Jump to content

Jautājumi par BMW benzīna dzinējiem


Iesacejs69
 Share

Recommended Posts

Iesacejs69
5 minutes ago, Zin... said:

Pirmkārt man mašīnai ir 5 gadi nevis 15.

Braucu uk un 80% pa šoseju un nē, nav sasniegti tavi cipari. Ko nu?

 

Jāskrien dpf mainīt taapt? Jeb teiksi, ka varbūt odometra griezts? (kad mašīna tika pirkta, vēl garantija bija un 30k nobraukums) 

Hmm. 4 gados nobrauc pa 10..15kkm gadaa max? Pat mazaak? Brauc pa shoseju? Pa shoseju videejais buus 60+km/h.

Tb.,kustini to auto vienu briivdienu nedeeljaa? Retaak?

 

Bet,es,protams,noveerteeju kaa teema no "ielej otrabotku" uzreiz kljuust par powera oligarhu cieniigu vietni.

  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

2021.08.20. , 11:05, kaads teica:

@Lainere tā tu atkal ?

laikam jau nē, tu tik ātri nevarētu progresēt.

Oi nē, nē.... 😁

Man  tak škoda. Bet gatavoju jau tēmu, pagaidām tikai domās, un boots atkal plauks un ziedēs.

Pagaidām jāsaprot, kā to problēmu pareizāk aprakstīt, varbūt nāksies nākt ar audio, progresēju kopā ar jums😁

Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Ideaala profila gadiijumaa intervaals sastaada 200kkm.

Arī man palika interesanti. Man no sākta gala visi ir stāstījuši, ka DPF maina tad, kad:

a) viņu vairs neavr iztīrīt

b) kad reģenerācijas process sāk notik pārāk bieži.

Nekad neviens neko nav minējis par kilometrāžu.

Link to comment
Share on other sites

Viņš zin labāk 

Arī to, ka svētdienās tik mašīnu kustinu 😁

 

Vispār jau jā, manuprāt dpf mūžs atkarīgs no tā kā brauc un kā kopj mašīnu. 

 

 

Atbildēšu, uz odometra tagad ir 160k km, nobraucu gada 40k-50 km kkur. Masina ir divarpus gadus man. Eļļu, tāpat kā tu - tikai sintētiku un ik pa 14-17k km. Dzinējam problēmas nav bijušas, neskaitot atsaukumu kkam dzinējā, njo varēja kjipa aizdegties un to vnk nomainīja. Tā kā, neskaitot diizelja tarkskji, neredzu problemu šajā 2 litru dīzelī, njiprs un ekonomisks (iepriekšējais gan laikam bija hlams, skjiida tur kkas ārā visiem) 

 

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
4 minutes ago, Zin... said:

Viņš zin labāk 

Arī to, ka svētdienās tik mašīnu kustinu 😁

 

Vispār jau jā, manuprāt dpf mūžs atkarīgs no tā kā brauc un kā kopj mašīnu. 

 

 

Atbildēšu, uz odometra tagad ir 160k km, nobraucu gada 40k-50 km kkur. Masina ir divarpus gadus man. Eļļu, tāpat kā tu - tikai sintētiku un ik pa 14-17k km. Dzinējam problēmas nav bijušas, neskaitot atsaukumu kkam dzinējā, njo varēja kjipa aizdegties un to vienkārši nomainīja. Tā kā, neskaitot diizelja tarkskji, neredzu problemu šajā 2 litru dīzelī, njiprs un ekonomisks (iepriekšējais gan laikam bija hlams, skjiida tur kkas ārā visiem) 

 

 

 

Nav jeegas ar tevi runaat,jo - tevi teema patiesiibaa neinteresee.

Vieniigais,ko piebildiishu, taapat kaa radiaacijai un covid,mp nav ne kraasas,ne smarzhas,tie nav saskataami. 

14 minutes ago, ruukjis said:

Arī man palika interesanti. Man no sākta gala visi ir stāstījuši, ka DPF maina tad, kad:

a) viņu vairs neavr iztīrīt

b) kad reģenerācijas process sāk notik pārāk bieži.

