Jump to content

Iesakiet benzīna motorzāģi līdz 300 euro


Sleepy
 Share

Recommended Posts

pirms 18 stundām , AlCohol teica:

sieva jau otro gadu dīda, ka tā līkā ābele jānogāž

dēļ vienas ābeles pirkt zāģi? Nafig. Paņem nomā vai aizņemies - izdarīsi dabu un naudu ietaupīsi.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ivo teica:

dēļ vienas ābeles pirkt zāģi? Nafig. Paņem nomā vai aizņemies - izdarīsi dabu un naudu ietaupīsi.

tas tur humors bija.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 16 stundām , raiviic teica:

Atceros redzējis tikai Družbu

Man ir sanācis arī zāģēt ar tādu. Principā jau strādāt varēja, tā kā nebija pieredzes ar kaut ko labāku, tad likās ok. Pielaist arī varēja, ja bija tehniskā kārtībā.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 31 minūtēm , ivo teica:

Man ir sanācis arī zāģēt ar tādu. Principā jau strādāt varēja, tā kā nebija pieredzes ar kaut ko labāku, tad likās ok. Pielaist arī varēja, ja bija tehniskā kārtībā.

tik pēc pusstundas vajadzēja jaunu roku pāri. :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Družbai bija viens pluss- ar to varēja zāģēt arī pa dubļiem izvazātus baļķus, jo ķēde bij savādāka , kā hušiem , kuriem dubļi pagalam nepatika.

Mīnusi- asināšanai vajadzēja , laikam, plakano vīli, un pa tieviem zariem ķēdi bezjēgā meta nost.

Nu jā, tā opcija pagriezt sliedi- pie gāzšanas nav tik zemu jāliecas, kā ar husi.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ja vajag tik daudz "sieva tfu... ābele jānogriež", tad man līdzīgiem darbiem un apjomam jau kādu 7-to vai 8-to gadu ir kaut kāds olu-maks < 150 eiro (es pat no galvas nezinu kāds). Nu strādā. Auksto sezonu nostāvējis pielec, nu labi, ne ar pirmo, bet ar kādu trešo rāvienu, pēc tam parasti ar pirmo. Savu darbu izdara. Jā, skaidrs, ka nav tas rāviens, kas kādreiz H254 (mežu zāģēju pirms 2000.gada), bet tas ir citas klases aparāts un vajadzīgs tad, ja pašam ir mežs vai ... nu gan jau ir citi gadījumi. Starp citu toreiz zāģēt ar Jonsered, neatceros modeli, bet apmēram vienāds ar H254, bija daudz patīkamāk dēļ amortizatoriem. Nezinu, kā ir tagad.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Jurkins teica:

H254

Gumijas amortizatori.man kāreiz viens izbeidzies. Džonis ir uz atsperēm, tagad laikam arī Huskvarna, tik smalki neesmu pētījis.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, AlCohol teica:

kapēc ne? rosola motors vienmēr laba lieta. :D

Tu jau saki ka uz roltoniem 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , alusbundza teica:

takš nopērc cirvi, un bēdu nezināsi ....

voo vel lābāk:D

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , inteens teica:

Mīnusi- asināšanai vajadzēja , laikam, plakano vīli,

Process bija sarežģīts, jo 5 veidu zobi, vēlāk jau veči piešāvās ar smirģeli, kam plānā ripa.

Viens liels pluss - kad līdzpaņemtās ķēdes bij kļuvušas neasas, varēji droši doties mājās, aizbildinoties, ka vīlīti aizmirsi :D

Lai gan bija pat celmā iedzenamas mini skrūvspīles, lai to procesu paveiktu arī mežā, bet nu piņķers baigais, parasti ņēma līdzi 5-7 ķēdes, ja nu galīgi nemauca pa granti, dienai pietika :)

Link to comment
Share on other sites

saprotu, roku darbs, process un viss pārējais. bet nu par tādu naudu jau žēl pielietot un  plauktā ar baigā jēga turēt nebūtu. :D takšto šoreiz fiskaram plusiņš.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

14.10.2022. , 16:19, inteens teica:

asināšanai vajadzēja , laikam, plakano vīli

asināta ķēde tika uz šmirģeļa, cik atceros. Ērti un ātri. Nav kā mūsdienu ķēdēm, ar vīli jā%isās.

