Jump to content

Auto remonta bedre/estakāde/rampa


Recommended Posts

AndrisBB

Nu ja es atdodu savu auto ka trade-in pērkot jaunu, tad varbūt ne gluži 3, bet kādus 1.5 - 2k  noteikti mazāk piedāvās, ja nav pilnas servisa vēstures.

Tāpat arī būs grūti pārdot kādam citam privatajam bez tiem zīmogiem. Privātie pat būs vēl bailīgāki.

 

Vecām masīnām protams vienalga, tur pietiekoši citas lietas par ko uztraukties.

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Kazarms

    7

  • Usins

    5

  • Zin...

    5

  • ridao

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pendantisms gan jau. Ja izlemts, ka tieši 10'000 vai 15'000, tad nav ko motoru bojāt - jāstājas ceļa malā un jāmaina.

Te ir tā situācija, kad dzīvojam divās dažādās pasaulēs. Kāds tur internets, kādas servisa grāmatiņas un zīmogi, man piecu minūšu gājienā kaimiņos dzīvo meistars, kurš noteikti strādā lētāk par lepnu

Cilvēkiem, kuri no autiņa maz ko sajēdz, grūti saprast tos tos, kuri paši eļļu maina. Eļlas maiņa nu galīgi nav tā sarežģītākā operācia un pie reizes palūr, kas vēl autiņam perspektīvā var nojukt. Lai

AndrisBB

Tic vai netic tas jau cits stāsts, bet ja pats maina eļlu/filtrus, tad to zīmogu nav.

Ja es pirktu kādus 3 - 4 gadus vecu auto, tad arī negribētu tādu, kuram nav zināms vai vispār eļļa ir tikusi mainīta

Link to post
Share on other sites
1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

Ar nesaprotu, kas tur ko runāt ar servisu. Vaitad internetā nevar no-bookot kad un cikos

Te ir tā situācija, kad dzīvojam divās dažādās pasaulēs. Kāds tur internets, kādas servisa grāmatiņas un zīmogi, man piecu minūšu gājienā kaimiņos dzīvo meistars, kurš noteikti strādā lētāk par lepnu servisu ar no-bookošanu(es pat nezinu, ko šis vārds nozīmē), bet vienalga autiņu remontēju pats. Tā ir cita domāšana, jo pats esmu meistars, tikai ne autiņu remontā. Nu nemaksāšu es kādam par pieslēgšanos kompim, lai nomestu eļļas maiņas kodu, bet pats nopirku visus vajadzīgos vadus un interfeisus lai to izdarītu pats. To servisu klientiem nekad nesaprast.

  • Patīk 4
Link to post
Share on other sites
Pirms 13 minūtēm , Didzis teica:

Nu nemaksāšu es kādam par pieslēgšanos kompim, lai nomestu eļļas maiņas kodu, bet pats nopirku visus vajadzīgos vadus un interfeisus lai to izdarītu pats. To servisu klientiem nekad nesaprast

Cik tas prieks maksā? ?

Link to post
Share on other sites
AndrisBB
Pirms 19 minūtēm , Didzis teica:

Te ir tā situācija, kad dzīvojam divās dažādās pasaulēs. Kāds tur internets, kādas servisa grāmatiņas un zīmogi, man piecu minūšu gājienā kaimiņos dzīvo meistars,

Tu teici ka servisa braukšana un sarunāšana aizņem daudz laika. Es atkal saku ka neko daudz tas neaizņem, tik cik ieiet internetā, paskatīties kad un cikos ir brīvs un pierakstīties (tas laikam būs pareizais vārds nobookošanas vietā). Cik tas aizņem? 10 minūtes?

 

Jebkurā gadījumā pa lielam man mašīna ir braukšanai, nevis skrūvēšanai. Nav jau arī īsti ko tur skrūvēt, viss strādā, līdz šim nekas nav lūzis, tik cik logu mazgājamo pieliet.

Neko vairāk par "ščotkām" pēdējo gadu laikā nav bijis jāmaina, bremžu klučus un riepas tikai, bet tos gan servisā. 

 

Pie manis arī tehnisko var iziet servisos, tapēc nekāda jau speciālā braukšana nesanāk. Pie viena uztaisa servisu un tehnisko, pa stundu parasti ir gatavs. Darot to kopā sanāk arī lētāk.

 

 

Edited by AndrisBB
  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites
Pirms 10 minūtēm , AndrisBB teica:

man mašīna ir braukšanai, nevis skrūvēšanai

Lūk arī atslēgas vārdi...

Tomēr ir cilvēki (es tajā skaitā), kam skrūvēt bieži vien patīk pat vairāk nekā braukt. Un tā pa īstam es uzticos tikai paša skrūvētajam. Citu skrūvētos es līdz vemšanai esmu atskatījies par TA inspektoru strādājot. Tiešām mati cēlās stāvus reizēm tos meistarstiķus redzot.

