Jump to content

Passat b6, jātiek iekšā bez atslēgas.


Recommended Posts

romajo

Tātad, vakar kārtējo reizi sapinos meistarībā. Autiņam aķis neizturēja pēdējo auksto nakti. Nolēmu izņemt un uzlādēt. Autiņu aizlēdzu, aķi izņēmu, kapotu aizvēru un tad attapos, a kā gudr tagad iekšā tiksi. Mēģināju ar avārijas plastmaseni, nekā griezt griež, bet rezultāts nulle. Krievos izlasīju, ka iespējams tā domāta, ja baterija beidzas atslēgā. Kgan ir arī veiksmes stāsti, ka tiek arī ar plastmaseni. Man nepaveicās, varbūt kkādas kreisās, adaptētas. Atradu divus variantus, viens drošs, bet piņķerīgs, caur vw zīmi restē tikt zem vāka, otrs vieglāks, bet ne tik drošs, caur nummura apgaismojumu iebarot 12v un atslēgt durvis. Tik otrajā variantā nulle esot jāliek uz massu, vai āķis der, kā massa. Ir kāds vispār saskāries ar kko tamlīdzīgu?

Link to post
Share on other sites
romajo
Pirms 12 minūtēm , Stasss teica:

par saviem 70 eur..:biggrin:

Tu gribēji teikt par maniem ... 😆 Vells, visi tik godīgi palikuši, ka neērti uzrunāt, ka neapvainojas😆. Mūķīzeri, saukšu, kad galīgi nekā, ja vēl būs pie kā saukt.🤔

Link to post
Share on other sites
Stasss
Pirms 33 minūtēm , romajo teica:

visi tik godīgi palikuši

Godīgums tur ņepričom. Nav jau īsti to variantu kā savādāk atrisināt sāpi. Labāk saucu mūķīzeri nekā meklēju logu ko mainīt, skrūvēt visu, utt.

Link to post
Share on other sites
e = d

Caur numura apgaismojumu var tikai tad, ja gaismas aizmirsts izslēgt un tāpēc aķis izlādējies. 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
romajo

Par to logu novilkšanu lejā bija doma, viens logs toč tāds čābīgs bija, ik pa laikam noslīdēja pa kādiem 5mm, bet sačinīju un vairs neslīd. Mož pamēģināšu.

Link to post
Share on other sites
Daiļais

Man vienreiz 2. Lagūnai aizslēdzās duvis, kad atslēga bija palikusi mašīnā. Nez kā passātam, bet lagūnai var atliekt šofera durvju augšu tik daudz, lai ieliktu koka ķīli. Tad ar koka līstīti tiku līdz durvju atvēršanas pogai kas pie roktura durvīs. Ja pirmā daļa iespējama Passātam, tad varbūt var no stieples uztaisīt cilpu un uzvilkt uz atvēršanas kloķa

Lagūnai durvis var atliekt ar plikām rokām

Edited by Daiļais
Link to post
Share on other sites
Kazarms

 

Pirms 17 minūtēm , Daiļais teica:

Ja pirmā daļa iespējama Passātam, tad varbūt var no stieples uztaisīt cilpu un uzvilkt uz atvēršanas kloķa

Manam B5, ja aizslēdz ar pulti, tā kloķa pavilkšana durvis neatver, jo atslēgas nobloķējas. Tas variants darbojas tikai, ja aizslegtas ar atslēgu.

 

Es mēģinātu caur apakšu/resti  līzt pie kapota slēdzenes.

Link to post
Share on other sites
Long John

Man kādreiz ar Vectra C līdzīgi gadījās. Pameklēju Internetā pieredzi un ieteica akurāt variantu ar sprieguma padošanu uz gabarīta spuldzītes kontaktiem pie Nr.apgaismojuma. Pa brīnumu- nostrādāja. Nu bet tas jau laikam tikai Opeļiem der...)

Link to post
Share on other sites
romajo
pirms 2 stundām , e = d teica:

Caur numura apgaismojumu var tikai tad, ja gaismas aizmirsts izslēgt un tāpēc aķis izlādējies. 