Nekad neviens neko nav minējis par kilometrāžu.

pretspiedienam, regjeneraacijaam nav NEKAADAS tieshas korelaacijas ar MP aiztureeshanu!

https://n53series.blogspot.com/2021/03/dizelis-dpf-filtrs.html

https://n53series.blogspot.com/2021/03/dizelu-mp-miti-un-realitate.html

https://n53series.blogspot.com/2021/03/dpf-filtra-resurss-cbs.html

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Vieniigais,ko piebildiishu

Nespried par citiem pirms nezini situāciju. Jo bija tev cerība no sākuma, ka man būs nijats 300+k km dīzelis un varēsi bļaut virsū, ka dpf nomiris man un visus indēju nost.

 

Un mazliet nolaidies ekspektacijas uz citiem cilvēkiem. Visi nevar būt "speci" par bmw dzinējiem un tādēļ nav jārāda ar pirkstu un jasauc par biomasām. 

 

Tieši tādēļ arī uzticu mašīnu tādiem kas zin to lietu un miers, pats nebāžu iekšā galvu, ne man laika ne vēlēšanās. 

 

 

Vari te tālāk vārīties par saviem mega turbo bmw super puper dzinējiem, bet bez rupjībām, paldies. 

 

 

P. S palasīju tavus ielikts pēdējos trīs linkus, paldies par info. Mašīnu pēc gada tātad pārdošu. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Kā ir ar motoru diagnostiku pēc skaņas? Latvijā kaut ko tādu dara?

Ar ierakstu, oscilogrāfu utt.

Tur jau vajadzētu daudz ko noteikt, kurā tieši cilindrā, kurš vārsts utt.

Link to comment
Share on other sites

INTRASERVERNET

Man ir dikti aizdoma, ka pazistu personigi @Lainere. Pagaidam nemineshu isto vardu, turpinasim paverot, lidz apstiprinasies vai tu esi taa kuru es domaju.

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
9 minutes ago, Zin... said:

Nespried par citiem pirms nezini situāciju. Jo bija tev cerība no sākuma, ka man būs nijats 300+k km dīzelis un varēsi bļaut virsū, ka dpf nomiris man un visus indēju nost.

 

Un mazliet nolaidies ekspektacijas uz citiem cilvēkiem. Visi nevar būt "speci" par bmw dzinējiem un tādēļ nav jārāda ar pirkstu un jasauc par biomasām. 

 

Tieši tādēļ arī uzticu mašīnu tādiem kas zin to lietu un miers, pats nebāžu iekšā galvu, ne man laika ne vēlēšanās. 

 

 

Vari te tālāk vārīties par saviem mega turbo bmw super puper dzinējiem, bet bez rupjībām, paldies. 

 

 

P. S palasīju tavus ielikts pēdējos trīs linkus, paldies par info. Mašīnu pēc gada tātad pārdošu. 

Jaa,tavam dpf atlikushais resurss ir 10..15%. Un? Ko dariisi peec 20kkm? 

Liksi jaunu par 2k eur? :D

 

P.s. peec gada bez kraapshanaas vairs nepaardosi. Bet tas nu ir katra sirdsapzinjas jautaajums. Gan jau pamazgaasi,pierakstiisi jaunu neko nemainot un nogruudiisi :)

Link to comment
Share on other sites

Izlasīji pēdējo teikumu? Tāpat bija doma uz G sēriju vai MB pārsēsties.

 

Un atkal, obligāti zini, ka ir 10-15%? 

 A moshka 8 vai 28%

 

Jo jā, atbilstu Vācijas "idealajiem apstākļiem", katru dienu uz darbu atpakaļ 100km šoseju un 120km+ ātrumā 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
5 minutes ago, Raimonds1 said:

Kā ir ar motoru diagnostiku pēc skaņas? Latvijā kaut ko tādu dara?

Ar ierakstu, oscilogrāfu utt.

