Jump to content

Pastuuzis u-101


Dundurs
 Share

Recommended Posts

Guest NSSpecial

Redz definīcija "Bāž ārā" ir nekonkrēts apzīmējums. Arī tad ja pastiprinātājs ir par švaku tad pie pilnas jaudas (ne obligāti pie max. skaļuma ručkas gala) iespējami nopietni skaņas kropļojumi. Tajā brīdī kad dzen ārā pārāk lielus izejas signāla līmeņus izpaužas tāda lieta kā "clipping", jeb signāla formas kropļojumi, un skaļrunis nav konstruēts lai panestu pilnīgi jebkurus signālus jebkādos apstākļos. Tur gan masa preteklības tad sākas un rezultātā 'lauztas' skaļruņa kustības dēļ rodas skaņas invalīdi ko daudzi uzskata ka izdod skaļrunis kad pārslogots, bet iespējams ka nemaz tā nav. Protams tas nenozīmē ka var dzīt no pārāk vāja ampa galīgi samocītu signālu skaļrunī un nekas tam nenotiks. Te runa ir par to ka ja grab tad ne obligāti skaļrunis ir par švaku, var būt arī pastiprinātājs. Šeit esošie cilvēki kas ar maiņstrāvu un elektroniku operē to visu jau zin.

 

Pie tam, ja kādam ir gadījies kādreiz pieslēgt pie kāda ampa kā 101ais vai kāda lēta resīvera kārtīga gabarīta un masas skaļruni klāt tad būs novērojis ka tas daikts iespējams netur pat pāris Wattus normālai skaņai un grab tā kā konservu kārba tas viss. Neskatoties uz to ka pastiprinātājam ir pāris watti rezervē, un skaļrunim vēl daudz vairāk, bet vienkārši amps nespēj darbināt to, jā arī tā var būt. Tas vairāk par tādām idejām ka nopērk galēji švaku pastiprinātāju un nenormālas estrādes tumbas un nesaprot kāpēc koncerts neskan labi un vispār skaņa bēdīga pat klusu klausoties. Jebkurai sistēmai ir jābūt sabalansētai, citādi ir vai nu švaks rezultāts vai arī par velti izmesta nauda un pat abi kopā.

Link to comment
Share on other sites

Es nedomaju ka pastuzis mana gadiijumaa butu par svaku, jo esu ietestejis lentinueku pie tas pashas s-90, un savu "Japoshku", es uzreiz pamatigi uzgriezot lentinieku dzirdu, ka tas nevelk, bet uzgriezot skalaak pastuzi, uzreiz saprotams ka vairs tumba netur, man pastuuzis ir kadas 2 reizes augstaaks par tiem radiotehnikas brinumiem gabariitos, lai gan platumaa ir tads pats + trafs kas ir iekshaa in nežēlīgi smags :D

Link to comment
Share on other sites

man ir y-7111 pastuuzis un 2 x s90, skan pietiekami, skanju var ne tik ar ausiim sadzirdeet bet arii ar visu ķermeni izjust, ta ka y-7111 ir pilniigi pietiekami priekš 2 x s90!!!

Link to comment
Share on other sites

Tur ieprieks viens cilveks mineeja ka u101 uz robezas velk 30nieces... Man tas pastuzis i pierubits pie datora skanjas kartes un protams skaljums kompii ir uzgriezts uz max. Tas 30nieces sak jau vairs nevilkt (mirgo sarkanaa peregruzkas lampinja) jau pie 4taa skaljuma liimenja (tam pastuzim ir pavisam 10)... Interesanti kas notiktu ja uzblieztu uz visiem 10, bet katra gadijuma ''knapi'' tas nav....... Cilveki pa so pastuzi izsakas dazaadi un es domaju ka tas ir atkarigs no taa pie kaa sis pastuzis tiek sleegts otraa galaa :idea: ...

Link to comment
Share on other sites

tas ka mirgo jau nav nekas, griez droshi taa ka nemaz nenodziest, taa vismaz es agraak dariiju, vairkaak gan tas pastuuzis nevar izpiest :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest NSSpecial

Tās peregruzkas ir lielai daļai skandām elementāri regulējamas un esmu to darījis - man 90 B bija vienai kastei galīgās auzās aizregulējusies tā lampa, rādija peredozu uz 5W pastiprinātāja. Tas nav rādītājs.