14.10.2022. , 21:27, aoma teica:

5-7 ķēdes

ja strādāja profesionāli, tad varbūt. Mēs tajā laikā tik sev malku gatavojām, ar 2 ķēdēm pietika atliektiem galiem.

Link to comment
Share on other sites

14.10.2022. , 16:23, Jurkins teica:

olu-maks < 150 eiro

es arī, kā pirms gadiem 10 izpārdošanā iepirku Dolmar 111, tā darbojas joprojām. Samaksāju toreiz nedaudz virs 100 Ls, ja pareizi atminos. Darbinu 2-3x gadā - ābeli nozāģēt/apzāģēt, malku mājās sazāģēt, ja iepirkti 2,5 m gari baļķēni (pēdējos 2 gadus esmu slinks un pērku saskaldītu - nu i nafig savu veco muguru čakarēt) vai medību tornīti uzbūvēt. Manām vajadzībām super zāģis.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Senajos laikos Dolmar sevi prezentēja ar vislabāko jauda/svars attiecību. Pat izskatījām variantu iegādāties dolmārus, bet serviss/rezerves daļas džoņiem/kovārņiem bija galvas tiesu pārāks, tāpēc palikām pie šiem.

Neprofesionālai darbībai vispār neredzu problēmu iespringt. Ja nu tiešām ir vēlme iz kaut kādiem ķīniešiem nopirkt to, kuram nav plastmasas virzulis. Citādi jebkura brenda amatieru gals.

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , Jurkins teica:

Senajos laikos Dolmar sevi prezentēja ar vislabāko jauda/svars attiecību. Pat izskatījām variantu iegādāties dolmārus, bet serviss/rezerves daļas džoņiem/kovārņiem bija galvas tiesu pārāks, tāpēc palikām pie šiem.

Neprofesionālai darbībai vispār neredzu problēmu iespringt. Ja nu tiešām ir vēlme iz kaut kādiem ķīniešiem nopirkt to, kuram nav plastmasas virzulis. Citādi jebkura brenda amatieru gals.

Vai tad vel tādi brendi eksistē Dolmar,Jonsered ?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sleepy teica:

Vai tad vel tādi brendi eksistē

HVZ. Nav vairs sen intereses par to. Kā jau rakstīju  - dārza darbiem ir lēts olu-maks. Pilnīgi pietiek.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , Sleepy teica:

Vai tad vel tādi brendi eksistē Dolmar,Jonsered ?

Džonis zem huša, aizmeta uz ķīnu.

Link to comment
Share on other sites

Spoiler

😁Kas tas par mopēdu ?

Kas tas par mopēdu ?😁

Labots - Sleepy
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Sporta izpūtējs, labuma gan no tāda tik vien, kā iespēja uz tā žāvēt slapjos cimdus bez ugunskura.

Link to comment
Share on other sites

Kautkad iepriekš skatijos video par to kā Suzuki nofenderēja to izpūtēja ideju no fričiem. Pārvilināja galveno braucēju, kurš sacensībās Zviedrijā aizlaidās ar visu info.

Tas izpūtējs ļāva sacensībās 2taktniekiem izpogāt 4taktniekus.

 

 

Labots - AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nedomāju, ka motorzāģa forsāžā ir jēga. Standarta detaļas paredzētas noteiktam darba režīmam, var jau karbuli saregulēt, lai naskāk skrien, bet ar lielu iespēju nokaut kloķeni/ virzuli, vai vēl kautko.

