Jump to content

Rūpniecisks verķis + IR "aizkars"


Ronalds
 Share

Recommended Posts

Dots verķis kurš vadās no pogas. Nospiežam ieslēdzas, nospiežam otrreiz izslēdzas. 

Vajag viņam pieslēgt IR "aizkaru" - kā stars pārtrūks, aizkara relejs atslēdzas -  ja verķis strādā (gan jau ka ir kaut kur signāls pieejams) noklikšķinām releju kurš paralēli pogai pieslēgts lai verķi izslēgtu. 

 

Ja stars atjaunojās un verķis nestrādā - impulss lai verķis ieslēdzas. 

 

Kādas idejas kā labāk realizēt? Ardunino?  

Link to comment
Share on other sites

Slēgt barjeru virknē ar avārijas pogu neder, jo pēc avārijas pogas nospiešana/atlaišanas verķis pats neieslēdzas atpakaļ. (vēl jāspiež ieslēgšanas poga)

Vajag lai tad kad barjera pārtraukta verķis apstājas, kad barjera atjaunojas  verķis pats, bez papildus pogu spiešanas atsāk darbu.

Nezinu kā lai vēl sakarīgāk apraksta. 

Pirms 10 minūtēm , AssFace teica:

Safety barrier, tāpat kā striķīši blakus konveijeram, ir NC (normaly closed).

Konkrētajai barjerai, kuru vajag pieķīmiķot var ar jumper mainīt viņa ir NC vai NO.

Link to comment
Share on other sites

No drošības viedokļa jāskatās, vai ir pieļaujams, ka iekārta sāk darboties, nesaņemot ievadi no operatora. 

 

Jautājums - vai ieslēgšanas poga nav ar fiksāciju?

Vai barjerai ir iespējams izmantot vienalicīgi gan NO, gan NC kontaktus?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , mickys teica:

Jautājums - vai ieslēgšanas poga nav ar fiksāciju?

 

Nē, nav. Ja būtu, tad būtu elementāri.


Pirms 15 minūtēm , mickys teica:

Vai barjerai ir iespējams izmantot vienalicīgi gan NO, gan NC kontaktus?

Hmm. Varbūt. Bet nav jau problēma papildus releju pieslēgt. 

Link to comment
Share on other sites

Ir taču gatava bīdāmo vārtu automātika, kur visas šīs funkcijas ir + var piepirkt cik vajag pultis. Kāpēc čakarēties?

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 2
Link to comment
Share on other sites

Nu ļoti grūti saprast, kāds būs rezultāts. #1 un #4 postu izlasot, liekas, ka runa par kontrolējamu barjeru.

Link to comment
Share on other sites

Es īsti nesaprotu, kur ir problēma. Ja iekārta tiek apstādināta, pārraujot NC ķēdi,  tad NC atjaunojot,  tā pati neatsāk darboties, ir jānospiež poga? 

Link to comment
Share on other sites

Iekārtai ir normāls drošības ierobežojums. Kamēr kāds nepārliecinās, ka viss kārtībā, tā pati nedarbojas. 

Link to comment
Share on other sites

https://lasma.eu/lv/produkti/laika-vadibas-releji/multifunkcionalais-taimeris

Divus gab šādus vai līdzīgus, vienu uz "rising edge" relejs saslēdzas uz īsu impulsu, otru uz "falling edge" īsu impulsu.

Nepētīju vai tieši šim var sakonfigurēt vajadzīgās funkcijas, bet ideja apmēram tāda. 


pirms 7 stundām , Ronalds teica:

Nē, IR barjera šāda. Tipa "aizkars"

https://loks.lv/e-store/xml_catalog/?SECTION_ID=218&ELEMENT_ID=23455

Kā šķērslis škērso staru - mašīnai jāapstājas, kā šķērslis nav, jāturpina darbu.

Barjera uz 24V nav paredzēta, ja kas!

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , Ronalds teica:

Kādas idejas kā labāk realizēt? Ardunino?  

 

Nu kā ideja, lai nečakarētu smadzenes

original.jpg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tev tas mezgls, kurš ar vienu pogu ieslēdz/izslēdz, jau iekārtai ir, vai ne? Un , ja virknē ar šamo ieslēdz aizkara NC, tad tam NC atveroties/aizveroties, iekārta nesāk strādāt(jo tas pogas mezgls ir izslēdzies?)? Tad vajag, lai tās pogas mezgls vada releju, kura kontakti virknē ar aizkara NC palaiž iekārtu.

Un variants, ka šķērslim pazūdot iekārta  sāk turpina strādāt bez papildu pogas nospiešanas ir pilnīgi normāls. Mums strādā divas tādas itāļu iekārtas. Protams, piekrītu, ir vietas, kur tā nedrīkst.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...