Jump to content

Rēķins par pakalpojumu, kuru neesmu nedz lietojis ne prasījis pieslēgt


MartiniB
 Share

Recommended Posts

uzpaseejiet savus reekjinus, +12 euro uz liidzenas vietas!

pirms paaris meeneshiem vienam no daudzajiem numuriem tika mainiits tarifa plaans,

izraadaas, ka mainot tarifu, vinji automaatiski piesleedz Shortcut TV

 

1. Apriilii bija atnaakusi SMS ar loginu un paroli - palaidu gar ausiim, jo man shis pakalpojums shobriid neinteresee

un 8. Apriilii veel smukaaks lamatu iepakojums

200605_kaada_jauka_DAAVANA.png.ed2010e2cb10c5ebefca3011f6fe1923.png

 

Link to comment
Share on other sites

Šitas viss jau paliek populārs ne tikai Tele2..

Arī Tet ar to pašu nodarbojas.. Sākumā iedod pakalpojumu for free, un tad ja neatslēdz, tātad turpini un maksā. Gribētos man šos arī padrāzt, bet nav lustes..

  • Kādas šausmas! 2
Link to comment
Share on other sites

Manliekas tā visa pausaule darbojas :D

Kautvai taspats Amazon Prime Video, lelākā daļa softwāres utt, izmēģinājums par brīvu un ja neatsakies, tad automātiski paliec par klientu un sāc maksāt. Būtībā nekas jauns un ar to jārēķinās izmēģinot gandrīz jebkādu servisu.

Savādāk kāda jēga dot to bezmaksas periodu?

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Njā, nav ne korekti, ne ētiski.

Būtu pelnījuši kādu pusmiljonu sodā nomaksāt.

 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Patērētāju tiesību aizsardzības likums
I nodaļa
Vispārīgie noteikumi

 

4.pants. Patērētāja izvēles brīvība un griba

....

(3) Patērētājam nav pienākuma pieņemt preci vai pakalpojumu un samaksāt cenu vai citu maksājumu par preci vai pakalpojumu, ja prece ir piegādāta vai pakalpojums sniegts, patērētājam neizdarot pasūtījumu. Ja patērētājs neatbild uz šādu pasūtījumu, tas nenozīmē, ka viņš pasūtījumam piekrīt.

...

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , MIGs teica:

pelnījuši kādu pusmiljonu sodā nomaksāt

tik kursh to beigu beigaas samaksaas?

sadaliis uz pacientiem vai gausaak atiistiis infrastruktuuru :(

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tā jau parasti ir.. kad pasaka pa velti.. atplestām rokām... līgumus neviens nelasa kamēr nepienāk rēķins :D 

Un tad, kas vainīgs? Patiesībā jau abi.. viens, kas varbūt nav īsti izskaidrojis, otrs, ka nav iedziļinājies vai nav to vēlējies darīt.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , CAP teica:

viens, kas varbūt nav īsti izskaidrojis,

Viens, kurš nav lasījis likumus vai arī tos interpretējis pa savam.


pirms 15 stundām , MartiniB teica:

1. Apriilii bija atnaakusi SMS ar loginu un paroli -

Tu to loginu un paroli izmantoji?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 39 minūtēm , AndrisBB teica:

Neizskatās

Protams, ka tās ir 2as dažādas lietas.. par ko runā..

 

Atsūtītā sms ir paziņojums par izmaiņām produktā, saskaņā ar savstarpēji noslēgto līgumu.. līguma teksts ir visiem klientiem vienāds un atrodams pat tele2 lapā..

https://www.tele2.lv/ligumi-un-noteikumi/

 

Kas attiecas uz konkrēto gadījumu par to bezlimita internetu un 2,50.. Tele2 kļūda bija komunikācija.. bet tā principā viss notika pēc līguma.. Pēc tam viņi pamainīja pareizi. 

