Jump to content

Motociklu tēma


Recommended Posts

Sveicināti moto draugi.

Ja jau šī tāda universāla pasēdētava, tad varbūt panesīsim šadu tēmu. Bik parakājos pa netu, un skatos ka mums LV ar moto forumiem bēdīga aktivitāte. Par cik zinu, ka šeit nereti apgrozas moto braucēji, tad te var kaut ko uzjautāt.

 

Kur Rīgā apkopjat savus rumakus? Ir kādas darbnīcas, meistari ko ieteikt, kas var līdzēt nestandarta situācijās?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Kaut arī man neviens no ģimenē bijušajiem moto nav Honda, visus esmu vedis uz Hondas ofic. servisu, jo vienkārši ir tuvu darbam/mājām. Nav lēti, bet nekad nav bijušas nekādas problēmas.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
18.05.2024. , 09:16, Stasss teica:

Ir kādas darbnīcas, meistari ko ieteikt, kas var līdzēt nestandarta situācijās?

bļin, pašam darbnīca, pats meistars, ko tu vēl te gribi?, lai @AndrisBB piesl;edzas ?

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 32 minūtēm , Daiļais teica:

Kādreiz mācēju javiņai aizdedzi noregulēt. Ar to rotējošo ceijeri sveces caurumā un spuldzīti pie kontakta.

 

Ar naglu sveces caurumā, kurā bija ar vīli rievas ievīlētas, un starp kontaktiem cigarešu papīrs

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Moto forums lielākais laikam ir motopower.lv, kaut kāda dzīvība jau tur vēl ir.

Par apkopšanu - es savai vecajai hondai gandrīz visu ko vajadzēja, pats izdarīju ziemā.

Eļļu samainīju, bremžu šķidrumus samainīju, jaunu bremžu disku uzliku aizmugurē un jaunus klučus gan priekšā gan aizmugurē, suportus pārjaucu, ķēdi sasmērēju un saregulēju, gāzes un sajūga trosītes saeļļoju, aķi jaunu uzliku, ātrumu pārlsēga pedāli iztaisnoju utt. It kā nekā sarežģīta. Neko vairāk it kā neprasījās. OK, karburatori nav tīrīti un sinhronizēti, bet pagaidām lec normāli tāpat un rūc arī :D

Vienīgi dakšu aizvedu Naitam uz Motoland, lai samaina blīvslēgus, eļļas un pie reizes uzsūtīju progresīvās atsperes un iedevu lai ieliek. Cik zinu, tad viņš ir viens no sakarīgajiem meistariem Rīgā. Nu un jaunas riepas man vietējā riepu servisā uzlika.

Link to comment
Share on other sites

Man palielam šobrīd ir sāpe ar priekšējo lukturi. Iepriekšējais saimnieks bija salicis ķīnas "tjūningu" un standarta luktura vietā ielicis kīnas lēcas. Tagaf tuvojas tehniskā skate un nezinu īsti ko darīt, jo jaunu lukturi par 400 eur galīgi negribas pirkt. Aļika variantiem par 150eur nav E burta.

Tad kā variants ir uztaisīt uz skati kolhozu un iebūvēt kādu standarta lukturi, uztaisot baiku par kaut kādu street monstru 😀, un pēc tam visu krāmēt atpakaļ. Bet pašam man neceļas roka to darīt. Tāpēc labprāt to uzticētu cilvēkam, kas "zin drēbi".

Link to comment
Share on other sites

Papētīju, nebūs.

Aktuāls šāds 

Bet šie visi lētie varianti ir ķīnīzeri, bez E burta.

 

IMG_2170.thumb.jpeg.dc5ae6e3070bb4229e630cca830ff251.jpeg

Edited by Stasss
Link to comment
Share on other sites

Stass: ja ir labi draugi un skrūvgriezios var aizņemties lukturus un izpūtējus uz tehnisko. Varbūt var arī šrotā sarunāt aizņemties nevis nopirkt (ja ir).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Man gan ir cits moto  , bet es līdzīgā situācijā nospriedu , ka deplastmasizēt priekšu un uzlikt klasisko apaļo lukturi ar bracketi ir lētāk uzreiz un jo īpaši ilgtermiņā.

