Jump to content

Piekabes iegāde


mickys
 Share

Recommended Posts

Pienācis laiks dzīvē, kad bez auto piekabes iztikt grūti.

Cik izpētīts ss.com, tad lietotas piekabes tirgotas īpaši netiek, tā ka apskatītas tiek tikai jaunas.

Cik esmu sapratis šobrīd, pietiks ar vienasu piekabi, bez bremzēm. Un ar iekšējo izmēru tādu, lai var OSB/reģipsi vadāt. Droši vien 3m garu, bet par platumiem grūti saprast, ne visiem skaidrs, tas izmērs, iekšējais vai ārējais.

Ko nevaru saprast - kuru no ražotājiem izvēlēties, vai vispār ir kāda starpība?

Varbūt ir kādas nianses kuras esmu palaidis garām? Redzu ka dažas ir atgāžamas, kāds pielietojums vispār tādai varētu būt?

Tentu vajag/nevajag, augstu, zemu, vai vispār vāku?

Vārdu sakot, dalieties pieredzē.

 

P.S. Kategorija atļauj vilkt arī lielās, līdz 3500kg, bet to reto reižu pēc, kad man viņa būtu vajadzīga, neredzu jēgu pārmaksāt.

Link to comment
Share on other sites

reāli ikdienā vajag? man arī bija tāda velme pasen, nopirku. finišā jau 3 gadus nav ieta skate un mētājas. tagad cik bijusi vajadzība, astartē paņemu, lai aiztransportētu vajadzīgo un atkal uz tiem mēnešiem nav jālauza galva par apskatēm, apdrošināšanu un vel uzturēt kārtībā. ja jau ikdienā vajag, tad cita lieta.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Galvenais, lai ir ar amortiņiem, ne torsionu, kā, piemēram mazie Depo Neptūni. Ar torsionu tukšā viss tas pasākums vairāk gaisā nekā uz ceļa. 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 37 minūtēm , AlCohol teica:

reāli ikdienā vajag?

Jā, būvējos. 

Šobrīd no materiālu/instrumentu novietnes , lai aizbraukt kaut ko objektā padarīt, viss tiek krāmēts mašīnā katru reizi un tad atpakaļ ārā. 

Nu un cementu golf hečbekā no veikala vadāt kaut kā nepatīk līdz galam.

Ja nelieto, varbūt interesē pārdot savējo? 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , Vasarnieks teica:

Izdevīgāk ir uzturēt mazu psrs piekabīti nekā braukt čakarēties ar līgumiem un nomām. :)

Man bagažnieks lielāks nekā tā mazā psrs piekabīte

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pašam ir lietošanā brentex 2,5/1,25m kopš 2018 gada.

Kopumā esmu apmierināts, bet ir arī neērtības.

Izmērs ir precīzs osb plates izmērs, iekšā ielikt var, bet traucē apakšas stipinājuma āķi kas ir piekabei standartā, tāpēc apakšā ir jāpaliek kādas brusiņas, kas ļauj likt plāksnes virs āķiem kuri ir pie pašas grīdas. Pēc tā visa, tagad būtu pircis 3x1,4m vismaz lielu, toreiz pirku lai ietilpst auto gabarītos, tagad auto ir biki platāks un piekabe aizmugurē pazūd. 

Vienā brīdī bij vajadzīgs tents, iepirku oriģinālo tikai pāri bortiem liekamo, daudz reizes ir noderējusi, bet vedis esmu tikai dēļus, un kaut ko zemu protams kas iekļaujas bortu 40cm cik atceros. Bet nu -100eur, un tas bija pirms gadiem 3, tagad gan jau dārgāk. 

Par atgāžamo esmu tikai par, viegli iestumt vienam pašam kvadri, vai zālespļāvēju, nebūtu atgāžama, viens nemaz to visu nevarētu izdarīt. Kad smiltis izkrautas var viegli izslaucīt, izmazgāt, viss nolīst. 

Iesaku arī priekšas bortu noņemamu. 

Par kravnesību ir tā, raksta 500kg, un tik reāli ari ir max (1 asij), nu esmu vedis 650kg, bet nu dubļāri brīžiem noskrāpējas pret asfaltu un lāgas ir taisnas. 

Bet nekad neesmu nožēlojis ka nopirku, vajag, piebraucu pieāķēju un velku, dažreiz pat pēc 3 cementa maisiem, labāk ielieku piekabē nekā smērēju bagāžnieku.

Kādu firmu, tad jau jāprasa atsauksmes, un jāskatās kāds būvējums, lai strēle tomēr it ar pilno cauruli nevis u veida utt.