 

Viss jau labi, bet ieeja arī nav bezizmēra durvis.

Link to comment
Share on other sites

Vitalii

:roll: Skaņas kvalitāte nav atkarīga no jaudas!

Pilnīgi pareizi un piekrītu teiktajam - autors Didzis.

 

Varētu minēt vairākus iemeslus:

- pirmsākums: labs ieraksts un aparāts caur kuru atskaņojam fonogrammu (vairums izmanto datoru - ar atzīmi, skaļums uz maxsimumu!)

- Jāpapēta vēl kādas skaņas kartes tiek izmantotas un galā pievienotie pastiprinātāji + akustika!

Padodot pastiprinātājam ieejā lielāku signāla līmeni, nekā tam ir paredzēts...jau veidojas problēma ar skaņu(kvalitāte pazūd) un pastiprinātāja jaudai vairs nav nozīmes, ir viens liels troksnis!

 

:cry: Mokās pastiprinātājs un mokās tumbas. Process novērojams pārrakstītos CD diskos uz MP3 formāta..mainās skaļums fonagrammām.

Tie paši vecie RRR stiprekļi skan pat tīri labi. Protams visu izsaka finanses un gaumes sajūta.

Link to comment
Share on other sites

Gvidox

Tā jau gan ir par to jaudu. Man 5w pastiprinātājs ar s-90 skan ok. Skaļi, dzidri un pietiekoši kvalitatīvi. Nu pilnu jaudu no s-90 nevar dabut bet tāpat ir OK. Kad lameriem pasaka 5w tad šie bola acis.

Link to comment
Share on other sites

Qyak3r

Labi nenjemot veeraa peregruzkas lampinju skaljrunis sitaas pret resti, karoche izspiest vairs nevar. Bet iisteniba ir atkarigs ko klausaas un kada ir gaume... Ir cilveki kas klausaas klasisko muziku un jaudu tur nu nekaadu nevaig... Es klausos kkadus klubiniekus, galvenokaart prodigy un bass, lai kada sisteema man nebutu, vienmer tiks aizgriezts lidz galam... Prieks manim kvalitatei nav lielas noziimes, nekadas skanjas nianses neklausos un man ari to nemaz nevajag... Protams nav pienjemams ja ir galigakie skanjas kroplojumi bet tas taa. Es vispar nezinu kada sakara es tikko sito te uzskribeleju, bet lai jau nu paliek - vietas aizpildiisanai... :lol:

Link to comment
Share on other sites

gachoman

to Qyak3r, tu paskaties kada ir ieejas jauda tam pastuzim un cik tu vinam dod ieksa, tax nevar ta darirt ka pastuzi dzen lielu jaudu un tad brinas ka ja uzgriez drusku tad jau parslodzes un viss deg zilam liesmam, pie normalas ieejas jaudas "Номинальное входное напряжение входов звукоснимателя - 2 мВ, остальных - 200 мВ".

ta jau es ari sev brig 001 padosu ieksa jau no kada pastuza un teiksu ka drusku uzgriezu un jau parslodze.

Ja tu uzgriestu uz pilnu tad noteikti skaneetu ar parako kropli un tev kkas varetu nosvilt, vai ari pastuzim nostradatu drosiba, un nebutu nekads brinums ka ar vajaku pastuzi nosvilina jaudigakas tumbeles...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Dundurs

palaboshu 2x20w un 4-16 Om paskaties pastuuzim aizmuguree, Bet kas attiecas uz to pastuuzi, velk pietiekami normaali. Vajag tika windwsaa sareguleet skaljumu, dabuut sakariigu pleijeru kaa winamp un novilkt prieksh winampa speciaalu ekvalaizeru, kurs raada vai no skanjaskartes naak vai nenaak kropljojums, ja naak tad radas uzraxts CUT, tad viss skaidris paliekam winampaaa preramp miinusos.