Pameklē varbūt var atrast kādu standara apaļo lukturi + kronšteinus vai arī kādu cafe racer smth kitu   Tad toties vienmēr varēsi lukturi easy nomainīt un jebkurā veikalā nopirkt ... Skatoties google "Honda CBR 600 F4 cafe racer " var redzēt , ka ne vienam vien tāda doma ienākusi prātā. 
Galvenais lai lukturim ir E-burts, par plastmasām   tehniskajā nepiekasās ( nu vismaz neesmu dzirdējis).

 

Esošās daļas ārā nemet, pārdodot varbūt varēsi uzlikt atpakaļ kādam kurš nezin/vienalga par E burtiem. :)

Šosejas braucēji parasti dara tā - nopērk jaunu moto, nopērk custom plastmasas un riteņus, uzliek viņas +  slaiderus un mauc pa trasi. Pēc tam kāds  no viņiem pērk 100x pārkarsētu , nodzītu moci toties ar jaunām plastmasām , kā no salona, kā "praktiski jaunu" "ideālā stāvoklī". 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , zeds teica:

bet es līdzīgā situācijā nospriedu , ka deplastmasizēt priekšu un uzlikt klasisko apaļo lukturi ar bracketi ir lētāk uzreiz un jo īpaši ilgtermiņā.

Pameklē varbūt var atrast kādu standara apaļo lukturi + kronšteinus vai arī kādu cafe racer smth kitu


Tāda jau tā doma ir, tikai izdzenot skati uzreiz sakrāmēt atpakaļ. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , Stasss teica:

jo jaunu lukturi par 400 eur galīgi negribas pirkt.

Nopirkt internetā īsto lukturi, iziet TA un 14 dienu laikā izmantot atteikuma tiesības. Uz 2 gadiem miers un pa to laiku daudz kas var (ne)notikt.

Es pavisam neatbalstu šādu rīcību, bet tāda teorija pastāv.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , _dunduks_ teica:

Nopirkt internetā īsto lukturi, iziet TA un 14 dienu laikā izmantot atteikuma tiesības.

Internetā (Latvijā) to nevar nopirkt. Var nopirkt tikai pie Hondas dīlera, kur šāda shēma neiet cauri.

Vienīgais, par cik man tam esošajam lukturim ir stikls ar E burtu, es meibī varu mēgināt sūtīt Ķīnas lampu, un pārlīmēt šo veco stiklu uz jauno ķīnīzeri. Bet nez, vai tas ietu cauri.

Link to comment
Share on other sites

Opā, prieks dzirdēt.

Par cik ar to moci ilgāk visdrīzāk par šo sezonu gan jau nebraukšu, tad kā vienreizējs pasākums man der ideāli..

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

biomass979
Pirms 29 minūtēm , Lieta teica:

Man kā reizi ir Honda 600 CBR F4i, bet vai tiešām reizi 2 gados gribi čakarēties?

Nu aizdod viņam to lukturi,lai tas jenots iziet apskati ,tālāk lai žvidzin ar belarusa lukturi !

Edited by biomass979
Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , Stasss teica:

Opā, prieks dzirdēt

Memļak, kā tev šis

 

  • Kādas šausmas! 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Alfa tēviņ, tu katru dienu pēc savas taksīša maiņas pieliej seju aiz laimīgās dzīves, ka šeit vajag katru nakti kādu tupumu iespļaut?

Uzņēmējs, pļe..

Edited by Stasss
Link to comment
Share on other sites

18.05.2024. , 09:16, Stasss teica:

Kur Rīgā apkopjat savus rumakus? Ir kādas darbnīcas, meistari ko ieteikt, kas var līdzēt nestandarta situācijās?

Es baigi neiespringstu un vedu BMW Motorrad!

Link to comment
Share on other sites

21.05.2024. , 22:37, AlCohol teica:

uz ceļa izvālēt nevar, ja stars neder?