Par brenteksu runājot, nu šos 4 gadus esmu nobraucis, it kā saplīsis nav nekas, vienīgi amji ir norūsējuši ārprātā, grīdas finieris ar lāpstu ir ar palielām skrāpēm, bet tas ir nodilums kas būs visiem, priekšas gabarītu stikliņi jānopērk uzreiz 2 komplekti, viss pārējais gan liekas ok, borti stingri, lampas deg, diski nav izrūsējuši, savienojums neļurkājas, un 3 reizi esmu izdzinis bez problemām skati. 

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Paldies par detalizēto aprakstu!

 

Tagad cik skatos, acīs iekrituši Tiki trailer.

Viņiem ir divi modeļi, CP300-LH un CP300-LH Pro, no igauņu valodas vienīgi grūtāk saprast atšķirības. 

Kas interesanti paskatīties, kā atšķirās pašmasa, tiem pašiem izmēriem - Brentex 254kg, Tiki - 325kg, ja var ticēt tam ko raksta.

Pieļauju ka Tiki varētu būt izturīgāka

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, kaut_kaads teica:

Par atgāžamo esmu tikai par, viegli iestumt vienam pašam kvadri

Kvadru jau parasti iebrauc "svoim hodom" nevis stumj. Un pasākumu atrisina 2 dēļi, attiecīgi der arī neatgāžama.

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , mickys teica:

Ja nelieto, varbūt interesē pārdot savējo? 

man ir maza, ar torsionu. sver pati 120kg. pie mūsdienu ceļiem var sanākt tev cementa maisus pa ielām slaucīt ar to piekabi. :D pārdod gan negribas, jo pašlaik vel baigi virsū neskrien. mazums arī dzīve pamainas.

Link to comment
Share on other sites

Neesmu eksperts, bet ja rocība makā ļauj, iesaku apsvērt kā divasu piekabes (to,. kuru ar B var vilkt) pirkšanas iespēju, gan `ar tentu`

Divasniece daudz stabilāka, kā arī ļaus bez raizēm vest smagākas kravas.

Tents tev dod iespēju bez raizēm vest kravu neatkarīgi no laikapstākļiem.

Un visi tev būs draugi, kam laiku pa laikam vajadzēs kādu dīvānu vai skapi nopirkt un būs žēl maksāt nomai.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , raivix95 teica:

Man bagažnieks lielāks nekā tā mazā psrs piekabīte

Šaubu nav, Tavs auto labākais! 

 

 

Pirms 17 minūtēm , Edzhua teica:

iesaku apsvērt kā divasu piekabes (to,. kuru ar B var vilkt)

Arī jāskatās, savādāk var sanākt kā manam čomam. Paņēma divasu piekabi, domāja, ka nu tik vedīs. Rezultāta varēja uzkraut tos pašus 700-800kg, kurus uz vienasnieces ar pastiprinātu rāmi. Nu labi, bremzes bija, tas ieguvums. Ņem uzreiz auto treileri, varēsi sev 6m kokus, blokus vest bez bēdas. Bet nu ikdienā tas ir svars, jo nevienmēr vajag baigo kravu vest, tāpēc vajag paņemt papildus mazu psrs piekabīti ar smieklu izmaksām

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Edzhua teica:

Neesmu eksperts, bet ja rocība makā ļauj, iesaku apsvērt kā divasu piekabes (to,. kuru ar B var vilkt) pirkšanas iespēju, gan `ar tentu`

Itkā jau rocība atļautu, bet nepatīk doma ka liela piekabe bez bremzēm. Ar bremzēm atkal budžets x2 no mazās jāpalielina. Tas arī par traku, un kā jau minēju, tām retajām reizēm kad vajag, tad ir no kā aizņemties. 

Par tentu skaidrs, ka vajag.

 

Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

Tad jau labāk samainīt Golfu pret kādu pickapu uz celtniecības laiku.

Neloģisks ieteikums, paldies!

 

Principā jau laikam ir izkristalizējies vēlamais rezultāts.

*Vienasu piekabe ar slokšņu atsperēm

*3m gara, 1,5m plata.

*Izgāžama

*Ar tentu (bet ne augsto)

 

Jāsaprot ražotājs.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 51 minūtēm , AlCohol teica:

nu beidz, paskaties uz tiem zubrjonokiem. ko tur var ielikt?