Link to comment
Share on other sites

Vispar man nav ne jausmas cik ir max jauda ko var dziit ieksaa sii pastuza iejaa... Bet katra gadijuma skanjas karte jau nu nav nekas taads kas var nosvilinat ieju, drizak pati nosvils... :)

Link to comment
Share on other sites

palaboshu 2x20w un 4-16 Om paskaties pastuuzim aizmuguree, Bet kas attiecas uz to pastuuzi, velk pietiekami normaali. Vajag tika windwsaa sareguleet skaljumu, dabuut sakariigu pleijeru kaa winamp un novilkt prieksh winampa speciaalu  ekvalaizeru, kurs raada vai no skanjaskartes naak vai nenaak kropljojums, ja naak tad radas uzraxts CUT, tad viss skaidris paliekam winampaaa preramp miinusos.

Vispar es iesaku 10to wmplayeru. Es vienreiz panjemu uzinstaleju winampu un salidzinaju skanejumu ar wmplayeri. 2trajam skanja bij daudz lababka (manupraat)... Un vispar ja sledz pastuzi klat pie kompja tad nav jeegas no kada akuuna ampa, vaig tik normalu skanjas karti kura pati pa sevi dod ara kvalitativu skanejumu un pastuzim ir tikai viens uzdevums - pastiprinat skanju lai varetu klausities uz lielakam tumbam, nevis tur nez ko uzlabot... Domaju, ka u101 visai labi pilda so uzdevumu un ja ari nosvilst, tad nav liela beeda jo ir daudz reiz leetaks neka kkadi tur akuunie resiveri.......

Link to comment
Share on other sites

Pastipriņatāja ieejas jūtība ir 200mV un pie šī ieejas sprieguma tas atdod maksimālo jaudu. RRR pastiprinātāju ieejā stāv ideotisks ieeju komutātors uz mikrenēm. Ja grūž no skaņas kartes pastiprinātājam ieejā lielāku signālu par 200mV tad komutātora mikrenes "aizrijas" un kropļojumi ir garentēti. Lielākā daļa skaņas kartes, ja skaļuma regulātors datora mikserī ir uzgriests līdz galam, dod vairāk par 200mV izejā. Tas nozīmē, ka skaņaskartes izejas līmeni nevajag dot līdz galam. Pareizi būtu uzzināt cik tad jūsu skaņas karte dod izejā. To var izdarīt ar speciālu skaņas milivoltmetru, bet ja tāda nav, tad ar kādas skaņas analizātora programas palīdzību. Vēl ir variants, izmest no pastiprinātāja ieejas komutātoru(tas būtu visprātīgāk) un skaņu signālu padot pa tiešo uz skaļuma regulātoru. Tad vienkārši nebūs iespējams pārstūrēt pastiprinātāja ieejas ķēdes.

Link to comment
Share on other sites

Vēl ir variants, izmest no pastiprinātāja ieejas komutātoru(tas būtu visprātīgāk) un skaņu signālu padot pa tiešo uz skaļuma regulātoru. Tad vienkārši nebūs iespējams pārstūrēt pastiprinātāja ieejas ķēdes.

 

Jaa bet kad rrr to pastuzi razoja, tad jau tas komutators (nezinu kas tas ir un kam tas domaats) bij tomer domats kkada meerkja labad, nevaretu tak buut ka vinji ir kkadu tur struntu bazusi ieksaa tikai lai cakaretu skanju....

 

Varetu paskaidrot kas tas i, ka vins izskatas?

Link to comment
Share on other sites

Ieejas komutātors nodrošināja tikai servisu, lai nevajadzētu nepārtraukti spraudīt vadus. Pieslēdza pie pastiprinātāja plašu atskaņotāju, rāčiņu, kasešu maģi, lenšinieku maģi un ar ieejas komutātoru pieslēdza vajadzīgo aparātu. Ja klausās mūziku no datora, tad neko pārslēgt vairs nevajag. Ja nu pēkšņi izdomā pieslēgt citu skaņas avotu, tad var nepaslinkot un pārspraust vadus.

