Jump to content

mehaniskās ātrumkārbas remont kur?


Sleepy
 Share

Recommended Posts

Ir bijusi pieredze. Ne ar Opel, bet citas markas auto. Manuālo kārbu meistari principā ar uguni jāmeklē. Un ja jāmeklē cita kārba, kas pie tam ir reti sastopama, tad ir pavisam jautri. Cenas aiziet kosmosā. Un pat ja grib iegādāties, pārdevējs atklāj, ka nemaz tik ļoti negrib pārdot to kārbu, jo, redz, taupot sev nebaltām dienām. Negribu, protams, nevienu baidīt. Gan jau Opelim vietējais Kostja savā garāžā pasvētīs to kārbu un brauksi ilgi.

Edited by raivix95
Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , raivix95 teica:

Ir bijusi pieredze. Ne ar Opel, bet citas markas auto. Manuālo kārbu meistari principā ar uguni jāmeklē. Un ja jāmeklē cita kārba, kas pie tam ir reti sastopama, tad ir pavisam jautri. Cenas aiziet kosmosā. Un pat ja grib iegādāties, pārdevējs atklāj, ka nemaz tik ļoti negrib pārdot to kārbu, jo, redz, taupot sev nebaltām dienām. Negribu, protams, nevienu baidīt. Gan jau Opelim vietējais Kostja savā garāžā pasvētīs to kārbu un brauksi ilgi.

lietotu točna nē.Nopirksi toč tādu pašu jo šīm kārbām  ir tāda problēma ar gultniem.Servisa jau biju sledziens GULTNI . manā pilsētā neviens negrib ar to ņemties.

post-4762-0-59916900-1378982064_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Tā jau parasti ir. Ja manuālai kārbai ir kāda ķibele, tad jāņem vērā, kā, iespējams, vairumam tādu pašu kārbu ir vērojams tas pats. Kad meklēju XC90 kārbu, saruna ar šrotistiem parasti iesākās ar jautājumu no viņu puses, kas izcili aprakstīja manu problēmu.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Sleepy teica:

negrib ar to ņemties

hmm, vai tiešām tāds čakars kārbai gultņus samainīt?

Link to comment
Share on other sites

Un kas tajā bildē tāds sevišķs? Tur rullīšu seperātors ir izkustējies un trūkst gultņa ārējā daļa.. Labi, ja tas ir izbeidzies, tad to nomainīt (ja ir poņa mehānikā) nav raķešu zinātne.

P.S. Opelim patīk kāpt visu laiku uz saviem vecajiem grābekļiem, jo sačakarēt pēc būtības stabilas konstrukcijas mehānismu, ir jābūt īpaši apdalītam - tas veltījums Opel inženieriem!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , ivo teica:

hmm, vai tiešām tāds čakars kārbai gultņus samainīt?

Laikam neesi kārbu cēlis nost. Atsevišķiem auto tas ir darbs 3 večiem. Un to var izdarīt dažādi - gan caur vienu vietu, gan humānā veidā.

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , DeEK teica:

Un kas tajā bildē tāds sevišķs? Tur rullīšu seperātors ir izkustējies un trūkst gultņa ārējā daļa.. Labi, ja tas ir izbeidzies, tad to nomainīt (ja ir poņa mehānikā) nav raķešu zinātne.

P.S. Opelim patīk kāpt visu laiku uz saviem vecajiem grābekļiem, jo sačakarēt pēc būtības stabilas konstrukcijas mehānismu, ir jābūt īpaši apdalītam - tas veltījums Opel inženieriem!

skaidroja ka neesot tadu spec instrumenetu ka jasutot uz Rīgu

Link to comment
Share on other sites

Nu tad Tev ir 2 varianti:

1. maini auto

2. noskrūvē to f*cking kārbu un izjauc. Kā jau te teica nu nav tā kosmosa zinātne. Garāžā to mierīgi var izveikt. Ja rokas neraug no d*irsas, nav līkas un abas kreisās, to var mierīgi izveikt. Cita lieta, vai to gribas (ir vērts) darīt?

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Insekc teica:

Garāžā to mierīgi var izveikt.

Neesmu jaucis nevienu kārbu, bet vai tiešām kārbu ir tik vienkārši sadalīt reizinātājoa un pēc tam salikt kopā? Tu tiešām nav presēto gultņu, valcēto savienojumu, vai vēl labāk kāda ass, kuru var ievietot tikai tad, kad atdzesēta šķidrajā slāpeklī?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , Insekc teica:

Bet nu jāsaka, ka OPELI ne esmu jaucis

Nekas tur savādāks nav. Pamatā kārbas ir unificētas, Opels tur kaut ko tik pieliek no sevis, bet parasti ir kārba, kas atrodama citos automobiļus, un tiešām, nav tur nekāda raķešzinātne, ar pareizajām špendelēm un novilcējiem pietiek.

Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , Sleepy teica:

manā pilsētā neviens negrib ar to ņemties.

Skatos Tava atrašanās vieta minēta ari Brocēni.

Vai Saldū pie Gata Irbes esi bijis?

Link to comment
Share on other sites

pirms 20 stundām , Knaabis teica:

Skatos Tava atrašanās vieta minēta ari Brocēni.

Vai Saldū pie Gata Irbes esi bijis?

Nē neesmu bijis.Kur viņš atrodas?>

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Knaabis teica:

Dzirnavu ielā aiz ELDO veikala.

