Jump to content

Jautājumi par BMW benzīna dzinējiem


Iesacejs69
 Share

Recommended Posts

Pirms 8 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Par smago industriju - es jau nesaku,ka benziina dzineeju paterinjsh ir mazaaks spcifiskos/dalnoboju apstaakljos.

Es teiktu otrādi - ir ļoti specifiski apstākļi, kur benzīns varētu izrādīties ekonomiskāks.

Es NEKUR, nekādā kontekstā nevaru atrast neko, kas kaut nedaudz atbalstītu tavu teoriju, visur vienmēr gala secinājums: dīzelis ir vidēji par 20% efektīvāks. Tev būs ļoti grūti mani pārliecināt, ka visa pasaule ir kaut kā atpalikusi, bet tu vienīgais zini kā ir. Un es nerunāju par BMW, es runāju par kompējām tendencēm.

 

Es neko neņemos spriest par izmešiem (DPF), paldies, inetresanta literatūra, šo to jaunu uzzināju.

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
5 minutes ago, Regisss said:


Juuu… attaisnoji savu pēdējo padsmit gadu “slavu” ;)  Vari mainīt niku jau n-to reizi un cerēt ka Tevī klausīsies… it īpaši tie, kuri brauc ar jauniem auto ar 5 gadu garantiju un ir pilnīgi vienalga ko Tu tur strāsti… :D 

 

un pilnai laimei… BMW nu jau vairs vismaz 10+ gadus nemāk taisīt mazos 4cilindru benzīna motorus… g20 ar 20i ir rijīgs sprāgonis… nemaz nerunāsim par lielākām bundžām kur to motoru stumj iekšā… BMW benzīnnieki normāli sākas no 6 cilindriem… toties dīzeļi ir superīgi jau no 4 cilindriem! ;) priekā!

Pilniigas dumiibas.

Par nikiem - jaa,te to nomainiiju,jo saaku runaat par hiend teemu lietas,ko moderi nespeeja saprast. Mani izbanoja,jo ar sheemaam,diagrammaam pamatoju,ka ir noziime arii baroshanas vadiem.

Bet par bmw dzineejiem - es esmu teemaa 24/7,ar to naudu pelnu,bet,protams,ja tu apgalvo pretejo,es mainiishu savu viedokli :D

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
1 minute ago, ruukjis said:

Es teiktu otrādi - ir ļoti specifiski apstākļi, kur benzīns varētu izrādīties ekonomiskāks.

Es NEKUR, nekādā kontekstā nevaru atrast neko, kas kaut nedaudz atbalstītu tavu teoriju, visur vienmēr gala secinājums: dīzelis ir vidēji par 20% efektīvāks. Tev būs ļoti grūti mani pārliecināt, ka visa pasaule ir kaut kā atpalikusi, bet tu vienīgais zini kā ir. Un es nerunāju par BMW, es runāju par kompējām tendencēm.

 

Es neko neņemos spriest par izmešiem (DPF), paldies, inetresanta literatūra, šo to jaunu uzzināju.

Shodien jau esmu bisku noguris,godiigi sakot.

Paskati autorazhotaaju noraadiitos pateerinja ciparus. Tie arii paraadiis deltu. Ibo,abie tipiem smaucaas vienaadi. Jaa,formaali diizels ir bisku ekonomiskaaks,bet realitaatee,pateicoties regen mociibaam,taa ekonomija ir veel mazaaka.

+ kad aukstaakaa laikaa deelj it kaa labaakas lietderiibas silda salonus ar elektriibu,tas jau arii iet zudumos. Un shaadi it kaa siikumi sakraajas..

+ pat kveeslvechu piesildiishana,taas arii ir hp daljas,kas iet zudiibaa. It kaa viens siikums,otrs,bet pa pilseetu chunchinoties (latviesha praktiskaa sapnju profils) beigaas viss ir zaraa..