Ja rokas aug no īstās vietas un ir sajēga aiz kura gala jātur lodāmurs, tad komutātoru var atvienot pa kādām desmit piecpadsmit minūtēm.

Link to comment
Share on other sites

Guest Digital

Man tagad stav tads u-101 partaisits uz mikrenem (beidzot tas ko ieducina ieksaa izducinas ara un pastiprinatajs nerada savus skandarbus ) bet prieks s-90 vinjs jau ir kudi par isu nerunajot par to kads vinjs ir originali(pretigi klausities) ta ka ja gribi s-90 ducinat skaties uz nopietnu tehniku

Link to comment
Share on other sites

Ieejas komutātors nodrošināja tikai servisu, lai nevajadzētu nepārtraukti spraudīt vadus. Pieslēdza pie pastiprinātāja plašu atskaņotāju, rāčiņu, kasešu maģi, lenšinieku maģi un ar ieejas komutātoru pieslēdza vajadzīgo aparātu. Ja klausās mūziku no datora, tad neko pārslēgt vairs nevajag. Ja nu pēkšņi izdomā pieslēgt citu skaņas avotu, tad var nepaslinkot un pārspraust vadus.

Ja rokas aug no īstās vietas un ir sajēga aiz kura gala jātur lodāmurs, tad komutātoru var atvienot pa kādām desmit piecpadsmit minūtēm.

Vuiiii butu man lodamurs ne to vien butu uzlodejis :lol:

Tagad akal rodas jautajums - kur var nopirkt lodamuru, lodalvu, lodudeni utt? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Lai pārbūvētu pastiprinātāju galīgi nevajag lodēšanas staciju par 500Ls, bet pilnīgi pietiks ar lodāmuru par diviem latiem, kuru var nopirkt parastā saimniecības preču veikalā. Kalifoniju var nopirkt mūzikas instrumentu veikalā, bet ja negrib staigāt pa bodēm aizej uz Ladgalītes tirgu un visu vajadzīgo dabūsi pa kādiem trim, četriem latiem.

Link to comment
Share on other sites

Guest ADEX

Qyak3r, ja Tu ar to lodūdeni biji domājis sālsskābi, tad aizmirsti kā murgainu sapni. Ar to var lodēt cauras bļodas, nevis tādas vietas, caur kurām plūst strāva.

Link to comment
Share on other sites

Frog, no Y-101 uz abiem kanāliem vienlaicīgi nu nekādi nav iespējams dabūt 80W. Speka trafiņš ir par švaku.

Link to comment
Share on other sites

Vitalii

Pareizi Didzis saka.

- Trafiņš nespej kurināt 80W. Ir tikai ~ 40w

- tad jau trafiņa apgreids..un tam stipreklim īpaši brīvas vietas pamaz

Link to comment
Share on other sites

Qyak3r, ja Tu ar to lodūdeni biji domājis sālsskābi, tad aizmirsti kā murgainu sapni. Ar to var lodēt cauras bļodas, nevis tādas vietas, caur kurām plūst strāva.

Nu jaa isteniba var notirit to bleki ar jebko ka attira :mrgreen:

Bet bus jadoma kkur dabut lodamuru jo labak normali salodet nevis ka man - 2x menesii kkas ar izloleni satiits trukst valjaa :evil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Geryzz

Vienkāršus lodāmurus (tev drošvien 30W-40W vajag) ārpus Rīgasvar dabūt dažādos saimniecības preču veikalos, kā arī instrumentu veikalos.

Link to comment
Share on other sites

Nu laPs i lodamuru kkur dabusu... Vienigi man liekas ka es te ar saviem aamuriem esmu bisk iebraucis offtopic :oops:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jee.. aiz gara laika un abloma ar darbu shodien paarvareeju slinumu un aizjozu liidz latgaliitei un sapirku elektroliitiskos kondensaatorus un paarlodeeju visus savam u101... beidzot ivnjsh nesleedzas iekshaa 3min bet kkur 5sek... un arii fona trokshnji samazinaajaas... ko vel vinjam var izdarit lai kaukaa uzlabotu, nemainot gala pastuuzhus????