Man grūti iedomāties, ko es ar savējo nevarētu aizvest. Tā, šķiet, neskaitās zubrjonoks, kaste ir ~ 2x2m, rāmis ir pastiprināts, varu iekraut 600kg. Priekš ikdienas kā vajag. Reģipši, osb, jumta segumi, durvis, logi, ir pat vesti 2 ibc konteineri :D un uzturēt gadā izmaksā zem 20 eur. Nu ok, kad vajadzēja vest 7m caurules, tad aizņēmos no čoma 3m piekabi, bet nu arī ar to 3m piekabi tas bij apšaubāms pasākums. Labi, ka tālu nebij jāved

Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , Vasarnieks teica:

Man grūti iedomāties, ko es ar savējo nevarētu aizvest. Tā, šķiet, neskaitās zubrjonoks, kaste ir ~ 2x2m, rāmis ir pastiprināts, varu iekraut 600kg. Priekš ikdienas kā vajag. Reģipši, osb, jumta segumi, durvis, logi, ir pat vesti 2 ibc konteineri :D un uzturēt gadā izmaksā zem 20 eur. Nu ok, kad vajadzēja vest 7m caurules, tad aizņēmos no čoma 3m piekabi, bet nu arī ar to 3m piekabi tas bij apšaubāms pasākums. Labi, ka tālu nebij jāved

logu neizspiedi?

tas, ka tev tas mēsls ir, nevajag teikt, lai citi pērk. negribētos no rdeškas ledusskapi vest, kurš pāri malai karājas. šas vel detaļas dabūt nevarēs.

Edited by AlCohol
Link to comment
Share on other sites

@AlCohol  Vai Tev skauž, ka pašam ir maza? Ar torsionu, ne pārāk bieza metāla, bet esi samaksājis 3 manu piekabīšu vērtību... Kāpēc gribi funkciju pildošu piekabi saukt par mēslu? 
ne tikai ledusskapi, saldētavu arī atvedu. nav jau vienīgais vešanas veids guļus, es atvedu stāvus. Es arī pašu piekabi uzglabāju stāvus :D

Link to comment
Share on other sites

Man braucot ar piekabi parasti šaubas rada nevis tās ietilpība vai kravnesības spējas, bet gan auto bremzes, jo ar piekabi tās paliek gaužām tupas un neatsaucīgas. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , Vasarnieks teica:

@AlCohol  Vai Tev skauž, ka pašam ir maza? Ar torsionu, ne pārāk bieza metāla, bet esi samaksājis 3 manu piekabīšu vērtību... Kāpēc gribi funkciju pildošu piekabi saukt par mēslu? 
ne tikai ledusskapi, saldētavu arī atvedu. nav jau vienīgais vešanas veids guļus, es atvedu stāvus. Es arī pašu piekabi uzglabāju stāvus :D

loģiski jau saki, ka saldētavu ledusskapja vietā varēji atvest. :D ir man maza, 1.05m x 2.3. bet nu varu guļus ielikt maraziļņiku un netēlot Bīnu. labi, ne par to runa. neslavē savu zubīti, tie komplektā ar mosvičiem nāca, šodien ar moskābeli brauksi un slavēsi?

Pirms 12 minūtēm , raivix95 teica:

Man braucot ar piekabi parasti šaubas rada nevis tās ietilpība vai kravnesības spējas, bet gan auto bremzes, jo ar piekabi tās paliek gaužām tupas un neatsaucīgas. 

fāteris mani audzināja. gan pirms tiesību nolikšanas, gan pirms sāku piekabi vadīt. tas nav viens un tas pats, pat nerunājot par ziemu.

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , raivix95 teica:

bet gan auto bremzes, jo ar piekabi tās paliek gaužām tupas un neatsaucīgas. 

Ja nevelk gluži pusotru tonnu bez bremzēm vai neāķējas pie kkāda Picanto, tad nekas diži tupāks tur nepaliek. Divus močus uz mazās moto piekabes vazāju regulāri (kkādi 600kg kopā). Ar augsto tentu pat kā ar izpletni bremzējas. 

Protams, ka ir jāpiedomā, ka kaut kas velkas no pakaļas.

Link to comment
Share on other sites

Man remontdarbi njtiek praktiski visu laiku, arī biju apsvēris piekabes iegādi. Izveicu nelielu kalkulāciju un sapratu ka nevajag pat ja gada laikā 15-20 reizes vajag. Ja liels materiālu daudzums, tad ir vērts samaksāt par piegādi (var normāli vienoties) un pārējos gadījumos vnk iznomāt. Ir kantori kur zem 10 eiro diennaktī var sarunāt. Tad nu atkrīt čakars ar TA, apkopi, vietu kur turēt utt. Normālas piekabes sākotnējā cena arī nebūs kapeikas.