 

Aber martini gadījumā, pārslēdzot tu taču atķeksēji, ka esi ar visu iepazinies? :D

 

Link to comment
Share on other sites

Ok, bija situācija:

Slēdzu klāt Tet TV+nets.. Suportā vecene klārē ka pirmo mēnesi dabūšu for free pilno paķeti + Shortcut Films.. Tas nāk standartā visiem pieslēgumiem.. Protams izstāsta, ka pakalpojums pēc tam ir jāatslēdz, ja es to negribēšu. Es šai saku, ka man to bonusu nakuj nevajag, jo es zinu kas tas ir, esmu lietojis iepriekš, un 100 punkti, kad pienāks brīdis atslēgt, aizmirsīšu..

Vecene saka, ka nav iespējas uzreiz atslēgt, tā ka nāksies iet pēc pakalpojuma pieslēgšanas un manuāli atslēgt bonusa pakas..

Loģiski ka to aizmirsu izdarīt un atkal maksāju x2 par to mēslu.

 

Nu vot nakujam man tas viss? Kāpēc pakalpojuma iekasēšana ir jāpanāk kaut kādā veidā ar viltu, nevis normāli?

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , Stasss teica:

viltu

Tev ir iespēja pakalpojumu lietot tāds kā ir ar visiem zināmiem nosacījumiem vai nelietot vispār. 

Link to comment
Share on other sites

Tad jau Latvenergo arī varēja iemantot šādu komercpraksi.. Sākuma ievilkt 100A pieslēgumu by default.. un tad teikt, ka vajadzības gadījumā pēc tam varēsiet pāslēgt uz 16A, ja nu tomēr 100A nevajadzēs.

Labi, tas tā..

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

2020.06.6. , 10:24, AndrisBB teica:

Jā, būtu interesanti redzēt līgumu. 100p ka tur viss ir atrunāts un pats piekriti.

"labriit", kaadu liigumu, ja maina tarifa plaanu?

pirms ~20 gadiem parakstiitos papiirus paarlasiijis neesmu,

bet toreiz noteikti nevareeja buut tur neviens burts par teemu "Shortcut TV"

 

2020.06.6. , 10:53, AndrisBB teica:

Neizskatās ka MartiniB runā par to pašu ko tas raksts. Vienā gadījumā €12, otrā €2.50.

summas atshkjiras, bet buutiiba viena - piesleedz pakalpojumu bez klienta zinjas.

 

briivdienaas sanjeemu atvainoshanaas veestuli, pagaidaam bez reekjina paarreikjina

Citēt

Labdien!

Izskatījos Jūsu situāciju, redzu ka numuram 1. aprīli bija veikta tarifu plāna maiņa un kļūdaini tika pieslēgts pakalpojums "Shortcut Filmas + TV". Doto situāciju aizsūtīju mūsu tehniskājā nodaļā, lai veiktu pārrēķinu. Tekošo rēķinu nebūs nepieciešams apmaksāt pilnā apjomā, kompensēta summa būs piešķirta Jūsu nākošajām, jūnija rēķinam. Atvainojamies par sagadātājām neētrībām.

Ar cieņu
Tele2 klientu apkalpošanas speciālists

 

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, MartiniB teica:

pagaidaam

tev tak tur uzrakstīts.. rēķins jāsamaksā kā ir.. un pie nākošā rēķina būs noņemta pārrēķinātā summa.

 

1 stundu atpakaļ, MartiniB teica:

kaadu liigumu

mainot tarifu līgums tiek pārslēgts.. uzmanīgi jāskatās, ko atķeksē, veicot darbības :D

Link to comment
Share on other sites

2020.06.6. , 05:33, MartiniB teica:

tik kursh to beigu beigaas samaksaas?

sadaliis uz pacientiem vai gausaak atiistiis infrastruktuuru :(

 

Pēc šādas analoģijas nedrīkstētu likt soda naudas arī par zagšanu - jo no kurienes tad nauda, gan jau nāksies nzoagt to citiem.

Pieņemot, ka par zagšanu liek soda naudas nevis liek cietumā.