Kaut kā nav dzirdēti precedenti

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Klau, kādam te ir pieredze ar motocikla norakstīšanu? Nemāku atrast CSDD mājaslapā, kādi maksājumi jāmaksā utt. Uzklabināju it kā e-pastu CSDD info, bet nu gribētos arī kaut kādu hands on pieredzi dzirdēt. Mocis ar derīgu TA un nodoklis maksājams tikai par šo gadu.

 

Stāsts sekojošs - ir Honda XL600V pēc avārijas, šķilta priekša (dakša, būris, lampas, rats), rāmis taisns, motors ar visu pārējo dzīvs, iedarbināms. Lasīt kopā detaļas reti dārgi, teorētiski prātoju pārdot vienā gabalā kā donoru vai nopirkt no kāda donora visu priekšu vai pašu donoru, ja nospīdētu par sakarīgu ciparu. Abos gadījumos var gadīties vienu no močiem norakstīt, ja donors jau nav norakstīts.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Kazarms teica:

Mocis ar derīgu TA un nodoklis maksājams tikai par šo gadu.

Pie šādas situācijas, domāju ka nebūtu problēmu vnk noņemt no uzskaites, un viss. Vai attiecīgi norakstīt. (tikai teoretizēju)

Link to comment
Share on other sites

Nesen norakstīju piekabi. Nebija jāmaksā. Jāierodas ar tiesībām (šiem skaitās oficiāls dokuments), teh pasi un numurzīmi. Šiem gan rakstīts ka var arī ecsdd, bet gribēju saglabāt/pārlikt uz citu piekabi numuru. https://www.csdd.lv/transportlidzekla-norakstisana-vieglie-auto-kravas-auto-lidz-3-500-kg-tricikli-vai-kvadracikli/vispareja-informacija . 165 jāmaksā par kravas vai vieglo līdz 3500 https://www.csdd.lv/transportlidzekla-norakstisana-vieglie-auto-kravas-auto-lidz-3-500-kg-tricikli-vai-kvadracikli/maksajumi

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 51 minūtēm , Stasss teica:

noņemt no uzskaites,

Šim jau ir jēga, ja plāno pēc tam atjaunot uzskaitē, tik cik lai nodoklis nekrājas. Nu vai pirms pārdošanas obligāta darbība. Es te tiešām par izkomplektēšanu un lieko detaļu aizvešanu uz tolmetu, tā lai tas mocis vairs nekarājas CSDD pēc entajiem gadiem. 

 

Bet izskatās, ka ir tā kā @Grebnis raksta, ka mocim nekas nav jāmaksā. Kaut kā neizdevās to sadaļu atrast pirms tam, atradu tikai visādus neviennozīmīgus CSDD rakstus.

Paldies!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Kazarms teica:

detaļu aizvešanu uz tolmetu, tā lai tas mocis vairs nekarājas CSDD pēc entajiem gadiem. 

Pēc noņemšanas no uzskaites, šķiet ka Tolmets arī veic šo funkciju.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Stasss teica:

Tolmets arī veic šo funkciju.

Ar niansi, ka transporta līdzeklim nedrīkst trūkt būtisku detaļu. Pliks rāmis ar vēl dažiem loriņiem galīgi šajā noteikumā neierakstās.

 

Es tieši meklēju info par - gribu norakstīt, gribu izkomplektēt, pēc tam nevajadzīgos dzelžus utilizēt tā, lai man neviens nejautā, kas tas un no kurienes nāk un kāpēc tam trūkst puse detaļu. :D

 