P.s. Mazdai,skjiet,bija tas 18+ bar kompresijas koncepts? Cik taalu tas ir?

+ diizelim vieglajam piemetam jaunu dpf peec 200kkm. Man sanaak +1 eur uz katriem 100km. Diemzheel.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Shodien jau esmu bisku noguris,godiigi sakot.

Tad kad specu aplauž, tad uznāk nogurums. Kāda neraža.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Bet par bmw dzineejiem - es esmu teemaa 24/7,ar to naudu pelnu,bet,protams,ja tu apgalvo pretejo,es mainiishu savu viedokli :D

Nu paskaidro, kādēļ g20 320i 20’ iet daudz sliktāk nekā F30 320d 15’ un rij stabili 2l uz simta vairāk?

bez launča g20 320i vienos vārtos pasēj F30 320d gan 0-100, gan dinamikā 60-120 utt… kādēļ? Ja jau ir tik labs? + vēl rij stabili +30% dzīvē?

 

nahren jauniem benzīna BMW de fakto patēriņš daudz vairāk atšķiras no de jure? Nekā tas ir dīzeļiem? Arī WLTP standartu ņemot?

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
4 minutes ago, Regisss said:

Nu paskaidro, kādēļ g20 320i 20’ iet daudz sliktāk nekā F30 320d 15’ un rij stabili 2l uz simta vairāk?

bez launča g20 320i vienos vārtos pasēj F30 320d gan 0-100, gan dinamikā 60-120 utt… kādēļ? Ja jau ir tik labs? + vēl rij stabili +30% dzīvē?

 

sasodīts jauniem benzīna BMW de fakto patēriņš daudz vairāk atšķiras no de jure? Nekā tas ir dīzeļiem? Arī WLTP standartu ņemot?

Pag,tu runaa par konkreetu auto,vai vispaar?

Ja konkreetam auto taads pateerinja pieaugums,jaameklee probleemas iemesls. Tieshi tik vienkaarshi.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Iesacejs69 teica:

Pag,tu runaa par konkreetu auto,vai vispaar?

Ja konkreetam auto taads pateerinja pieaugums,jaameklee probleemas iemesls. Tieshi tik vienkaarshi.

Runa ir par jaunu Inchape BM demo auto… un ne jau ar vienu vien… ;) un tas ir kopumā par šiem auto…

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69

Par stāstieljiem. Matemaatika.

Pilsonis videejais pie mums nomauc ap 15kkm gadaa.

Palielinam liidz 20,man nav zheel.

Pateerinjsh? Chunchinataajiem buus 6..7 litri (pa shoseju). 

Soljaraa: ap 1300 litri gadaa.

Ap 1500 eur. Meenesii ap 130 eur.

Ja benziins pateeree +10%, ar diizeli sanaak ieekonomeet 13 eur/meenesii.

TRIISPADSMIT EUR.

 

Un pretii - suudiigaak silstosh salons (ja nesilda ar elektriibu), vibraacija, smirdoshas rokas, un bonusaa MP teema ar DPF mainju un regjenraacijaam.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Paskati autorazhotaaju noraadiitos pateerinja ciparus.

image.thumb.png.dfa8107608cc08b415212cac027b53c7.png

Šis tikai apstiprina, to ko es teicu.

 

 

Pirms 14 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Jaa,formaali diizels ir bisku ekonomiskaaks,bet realitaatee,pateicoties regen mociibaam,taa ekonomija ir veel mazaaka.

+ kad aukstaakaa laikaa deelj it kaa labaakas lietderiibas silda salonus ar elektriibu,tas jau arii iet zudumos. Un shaadi it kaa siikumi sakraajas..

+ pat kveeslvechu piesildiishana,taas arii ir hp daljas,kas iet zudiibaa. It kaa viens siikums,otrs,bet pa pilseetu chunchinoties (latviesha praktiskaa sapnju profils) beigaas viss ir zaraa..