Jaunajiem zāģiem gan karbuli laikam elektronika kontrolē, tur ar skrūvīšu pagrozīšanu neies cauri.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
pirms 10 stundām , inteens teica:

Jaunajiem zāģiem gan karbuli laikam elektronika kontrolē, tur ar skrūvīšu pagrozīšanu neies

tāpēc man šie nepatīk, ja aizbrauc uz mežu, un neiet, tad uz servisu, vecos zāģus varēja mežā uzdabūt ar skrūvgrieža palīdzību

un dažreiz tas mežs ir ap 80 km līdz tuvākajam servisam

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
pirms 11 stundām , inteens teica:

var jau karbuli saregulēt,

katram zāģim specifikācijā ierakstīts max apgriezieni, un uz aus to varēja dzirdēt, man mājās divi vecie prof husiķi, kas iet, legendārais 254, un  jaunāks modelis 357 HP max apgriezieni 14 800, 254 bija zemāk nedaudz, aizmirsu precīzi, bet laikam 12 800, 

man personīgi 357 HP labāk patīk, ar to arī malku zāģēju, otrs rezervē stāv, un zinu, ko rakstu, jo 8 gadus nodarbojos ar mežistrādi ik dienā, ir arī STILS pamēģināts, nepatika, jo kaut kā forma nebija tik parocīga, kā husim

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Sāku testēt motorzāģi.Video redzams motorzāģim iet pagrūti jo uzliku loti agresīvu ķēdi kas gluži nav paredzēta šim motorzāģim.Bet kopumā iet loti 👌 labi. 

 

Link to comment
Share on other sites

Izskatās, ka iet dikti grūti. Man arī ir tāds, pamatā atzarošanai vai celtniecībā. Visādi jau labi, bet ir arī daži būtiski trūkumi. Ja lieto rekomendēto ķēdes eļļu sala laikā, aizķitē kopā ar skaidām visas malas. Bija pat tā, ka ierobežoja dzesi un pārkarst. Gandrīz visas detaļas ap karbūzi mīkstas plastmasas, dabūju kādas 4 nomainīt. Ar parastu dīzeļu eļļu ķēdei iet labi.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Tārps teica:

Izskatās, ka iet dikti grūti. Man arī ir tāds, pamatā atzarošanai vai celtniecībā. Visādi jau labi, bet ir arī daži būtiski trūkumi. Ja lieto rekomendēto ķēdes eļļu sala laikā, aizķitē kopā ar skaidām visas malas. Bija pat tā, ka ierobežoja dzesi un pārkarst. Gandrīz visas detaļas ap karbūzi mīkstas plastmasas, dabūju kādas 4 nomainīt. Ar parastu dīzeļu eļļu ķēdei iet labi.

Kā arī teicu nopirku ļoti agresīvu ķēdi ar milzīgu zobu. Nu un vel koks simgadīgs. Manā youtu.be kanala var arī redzēt kā griež to pašu koku husqvarna 450 

Link to comment
Share on other sites

435 un 450 kubatūra un jauda būtiski atšķiras. Kas tas par baobabu, goba?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , inteens teica:

435 un 450 kubatūra un jauda būtiski atšķiras. Kas tas par baobabu, goba?

Jaudas ziņā ļoti atšķiras 

Link to comment
Share on other sites

Par koka sugu nezināšu teikt. Skaldot mēs tiešām mocijamies koks simgadigs un tads kā lai pasaka astotniekā savērpies. Daudzus klučus vienkārši ar zāģi zāģējam jo ar cirvi nebija iespējams 

IMG_20230110_131725.jpg

IMG_20230123_121456.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vīri, vienkārši jums ir ''sūda krāsnis'' ar mazām durtiņām, kur negabarīta malka nemaz iekšā nelien. Tāpat, normāli divus gadus žāvējot, ''sīkskaldīšana'' ir lieka procedūra. Malkas pagale īsāka par ~ 75cm(3m:4) ir lieki patērēta enerģija, to sagatavojot, sakrāmējot un kurinot. 

Lai gan biežāk cilvēkiem tādas izvēles nav un nākās bezjēgā savu laiku tērēt...

Link to comment
Share on other sites

biomass979
Pirms 59 minūtēm , jacobs teica:

sīkskaldīšana'' ir lieka procedūra.

Vienīgais veids kā vairāk iepakot šķūnītī,nevis mietus iekrauj  kur puse  sķunis paliek sķirbās 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...