 

Šādi izgājieni prasās pēc ļoti asas un skarbas reakcijas. Plus Tet tomēr ir valsts kantoris...

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , CAP teica:

tev tak tur uzrakstīts.. rēķins jāsamaksā kā ir.. un pie nākošā rēķina būs noņemta pārrēķinātā summa.

es kauch kaa savaadaak izlasiiju

pirms 7 stundām , MartiniB teica:

lai veiktu pārrēķinu. Tekošo rēķinu nebūs nepieciešams apmaksāt pilnā apjomā

 

pirms 5 stundām , CAP teica:

mainot tarifu līgums tiek pārslēgts.. uzmanīgi jāskatās, ko atķeksē, veicot darbības

biezhi ir izdevies ko iekjekseet ar ausi?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , MartiniB teica:

savaadaak

jā.. taisība.  bet nu pārrēķina tekošam rēķinam tāpat nebūs, tas būs jaunajam. Šo rēķinu vk samaksāsi atņemot papildus pakalpojuma summu. 

Šādi sanāk pareizi tas Tele2 rakstītais.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

nepamatoti pielikto tv reekjinu atskaitiija tikai naakamajaa reekjinaa,

bet peec meenesha Tele2 atrada, kaa nokaast "zaudeeto" ar uzviju -

piestaadiija 20 euro par 10Mb krievijas i-net datiem,

kurus kauch kaadaa veidaa ir dabuujis meitas iPhone 8 pastaigaajoties pa Narvu

 

mans un sievas Samsungi izspruka bez taadas "daavanas",

taatad jau 40 euro ietaupiijums

 

atkal jaakaro, nezinu aiz kura gala lai saakt, taa ir izsena prakse,

ka tehniskos datus, kad tornji sazinaas ar ieriiceem, 4G tiiklaa uzskaita, kaa lietotaaja pieprasiitus

tajaa pat laikaa 3G tehniskos datus neskaita

 

Link to comment
Share on other sites

 

Cena par megabaitu ir atsevišķi izceļams jautājums,

mūsu ģimenē jūlija patēriņa rekords pieder meitai - 69,30 GB mēnesī,

operatoriem noteikti ir daudzi smagāki gadījumi,

katrs Mb, kas iztērēts ES/EEZ robežās, ir izmaksājis 0.00014 euro

tajā pat laikā par ārpuss ES, bez klienta ziņas, iztērētu Mb prasa 1.835629 euro

tātad 13 112 reizes dārgāk, pie kam dati neceļo ne caur Marsu, ne pat Latviju.

vai operatoru alkatībai vispār ir robežas?!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , MartiniB teica:

 

Cena par megabaitu ir atsevišķi izceļams jautājums,

mūsu ģimenē jūlija patēriņa rekords pieder meitai - 69,30 GB mēnesī,

operatoriem noteikti ir daudzi smagāki gadījumi,

katrs Mb, kas iztērēts ES/EEZ robežās, ir izmaksājis 0.00014 euro

tajā pat laikā par ārpuss ES, bez klienta ziņas, iztērētu Mb prasa 1.835629 euro

tātad 13 112 reizes dārgāk, pie kam dati neceļo ne caur Marsu, ne pat Latviju.

vai operatoru alkatībai vispār ir robežas?!

te jau, drīzāk jājautā RU operātoriem, huļi viņi uz ES/EEZ trafiku atpakaļ dod par tādu cenu.

Edited by AlCohol
Link to comment
Share on other sites

Pirms 51 minūtēm , AlCohol teica:

drīzāk jājautā RU operātoriem

liigums ir nosleegts ar Latvijas Tele2!

un nevajag buut naivam, tie operatori globaali pieder viens otram

un vinji nemaksaa viens otram dziivu naudu,

vienkaarshi nosleedz vienoshanos par savstarpeeju klientu apkalposhanu

 