Realitāte šis nekādi neiedzīs 20% un visticamāk jau ir ierēķināts patēriņā.

 

Ēēē un paskat, pat CO2 izmeši ir mazāk..

Labots - ruukjis
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
Just now, Regisss said:

Runa ir par jaunu Inchape BM demo auto… un ne jau ar vienu vien… ;) un tas ir kopumā par šiem auto…

Nu,nav B48 taads pateerinja pieaugums! Taatad - kaut kas tam auto ir bijis sajaats. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Iesacejs69 teica:

Nu,nav B48 taads pateerinja pieaugums! Taatad - kaut kas tam auto ir bijis sajaats. 

Ir ir… braucu arī ar g01 ar to 20i… sprāgonis un rijīgs… 20d bija daudz labāks un interesantāks… tādēļ jau Tavu filosofiju uztveru ar smaidu… ;) 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
1 minute ago, ruukjis said:

image.thumb.png.dfa8107608cc08b415212cac027b53c7.png

Šis tikai apstiprina, to ko es teicu.

 

 

Realitāte šis nekādi neiedzīs 20% un visticamāk jau ir ierēķināts patēriņā.

 

Ēēē un paskat, pat CO2 izmeši ir mazāk..

Ruukji,nu tad paskati visu.

No galvas neatceros g seerijas dstus,bet,piem,E60 laikmetaa bija 530i ar 200kw jaudu,kameer 530d bija tikai 160kw.

Un tad jaaskata bija 530i ar 535d,kuram arii bija 200kw

 

Un atkaartoju veelreiz - uzsilshanas,regen shajos testos neparaadaas.

1 minute ago, Regisss said:

Ir ir… braucu arī ar g01 ar to 20i… sprāgonis un rijīgs… 20d bija daudz labāks un interesantāks… tādēļ jau Tavu filosofiju uztveru ar smaidu… ;) 

Es savu info nebalstu uz vienu auto. Taadeelj briidi,kad tu balsti info uz vienu auto vai subjektiivaam sajuutaam.. es varu tikai paraustiit plecus.

Ruukji - nu tad paskati testu metodologjiju.. tad buus skaidrs,ir vai nav ietverts.

Mana pieredze (savulaik ar N43/53) saka,ka nav. Tur arii bija regen.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Iesacejs69 teica:

No galvas neatceros g seerijas dstus,bet,piem,E60 laikmetaa bija 530i ar 200kw jaudu,kameer 530d bija tikai 160kw.

image.thumb.png.fc04ee5dba01e09804d5e989033e6302.png

Pirms 4 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Un atkaartoju veelreiz - uzsilshanas,regen shajos testos neparaadaas.

Un es atkārtoju - tie nav vērā ņemami lielumi, jo regen tev nebūs nepārtraukti, var nebūt vispār, ja trenkā to dīzeli gana bieži un daudz. Un ja reiz sāc sieties klāt, ko neņem vērā pie dīzeļu testiem, tad varbūt paturpin ar to, ko neņem vērā pie benzīna testiem.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@ruukjis Tavā tabulā tak samērā nekorekts salīdzinājums. 4 cilindru 2 litrīgs benzīns pret 6 cilindru 3 litrīgu dīzeli. Paskaties pats. :D 

Labots - x_rays
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , x_rays teica:

avā tabulā tak samērā nekorekts salīdzinājums. 4 cilindru 2 litrīgs benzīns pret 6 cilindru 3 litrīgu dīzeli. Paskaties pats. :D 

A tu pamēģini iedziļināties visā šajā balagāna no paša sākuma, tad sapratīsi, ka tas tikai vairāk spēlē mana argumentam par labu ;)

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
5 minutes ago, ruukjis said:

image.thumb.png.fc04ee5dba01e09804d5e989033e6302.png

Un es atkārtoju - tie nav vērā ņemami lielumi, jo regen tev nebūs nepārtraukti, var nebūt vispār, ja trenkā to dīzeli gana bieži un daudz. Un ja reiz sāc sieties klāt, ko neņem vērā pie dīzeļu testiem, tad varbūt paturpin ar to, ko neņem vērā pie benzīna testiem.