Edited by ridao
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Radagabalam ir serviss. Par meistarstiķiem viņš teica - neviens serviss tos netaisa. Vasjas megameistari 5 minūšu gājiena attālumā gan gatavi uz visādiem workaroundiem. Servisam vienkārši nav izdevīgi kaut ko čakarēt, tērēt laiku pagsidu risinājumiem bez jebkādas garantijas, taisīt pielāgojumus . 

Klienti gan regulāri prasot to un vēl paši izvelk pielāgojamās detaļas no bagažnieka - saimniek, kas jums grūti ...

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Un kā vēl taisa. Arī krutajiem servisiem pastāv darbinieku problēma. Kaut vai  bieži vien aizmirst šo to pieskrūvēt līdz galam, pirms atdod mašīnu klientam. Ir trāpijies uz TA autiņš no dīlerservisa, kur šarai uzgrieznis tikai uzķerts uz paša gala un vēl muciņa palikusi virsū.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Tas nav speciāli, tās ir kļūdas. Jo mazāka pieredze, jo vairāk iespēju kļūdīties. Jebkuram zaļākajam gurķim ar pusgadu servisā pieredze eļļas maiņā būs ievērojami lielāka, kā tam, kurš šito dara sētmalē 2x gadā savam vienam hlamam.

  • Patīk 3
Link to post
Share on other sites

Tā tikai vēl trūka, lai tas būtu speciāli.:shok: Es ar to tikai gribēju pateikt, ka "meistari" ir visur - arī krutos servisos, tāpēc es personīgi pilnībā uzticos tikai paša paveiktajam.To nu dzīve nepilnos 60 gados man ir iemācījusi. It sevišķi tagad, kad visur pilns ar pohujistem, kuri tikai ir darbā, nevis kārtīgi strādā. Tāpēc nebraukšu dēļ eļļas maiņas uz servisu, kamēr vien būšu spējīgs palīst zem auto.

Bet katrs jau var darīt kā vēlas- kaut vai braukt uz servisu papildināt logu šķidrumu.

Edited by ridao
  • Atbalstu 1
Link to post
Share on other sites
alusbundza
1 stundu atpakaļ, ridao teica:

It sevišķi tagad, kad visur pilns ar pohujistem

nu laukos ir savādāk, mazajos servisos strādā pats servisa īpašnieks ar vienu palīgu, tie īpašnieki ir gadiem pazīstami vīri, un ir zināmas viņa spējas, tāpēc es nu gan auto eļļu un citus remontus pats neveicu, man jau pietiek ar traktortehnikas remontu

Link to post
Share on other sites
Pirms 23 minūtēm , alusbundza teica:

laukos ir savādāk,

varbūt. 

pilsētā ir šaurība telpas, apkure dārga, laukums arī ierobežots pie servisa, un strādājot vienam īpašniekam, pārvietot pusizjauktu auto nav ērti. 

 

tieši šādā ar ļoti sakarīgu īpašnieku kurš pats arī skrūvē labu brīdi remontējos. Vienīgā problēma - neredz neko apkārt tobrīd remontējamam mezglam. Tas prasītu sākt meklēt detaļas, sagādāt, auto tikmēr iesprūst boksā uz pacēlāja. Arī biznesam nenoliedzami labāk vispirms nomainīt bremžu klučus, riteņa gultni. Un pēc pāris mēnešiem mainīt pusass putekļu gumiju, vai tad jau visu pusasi, jo būs pabraukts ar ieplīsušu. 10+ gadīgiem lūžņiem vispār nekad nezini ar ko beigsies šķietami elementāra mezgla detaļas nomaiņa. Ja servisā ir rinda ar grafiku uz priekšu vismaz 2 nedēļas, tad ir jāpriecājas ja nomaina vismaz tobrīd kliedzošo problēmu. 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
2019.12.19. , 15:15, ridao teica:

(..), tāpēc es personīgi pilnībā uzticos tikai paša paveiktajam.To nu dzīve nepilnos 60 gados man ir iemācījusi.

Līdz šim man vēl jāaug - sevis paša paveiktajam vēl nespēju uzticēties :D

 

 


2019.12.19. , 16:48, alusbundza teica:

nu laukos ir savādāk, mazajos servisos strādā pats servisa īpašnieks ar vienu palīgu, tie īpašnieki ir gadiem pazīstami vīri, un ir zināmas viņa spējas, tāpēc es nu gan auto eļļu un citus remontus pats neveicu, man jau pietiek ar traktortehnikas remontu

Par "laukos" nezinu, bet Rīgā zināms meistars pāris reizes ir mēģinājis algot palīgu, bet necik ilgi tās sadarbības nav ilgušas. Tā nu strādā viens pats.


Autoram - beigās tad sanāca atrast normālu vietu, kur to eļļu nomainīt?

Link to post
Share on other sites
pirms 10 stundām , binary teica:

Autoram - beigās tad sanāca atrast normālu vietu, kur to eļļu nomainīt?

