Jump to content

Recommended Posts

Kramerss

vārdu sakot. Te ir putra. Lab ka pajautāju ceļu policistam. Vismaz beigu beigās noskaidrojās ka priekšroka vispār pēc likuma "burta" ir gājējam šajā gadienā. Protams daudziem to pat nav "jāzin" jo viņš principā vienmēr "palaiž" auto. Bet ko mēs taisam? Mēs taisam to ka visi auto tev vienkāŗši var justies kā Kingi kur tikai tu visur šos laid un tad pamazām šie kļust tādi ka degums debesīs braucot ar auto. Un tad jaunā paaudze izaugs arr apziņu ka Gājejs ir tāds "pastarīts" un auto ir "boss" 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AndrisBB

    24

  • aoma

    21

  • Stasss

    8

  • martinno

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kalamburi nav jāzin, bet pamatprincipi gan  Jebkurā gadījumā nonesot gājēju vai velo, būs šaize, kaut arī 1000x būs Tava taisnība, tāpēc jau jau mūs savulaik mācīja prognozēt situāciju, pieņemot, ka d

Tad nu gan baigo problēmu atradis, pamāj gājējam, lai iet pāri ja jau viņš tur gaida un miers, ko tev tās 5 sekundes mainīs. Domā ka gājējs zin noteikumus, ja jau tu kā braucējs pat nezini  

Nav tā!  CSN ir punkts, ka drīkst pieņemt ka arī citi satiksmes dalībnieki ievēros šos noteikumus. Arī gājēji, un ja gājējam ir sarkanais, es drīkstu pieņemt, ka viņš nespersies pāri ceļam. Līdz

Posted Images

Stasss

Tu pēdējā laikā uz ielas esi bijis??? Autobraucēju kultūra pret gājiējiem un velobraucējiem ir augusi tādā līmenī, ka tie jau liekas pat par daudz pakļaujas gājējiem un velosipēdistiem. Pats ikdienas kuļos pa ielām ar dažādiem verķiem, un nesanāk sastapt autovadītājus, kas apzināti kaut kur nepalaiž..

Drīzāk otrādi.. gājējs vai velosipēdists vēl atļaujas nolamāt, ja tiek nepamanīts.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
ggg97

Kā nesen vienā publikācijā teica drošas braukšanas skolas instruktors pēc tiem populārajiem kadriem ar moču izklaidēm, Močiem un velosipēdistiem ir droši pieņemt, ka viņus neredz. Viņam var nepiekrist, jo ir takš likumi. Bet vēl ir arī fizika un civēciskais faktors.

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Es toties šodien "noliku uz acīm" uz veloceļa, tagad paiet grūti un plaukstas locītava sāp.

Izrādās pārāk vājas bremzes, lai apstātus pietiekoši ātri, braucot uz kādu 25 km/h, varbūt mazliet ātrāk.

 

 

  • Bēdīgs 3
Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Smieklīgākais ka nopirku jaunu Action kameru un domāju pirmoreiz izmēģināšu :D

 

  • Atbalstu 1
Link to post
Share on other sites
uldise
1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

Es toties šodien "noliku uz acīm" uz veloceļa

nu jā, izskatās pēc nepiemērota ātruma/distances izvēles uz tik šauras taciņas pie tik lielas kustības..

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Būs mācība uz kādu laiku - aiz sīkajiem jābrauc uzmanīgāk un jātur rokas uz brenzēm :D

Kustība tur ir liela, it īpaši bīvdienās. Lai apdzītu jāgaida izdevibas, tapēc arī sanāk tik tuvu piebraukt aizmugurē, kā reiz biju iespraucies starp citiem braucējiem un taisijos apdzīt, bet še tev, sīkie nomet pa mēmajiem. Nebribās jau arī lai aizmugurējie ieliek pakaļā, jo zināju ka no muguras brauc vēl pāris ātrāki braucēji. Par vēlu sapratu ka nesanāks nobremzēt un mēģināju apbraukt :(

 

 

Link to post
Share on other sites
binary
2020.08.28. , 02:29, Kramerss teica:

Ir šāda situācija. Neregulējams krustojums. Auto grib nogriesties pa labi Uz galveno ielu no ceļa kur ir raustīta llīnija- dodiet ceļu. Gājējs grib šķērsot šo ceļu, ejot taisni. Kam priekšroka? Vai autovadītajam ir jāpalaiž gājējs, kas grib iet taisni. Jeb gājējam jāgaida kamēr auto nogriezīsies pa labi un tikai tad jāturpina ceļš?

Gājējs grib šķērsot to ceļu? Vai šķērso?

 

Kad mācījos autoskolā, mums mācīja - gājējam ir priekšroka, ja viņš kaut ar vienu kāju jau ir uz brauktuves. Pretējā gadījumā priekšroka ir braucējam. Nemācēšu teikt, vai šajā ziņā ir kas mainījies.

 

Bet vispār es cenšos vadīties pēc nerakstīta un pašizdomāta (:)) noteikumu punkta "priekšroka vienmēr(!!!) ir tam, kuram mazāk smadzeņu". Reizēm gan pats nokļūstu tai "mazāk smadzeņu" lomā, bet nu šad tad tas tomēr paglābj no kāda bembja purna mana auto priekšējās kreisajās durvīs.