Krievijas Tele2 daargaakais (40Gb + bezlimits naktii) maksaa 10 euro meenesii

https://msk.tele2.ru/mobile/internet

Link to comment
Share on other sites

pirms 19 stundām , MartiniB teica:

atkal jaakaro, nezinu aiz kura gala lai saakt, taa ir izsena prakse,

ka tehniskos datus, kad tornji sazinaas ar ieriiceem, 4G tiiklaa uzskaita, kaa lietotaaja pieprasiitus

tajaa pat laikaa 3G tehniskos datus neskaita

tu gribi teikt, ka telefonam bija izslēgta automātiskā operātora nomaiņa un šie vienalga pamanījās kaut kur pieslēgties un kaut ko saskaitīt?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , ervie teica:

bija izslēgta automātiskā operātora nomaiņa

kamdeelj lai es par to vispaar iedomaatos uzturoties valstii, kur mobilais internets ir relatiivi bezmaksas

Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , MartiniB teica:

kamdeelj lai es par to vispaar iedomaatos uzturoties valstii, kur mobilais internets ir relatiivi bezmaksas

kamdēļ lai tu par to iedomātos uzturoties netālu no robežas ar valsti, kura ir ... (utt)

Link to comment
Share on other sites

MartiniB cik tev gadi?

Esi zinošs par to, ka globāli visi operatori viens otram pieder, esi spējīgs ieiet operatoru lapā un kopēt no turienes informāciju... bet Tiešām 2020. pirmā dzirdēšana par roamingu... da £$*(£*( neticu...

Ir visi instrumenti, lai izvairītos no šādiem gadījumiem: - Izslēgt automātisko roamingu, izslēgt datus pie roaminga.... Kad notiek pārrēģistrācija uz citu valsti - tev atnāk brīdinājums un paziņojums ar tarifu... ko vēl?

Nevajag tagad tikai slēpties aiz  aiz vispasaules masonu sazvērestības teorijām pret nabaga tautu, kur pamatā ir paša nolaidība.

 

Tas ko var darīt - cilvēcīgi parunāt ar operatoru, skaidrojot, ka telefonu izmantoja bērns ar visām no tā izrietošajām sekām un uz brīdinājumu nenoreaģēja. Maximums uz ko vari cerēt, ka uztaisīs kaut kādu atlaidi, nedomāju, ka 100% visu atlaidīs.

Ar puņķiem, dūrēm un tavu \m/ \m/ attieksmi - atdursies kā pret sienu un viennozīmīgi neko nepanāksi.

 

Pirms kāda laika, kad EEZ roamingam nebija 'flatrate'  ~10km no robežas radinieks pusmēnesi nodzīvoja uz EE operatora un dabūja ~150eur rēķinu. LMT iedeva atlaidi 80%.

Edited by hero
Link to comment
Share on other sites

Tas jau tā..

Mans vecākais pāris reizes ir pa >1000 eiriki mēnesī LMT savas aizmāršības dēļ nomaksājis...😃

Link to comment
Share on other sites

Vito Ventura

Glauni dzīvojam, ja vienu reizi samaksājot virs 1000€ tā arī neiegūst mācību.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 57 minūtēm , hero teica:

Kad notiek pārrēģistrācija uz citu valsti - tev atnāk brīdinājums un paziņojums ar tarifu... ko vēl?

bla bla bla, nekaada iiszinja neatnaaca,

tikai naakamajaa riitaa, ka esot limits paarteereets,

un tobriid mees jau bijaa Tallinaa

 

Pirms 57 minūtēm , hero teica:

dabūja ~150eur rēķinu.

kameer cilveeki neprotestees par 13112 kaariigu uzcenojumu operatori kaasiis ar lielaako prieku

jo ES regulas tikai ieksheejo reketu iegrozhoja

 

kauch kad sabriediishu uzcept izdaliitu teemu

 

 

Edited by MartiniB
Link to comment
Share on other sites

wtf notika roamings bez notifikācijas - vot tas jau gan jārunā ar operatoru (?!?) Kaut kā neticami, bet ja tiešām tā - tad 'frustrācija' pilnīgi pamatota !!!

 

 

Edited by hero
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...