtīgu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wxy Jūlijs 10, 2006 Share Jūlijs 10, 2006 Pateereetaaju tiesiibu aizsardziibas likums 28.pants. Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece (1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām: 1) attiecīgi samazina preces cenu; 2) bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu; 3) apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem; 4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu. (2) Prece apmaināma vai tās neatbilstība līguma noteikumiem novēršama saprātīgā termiņā, neradot neērtības patērētājam, ņemot vērā preces raksturu un paredzamo lietošanu. (3) Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem atklājas vēlāk nekā sešus mēnešus pēc preces pārdošanas, patērētājs ir tiesīgs: 1) vispirms pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu, vai apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem (izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams); 2) gadījumā, kad ražotājs vai pārdevējs nevar apmainīt preci vai saprātīgā termiņā novērst preces neatbilstību līguma noteikumiem, neradot neērtības patērētājam, — pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu proporcionāli normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē konstatētajam preces nolietojumam. (4) Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt patērētāja iespējas izmantot preci, patērētājs nevar prasīt, lai ražotājs vai pārdevējs atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu. Preces neatbilstība līguma noteikumiem uzskatāma par maznozīmīgu, ja normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē konstatēts, ka preces neatbilstība nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas preces ārējā izskatā. (5) Ja preces nepareiza vai nekvalitatīva uzstādīšana ir kļuvusi par iemeslu preces neatbilstībai līguma noteikumiem, bet preci uzstādījis pārdevējs vai trešā persona saskaņā ar līgumu, kas noslēgts ar pārdevēju, kā arī ja preci uzstādījis patērētājs saskaņā ar nepareizu (neprecīzu) vai valsts valodā netulkotu lietošanas pamācību, tad prece ir uzskatāma par neatbilstošu līguma noteikumiem un patērētājs ir tiesīgs pieprasīt no pārdevēja šajā pantā paredzēto prasību izpildi. (6) Šā panta pirmajā daļā minēto tiesību izmantošana neizslēdz patērētāja tiesības pieprasīt zaudējuma atlīdzību vai līgumsoda samaksu. (7) Līguma noteikumiem neatbilstošas lielgabarīta preces un par 10 kilogramiem smagākas preces ekspertīzes veikšanai, nocenošanai, trūkumu novēršanai, apmaiņai vai līguma atcelšanai nogādā ražotājs vai pārdevējs uz sava rēķina. Ja ražotājs vai pārdevējs atsakās nogādāt preci, patērētājs ir tiesīgs nogādāt preci pats vai ar trešās personas palīdzību, bet uz ražotāja vai pārdevēja rēķina. (8) Ja preci nogādā patērētājs, ražotājam vai pārdevējam triju dienu laikā pēc izdevumus apstiprinoša dokumenta saņemšanas jāatlīdzina izdevumi, kas patērētājam radušies sakarā ar preces nogādāšanu. Un vel - 13.pants (3) Ja preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumiem atklājas sešu mēnešu laikā pēc preces pārdošanas vai pakalpojuma sniegšanas, uzskatāms, ka tā eksistēja preces pārdošanas vai pakalpojuma sniegšanas brīdī, izņemot gadījumu, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē pierāda pretējo. http://www.ptac.lv/?lang=LV&menu=9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chriss Jūlijs 10, 2006 Share Jūlijs 10, 2006 Negribu saukt firmu, tachu varu piebilst, ka tas ir viens no "Top 5" speeleetaajiem Latvijaa. Negribu te tagad celt neslavu, tachu iisteniibaa baigaa skrobe par to, ka vinji visulaiku man meegjina iestaastiit, ka taa ir mana vaina, respektiivi, itkaa datoraa esot puteklji, kam tur nevajadzeetu buut. Savu iespeeju robezaas tiiru datoru diezgan regulaari, tacu nevaru panaakt lai datoraa nav neviens putekliitis. Parasti ir taa- no saakuma servisa adminstrators man boree, ka taa ir mana vaina un saka, ka man ir jaamaksaa par darbu. Tad es uzstaaju, ka mana vaina tur nav un saku, lai tad ved kompi uz PTAC ekspertiizi un tad, ja vinji konstatees, ka taa ir mana vaina, tad es segshu "remonta" un eksperttizes izdevumus, kaa tas ir paredzeets likumdosanaa. Peec siem vaardiem, vinjsh vairs neuzstaaj, ka man buutu jaamaksaa. Vieniigais, kas man tajaa visaa nepatiik, ir tas, ka man ik peec nedeeljas ir jateeree savs laiks un benziins, lai nogaadaatu datoru pie vinjiem un tad veel paaris dienas jaatup bez kompja, jo vinji to itkaa labo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinS Jūlijs 10, 2006 Share Jūlijs 10, 2006 Īsti nav saprotama viena lieta ? Vai viņi tiešām SALABO to grafisko karti ? Tas tā baisi dīvaini. Parasti jau grafisko karti var tikai