 

Pasiivais regen buus braucot aatrumos,kas pie mums nav atljauti (kuros jau njem nost tiesiibas).

Aktiivais regen lielu dalju soljaras dzen izpluudee. Un paskati,cik biezhintas regen notiek. Nu,ja esi teemaa. Cik biezhi,cik ilgi. Pieskaiti neveiksmiigus regen,kas buus veel vairaak kaa veiksmiigus. Kuros dde dzen augshaa t,bet nesasniedz. Vai kaadu citu iemeslu deelj ir spiests paatraukt aktiivo faazi. Man ir sliktas zinjas. Es esmu straadaajis ar diizeljiem. Es esmu algoritmu liimenii 6./7.paaudzi skatiijis. Tu esi?

 

Un mees atgriezhamies pie deltas - 15 eur meenesii, ja nobraukums virs 20kkm gadaa.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ruukjis teica:

tad sapratīsi, ka tas tikai vairāk spēlē mana argumentam par labu ;)

manuprāt tieši otrādi. Ja gribi uzsvērt dīzeļa pārākumu, tad jaudīgāku dīzeli ar vairāk cilindriem un par litru lielāku tilpumu salīdzināt ar vārgāku benzīnnieku nav tas īstais veids kā to izdarīt :D

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69

+ ir veel arii specifiskaakas nianses. Ziemaa,ja iesleegsi benkju sildiishanu un loga apsildi,salonam elektriibas vairs nepietiks (tuksgaitaa un tai tuvos rezhiimos). Kas nozimee - sils tas salons suudiigi. Jaa,ja esi gatavs tupeet veesaa salonaa,probleemu nebuus. Bet,ja 5..10min gaidiisi,kameer uzsilst tas apparatus,videejais pateerinjsh kaaps pamatiigi. 

Bet atkal - ja 15 eur,braucot ar jaunu,daargu auto (mees tak par f/g klasi runaajam) ir mega noziime,tad.. protams,ka zobus klabinaadams,brauksi aukstaa :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Ziemaa,ja iesleegsi benkju sildiishanu un loga apsildi,salonam elektriibas vairs nepietiks (tuksgaitaa un tai tuvos rezhiimos).

Man apnika, manis pēc vari dzīvot savā mikro kosmosā, kur tikai tev ir taisnība, bet visa pasaule kļūdās

  • Patīk 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
1 minute ago, ruukjis said:

Man apnika, manis pēc vari dzīvot savā mikro kosmosā, kur tikai tev ir taisnība, bet visa pasaule kļūdās

Nu re,cilveeks,kuram bmw nekad nav bijis,kursh teemaa nekad nav bijis,uzvareeja un apvainojaas.

 

15 eur meenesii,ja brauc 20.000km un vairaak. Juusu kapeikpishu teoretiskais ieguvums. :D

Un stāstilaizhas stass un rubb tikai like podzinjas maak spiest :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Iesacejs69 teica:

bmw nekad nav bijis

Te runa šķiet aizgāja par benzīnu vs dīzeli, nevis bmw.

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69

ja kaads grib palasiit par jaudas managementu, laipni luutum:

https://n53series.blogspot.com/2018/12/power-supply-realitate.html

bet nee, labaak to nedariet. vieglaak ir vienkārši nostāstit.

3 minutes ago, Stasss said:

Te runa šķiet aizgāja par benzīnu vs dīzeli, nevis bmw.

es runaaju tieshi par bmw, ne kugjiem, Dacia logan vai citiem. es zinu par BMW.