Tur jau vajadzētu daudz ko noteikt, kurā tieši cilindrā, kurš vārsts utt.

Nav tik vienkaarshi. Ibo skanju veido visi mezgli kopaa,ne tikai sadegshanas process.. Skanju jau netieshi skataas detonaacijas sensori. Citaam "skanjas" nianseem ir citi (sensori), piem.,klokjenes sensors, spolju primaaraa tinuma spriegums,utjpr.

Link to comment
Share on other sites

Slinkums visu lasīt…

par kādām vecām lamatām jūs te runājat? 🤪

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Regisss teica:

par kādām vecām lamatām jūs te runājat?

Stirnu. Bet ar dīzeli darbinātām.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , ruukjis teica:

Bet ar dīzeli darbinātām.

Labs jauns dīzelis rullē! ;) patēriņs vs jauda vs izplūdes gāzes ir daudz daudz labāk nekā benzīnam ;)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Regisss teica:

Labs jauns dīzelis rullē! ;) patēriņs vs jauda vs izplūdes gāzes ir daudz daudz labāk nekā benzīnam

Es par šo nevēlos diskutēt. Tiklīdz izdzridu " degvielas patēriņš" gribu raudāt spilvenā. Viens. Tumšā stūrītī.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , ruukjis teica:

Tiklīdz izdzridu " degvielas patēriņš"

Jo?!

tiklīdz norullē 5k km 2 ned. laikā, tad tas ir jūtams ;) 

Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Dīzelis vienmēr ir labāks par benzīna motoru. To vienmēr sev atkārtoju no rītiem, kad sasvīdušu muguru griežu ar kurbuli sava GAZ-53 astoņcilindru motoru. Dīzelim vismaz ir palaišanas motors, ko var viegli iedarbināt ar izturīgu auklu.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
9 minutes ago, Regisss said:

Labs jauns dīzelis rullē! ;) patēriņs vs jauda vs izplūdes gāzes ir daudz daudz labāk nekā benzīnam ;)

Wat?

1.modernie benziini pateeree ne daudz vairaak; reizem pat mazaak;

2.jaa,deelj ideaalaam izpluudes gaazeem diizeljus bano no visas civilizeetaas pasaules megapoleem.

 

Jaa,sorosoiidi vainiigi :D

20 minutes ago, Zin... said:

Izlasīji pēdējo teikumu? Tāpat bija doma uz G sēriju vai MB pārsēsties.

 

Un atkal, obligāti zini, ka ir 10-15%? 

 A moshka 8 vai 28%

 

Jo jā, atbilstu Vācijas "idealajiem apstākļiem", katru dienu uz darbu atpakaļ 100km šoseju un 120km+ ātrumā 

Nu,paskati cbs,tad redzeesi preciizaaku ciparu. Pat,ja buus palikushi 10%, taapat mekleesi pirceeju,kura diagnosts nejeedz paskatiit to,ko vajag. Es tevi briidinu par probleemu,par iespeeju ieberzties,tu spirinies pretii. Veciit, ja tev nepatiik,ka proveeju tev ietaupit 2k eur un plaushas - vai tu neesi biomasa? Piedod par skarbumu.

6 minutes ago, Regisss said:

Jo?!

tiklīdz norullē 5k km 2 ned. laikā, tad tas ir jūtams ;) 

Jaa,plaushas nomainiit arii siikums! Esmu dzirdeejis,ka diizelju razhotaaji to dara pat bez maksas un ar muuzha garantiju! 

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Iesacejs69 teica:

modernie benziini pateeree ne daudz vairaak; reizem pat mazaak;

Nu gan tu iešļūci auzās.

1. Nav tā, ka dīzeļi paliktu aizvien nemodernāki

2. Dīzelim enerģētiskā vērtība uz litru ir augstāka kā benzīnam.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Wat?

1.modernie benziini pateeree ne daudz vairaak; reizem pat mazaak;

2.jaa,deelj ideaalaam izpluudes gaazeem diizeljus bano no visas civilizeetaas pasaules megapoleem.