Link to comment
Share on other sites

kantoris zināms; ņēmu pie viņiem stalažas; ļoti labi

 

biju palaidis garām, ka arī piekabes viņiem ir; kādreiz savējo remontēšu - zināšu kur paņemt aizvietotāju

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Racer teica:

Man remontdarbi njtiek praktiski visu laiku, arī biju apsvēris piekabes iegādi. Izveicu nelielu kalkulāciju un sapratu ka nevajag pat ja gada laikā 15-20 reizes vajag. Ja liels materiālu daudzums, tad ir vērts samaksāt par piegādi (var normāli vienoties) un pārējos gadījumos vienkārši iznomāt. Ir kantori kur zem 10 eiro diennaktī var sarunāt. Tad nu atkrīt čakars ar TA, apkopi, vietu kur turēt utt. Normālas piekabes sākotnējā cena arī nebūs kapeikas.

Jā, tīri no matemātikas viedokļa arī par šo biju domājis, bet šī laikam ir tā reize, kad tiek pārmaksāts par ērtībām. 

Piemēram, vari piekabē paturēt materiālus ilgāku laiku - pa nedēļu aizbrauc uz veikalu, jo no darba tuvāk, brīvdienās liksi materiālus lietā. Tā būtu jākrauj ārā vecāku mājās (jo savā būvlaukumā vēl nav kur novietot materiālus tā lai tiem kājas nepieaug), tad brīvdienās ar vairākām reizēm jāvadā vieglajā, vai jāņem piekabe vēlreiz. 

Tā pat nomas piekabes ne vienmēr ir pieejamas. Viadā lai paņemtu nomā vismaz 15 min papīrus raksta.

 

Šobrīd principā netiek apspriesta vajadzība, bet gan tas kuru labāk ņemt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , mickys teica:

Šobrīd principā netiek apspriesta vajadzība, bet gan tas kuru labāk ņemt.

Ok, sapratams - ja vajag, tad vajag. Es tik savu pieredzi iemetu ar domu, ka moš noder. 

Link to comment
Share on other sites

Nevajag noniecināt "Zubrjonoku"!

Savulaik (pagājušā gadu simtenī) ir vesta mēbeļu furnitūra - kaut kur ap 1,5T.

Riepas ar standarta spiedienu plakanas. Staķikā pumpēju līdz izskatās daudzmaz normālas - tad bija virs 3ATM!

Bija jāveic virs 120km attālums. Braucu ap 70 km/h, lai nesāk mētāties. :)

Nobremzēt gan bija pagrūti...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

nu protams, kādreiz jau arī tas žigulis mūs nogādāja no A=>B, bet nu, laikam ejot, vel gribas tos airīšus kačāt, karburātoru pumpēt? :D man tā piekabe izmaksāja ap 700 Latvijas latiem, nullīte ar visu reģistrāciju, nav tā labākā, bet nu... cinkoti borti tomēr ir jēdzīgāk kā katru pavasari meklēt veco grīdas krāsu. :D

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , Knaabis teica:

Nevajag noniecināt "Zubrjonoku"!

Paldies par kūkām, da nu to mēslu! Vēl zapiņu ar āķi komplektā vajag, ne? :D

  • Patīk 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Normāli cenas augušas piekabēm 🙄

Link to comment
Share on other sites

Pašam ir zubris, kad vajag ko lielāku paņemu nomā. No saraksta Russo (vismaz kādreiz ražotie) ir ļoti Ok, pats izvēlētos Suski, tikai 2.7 garo. Nu tipa https://www.ss.com/msg/lv/transport/other/trailers/bglmgb.html#photo-1
No plusiem lielajiem 750 kg modeļiem dīsele no vecākajiem brāļiem kas nāk ar bremzēm, virs sānu bortiem piemetināts paaugstinājums no caurulēm kur ērti kaut ko nostiprināt. Atsperlāgas, amortizatori, konstrukcija izskatās stabila. No mīnusiem nav atgāžams, kaut gan to īsti neuzskatu par mīnusu jo samazinās konstrukcijas izturība. Nomas piekabi biju sirsnīgi pārkrāvis, lai riepas pēc kaut kā izskatītos sapumpējās līdz 3.2 :)
Tents ar slīpo priekšu ievērojami samazina degvielas patēriņu, ja ir doma kādreiz braukt ar prāmi kopējais augstums zem 2m, vai plašāk jāatver maciņš. Tents ir vēlams jo mitrumizturīgais finieris ir un paliek finieris - iekraujot/izkraujot pārklājums neizbēgami tiek bojāts un tālāk ūdens dara savu darbu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...