 

bet, tev tak pajaat, tu taapat neko neceert, tikai vienā vietā liist maaki :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Ziemaa,ja iesleegsi benkju sildiishanu un loga apsildi,salonam elektriibas vairs nepietiks (tuksgaitaa un tai tuvos rezhiimos). Kas nozimee - sils tas salons suudiigi. Jaa,ja esi gatavs tupeet veesaa salonaa,probleemu nebuus. Bet,ja 5..10min gaidiisi,kameer uzsilst tas apparatus,

O_o

Ko? 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

E60 bija pigori ar akumulatoriem un strāvu, to atceros, bet nu nez, f10 man pat -7 grādos silst pilnīgi normāli. Nedomāju, ka 10 min dīzelis sils un 2 min benzīns. 

 

Un pēc tava raksta sanāk, ka 7 sērijas diizelji vispār auzas tad. Nav vērts pat pirkt, jo neko vairāk par vienu dibensildi un klimatu neieslegsi ziemā. Pārējo visu labāk neaiztikt. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 35 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Aktiivais regen lielu dalju soljaras dzen izpluudee. Un paskati,cik biezhintas regen notiek. Nu,ja esi teemaa. Cik biezhi,cik ilgi. Pieskaiti neveiksmiigus regen,kas buus veel vairaak kaa veiksmiigus. Kuros dde dzen augshaa t,bet nesasniedz. Vai kaadu citu iemeslu deelj ir spiests paatraukt aktiivo faazi.

Ja auto ir ar Adblue, tad saļaru nedzedzina lai dpf attīrītu? Pilina adblue un iztiek bez aktīvā regen?

Bez Adblue Opel 1.6cdti regen taisa vidēji ik pēc 300-500 km. Ir nobraukts arī 500 pari bez regen, bet atkal ziemā uz maziem gabaliem ir bijis 130km starp regen. Mitrs laiks kāds mums ir novembrī ir nepārāk labi, tam dpf. Vasarā atkal daudz retāk regen. 

Bet citiem dīzelistiem aktīvais regen nav novērots vispār - Qashkai, Octavia. Ok skoda ar vw faulty sw. Bet kaskaiš?

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
2 minutes ago, Zin... said:

E60 bija pigori ar akumulatoriem un strāvu, to atceros, bet nu nez, f10 man pat -7 grādos silst pilnīgi normāli. Nedomāju, ka 10 min dīzelis sils un 2 min benzīns. 

 

Un pēc tava raksta sanāk, ka 7 sērijas diizelji vispār auzas tad. Nav vērts pat pirkt, jo neko vairāk par vienu dibensildi un klimatu neieslegsi ziemā. Pārējo visu labāk neaiztikt. 

Nu,taa arii ir. Ne bez iemesla 7er normaali ar webastaam apriikoti,taimeriem,utjpr.

 

Just now, dzincha said:

Ja auto ir ar Adblue, tad saļaru nedzedzina lai dpf attīrītu? Pilina adblue un iztiek bez aktīvā regen?

Bez Adblue Opel 1.6cdti regen taisa vidēji ik pēc 300-500 km. Ir nobraukts arī 500 pari bez regen, bet atkal ziemā uz maziem gabaliem ir bijis 130km starp regen. Mitrs laiks kāds mums ir novembrī ir nepārāk labi, tam dpf. Vasarā atkal daudz retāk regen. 

Bet citiem dīzelistiem aktīvais regen nav novērots vispār - Qashkai, Octavia. Ok skoda ar vw faulty sw. Bet kaskaiš?

Nee, adblue samazina tikai nitriitu izmeshus. MP un kveepi - taapat kaa diizeljiem bez adblue. Adblue nekaadu ekonomiju neieviesh..

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69

P.s. man gan jautaajums,kaapeec ir doma,ka tie hujaishi iztiek ar pasiivo regen? 

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
pirms 1 stundas , ruukjis teica:

CO2 izmeši ir mazāk..

Bet paareejaa shnjaga?!