Specs runā 😁😁😁😁😁🤦‍♂️😁😁😁😁😁

Tu esi spameris, ne specs ;)

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
6 minutes ago, Regisss said:

Specs runā 😁😁😁😁😁🤦‍♂️😁😁😁😁😁

Tu esi spameris, ne specs ;)

Es atceros,ka mums kaut kad kaut kaadaa sakariibaa ir bijusi komunikaacija klaatienee. Ne reizi vien. Tad gan respekteeji un,aciimredzot,liidi vienā vietā.

Bet,tas mani nepaarsteidz. Miizalu netruukst. 

13 minutes ago, ruukjis said:

Nu gan tu iešļūci auzās.

1. Nav tā, ka dīzeļi paliktu aizvien nemodernāki

2. Dīzelim enerģētiskā vērtība uz litru ir augstāka kā benzīnam.

Modernu benziinu lietderiiba ir ljoti tuvu diizelim muusdienaas. Neskati "klasiskos" benziinus un datus par energjiju  "klasiski" dedzinot degvielu.

Straadaajot ar kompresijaam 1:12+, likvideejot pumping zudumus,situaacija ir pavisam cita.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Es atceros,ka mums kaut kad kaut kaadaa sakariibaa ir bijusi komunikaacija klaatienee. Ne reizi vien. Tad gan respekteeji un,aciimredzot,liidi vienā vietā.

Bet,tas mani nepaarsteidz. Miizalu netruukst. 

Kaspich, tas Tu? 😁

Link to comment
Share on other sites

Sākumā likās interesanta tēma būs, kaut gan man šobrīd nav lietošanā BMW,  bet kad ieraksti aizgāja personālijās, palika šķērmi. Topikstarteris varēja eļļu neturpināt liet uz karstām oglēm, kad kāds izsaka savu viedokli un visus uzskatīt par idiotiem... Tevi personīgi nepazīstu, bet no malas skatoties, uzvedies kā nenobriedis augstprātīgs tīnis - fuj😏

Labots - DeEK
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Iesacejs69 teica:

Tas ko maina? :D

Skaidrs… kur tie gadi pagājuši… ;) 2000šo gadu sākumā Tevī daudzi ieklausijās… vēlāk kaut kas ar Tevi notika… :( 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
5 minutes ago, DeEK said:

Sākumā likās interesanta tēma būs, kaut gan man šobrīd nav lietošanā BMW,  bet kad ieraksti aizgāja personālijās, palika šķērmi. Topikstarteris varēja eļļu neturpināt liet uz karstām oglēm, kad kāds izsaka savu viedokli un visus uzskatīt par idiotiem... Tevi personīgi nepazīstu, bet no malas skatoties, uzvedies kā nenobriedis augstprātīgs tīnis - fuj😏

Man tachu jaattaisno shejienes indiviidu liktaas ceriibas :D

iz bisku nopietnaakas sadaljas - es piesleedzos liimenim. Ibo,redzi,piemeers ar useri "zin". Ja es vinjam nesabrauktu augumaa,vinjaa nemos niknums. Nemostos niknums,vinjsh nepalasiitu manis rakstiito. Bet tagad - palasiija. Varbuut izdariis secinaajumus. Varbuut pastaastiis kaadam chomam. Un buus kaads pozitiivs rezultaats. 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Modernu benziinu lietderiiba ir ljoti tuvu diizelim muusdienaas.

Nē nav. Absolūts maximums, ko tu vari no benzīna izspiest ir 50%. Viss. Tie ir griesti. Automašīnās izmantotie dzinēji labākajā gadījumā ir ar lietderības koeficientu 35% Kamēr dīzeliem tie ir 45%, rūpnīcu dzinējos vispār 54%.

Pirms 25 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Straadaajot ar kompresijaam 1:12+, likvideejot pumping zudumus,situaacija ir pavisam cita.

Mhm. Cool story bro. Un tagad palasi par Common-rail turbo dīzeļiem.