Link to comment
Share on other sites

vispaar neko vairaak nevar arii izdariit, ja nav praataa patieshaam lielas izvirtiibas.

var izmest laukaa ieeju komotacijas bloku (pec manaam domaam nevajadziiga lieta) un uzbuuveet jaunu tembra bloku uz lampaam :twisted: .

Link to comment
Share on other sites

Guest Digital

vienkārši izmet to pastuzi ...es te ss panemu pa 25ls Loewe electronics 4x35w rms nu zin s90 beidzot kustas kautcik normali pastuzis gan muzeja eksponac bet katram kanalam meh indikators

Link to comment
Share on other sites

Guest drunk_lizard

katram kanalam meh indikators

sjitais man ir jaaredz!

mehaaniskais pastiprinaataaja jaudas indikaatoors.....

Link to comment
Share on other sites

Guest martc

sjitais man ir jaaredz!

mehaaniskais pastiprinaataaja jaudas indikaatoors.....

 

nu nez kaa tad lai savaadaak sho lai nosauc, ne tak par elektronisku :mrgreen: pareizi buutu mehaanisks ar indukcijas ierosmi? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

vienkārši izmet to pastuzi ...es te ss panemu pa 25ls Loewe electronics 4x35w rms nu zin s90 beidzot kustas kautcik normali pastuzis gan muzeja eksponac bet katram kanalam meh indikators

B***eeee ta tu man vinju nospeeri !! :mrgreen:

Es ss.lv tieshi gribeju vinju njemt bet kad pazvaniju ipasniekam, izradijas ka nopirkts :-x

Bet super sitads amps tiesham ir retums.....

Eu paklau tu nepardod? =D

Link to comment
Share on other sites

Guest Digital
:mrgreen: nepardodu gan tads amps pa sviestmaizi bij tieshi tas ko man vajadzeja tagad 4xs90 komplektinjs sak kautcik skaneet un pastuzis ari ok ar visadiem klokisiem labakais ir balance/fader regulators tadu toc nebiju redzejis
Link to comment
Share on other sites

ko vel vinjam var izdarit lai kaukaa uzlabotu, nemainot gala pastuuzhus????

Cik viņam ieliki barošanas bloka kondensaatoru vietā? Ieteicams palielināt nominālus 2x, jo varāk tāpēc, ka mūsdienās tie nav vairs tāds bunžas kā toreiz. Būs labāks španugs uz basiem. :)

Labāk pat ir salikt no vairākiem mazāka nomināla paralēli - lasiju ka NAD pastiprinātājos tādu slēgumu izmanto, jo tad sanāk īsāks uzlādes/izlādes laiks, nekā vienai lielai "bundžai". Vispār varētu būt taisnība, citādi grūti izskaidrot, kāpēc mans 7111 nedeva tādus basus kā 7112, kas atšķirās no mana tikai ar to, ka viņam bija pasīvais tembru regulātors (u7111 - 5 joslu EQ) un kondensātori made in japan virknē+ paralēli ( tas gan tāpēc, ka nebija dabujuši toreiz vajadzīgā sprieguma/nomināla kondensātorus un nācās kombinēt). Mērot ar ģenerātoru - nekāda krituma uz basiem manējam un pacēluma otram nemaniju.

Vel tajos laikos tika forsētas gala pakāpes - pietinot vijumus jaudas gala tinumam transformātorā. Laigan liekas, tas tinums tika pilnībā pārtīts ar resnāku vadu. Tikai priekštam bija jāmāk dabūt transformātoru vaļā, akurāti uztīt tinumu un atkal salikt kopā. Cik atceros, tur bija uzkniedēts virsū alumīnija ekrāns, kas bija pirms tam jādabū nost. Mūsdienās, iespējams, var uzlikt divus toroidālos trafus, tie aizņem mazāk vietas un varbūt varētu ieiet vecā vietā. Varētu gala pakāpju tranzistorus nomainīt uz jaudīgākiem mūsdienīgākiem komplimentārajiem importa tranzistoriem. KT 805/837 bija visai mazjaudīgi un ar diezgan atšķirīgiem parametriem, bet būtu jābūt vienādiem, tikai viens p-n-p, otrs n-p-n struktūras.

