zeds Posted August 3 Share Posted August 3 (edited) Sveiki! Varbūt kāds foruma biedrs var palīdzēt - es nesaprotu kā pieslēgt motoru. Vienfāzes asinhronais indukcijas motors YL7134. Mani mulsina tas , ka motoram ir 4vadi nomarķēti - U1 , U2 , V1 un W. Pamērot pretestību starp U1 un U2 ir 6 omu pretestība. Starp citiem poliem nav kontakta. Es nekur nevaru atrast shēmu šādiem apzīmējumiem vai motora pieslēguma shēmu. Varbūt kādam ir pieredze kā to pieslēgt? Kāpēc tikai viens tinums zvanās? Edited August 3 by zeds Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted August 3 Share Posted August 3 Gadījumā jau nav kondiķi ieslēpti iekšā un tāpēc nemērās? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Posted August 3 Share Posted August 3 3 fāžu motorā kondensātori ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Posted August 3 Share Posted August 3 Pieslēguma shēma uz kārbas vāka ārpusē vai, visticamāk , iekšpusē. Ja kas vēl neskaidrs, bildi ar shēmu studijā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted August 3 Share Posted August 3 (edited) pirms 2 stundām , jema teica: 3 fāžu motorā kondensātori ? A kāpēc YL7134 ir trīsfāzu? https://www.alibaba.com/product-detail/YL7134-220V-500W-single-phase-ac_1600091435839.html Edited August 3 by Jurkins 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobs Posted August 3 Share Posted August 3 Tas ir ja ''fāzes dubultojās'', es atī kādreiz trakajos laikos, avīzi lasīt mēģināju, vienu aci piemiedzot.😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Posted August 3 Share Posted August 3 1 stundu atpakaļ, Jurkins teica: A kāpēc YL7134 ir trīsfāzu? Tāpēc, ka autors to nosauca par vienfāzes motoru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeds Posted August 3 Author Share Posted August 3 Just now, Tārps teica: Pieslēguma shēma uz kārbas vāka ārpusē vai, visticamāk , iekšpusē. Ja kas vēl neskaidrs, bildi ar shēmu studijā. Uz vāka nekur, internetā arī neatrodu - vismaz ar apzīmētajiem izvadiem nē. Viss kas man ir šāda shēma. BET! Uz motora nav Z1 Z2 izvadu. Just now, zeds teica: Uz vāka nekur, internetā arī neatrodu - vismaz ar apzīmētajiem izvadiem nē. Viss kas man ir šāda shēma. BET! Uz motora nav Z1 Z2 izvadu. Starp citu slēdzis pakešnieks arī interesanti strādā... Ne tā kā parastie. Pirms 44 minūtēm , Jurkins teica: Gadījumā jau nav kondiķi ieslēpti iekšā un tāpēc nemērās? Iespējams. Es varu noskrūvēt nost un mēģināt izjaukt. Vai ir kāds prātīgāks veids? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted August 4 Share Posted August 4 A bet kā tas kļemņiks izskatās? Nobildē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobs Posted August 4 Share Posted August 4 pirms 8 stundām , zeds teica: BET! Uz motora nav Z1 Z2 izvadu. Pieņem, ka tie ir pirms 20 stundām , zeds teica: V1 un W. Un slēdz tik klāt, jo nav jau liela šķirba, vai motors tāpat mētājās bez pielietojuma, sadedzis, vai nesadedzis.😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Posted August 4 Share Posted August 4 pirms 22 stundām , zeds teica: Kāpēc tikai viens tinums zvanās? Viens no minējumiem varētu būt, ka tinumos ievietots termo drošinātājs, kurš ir nostrādājis. Otrs -, ka tinums pagalam. Daudzu piesauktais minējums par 3 fāžu motoru, nav bez pamata. Nezinu , kāds tieši šim ķīniešu motoram tinumu izveidojums, bet eiropeiskie vienfāžu motori ar kondensatoru ir paņemti tipiski 3 fāžu motori un pieslēgti kā vienfāznieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Posted August 4 Share Posted August 4 Ir oficiāls skaidrojums izvadiem - šāds Ko nozīmē U1 V1 W1? Lai savienotu motoru zvaigznītes konfigurācijā, savienojiet U1, V1, W1 kopā vai U2, V2, W2 kopā. Šeit iepriekš redzamajā diagrammā U2, V2 un W2 ir savienoti kopā, un U1, V1, W1 tiek izmantoti, lai pievienotu barošanas avotu. Trīsstūra savienojumā tinuma beigas jāsavieno ar nākamā tinuma sākumu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted August 4 Share Posted August 4 (edited) Ar ķīniešiem (kā ar bitēm) nekad neko nevar zināt. Atnāca 1.5 kw(negalvoju, varbūt ķīniešu) 400Hz motors cnc frēzei. Slēdzu pie frekvenčnieka. Griežas raustīdamies kā steperis. Izrādījās "induktīvais motors", speciālu frekvenčnieku vajag. Neiedziļinājos, uzsūtīju. Viss štokos. Pirms 36 minūtēm , Tārps teica: eiropeiskie vienfāžu motori ar kondensatoru ir paņemti tipiski 3 fāžu motori Reiz mēģināju 1-fāzes galda urbmašīnu piemānīt ar frekvenčnieku. Nesanāca. Varbūt negadūjās tipisks eiropiešu motors. Starp citu, ķīnieši piedāvā frekvenčniekus speciāli priekš 1-fāzes motoriem. Bet nemēģināju sūtīt. Katrā gadījumā, interesanti būtu, ja autor nobildētu "kļemņiku plāksnīti" . Edited August 4 by Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Posted August 4 Share Posted August 4 pirms 23 stundām , zeds teica: ka motoram ir 4vadi nomarķēti - U1 , U2 , V1 un W. Domāju, sapratu ķīniešu domu gājienu ! Paņemts 3 fāžu motors, U1 un U2 ir pirmās fāzes tinuma sākuma un beigu izvadi. V1 ir otrās fāzes tinuma sākuma izvads, W (vajadzētu būt W2) ir trešās fāzes tinuma beigu izvads, bet V2 un W1 nav izvadīti ārā (iespējams, lai nejauktu galvu) , bet gan savienoti iekšpusē motoram. Izveidojas klasisks 3 fāžu motora slēgums pie 1 fāzes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now