Dzirnavu iela 24

NEZINĀJU ka tur kāds remontē

Link to comment
Share on other sites

2021.03.30. , 20:02, _dunduks_ teica:

Neesmu jaucis nevienu kārbu, bet vai tiešām kārbu ir tik vienkārši sadalīt reizinātājoa un pēc tam salikt kopā? Tu tiešām nav presēto gultņu, valcēto savienojumu, vai vēl labāk kāda ass, kuru var ievietot tikai tad, kad atdzesēta šķidrajā slāpeklī?

Pabrauktam Opelim droši vien tāpat visos kārbas mezglos jau ir lielāka vai mazāka brīvkustība, problēmām nevajadzētu būt :D

Link to comment
Share on other sites

2021.03.30. , 20:02, _dunduks_ teica:

vēl labāk kāda ass, kuru var ievietot tikai tad, kad atdzesēta šķidrajā slāpeklī?

Nu nav tur nekādu kosmisko tehnoloģiju! :)

Parasta mehāniskā kārba - nav jau DSG!

Link to comment
Share on other sites

Galvenais, lai pēc salikšanas neviens zobrats nepaliek pāri!

Tikko viens radinieks nopirka pa lētu naudu Zafiru ar (it kā) kārbas defektu. Neslēdzās pirmajā ātrumā. Tik vien vajadzēja kā izļurkāto kulisi nomainīt un trosītes pieregulēt.

Link to comment
Share on other sites

Cik saprotu, tad šī tā pati, ko lika Alfas 159 1.9 dīzeļiem. Ja tā, tad:

Konkrētajām kārbām izplatīta problēma.

Profilakse - uzliet bikuc vairāk eļļas pie maiņas un nelikt 5./6. robu zem 2k RPM. Nu, vai jebkuru, bet 5./6. sēņotājiem sadilst pirmie.

Gultņi sadilst, jo netiek pietiekami eļļoti.

Ja tiešām tā pati kārba, var autofficina.lv uzjautāt, gan jau ir kādu labojuši.

Edited by versatile
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ar kādu mēslu ir jābrauc, la zinātu tādas tehniskas nianses? Neapskaužu!

  • Haha 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

tur jau nav itāļi, bet vācieši (opel) vai amurikāņi (GM) vai vēl kāds cits.

pirms 6 stundām , jema teica:

Neapskaužu!

droši vien ej ar kājām, un zini visu par ceļu un gūžas locītavām

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Tās jau nav mašīna, bet biezu onkuļu rotaļlietas! Ja tev ar kādu no viņām ikdienā vajadzētu braukātu, tu raudātu :biggrin:

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , ju teica:

tur jau nav itāļi, bet vācieši (opel) vai amurikāņi (GM)

Kādi vācieši vai amerikāņi? Opels/Vauxhall tak ir PSA, jeb Peugeot. Nu lab, tas tik neseniem izstrādājumiem.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 50 minūtēm , AndrisBB teica:

Opels/Vauxhall tak ir PSA, jeb Peugeot.

Tikai pirms gada vai 2 PSA nopirka Opeli, neiedziļinoties šī darījuma niansēs. Mitsubishi laikam līdzīgi.

Link to comment
Share on other sites

Ne tikai Opeli, tagad procesā, lai nopirktu/apviemotos ar Fiat/Chrysler. 

Grūti nosaukt ka "nemāk taisīt mašinas", ja trešais lielākais ražotājs Eiropā, pietam diezgan veiksmīgs.

 

Link to comment
Share on other sites

2021.04.2. , 02:53, Racer teica:

Itāļi - mākslinieki. Dizains un idejas ok, bet izpildījums...

mhm, tieši itāļi uztaisīja GM 1.9 common rail dīzeli, kura bloku izmantoja viss GM koncerns. Bet tikai itāļiem sanāca arī visu pārējo veiksmīgi uztaisīt.
Jā, Opel, Saab un citi 1.9 dīzeļi ir itāļu taisīti. Bet nedaudz mazāk uzticami. Jocīgi, ne?

Tagad 4 gadus braucu ar 159o alfu 1.9 dīzeli kā reiz, vienīgais kam piesieties, ka nav dzērienu tureklis salonā, pa lielam. Lēta, relatīvi ekonomiska mašīna, visu dara, piekare izturīga, pirms sliedēm nav jābremzē. Šogad gan plānoju šķirties.

A par kārbu mani vienkārši pie pirkšanas radinieks, kas mehāniķis un vismaz 70% Latvijas alfas caur viņu ir gājušas, noinstruēja. I viss.
Un problemātisko kārbu neražo vis itāļi, beeeeet.... Vācieši :) Getrag.

Un vairumam plīstošo "alfas" elektronikas detaļu virsū rakstīts "Bosch". Ej nu saproti :)

2021.04.2. , 01:33, jema teica:

Neapskaužu

Lai nolādēta tā diena, kad pirmspensijas vecuma onkuļi aveņkrāsas žaketēs un džipos starp savām fantāzijām par bērniem vēl sāks mani apskaust.

Edited by versatile
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

īsāk sakot, sūdīgam dejotājam, arī olas traucē!

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , versatile teica:

mhm, tieši itāļi uztaisīja GM 1.9 common rail dīzeli

Piebildīšu, ka tas bija pirmais tiešās iesmidzināšanas commonrail dīzelis!

Otra laba lieta šim motoram - ja trūkst zobsiksna, tad salūzt tikai rokeri, taču vārsti un to vadīklas paliek veselas, jo vārstu galvas atrodas paralēli virzuļu virsmai.

Trešā labā lieta - Bosch degvielas sprauslas, kuras viegli padodas remontam, ja nepieciešams, un remonts nemaksā dārgi.

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...