Īsti jau nevaru strīdēties un kko apgalvot, jo saprašana no tām shēmām, kā cūkai no aviācijas. Taču palasot krievzemes forumus (iedvesmojos šeit), sapratu, ka numura uguņu + ir ir savienots pa taisno ar drošinātāju un dēļ tā ir iespēja nobarot visu kas atrodas uz tās pašas šinas un tās ir centralka un signalizācija un varbūt vēl kkas. Tādēļ - jāliek pie korpusa. Man jau parasti tas uguņu slēdzis visu laiku stāv ieslēgts, kad aizdedzi izslēdz uguņi izslēdzas. Ir arī automātiskās tuvās gaismas uz slēdža, bet tad tuvie nez kāpēc neieslēdzas, deg zaļš indikators. Šad tad gan ieslēdzās, bet pa lielam nē. Ar tām gaismām vispār ir interesanti, agrāk ar manu atslēgu izraujot to no aizdedzes uguņi izslēdzas, ar sievas gabarīti dega un vispār citi iestatījumi izrādās

 bija iestatāmi.

Edited by romajo
Link to post
Share on other sites
AndrisBB
Pirms 14 minūtēm , romajo teica:

Risinajuma meklēšanas gaitā noskaidroju, ka ar atslēgu var neslēgties tādēļ, ka daži īpašnieki, baidoties no zagļiem, mehāniski bloķē atslēgas

Kāda jēga no tā? Zaglis izsit logu un aizbrauc tāpat. Kgan ja atslēdz iespēju, ka var attaisit aizsēgtas durvis no iekšas, tad varbūt arī līdz, jo tad pa logu jāliem iekšā.

Man tā funkcija ir ieslēgta visulaiku (jo vasarā parasti atstāju logu mazliet vaļā un lai nevar roku iebāžot attaisīt), varbūt tad nevar arī ar atslēgu atslēgt, nevis tikai no iekšās nevar atvērt? Varbūt tev tas ir ieslēgts? Slinkums iet izmēģināt.

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

Man tā funkcija ir ieslēgta visulaiku (jo vasarā parasti atstāju logu mazliet vaļā un lai nevar roku iebāžot attaisīt), varbūt tad nevar arī ar atslēgu atslēgt, nevis tikai no iekšās nevar atvērt? Varbūt tev tas ir ieslēgts? Slinkums iet izmēģināt.

Jā, man arī ir šis pats ieslēgts, tiesa tikai uz pulti. Jo ja aizslēdz ar atslēgu, tad arī atslēgt var ar atslēgu.

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Es nekad nemaz neesu iztenībā mēģinājis atslēgt ar atslēgu, kgan man tā mašina jau gandrīz 5cus gadus :D

Bet nu jā, ja ar pulti aizslēdz, tad ar pulti tik var atslēgt, iekšpuses kloķi nedarbojas. Varbūt arī atslēga tad tiek ignorēta. Katru reizi gan kāpjot ārā man viņš atgādina, ka ja aizslēgšu, tad no iekšās neatslēgšu (ja nu kāds paliek sēžot iekšā :D).

 

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
Pirms 18 minūtēm , AndrisBB teica:

Kāda jēga no tā? Zaglis izsit logu un aizbrauc tāpat.

Logu sist ir skaļi. Atslēgu salauzt - klusi, ātri, nejaušs garāmgājējs pat nesapratīs, kas notiek.

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites
2021.02.22. , 13:00, AndrisBB teica:

Zaglis izsit logu un aizbrauc tāpat.

Izsit, jau var bet tad sāks gaudot un tālāk jau baigā ņemšanās, baigais šums. Es gan esmu bijis spiests raut nost aķim klemmi vairākas reizes , kāpjot ārā nejauš nospiežot pogu zem blakus mazam bardačokam un tad vairs nekā nevar apklusināt, kā klemmi nost. Kam tā poga domāta hvz.

Slegšanu izmēģinājām ar čomu uz audi a4 2007. Iekāpa mašīnā un aizslēdza ar pulti, no iekšpuses attaisīt nevarēja, no ārpuses ar atslēgu atvēra.