Link to comment
Share on other sites

hmmm... par tiem tranzistoriem ideja neslikta... tikai atkal misters ljenjis mekleet kursh no jaunajiem tranzistoriem lien veco vietaa... nu tjipa par p-n-p un n-p-n... un noteikti ka vel kautkaadi parametri jaaskataas.. betnu ja kaads konkreeti pateiktu ciparus tad noteikti to izdariitu... vel man bija doma uzlikt sprieguma stabilizaacijas mikrosheemas, bet tad jaaskataas kaadas ampeeras vinjsh spiezh no baroklja aaraa...

Link to comment
Share on other sites

Ja galīgi nav ko darīt, tad protams var piemeklēt modernus izejas traņus un" bīdīt zinātni"(pirms gadiem desmit tā arī darīja). Apmācības nolūkos tas būs tikai labi. Citādi gan nav vērts tērēt laiku, jo no RRR pastiprinātāja dabūt lielu jaudu, stabilu darbību un kvalitatīvu skaņu nav iespējams principā. Ieliec gala pakāpē mikreni, lielākus elektrolītus barošanā un izmet ieejas komutātoru. Tas arī ir viss ko var uzlabot pastiprinātājam bez lielas "zinātnes bīdīšanas". Priekš slēgšanas pie datora un MP3 mūzikas klausīšanās būs gana labs.

Link to comment
Share on other sites

Cik viņam ieliki barošanas bloka kondensaatoru vietā? Ieteicams palielināt nominālus 2x, jo varāk tāpēc, ka mūsdienās tie nav vairs tāds bunžas kā toreiz. Būs labāks španugs uz basiem. :)

Labāk pat ir salikt no vairākiem mazāka nomināla paralēli - lasiju ka NAD pastiprinātājos tādu slēgumu izmanto, jo tad sanāk īsāks uzlādes/izlādes laiks, nekā vienai lielai "bundžai". Vispār varētu būt taisnība, citādi grūti izskaidrot, kāpēc mans 7111 nedeva tādus basus kā 7112, kas atšķirās no mana tikai ar to, ka viņam bija pasīvais tembru regulātors (u7111 - 5 joslu EQ) un kondensātori made in japan virknē+ paralēli ( tas gan tāpēc, ka nebija dabujuši toreiz vajadzīgā sprieguma/nomināla kondensātorus un nācās kombinēt). Mērot ar ģenerātoru - nekāda krituma uz basiem manējam un pacēluma otram nemaniju.

Vel tajos laikos tika forsētas gala pakāpes - pietinot vijumus jaudas gala tinumam transformātorā. Laigan liekas, tas tinums tika pilnībā pārtīts ar resnāku vadu. Tikai priekštam bija jāmāk dabūt transformātoru vaļā, akurāti uztīt tinumu un atkal salikt kopā. Cik atceros, tur bija uzkniedēts virsū alumīnija ekrāns, kas bija pirms tam jādabū nost. Mūsdienās, iespējams, var uzlikt divus toroidālos trafus, tie aizņem mazāk vietas un varbūt varētu ieiet vecā vietā. Varētu gala pakāpju tranzistorus nomainīt uz jaudīgākiem mūsdienīgākiem komplimentārajiem importa tranzistoriem. KT 805/837 bija visai mazjaudīgi un ar diezgan atšķirīgiem parametriem, bet būtu jābūt vienādiem, tikai viens p-n-p, otrs n-p-n struktūras.

 

:idea: interesanta doma - aizstāt lielas capacitātes kondensatoru ar vairākiem mazākas kap. kondensatoriem saslēgtus paralēli.

Ja kāds meistars ir saskāries ar Igauņu 'Estonia УМ-010' gala pastiprinātāju, tur ar ievietots 2 x 15 000MKf elementi...riktīga 0.5 alusbundžas!

 

:!: Stipreklis interesants - gan pēc inženiertehniskā risinājuma, gan atskaņošanas kvalitāte superīga ar viņu ražotajām 35AS-021C tumbām!

piebilde: ja tumbas pieliek pie rrr. stiprekļa, nav basu...vai tie ir nepietiekami!