Link to post
Share on other sites
MartiniB
pirms 12 stundām , AndrisBB teica:

sīkie nomet pa mēmajiem.

nu jau paliek par klasiku, piestaat celja kreisajaa malaa,

gluzhi kaa tas bembis ar franchu numuriem pirms paaris nedeeljaam

neuzkriitoshi piestaaja degvielu pieliet

Link to post
Share on other sites
Murlo
pirms 15 stundām , AndrisBB teica:

Es toties šodien "noliku uz acīm" uz veloceļa, tagad paiet grūti un plaukstas locītava sāp.

Izrādās pārāk vājas bremzes, lai apstātus pietiekoši ātri, braucot uz kādu 25 km/h, varbūt mazliet ātrāk.

 

 

Domāju, ko tik tizli brauc. Atcerējos, ka dzīvo tur, kur brauc pa nepareizo pusi

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Aigars

Internetā ir atrodami online CSN teorijas testi. Ir pat Android App. Gadījumā, ja kāds vēlas atkārtot noteikumus. Pašus noteikumus lasīt ir diezgan garlaicīgi.

Link to post
Share on other sites

Aizvakar braucu no Straupes, nācās šķērsot Rīgu, 12-15 moči, pilnā ātrumā mauca starp automašīnām, pa brauktuvi sadalošajām līnijām, nav kur ne pamukt, ne piebremzēt, ierāvu galvu plecos, un gaidīju štoperi, bet nu paveicās.

 

Saprotu, biezo dēliņi izklaidējas, bet nu neviena paškas, par CP pat nerunājot, apsveru reģistratora iegādi...

Link to post
Share on other sites
kreizā Kāja
2018.12.20. , 16:59, ieleja teica:

 

2020.05.11. , 14:07, Didzis teica:

 

 

Edited by kreizā Kāja
Link to post
Share on other sites
pirms 1 stundas , Racer teica:

 

Visi aizmirst, ka šis noteikums attiecas uz gadījumiem ārpus krustojumiem, Skanstes un Zirņu ielas gadījums šeit nav attēlots

Vizuāli, lai ir skaidrs, kas ir krustojums un kas nav

image.png.6eee828c249ebf4cbc9f36c00c58a3d8.png

Edited by m121
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
kreizā Kāja

Aaa, kad sāk gļukot, telefonā fig aizvāksi citātu murgus. DEL taustiņa nav.

Edited by kreizā Kāja
Link to post
Share on other sites
Racer

Neviens neko neaizmirst, vnk ieliku piemēram arī par situāciju ārpus krustojumiem.

Link to post
Share on other sites

Tas labi,  es tikai par to, ka no tās iepriekšējās bildes ne visiem varēja būt skaidrs un rasties maldīgs priekšstats, ko nozīmē ārpus krustojuma

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Un tai Zirņu ielā veloceļš šķerso krustojumā vai ārpust tā? :D

No tās bildes nekas īpaši skaidrāks nekļūst.

 

 

Sanāk ka augšējā pusē ir krustējumā, apakšējā nav, jo zāle pa vidu. Karoče vienlaicīgi ir krustojumā un nav :D

 

https://www.google.lv/maps/@56.9740835,24.1272316,109m/data=!3m1!1e3

 

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
vvv
Pirms 10 minūtēm , AndrisBB teica:

Sanāk ka augšējā pusē ir krustējumā, apakšējā nav, jo zāle pa vidu. Karoče vienlaicīgi ir krustojumā un nav

Jāskatās krustojuma definīcija. No kuras vietas līdz kurai skaitās krustojums. Domāju, zāles esamība vai neesamība to neietekmē.


Citēt

2.20. krustojums – vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409. ceļa zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu.

 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
AndrisBB

A kā tad lai uz vietas zin? Piebrauc ar riteni un velc ārā mērlentu un mēri cik metrus no ceļa malas veloceļš šķērso?

 

 

Ja paskatās iepriekšējo vietu kur šķērso, tad vairāk vai mazāk skaidrs ka ir krustojumā. Tas pats arī ar nākamo - skaidrs ka ārpus krustojuma. Bet tas pa vidu, fig viņ zin.

Tāpat arī tanī daļā kas tuvāk ceļam fig sapratīsi vai tas veloce;l;s vai trotuārs, var vai nevar braukt. Itkā pa vidam ir kāda celoceļa zīme, bet pēc paša veloceļa uzbūves/vizuālā nepateiksi un vairāk pēc trotuāra izskatās.

 

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
e = d
pirms 2 stundām , Racer teica:

118541731_2798411303771057_3553436324191

Tas feiks. 
CSN 226. Aizliegts veikt izmaiņas transportlīdzekļa odometra datos.

Link to post
Share on other sites
vvv
Pirms 15 minūtēm , e = d teica:

Tas feiks. 
CSN 226. Aizliegts veikt izmaiņas transportlīdzekļa odometra datos.

:D

Droši vien, tas no vecajiem laikiem, kad bija CSN. Gadus piecus atpakaļ sākās pa jaunam, kad ir CSL un CSN. Punktu numerācija nesakrīt.

 

 

Jā, vecajos CSN 226. punkts ir par veloceliņiem.

 

Edited by vvv
Link to post
Share on other sites
e = d

Pēc vecajiem noteikumiem šitā bilde bija nepareiza. Tajā nav attēlots velosipēdu ceļš. 

Link to post
Share on other sites
marrtins
pirms 2 stundām , AndrisBB teica:

Un tai Zirņu ielā veloceļš šķerso krustojumā vai ārpust tā? :D

Pēc bildēm googlemapos, izskatās, ka tas celiņš ir krustojumā. Bet vai šis jau netika iztirzāts kādu laiku atpakaļ? :dntknw:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...