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
Just now, Regisss said:

Skaidrs… kur tie gadi pagājuši… ;) 2000šo gadu sākumā Tevī daudzi ieklausijās… vēlāk kaut kas ar Tevi notika… :( 

Jaa,man apnika aukleeties. Aukleeshanaas nedod rezultaatu. Arii ieklausiishanaas ir relatiiva. Nu,piem.,tu. Ieklausies? Nee. Jeedz? Nee. Bet sveshu (it kaa) nostāstit esi gatavs. Un i tad - sore,nevietaa iestāstiu,meegjini veel tam ko iebadiit :D tu esi vaajsh. 

Just now, ruukjis said:

Nē nav. Absolūts maximums, ko tu vari no benzīna izspiest ir 50%. Viss. Tie ir griesti. Automašīnās izmantotie dzinēji labākajā gadījumā ir ar lietderības koeficientu 35% Kamēr dīzeliem tie ir 45%, rūpnīcu dzinējos vispār 54%.

Mhm. Cool story bro. Un tagad palasi par Common-rail turbo dīzeļiem.

Nu,pisec,paldies,ka celju noraadiiji.

 

Un tu padomaa,kaa samazinaas stāstielju efektivitaate regen faazees,piem. 

Nu,nav vairs to mega atskjiriibu. Vismaz bmw dzineejos. Es ceru,ka nesaaksies teema - bmw ir atpalikushi stāstielji...

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69

+ diizeljiem ljoti izteikti palielinaas mp uc briinumu ipatsvars izpluudee,straadaajot lielaakaas Lambdaas. Shii iemesla deelj taas/Lambdas di diizelju gadiijumaa naakas samazinaat. Un samazinaas efektivitaate (gan deelj bisku lielaakiem pumping zudumiem,gan cneoptimaala t sadegdhanas rezhiima). Vecais staasts ar VW izmeshu saagu. Benziiniem situaacija labaaka shajaa zinjaa.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Un tu padomaa,kaa samazinaas stāstielju efektivitaate regen faazees,piem.

Negribu. Tas nav mans štiks. Man štiks ir fizika. Un fizika saka, ka tev nav taisnība. Ja būtu, tad visa smagā industrija pārmestos uz benžu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Jaa,man apnika aukleeties. Aukleeshanaas nedod rezultaatu. Arii ieklausiishanaas ir relatiiva.

Tā Tu zaudēji savu auditoriju jauniešu, BMW fanu, pulkā… 

 

Pirms 8 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Nu,piem.,tu. Ieklausies? Nee. Jeedz? Nee.

Kādēļ man būtu Tevī jāieklausās? Nu kaut drusku???

 

Pirms 9 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Un i tad - sore,nevietaa iestāstiu,meegjini veel tam ko iebadiit :D tu esi vaajsh. 

Savos gados gan vajadzētu Tev tomēr iemācīties komunikāciju, vectēv… ;) 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
9 minutes ago, ruukjis said:

Negribu. Tas nav mans štiks. Man štiks ir fizika. Un fizika saka, ka tev nav taisnība. Ja būtu, tad visa smagā industrija pārmestos uz benžu.

Nu,par fizku runaajot - esmu ex fizmats. 

Par smago industriju - es jau nesaku,ka benziina dzineeju paterinjsh ir mazaaks spcifiskos/dalnoboju apstaakljos.

Pie tiem milziigajiem nobraukumiem arii apkopju izmaksas benziinam noteikti buus augstaakas. Diizelim/industriaalajam noteikti var izmantot vienkaarshaakas/leetakas tehnologjijas. Bet tu kaut kaa no fizikas paarmeties uz komerciju..

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
9 minutes ago, Regisss said:

Tā Tu zaudēji savu auditoriju jauniešu, BMW fanu, pulkā… 

 

Kādēļ man būtu Tevī jāieklausās? Nu kaut drusku???