Edited by romajo
Link to post
Share on other sites

Range roveram, ja nav keyless, ir dubultā aizslēgšana - 2x ātri jānospiež aizslēgšanas poga, tad no iekšpuses nevarēs atvērt durvis.

Link to post
Share on other sites
Pirms 41 minūtēm , romajo teica:

Risinajuma meklēšanas gaitā noskaidroju, ka ar atslēgu var neslēgties tādēļ, ka daži īpašnieki, baidoties no zagļiem, mehāniski bloķē atslēgas, lai tās nedarbotos.

Kad, cita iemesla dēļ, jaucu savam Pasātam B6 durvis, pievērsu uzmanību arī atslēgai. Vismaz manējam tas serdenis, ko pagriež ar plastmasas atslēgu, mehāniski nekādi nebija savienots ar fizisko durvju slēdzeni. Pie tā pagriežamā serdeņa bija tikai divi mikroslēdzīši, kas nostrādā galējos stāvokļos un viss. Arī tas puļķis - augšā/lejā, ar kuru varēja slēgt durvis no iekšpuses nav kā suga. Tā vietā gaismas diode. Atslēgšanai/aizslēgšanai no iekšpuses speciāla elektriska poga. Tāda pati bākas vāciņam. Arī bagāžnieks slēdzas tikai elektriski. Ar to jau bija problēmas. Tajās durvīs neizskatījās, ka kāds tur būtu kaut ko speciāli bloķējis vai amputējis. Bet varbūt slikti skatījos, toreiz bija ātri jāatrisina cita problēma. Sanāk, ka bez elektrības nu nekādi. Bail pat iedomāties, kāda ņemšanās sanāk, ja, piemēram noklājas durvju centrālās atslēgas motoriņš, kad durvis ir aizslēgtā stāvoklī. Kāda ir čakarēšanās, kad noklājas elektriskās roķenes motoriņš nobremzētā riteņa stāvoklī, jau zinu, par laimi, ne uz savas mašīnas piemēra.

Link to post
Share on other sites

Čakarēšanās nav diži mazāka, kā tad, kad pēkšņi iestājas lieli mīnusi un iesalst rocenes troses. Bet, no otras puses, arī ar zirgu būs čakarēšanās. Pie mums no elektriskas rocenes prieka maz, bet vietās ar reljefu ir cool, īpaši manuālā, vai, nedod dievs, robota garījumā.

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites
AndrisBB
Pirms 41 minūtēm , versatile teica:

Pie mums no elektriskas rocenes prieka maz, bet vietās ar reljefu ir cool

Es vienreiz vienu kadru izsēdināju un tas kāpjot ārā aizmugurējās durvis normāli neaizvēra. Sāku braukt, rocene nav atlaista, OK neiedoājos par durvīm un izslēdzu manuāli. Pēctam braucu un nevaru saprast, kapēc pie katra luksafora rocene neiedarbojas un sāku ripot uz priekšu vai atpakaļ. Tāpat ar pret kalnu nevar normāli uzsākt.

Aizsniegt un aizvērt arī pa tālu :D

 

Link to post
Share on other sites
Pirms 58 minūtēm , M_J teica:

Sanāk, ka bez elektrības nu nekādi. Bail pat iedomāties, kāda ņemšanās sanāk, ja, piemēram noklājas durvju centrālās atslēgas motoriņš, kad durvis ir aizslēgtā stāvoklī.

Jā, tie laiki ir beigušies, kad visa mašīna bija caurvīta ar vakuma trubiņām, un visa centrālās atslēgas sistēma bija savstarpēji saistīta..

Link to post
Share on other sites
AndrisBB
1 stundu atpakaļ, M_J teica:

Bail pat iedomāties, kāda ņemšanās sanāk, ja, piemēram noklājas durvju centrālās atslēgas motoriņš, kad durvis ir aizslēgtā stāvoklī.

Un cik bieži tas notiek? Sauc evakuatoru un lai ved remontēt.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...