samainīt pret jaunu, labojas tās reti. Tajā gadījumā firma dara ko var .. otrs variants vienkārši palūgt citas sērijas karti (ja karte tiek mainīta pret analoģisku un jau vairākas kartes ir defektainas), jo tādu iespēju kā apmaiņu pret piemaksu, vai cenā identisku piedāvā lielākie vairumtirgotāji. Kas vispār par defektu tai kartei ir ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chriss Jūlijs 10, 2006 Share Jūlijs 10, 2006 Neko nesaprotu no dzelzhiem, tachu, ja pareizi sapratu, tad pie vainas itkaa bija ventilators. To vinji 3 reizes tiirija, kad probleemas nepaargaaja, vinji to apmainiija, tachu peec paaris dienaam atkal saakaas probleemas. Probleemas ir sekojoshas- pa visu ekraanu kautkaadi zili/zalji/dzelteni gljuki, it seviskji, kad palaizh kaadu speeli vai filmu. Peec ilgaakas datora darboshanaas paraadaaas shaads errors: Graphic card is not responding to drivers comands, vai kautkaa taa. (Draiveri meegjinaaju paarinstaleet). Itkaa, karte buutu paarkarsusi, tachu temperatuura itkaa normaala. Sodien atkal kompis palika pie vinjiem un visticamaak paliks veel ilgi, jo vinji teicaas no saakuma laist kautkaadus testus un peec tam, varbuut suutiis jaunu karti, jo seit Latvijaa vinjiem taadas neesot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delerium Jūlijs 10, 2006 Share Jūlijs 10, 2006 Nu tad sūtīs vismaz kādu mēnesi ja ne ilgāk , ceru ka viņi labos ātrāk nekā piemēram labo telefonus LMT vai Tele2 servisi, kas akcijas telefonu ātrāk kā par mēnesi nesaabo. Jā tie gļuki parasti ir no parkaršanas bet tavā gadījumā nez vai. Vai nu kartes standarta dzese ir pavisam švaka vai nu kartei ir defekts :| . Lai nu kā viņiem karti sen jau vajadzēja nomainīt. Iesaku viņu tukos mīkstumus padzenāt ar patērētāju tiesību aizsardzības likumu. ;-) tas parasti palīdz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest white_mag Jūlijs 10, 2006 Share Jūlijs 10, 2006 ar ventilatoru tur tieshaam nav nekaada sakara. vidiokartes defekts, pieprasi lai pēc garantijas maina pret citu. Iemesls: videokartes defekts, ar to pietiek viniem ziņojumam. Ja atsakās to darīt vērsies augstākās iestādēs. (joka pēc aizņemies no drauga citu vidiokerti un notestē kā ar to iet, ja viss čikeniekā tad tiešām sāc taisīt traci, tikai nečakarējies līdz garantijas beigām jo tad tiešām neko nedabūsi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uģis Lācis Jūlijs 10, 2006 Share Jūlijs 10, 2006 Pateereetaajam ir JAAAPZINAAS savas tiesiibas un JAAPRASA, lai taas ieveero!!! Tikai taa var nodroshinaat normaalu uznjeemuma attieksmi! Noteikti jaaizmanto PTAL [PTA Likums]!! :roll: Un ja vinji veel kaut ko pukst, liegi ieminies par iespeeju izpaust sho te gadiijumu [ar konkreetiem vaardiem] vienaa no lielaakajiem LV datortehnikas forumiem, un tad tu redzeesi, kaa vinji leekaas peec tavas stabules... Ja nee - mees ar prieku uzklausiisim konkreetaas firmas nosaukumu! :evil: EDIT: Visaas augsti attiistiitajaas valstiis galvenais ir pateereetaajs, bet LV shajaas lietaas ir haoss... Un lielaakoties taapeec, ka cilveeki nesaprot un neaizstaav savas tiesiibas!! Visi par attiistiitu Latviju! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chriss Jūlijs 11, 2006 Share Jūlijs 11, 2006 Sūdzība ir pilnībā atsaukta. Lai kā arī bijis, šodien viņi bez maksas apmainīja videokarti pret daudz labāku, neprasot par to nekādu piemaksu. Tāpat, viņi ieteica karstā laikā meklēt kādus papildu dzesēšanas risinājumus un uzdāvināja vienu kūleri un uzstādīja to lai videokartei ir papildu dzese. Visu cieņu, mana uzticība šai kompānijai ir atgriezusies ar uzviju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rashns Jūlijs 12, 2006 Share Jūlijs 12, 2006 Vinji saprata ka tu neesi Cirvis un apkaast tevi neizdosies,bet ja butu kada omite savam mazdelinjam uzdavinajusi kompiti tad gan varbuut izdotos apkast,bet prieks ka vis nokartojies.Tapec savus dzelzus perku tikai tur kur pazistami cilveki,lai nebutu cakars pec tam,bet veel nav gadijieska kautkas salustu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck Jūlijs 12, 2006 Share Jūlijs 12, 2006 Nu tad jau Tu tagad vari uztaisīt nevis veikala antireklāmu, bet reklāmu!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uģis Lācis Jūlijs 12, 2006 Share Jūlijs 12, 2006 ...ko tu kaa paardeveejs vari dariit... ? Iisteniiba iespeejas ir daudz - noliktavaa noteikti ir daudzas citas liidzveertiigas preces, liidz ar to var apmainiit. Var arii piedaavaat atdot naudu atpakalj (ja lieta ir steidzama!). Vai arii piedaavaat kaut ko vietaa, kameer remontee preci vai arii gaida detalju.. Izdariit jau var, bet vai dara?? :evil: Vismaz shis gadiijums beidzaas labi, salut!! 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!