Jump to content

Atteikšanās no GAMEBOX


Žaks Noriss
 Share

Recommended Posts

Man te rēķinā parādās Gamebox pakalpojums par 0.99 eur nedēļā. Kā no tā tikt vaļā?

 

Tele2 saka, ka tas ir Google Play abonēšana, bet Google abonēšanā nenāk nav.

Link to comment
Share on other sites

Kaut kur kādā aplikācijā (spēlītē) esi nejauši pierakstījies uz pakalpojumu. Gan jau kaut kur bija, ka pirmais mēn./gads. vai tml.par velti, un piekrītot aplikācijas noteikumiem pēc tā termiņa ieslēdzas abonēšana.

Bet Gamebox nav Google play.

Link to comment
Share on other sites

Nu man ir bijuši pirkumi Google Play, bet šis Gamebox ir kaut kas atsevišķi.

Link to comment
Share on other sites

Rēķinā ir tikai "Gamebox pakalpojums" un "0.99"? Nekā cita nav? Nekādi tel.nr.? CDR (www.cdr.lv) vai tml pakalpojumu sniedzējs nevarētu būt kaut kā iesaistīts?

Edited by binary
Link to comment
Share on other sites

IMG_20220207_141203.jpg

Var redzēt kāds ir Google maksājums un kāds ir nevēlamais. Tele2 apgalvo, ka šis iet viss uz Google. Es gan īsti neticu tam.

Telefons ir Xiaomi/Poco

Link to comment
Share on other sites

Par triāli ļoti šaubos. 100% gan izslēgt nevaru.

 

Es gan vairāk cerēju, ka kāds te jau būs ar pieredzi.

 

Pagaidām T2 noslēdzu visus maksājums.

Link to comment
Share on other sites

Man ar Sumsung mammai bija tā:

Kaut kāda Samsung build in app, kurai vienā jaukā dienā sākās abonēšanas maksa.

Nu otrs, man ābolam 0,99 eur mākonis mēnesī maksā

Link to comment
Share on other sites

Man bija krietni sen sievai līdzīgi. Sīkās bija caur draugiem.lv kaut ko abonējušas. Tipa līdzīgi - 0.99 nedēļā.  Nelīdzēja nekādas sarunas, kā pret sienu. Nonahrenizēju T2 visādus blakusmaksājumus.

Link to comment
Share on other sites

Iespējams tas ir saistīts ar CDR SIA, mēģināšu tur pacīnīties.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Žaks Noriss teica:

Iespējams tas ir saistīts ar CDR SIA, mēģināšu tur pacīnīties.

Nācu te, lai to iepostētu. Arī tāda info atradās, viņiem pat ir e-pasts, kur uzzināt, cik par ko maksā.
Es gan ietu radikālāk, un T2 settingos norubītu nafig šitos "pakalpojumus". Nu, paaukstinātas maksas īsziņas. Ir jau zināmas neērtības (Teiksim, csdd maksas izziņas par auto citādāk apmaksāt neesmu redzējis iespējamu un draugos statistiku arī), bet vismaz nauda nepazūd ne par ko.

Edited by versatile
Link to comment
Share on other sites

pirms 21 stundām , versatile teica:

T2 settingos norubītu nafig šitos "pakalpojumus". Nu, paaukstinātas maksas īsziņas. Ir jau zināmas neērtības (Teiksim, csdd maksas izziņas par auto citādāk apmaksāt neesmu redzējis iespējamu un draugos statistiku arī), bet vismaz nauda nepazūd ne par ko.

tas tieshaam ir sviestaini, ka sveshzemju kraapnieki netiek izdaliiti atsevishkji

naakas atsleegt visus

 

peec ilgiem striidiem naudu atguvu

-> https://boot.ritakafija.lv/forums/index.php?/topic/112318-kā-tikt-vaļā-no-paaugstinātas-maksas-pakalpojumiem/&do=findComment&comment=2290897

 

Link to comment
Share on other sites

Sievai arī bija Gamebox no kautkurienes uzradies,zvanījām TELE 2,viņi ir lietas kursā un iedeva tā Gameboxa tel. nummuru,sazvanīju un atslēdzu,bija kautkāda īsziņa jāsūta vai kautkā tā.

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , MartiniB teica:

tas tieshaam ir sviestaini, ka sveshzemju kraapnieki

Tu tiešām zini, ka svešzemju? Bāleliņiem patīk šeftēties. Smalki engliša nosaukumi nav rādītājs.

Link to comment
Share on other sites

@versatile

Teliite ieteica ar suudziibaam veersties <support@islandmob.com> <support.LV@txthelper.com>

atbilde atnaaca no <vincent@marvelmedia.com>

Citēt

Hello,

 

Thank you for your email.

 

We’ve looked into the number and it was subscribed to a mobile content. After reviewed your case and as a gesture of goodwill, we’ve agreed on a refund. Please take note that refund might take 2-4 weeks to process and will reflect directly in your billing statement with Tele2 depending on your billing cycle.

 

Thank you.

 

Regards,

Vincent

 

kaa te noteikt kur vinji sleepjas,

bet meerkjauditorija ir tie, kuri nepamaniis vai samaksaas un nekasiisies,

veel operatoram nopogaas par maksas pakalpojumu atsleegshanu, kaa tantuks 4. Studijas sizhetaa

win win win sheema, kraapnieks, starpnieks un valsts

Link to comment
Share on other sites

Tātad izskatās, ka CDR tiešām dienas laikā atslēdza šo "pakalpojumu", bet jau T2 pieteicu norubīt visu. Šobrīd nav gribēšanas pārbaudīt vai tiešām ir CDR atslēdzis savu draņķi. Ja nu kas - sūtīju viņiem epastu.

Link to comment
Share on other sites

Tas gan ir jocīgi, ka T2, kā pakalpojuma sniedzējs ar kura starpniecību tiek veikta apmaksa, nevēlas atslēgt šādu sviestu pēc sava klienta lūguma.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...