 

Neapskauzhu kaajniekus Riigas ielaas,

par laimi, pasham reti uznaak luste kur chaapot.

bet braucot ar auto, nav bijusi diena, kad roka nestiepties peec ieksheejaas aprites pogas :(

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
3 minutes ago, MartiniB said:

Bet paareejaa shnjaga?!

 

Neapskauzhu kaajniekus Riigas ielaas,

par laimi, pasham reti uznaak luste kur chaapot.

bet braucot ar auto, nav bijusi diena, kad roka nestiepties peec ieksheejaas aprites pogas :(

+101

Peedeejos gadus LV kuup un smird vistrakaak. LT situaacija ir labaaka,PL daudz labaaka un DE nekuup nekas.

 

Es pats maksimaali izvairos no braukshanas uz Riigas centru. Es labaak nospraagstu no kaa cita,nevis plaushu veezha.

 

 

P.s. par adblue un bmw. Neiesaku pirkt  nevienam,jo juus nespeesiet to auto uztureet kaartiibaa.

3 elektromotoriishi,sprausla,kas maksaa 300 naudas,apsildaamas trubinjas liidziigaa ciparaa. 2 nox sensori,katrs maksaa ap 450,kalpo kaadus 20..30.000km. 2 platjoslas lambdas,3 temperatuuras sensori,paaris spiediena sensoru un F LCI arii MP sensors. Un,protams,advanceetaaki katalizatori,kas maksaa kocmocu.

Par pjezo sprauslaam pat nerunaaju. 

Link to comment
Share on other sites

Par ko cepiens? Pēc garantijas laika beigām dod prom. Vai atdod salonam un ņem nākamo.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , ggg97 teica:

Par ko cepiens? Pēc garantijas laika beigām dod prom. Vai atdod salonam un ņem nākamo.

Nē nu ok, man prieks par to ja kāds to tā brīvi var atļauties. Bet nu manuprāt topiks bija samērā korekti izveidots, bet laika gaitā pārvērtās par "par to, kas parasti" :D Doma jau bija laba uzjautāt par risinājumiem. Es uz saviem jautājumiem apmēram atbildes dabūju. Izņemot pašu galveno - cik man tas izmaksās? :D No šādiem jautājumiem, cik ievērots, speciālisti cenšas izvairīties :D 

Labots - x_rays
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
1 hour ago, ggg97 said:

Par ko cepiens? Pēc garantijas laika beigām dod prom. Vai atdod salonam un ņem nākamo.

Bet garantijas esamiiba nenoziimee,ka nav jaabrauc remonteet. Jaateeree laiks,nervi,utjpr.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

@Iesacejs69 Tavā blogā pamatā viss ir par n53. tas, cik saprotu ir jaunāka versija un drusku komplicētāka. n52, kas ir man, cik saprotu ir nedaudz vecāks un vienkāršāks, pareizi? Un kuras būtu tās galvenās atšķirības? Jā zinu, sūtīsi mani uz gugli, bet varbūt īsumā pāris teikumos tepat, lai vismaz būtu par tēmu. Nu ja vari apgaismot neadvancētus cilvēkus. Kauns jau nav nezināt, kauns ir negribēt zināt.

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
20 minutes ago, x_rays said:

@Iesacejs69 Tavā blogā pamatā viss ir par n53. tas, cik saprotu ir jaunāka versija un drusku komplicētāka. n52, kas ir man, cik saprotu ir nedaudz vecāks un vienkāršāks, pareizi? Un kuras būtu tās galvenās atšķirības? Jā zinu, sūtīsi mani uz gugli, bet varbūt īsumā pāris teikumos tepat, lai vismaz būtu par tēmu. Nu ja vari apgaismot neadvancētus cilvēkus. Kauns jau nav nezināt, kauns ir negribēt zināt.

Nu,jaa,ir "drusku" kompliceetaaks.

