strawberry8 Posted August 24 Share Posted August 24 Teorija par juras veja parku radito troksni un nesen izskalotajiem valiem. reduktora raditie trokshni lielam veja parkam varetu but lieli un konstanti Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Posted August 24 Share Posted August 24 Forši, brauks tūristi uz Pāvilostu vaļu barus skatīties! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Posted August 24 Share Posted August 24 Pāvilostā reāli vajag kaut ko jūrā ko redzēt, lai nebūtu jāskatās uz piedristo pludmali. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Posted August 24 Share Posted August 24 Tas ir diskutabli, vajag vai nē. Cita lieta, ka parādiet tad, lūdzu, to mūsu nesmuko pludmali, kur varam izbūvēt gāzes termināli un vēja staciju tālumā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted August 24 Share Posted August 24 pirms 2 stundām , strawberry8 teica: nesen izskalotajiem valiem. Ja hešus jārēķina, baigi sip kaut kādi tur vaļi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
noname Posted August 24 Share Posted August 24 2 hours ago, Jurkins said: Ja hešus jārēķina, baigi sip kaut kādi tur vaļi? Vai jāiegūst un jāpārstrādā tas litijs jaunajiem un zaļajiem elektromobīļiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted August 24 Share Posted August 24 (edited) Ja kāds nopietni domā, ka esošā ekonomikas modeļa ietvaros ņemot vērā tam kritiski nepieciešamo pieaugumu iespējams realizēt bez aptuveni korelējoša kaitējuma videi pieauguma, tad viņš ir muļķis. Līdz brīdim, kad sāks darboties sinerģijas efekts un vaļi būs pats mazākais, par ko satraukties. Edited August 24 by Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Posted August 24 Share Posted August 24 Labākais jau tas, ka offshore parkos mūsdienās liek praktiski tikai direct drive ģeneratorus. Topika autors varētu parādīt kur tur reduktors, ja jau mēģina izlikties gudrs. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted August 25 Share Posted August 25 Tak viņš gan jau to teoriju ir paņēmis no kaut kādiem grīnpīšu avotiem. Kas gan absolūti nenozīmē, ka viss maksimāli jāpiedirš ar direct drive lāpstām. Kāda būs jebkuru mūsu radīto mehānismu ietekme ilgtermiņā nav zināms. Tie muļķi, kas irš par ilgtspējīgu attīstību, svēti domā (vai nedomā), ka daži desmiti gadu ir ilgtermiņš. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grossmeister Posted August 25 Share Posted August 25 pirms 22 stundām , noname teica: Vai jāiegūst un jāpārstrādā tas litijs jaunajiem un zaļajiem elektromobīļiem... Nesaprotu to histēriju ap litija deficītu - vai ta pieņemot utilizācijā vecos litija akumulatorus litiju iegūt atpakaļ no viņiem nevar ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Posted August 25 Share Posted August 25 Ir kas pārstrādā vecos aķus, bet uz kopējā fona tas % ir visai mazs. Ar laiku protams pieaugs. Nav jau tā ka uz pasaules litija trūktu. Problēma ir tur ka viņu iegūst relatīvi maz un tā ieguve/pārstrāde koncentrējas visai ierobežotās vietās. Kā arī pieprasījums aug ātrāk kā piedāvājums, no turienes arī iztrūkums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
strawberry8 Posted September 18 Author Share Posted September 18 veja generatora masts rezone. iet runa par veja parkiem ar vairaku simtu generatoru. nez vai vairak par ~80% litija atgust no parstrades. tas litija grafita pulveris noteikti nav tik labs ka tira manta lai iegutu tiru metalu ir jaizmanto elektrolize un citi kimiski procesi ka iegust elektrotehnisko 99.99 Cu liekas ka parstradat varetu izmaksat tikpat cik izrakt kamer ir ko rakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now