- pieliekot mūsējās AS-90 pie Igauņu stiprekļa...bass ir vienkārši burvīgs - tikai pārāk neaizrauties ar jaudas griezšanu, citādi izļurkās basu skaļruni.

Link to comment
Share on other sites

 

:!: Stipreklis interesants - gan pēc inženiertehniskā risinājuma, gan atskaņošanas kvalitāte superīga ar viņu ražotajām 35AS-021C tumbām!

piebilde: ja tumbas pieliek pie rrr. stiprekļa, nav basu...vai tie ir nepietiekami!

Viņu tumbas gadijumā nebija 4 om? Vienkārši man ir aizdomas ka radiotehnikām transformātori par vāju tādai strāvai. UKU-020 - jā, tas projektēts priekš 4 omu tumbām. Pašam 4 omīgās kliver, bet bass uz viņam ir, tikai kautkāds amorfs un rezonējošs, laigan nav fazinvertorakustika. Nomainiju vadus un nohermetizēju korpusu, pieliku korpusā sintētisko vati - kļuva labāk. Pārbaudot ar ģenerātoru atklājās ka viņām vai nu ir nekvalitatatīvi basinieki, vai arī tur ielikuši fāzinverorsistēmām domātos - uz rezonanses f= 30 hz sāk grabēt. :evil: Varbūt tiešām ir vērts pārtaisīt par fazinvertoru. Subjektīvi S-30 skan labāk par kliver, protams, bez zemajiem basiem. :-) Estonia tumbas dzirdēju ar plakanajām basinieku membrānām, pieslēgtu pie 150 w :shock: - liekas Kliver (?) jaudas pastiprinātāja, skaņa tiešam uz basiem ir labāka kā s-90.

 

Citādi gan nav vērts tērēt laiku, jo no RRR pastiprinātāja dabūt lielu jaudu, stabilu darbību un kvalitatīvu skaņu nav iespējams principā.

Nu nu. :) Kā tad, piemēram, izpaužas nestabila U7111 darbība? Itkā nekas nesvilst, pastiprinātājs neierosinās, tikai nomainiju kondesatorus. Atšķirībā no Suhova selfmade, ko tā arī neizdevās piedabūt pie normālas funkcionēšanas. :evil: Skaņu ar es nesauktu par nekvalitatīvu savas klases robežās, noteikti labāk jau par mūzikas centriem, hi-end gan jau nav.

Ieliec gala pakāpē mikreni, lielākus elektrolītus barošanā un izmet ieejas komutātoru. Tas arī ir viss ko var uzlabot pastiprinātājam bez lielas "zinātnes bīdīšanas". Priekš slēgšanas pie datora un MP3 mūzikas klausīšanās būs gana labs.

Par mikrenēm - kāds ir salīdzinājis RRR stiprekļu skaņu ar self made konstrukcijām ar mikrenēm izejā? Agrāk jau mikrenes skaitijās lētais variants nedārgiem pastiprinātājiem, bet augstas klases aparātos parasti netika izmantotas. Tāpat augstas kvalitātes jaudas pastiprinātāju shēmās tika izmantoti tranzistori vai MOSFET lauktranszistori. Bet varbūt tagad ir parādijušās ļoti augstas kvalitātes pastiprinātājiem domātas jaudas mikrenes?

Link to comment
Share on other sites

Viņu tumbas gadijumā nebija 4 om? Vienkārši man ir aizdomas ka radiotehnikām transformātori par vāju tādai strāvai. UKU-020 - jā, tas projektēts priekš 4 omu tumbām.

 

Jā..Estonia 35AS-021C akustika ir 4-omi

Trafiks - Igauņu gala stipreklim arī rihtīgs milzenis - apaļais.

Secinājums: pietiekama jauda lai kustinātu savējo basinieku ar papīrmetālisko membrānu. Jā - un mūsējās AS-90 ar Estonia UM-010 gala stiprekli skan superīgi!

 

UKU-020 / trafiks ar salīdzinoši jaudīgs izskatās - sekudārie tinumi iespaidīgi!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...