 

N53 ir direct injection dzineejs ar Stratified charge.

Nesaliidzinaami kompliceetaaks un daargaaks ekspluataacijaa. Bet,arii veraas daudz labaak un ir ekonomiskaaks.

Shis konkretais pateerinja zinjaa neatpaliek no diizelja. Bet jaa, nav taa draazhams kaa diizelis.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Iesacejs69 teica:

Nesaliidzinaami kompliceetaaks un daargaaks ekspluataacijaa.

Man šobrīd vairāk interesē tieši n52. :D saprotamu iemeslu pēc, jo man tāds ir iegādājies. Dīzelis neinteresē no vārda vispār, kaut vai tāpēc, ka tam konkrētajam bmw dīzeli neviens nekad nav pat piedāvājis :D

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
16 minutes ago, MartiniB said:

neteema, konkreetaa komentaara kontekstaa :)

https://www.drive2.ru/b/596296218020161290/#a596395448944574940

rKwgrocRz0lSd5MyDe83sNbrtYo-1920.jpg

Es te redzu vairaakas "interesantas" nianses.

Piemeeram,vadiitaaja seedeklja remonts vairaakas reizes.

Dzeseeshanas sljaucinja,tad jau visa dzineeja failure,utjpr.

Te izskataas,ka saakumaa ir kaads neliels defektinjsh,tad seko nemaakuliigs remonts un jau nopietnaaks defekts.

Ja tas ir N63/S63,tam ir ljoti kompliceeta dzeseeshanas sisteema. Ar specifiskaam nianseem (siikaak manaa blogaa). Pat liela dalja diilera "specu" taas nejeedz.

Un kaa jeegt? Savulaik sazinaajos ar muusu diileri,sak, varu savaakt kompaaniju,esam gatavi maksaat, davai organizeejam training kursus,saucam bmw stafu ciemos. Diileris man atbildeeja,ka kursu nav un nebuus,jo peec tiem nav nepiecieshamiibas. Tajaa pat laikaa godiigi atzina,ka benziinu saremonteet nevarees..

2 minutes ago, x_rays said:

Man šobrīd vairāk interesē tieši n52. :D saprotamu iemeslu pēc, jo man tāds ir iegādājies. Dīzelis neinteresē no vārda vispār, kaut vai tāpēc, ka tam konkrētajam bmw dīzeli neviens nekad nav pat piedāvājis :D

Nu,par N52 blogaa ir ljoti daudz ierakstu. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Nu,par N52 blogaa ir ljoti daudz ierakstu. 

Nu visu blogu izlasīt es vēl neesmu paspējis. Tikai nedaudz. Bet nu būs ar ko nodarboties. Katrā ziņā vērtīgāk nekā aiz nav ko darīt starp darbiem lūrēt debīlus jūtūba klipus [atzīstu, brīžiem piemīt tāds netikums] :D Nujā, n52 tāpēc arī ņēmu, ka palasījos iepriekš par ekspluatācijas izmaksām. Tas nav ikdienas auto, bet drīzāk brīvdienu, līdz ar to man galīgi nav kritiski tur laiks, kad tur kādu problēmu var novērst. Doma ir pa lēnām savest to pasākumu pie prāta, cik iespējams ar paša rokām. Kaut kā tā.  Pagaidām esmu izdarījis kādu 1% no tā ko gribu.  Bet tā tā man nekur nav jāsteidzas plus vēl ir darbs, kas aizņem lielāko daļu laika plus vēl tas ka neesmu baigi advancēts un nav ne štrumenti ne normāli aprīkota garāža :D [oi kā tā var?] tad braucu pie cilvēkiem, kam ir lielāka pieredze un ir tas viss uz vietas. Bet arī viņi nav pārcilvēki un nezina visu. Tāpēc paldies par Tavu blogu. 

 

Labots - x_rays
Link to comment
Share on other sites

  • rubb locked this tēmaa
Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...