Jump to content

vai mātesplate var nocepties?


Varonis
 Share

Recommended Posts

--saķīlēju barošanas bloku - lai dziest pasīvi (cīnos ar trokšņiem:) - bet taisīšanas un izmēģināšanas procesā (kamēr tiku līdz gatavajam rezultātam) - gadījās visādas dumjības - ti - ieslegtā veidā kā nekā gadījās saskarties dažiem vai vairākiem tiem tranzistoriem (kuri pie radiātora skrūvēti) - tā ka kompi ieslēdzot - viņš čik un momentā izslēdzas. nu neko.:) -

---pabeidzu, visu samontēju korekti - viss darbojas, BET - no tiem sešiem tranzistoriem, kurus iznesu uz ārpusi, kuri agrāk karsa visi - tagad karst tikai viens! - bet - kompis darbojas, bet nu iedomājos, vai gadienā nevarētu būt izveidojies kaukāds nekorekts strāvas triprums vai spriegums, ar kuru mātene darbojas, neko nesaka, bet pēc mēneša nosvilst???

 

ti - vai mātesplate špēj darboties nemanot kaukādu ģļuku elektrības padevē, un pēctam neko nesakot - nosvilt???

 

(Plate - Gigabyte, chips intel 845i vai taml, ar 2,4 cel rullē....)

Link to comment
Share on other sites

varbuut vienkaarshi ar kaadu progu paskatiities voltages vai raadiitaaji atbilst normai, bet vispaar es neriskeetu un nopirktu jaunu bar. bloku.

Link to comment
Share on other sites

kāpēc tev bija tie tranzistori kautkur jāiznes????kā tu tur īsti pārtaisīji to bloku???

Link to comment
Share on other sites

Nu paņem digitālo multimetru un nomēri visus spriegumus, vai tie atbilst normai. Es ceru, ka tu tranzistorus uz radiatora liki caur izolējošām starplikām, jo tiem aizmugurē tā metāla daļa var būt zem sprieguma, pie tam katram tranzisotram savādāka.

Link to comment
Share on other sites

nu oki doki:) - protams, tās starplikas saglabāju, kautarī man katrs tranzistors pie sava dzelzsgabala:) - bet salikās laikam man viņi kopā pirms tam... - neko nemāku par to testeri, nezinu:) - esjau gatavais amatieris:)

 

risinājums samērā ideāls - no skaņas ne miņas:) - vienīgi vēl tur tāda spole - tā karst, pagaidām dzesējas ar gaisa pievadu no tā kas paliek pāri proča dzesēšanā:) - bet ar laiku jāizdomā kā to spoli arī nodzesēt pasīvi.

 

baroklis kaukaads bezfirmas, leetais, 250wati.

Link to comment
Share on other sites

taads uz 5v kuuleris 120mm nieks - dzesee proci:) - vieniigais ventikjis sisteemaa:) - ja to nomainiitu uz kaadu no klusajiem...mmm:)

Link to comment
Share on other sites

--saķīlēju barošanas bloku - lai dziest pasīvi (cīnos ar trokšņiem:) - bet taisīšanas un izmēģināšanas procesā (kamēr tiku līdz gatavajam rezultātam) - gadījās visādas dumjības - ti - ieslegtā veidā kā nekā gadījās saskarties dažiem vai vairākiem tiem tranzistoriem (kuri pie radiātora skrūvēti) - tā ka kompi ieslēdzot - viņš čik un momentā izslēdzas. nu neko.icon_smile.gif -

---pabeidzu' date=' visu samontēju korekti - viss darbojas, BET - no tiem sešiem tranzistoriem, kurus iznesu uz ārpusi, kuri agrāk karsa visi - tagad karst tikai viens! - bet - kompis darbojas, bet nu iedomājos, vai gadienā nevarētu būt izveidojies kaukāds nekorekts strāvas triprums vai spriegums, ar kuru mātene darbojas, neko nesaka, bet pēc mēneša nosvilst???

 

ti - vai mātesplate špēj darboties nemanot kaukādu ģļuku elektrības padevē, un pēctam neko nesakot - nosvilt???

 

(Plate - Gigabyte, chips intel 845i vai taml, ar 2,4 cel rullē....)[/quote']

ja viss iet tad viss ir kulee, nebeedaa, ja jaamirst nomirs, aa un vispaar man bija nevis daytona bet creativegforce, bet tas neko nemaina

Link to comment
Share on other sites

ja viss iet tad viss ir kulee, nebeedaa, ja jaamirst nomirs, aa un vispaar man bija nevis daytona bet creativegforce, bet tas neko nemaina

 

šo gan es nesaprotu....