Kā noskaidrojām, es vienkārši šodien neprotu gūgli un CSDD pat neprasa to nodokli samaksāt, pie noņemšanas no uzskaites ir jāmaksā. Nav, jau, protams žēl tos 30 cik tur EUR, bet ja var nemaksāt, tas vienmēr ir labāk. :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pavasaris vairs nav aiz kalniem un esmu palicis bez (normāla) motocikla, projektu pārdevu, retrotehnika neskaitās. Nu lēnu garu jāmeklē kas vietā. Dubļus meklēt vairs nevēlos, tur MTB kalpo daudz labāk (un tantes Pierīgas mežos par to nesūdzās :D ) tāpēc gribu motociklu ikdienai Rīgā/pieRīgā un drusku garākiem brīvdienu izbraucieniem  ar griezīgu motoru, kas nav jāspīdzina kosmiskos apgriezienos, lai tas atvērtos. Gan jau strītu vai vieglā svara toureri, ne tās lielās govis - FJR1300, Varadero utt.. Ar šprici un ūdens dzesi vēlams, karburatorus arī sinhronizēt vairs nealkstu. 😅

Pagaidām sarakstā lielais pēdējās paaudzes Bandīts (GSF 1250), Honda CBF1000, Triumph Tiger 800 XR (jā, tieši ar lietajiem ratiem). Viedokļi, spams, pieredzes welcome. Citi modeļu ieteikumi arī welcome. Žiletes un močus 21'' cīsiņu priekšā gan nepiedāvāt.

Iepriekš ir bijis mazais Bandīts (GSF 600), par tamo tikai siltas atmiņas, tomēr lielam cilvēkam nedaudz par mazu un tas motors arī līdz 6000k rpm bija pilnīgs mironis. :D

Link to comment
Share on other sites

Es arī pa retam domāju, ka vajadzētu nokāpt no tā 600cm3 un uzkāpt uz "litra" vai vairāk, bet katru reizi piedomāju, ka no tā vienīgais ieguvums ikdienā ir atsaucīgāki zemie apgriezieni... Tā arī braucu ar 600 nieku :)

Apskati arī 790/890 KTM Adventure, ja rocība ļauj.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , martinno teica:

ka no tā vienīgais ieguvums ikdienā ir atsaucīgāki zemie apgriezieni...

Lūk, tieši to es gribu. Tas bija viens no iemesliem, kāpēc pārdevu mazo Bandītu un nopirku vietā Transalpu. Apnika visu laiku štepselēt robus pa korķiem. Tikai nepadomāju, ka tam Transalpam visa ballīte pie 70km/h beidzas un pie 110 vispār viss tur purinās un ir slikti. Arī smiltīs un dubļos dukas nepietiek lai savu svaru dzītu uz priekšu. :D

 

Oranžie ir forši, bet uz jauniem močiem šobrīd neskatos, zinot KASKO cenas.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Kazarms teica:

Apnika visu laiku štepselēt robus

 

Nav jau tik traģiski - tik trīs ātrumi pilsētā ir :)

 

pirms 3 stundām , Kazarms teica:

bet uz jauniem močiem šobrīd neskatos

 

Ne jau par jauniem es domāju, bet varētu būt ārpus Tava budžeta.

Skatoties Tevis minētos modeļus, pieļauju, ka budžets ir ap kādiem 4k EUR?

Link to comment
Share on other sites

Pārspīlēju, protams. Ar kaut kādu otro tur principā varēja zāģēt visu laiku un pa laikam pārmest trešajā. :D Tagad, kad gandrīz visur autobusa joslas no mana gala, tad jau pat var dzīvot.

 

pirms 8 stundām , martinno teica:

Ne jau par jauniem es domāju, bet varētu būt ārpus Tava budžeta.

Nav jau tā, ka lietoti viņi ir būtiski lētāki kā jauni. 890tie tāpat sākas ap 10k, bet tad jau tik pat labi var skatīties uz jaunu Teneri, Touaregu, arī pat to pašu Tiger. VStrom tur vispār jau sanāk uzreiz. 790 izrādās ir drusku nokrituši, to nezināju, kad pēdējo reizi skatījos arī maksāja pie 10k. Bet dienas beigās tie visi ir no kategorijas - moči ar 21'' cīsiņu priekša ar kameru riepām. Tikai tīģerim ir bezkameru lietie.

 

Bet jā, apmēram 5k gribētos ierakstīties.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...