 

Savos gados gan vajadzētu Tev tomēr iemācīties komunikāciju, vectēv… ;) 

Regis,neklausies. Protams. Dari,kaa uzskati par pareizu. Sajeegas tev taapat nav,toties ir "nah klausiit citu,jo vinjsh man pakaljaa neieliida peec taa,kad es vinjam uzstāstiu".

 

Mani neinteresee lokaalaa "audotorija". Jo latvieshiem ir raksturiigs viedoklis "ja es esmu idiots,tad citi arii ir idioti. Pat,ja nav,tas man ceert pa naasiim".

Visos manos projektos vieteejie ir visu nostāstiushi liidz peedeejam un tie proejkti atziniibu ir ieguvushi pasaulee,aarpus baalelinju auditorijas. Taapeec arii lietoju terminu "biomasa". Sore par skarbumu.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Kā ar Mazdas Skyactive X? Nav tikpat efektīvs kā dīzels?

Tagad nesen skatijos kā alternatīvu, salonu kvalitāti ar būtiski uzlabojuši, nav kā Toyotu/Hondu plastmasas kastes. 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , INTRASERVERNET teica:

Man ir dikti aizdoma, ka pazistu personigi @Lainere. Pagaidam nemineshu isto vardu, turpinasim paverot, lidz apstiprinasies vai tu esi taa kuru es domaju.

Tik tiešām? 

Pastāsti kaut ko par sevi, varbūt es tevi arī pazīstu. 

Link to comment
Share on other sites

Sakotnēji uz dīzeļdzinējiem uzsēdināja, jo tie ir ne tikai ekonomiskāki, bet mazāk saražo siltumnīcas gāzes, respektīvi, CO2... Bendzīnmotoriem ar šo ir čābīgi, vienīgi hibrīdi šo kompensē. 

Tad laiks gāja....un zaļie sāka smilkstēt, ka redz dīzelim smalkās daļiņas piedrazo pasauli

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Iesacejs69 teica:

Regis,neklausies. Protams. Dari,kaa uzskati par pareizu. Sajeegas tev taapat nav,toties ir "nah klausiit citu,jo vinjsh man pakaljaa neieliida peec taa,kad es vinjam uzstāstiu".

 

Mani neinteresee lokaalaa "audotorija". Jo latvieshiem ir raksturiigs viedoklis "ja es esmu idiots,tad citi arii ir idioti. Pat,ja nav,tas man ceert pa naasiim".

Visos manos projektos vieteejie ir visu nostāstiushi liidz peedeejam un tie proejkti atziniibu ir ieguvushi pasaulee,aarpus baalelinju auditorijas. Taapeec arii lietoju terminu "biomasa". Sore par skarbumu.


Juuu… attaisnoji savu pēdējo padsmit gadu “slavu” ;)  Vari mainīt niku jau n-to reizi un cerēt ka Tevī klausīsies… it īpaši tie, kuri brauc ar jauniem auto ar 5 gadu garantiju un ir pilnīgi vienalga ko Tu tur strāsti… :D 

 

un pilnai laimei… BMW nu jau vairs vismaz 10+ gadus nemāk taisīt mazos 4cilindru benzīna motorus… g20 ar 20i ir rijīgs sprāgonis… nemaz nerunāsim par lielākām bundžām kur to motoru stumj iekšā… BMW benzīnnieki normāli sākas no 6 cilindriem… toties dīzeļi ir superīgi jau no 4 cilindriem! ;) priekā!

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
5 minutes ago, DeEK said:

Sakotnēji uz dīzeļdzinējiem uzsēdināja, jo tie ir ne tikai ekonomiskāki, bet mazāk saražo siltumnīcas gāzes, respektīvi, CO2... Bendzīnmotoriem ar šo ir čābīgi, vienīgi hibrīdi šo kompensē. 

Tad laiks gāja....un zaļie sāka smilkstēt, ka redz dīzelim smalkās daļiņas piedrazo pasauli

Pilniigas mulkjiibas. Luuk,piemeers - pat 5min pilsonis nav gatavs teemai veltiit. Nu, nav bezceriigi?

Link to comment
Share on other sites

  • rubb locked this tēmaa
Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...