Link to comment
Share on other sites

vispār ideja tev baigi laba bet tev jau laikam hdd ļoti kluss tapēc vari tikai pa kuuleriem domāt taču man cietsis 3x skaļāks pa skaļāko kūleri icon_sad.gif

Link to comment
Share on other sites

Soore par offtopic bet ir veids kaa dzeseet barokli BEZ vinja izdraashanas un komponenshu izneshanas. ir taadas ripas kuras mauc virsuu uz urbja lai izzaageetu apalju caurumu... nopeerc 12cm diametraa lielu un ar urbi izurb caurumu... ja nav liikas rokas tad arii apviilee ar smilshpapiiru. ieveero ka caurums jaaurbj aukshaa barkolim kas atsleegts no straavas... tad ieliec 120mm ventilatoru un uzliec shamo uz 5V. tad iemonetee barokli OTRAADI kaa bija paradzeets. voila. kluss un looooti efektiivs baroklis.

Link to comment
Share on other sites

nubet kanutaču!!! - iekarini to cietni gumijās - uzreiz 90% no skaņas nost!!! -

 

betnu labijau labi, ja tev skaļš, tadjau ir skaļš, man jau seagate baracuda liekas skaļš:DDD:)

 

bet pie iespējas labāk jau nomainīt, - tas ir izdevīgāk nekā vienkārši nopirkt. - esjau ar savu 40 gb WD iemainīju... protams, ja nav baigi vecs:)

 

vēl ir tādi daikti, kārbiņas, kurās ieslēpj hdd un tad nedzird, mazliet siltaaks vien..

Link to comment
Share on other sites

ar klusajiem nav ko saakt:) - jau esmu eksperimenteejis ar atveertu barokli + 120mm fans@5v. - kad klusumu tad klusumu. - tāpat jau atrodas kāds daikts kurš turpina skanēt, piem cietnis.

Link to comment
Share on other sites

2 Varonis ka ty tos tranzistorus pagarinaji?

Ar prostiem vadiem un lodamuru?

Un vai garums neietekme kaut kadus jaudas zudumus vai ko tamlidzigu?

Link to comment
Share on other sites

ar prostajiem vadiem un lodāmuru:) - vada šķērsgriezums ir svarīgs, bet man tas ir ar baiso rezervi - 1,5mm, vītās vara dzīslas:) - tākā nekādu pretestību tāds 12cm garš pievads nevar veidot.

 

pigors bij, jo lodēju divreiz:) - pirms tam ar cietajiem vadiem - homogēnā vara dzīsla:) - bet tie bij par cietu, un lauzās nost no pielodējuma vietām:)

pēctam ar nepacietību uzšķērdu vienkāršu pagarinātāja vadu, un lodēju par jaunu, - šoreiz jau citā kvalitātē, ar ietrennētu roku:)

 

bet tie jau ir elementārie nieki, pagaidām vēl jāizdomā kā dzesēt to tinuma spoli, bet to jau ar laiku, kad būs jāievieš pilnīga bezventilātoru dzese:) (pašlaik ir 1 vent)

Link to comment
Share on other sites

Nu jā tass viss ir baigi labi, bet es ar vienu cooler nekādi nevaru iztikt, jo man vēl ir jādzesē cietais, jo bez tā sāk pamatīgi karst pie max noslodzes.

Link to comment
Share on other sites

Vot me bija ari domajis njemt vara dzislu (no eletribas vada) bet ja saki ka lust nost lodejuma vietas kustinot tad nez bus janjem parastie vadi.

Bet nu var meginat katra zinja.

Varbyt sanak kaut kas laps. grin.gif

Link to comment
Share on other sites

Vot me bija ari domajis njemt vara dzislu (no eletribas vada) bet ja saki ka lust nost lodejuma vietas kustinot tad nez bus janjem parastie vadi.

Bet nu var meginat katra zinja.

Varbyt sanak kaut kas laps.

 

nuja! - es ar domāju - lai iegūtu maksimāli mazo pretestību - jābliež ar baigajiem vadiem:) - bet tik cieti protams, nekur neder:) - jo vajag lai to tranzistoru var kustināt, pielocīt, ispiest īstajā vietā pie dzesējošās plāksnītes. - Tās plāksnītes ir tērauda - celtniecības veikalā - ~20x13cm ar caurumiem (siju, spāru sanaglošanai), nu oki, ganjau kad būs riktīgi gatavs - būs jāsarūpē kādas bildes:)

--laps jau ta sanāk, vēl tā spole, jāizdomā kā to lai pasīvi atdzesina:)

 

par to cietodisku - siltijaunu ieteiktu labāk nomainīt, - pirmstam man ar bija baigais karsējs - West Digital, - nomainīju:)

 

par to plati man te iesaka dažādus risinājumus - vieni saka - nocepsies, un paraus līdzi visas citas detaļas - citi atkal - ka baroklim ir sistēma, kas nemaz neļauj laist laukā savādāku spriegumu, kā paredzēts, un ka arīdzan mātenei ir sprieguma kontrole, kas izrubī, tikko kaukas nav riktīgi:)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...