Rīgā nesanāca un īsti arī nemeklēju. Braucu svētkos uz laukiem un tur man ir pieejama puslīdz jēdzīga bedre (paredzēta smagajām mašīnām un traktoriem, tāpēc ļoti sekla un zem vieglā jāstrādā tupus vai uz zema sēžamā). Tur arī nomainīju un labi ka biju uz bedres, pačekojot pārējo, tika konstatēts ka benzīna filtrs pa 20k km (maiņas intervāls 30k km) ir tā sarūsējis, ka laižot vaļā skavu sāka tecēt pa filtra sānu benzīns.

Edited by Kazarms
Link to post
Share on other sites
2019.12.19. , 10:53, Zin... teica:

Jo piezvanīt servisam aizņem stundu ?

Ok, es saprotu, ja vecs autiņš un pašam silta garāža, bet cik % Latvijā tā ir? + Jaunākam autiņam, kad nomainīsi eļļu tāpat pie konpja jāslēdz, ja nē, katru rītu mašīna tevi sagaidīs ar kjeercienu - service!!!

Nav nekāds kompis jāslēdz, nedaudz jāpameklē googlē un var atrast savam auto modelim piemēroto variantu. Man noderēja šis, arī bija apnicis sveiciens ,,service now,,!

 

Link to post
Share on other sites
pirms 2 stundām , Rudiger teica:

Nav nekāds kompis jāslēdz, nedaudz jāpameklē googlē un var atrast savam auto modelim piemēroto variantu. Man noderēja šis, arī bija apnicis sveiciens ,,service now,,!

 

Velosupēdiem nekas tāds nav(lai cik jauns nebūtu) :)! Cik ik pa lailam iegāž eļļu pedāļos,nekāda servisa ķerkoņas,tieši pretēji,pazūd čīkstoņas :)! 

Jūs taks paši saprotat jo jaunaka mašina jo lielākā pakaļā!    Ne pa velti tas teiciens" jo krutāks apvidnieks jo tālāk jaiet pēc traktora"!

Edited by Chocoton
Link to post
Share on other sites

Es arī labprāt savai mašīnai mainu eļļu pats. Vismaz zini, kādu eļļu lej un filtru liec. Arī vadības blokā esmu nomainījis/uzlicis, lai ķērc jau pēc 8K nobraukuma. Tad uz kādiem 8.5K nomainu eļļu/filtru, noresetoju ar pogām panelī. Līdz manis bija mainījis tikai dīleris katrus 30K savu super/duper longlife (defaultā parastā 15K, Longlife 30K).

Link to post
Share on other sites

Es arī visām savām mašīnām (10+) līdz šim eļļu un filtrus esmu mainījis pats. Laika patēriņš nomainīt eļļu pašam ir krietni mazāks, nekā aizbraukt līdz servisam un gaidīt kamēr izveic šo procedūru. Nemaz nerunājot par to, ka tas ir vismaz x2 cenas ziņā. Nav arī 100% pārliecības, ka samaksāsi par dārgāko, bet ielies lētāko eļļu. Un vēl mēģinājumi pierakstīt logūdens undzeses šķidruma līmeņa pārbaudi...

Link to post
Share on other sites
Pirms 52 minūtēm , Insekc teica:

Nemaz nerunājot par to, ka tas ir vismaz x2 cenas ziņā.

Kur tev x2 cenas ziņā? Speciāli paskatījos vecos "čekus" - filtrs ap €10, eļļa ap €35-€40 (atkarībā no auto, Shell Helix Ultra 5W-40 vai Castrol Edge Titanium FST 5W-40), darbs robežās no €5 līdz €15.

 

pirms 5 stundām , Kazarms teica:

Tur arī nomainīju un labi ka biju uz bedres, pačekojot pārējo, tika konstatēts ka benzīna filtrs pa 20k km (maiņas intervāls 30k km) ir tā sarūsējis, ka laižot vaļā skavu sāka tecēt pa filtra sānu benzīns.

Nekas traks jau nenotiktu, ja nebūtu laicīgi pamanījis :D

Link to post
Share on other sites
1 stundu atpakaļ, Insekc teica:

Un vēl mēģinājumi pierakstīt logūdens undzeses šķidruma līmeņa pārbaud

Man servisā ar vienmēr šitos pieraksta, bet pretī vienmēr ir stundas cena 0.00. Tā kā po.

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
alusbundza
pirms 5 stundām , markei teica:

Tad uz kādiem 8.5K nomainu

man šķiet, ka pārcenties …., motors strādās ilgāk tik vai tā, nekā pārējie bleķi, ja mainīsi ik pa 15 K


pirms 2 stundām , snukurins teica:

,zinu kādu eļļu un filtru lies/liks,,

ja tev formula 1, tad stabili jāzina, kādu eļļu lieto, bet tavs audi bez problēmām ies arī ar krievu ''kamaz'' eļļu ….

Link to post
Share on other sites
Stasss
pirms 2 stundām , snukurins teica:

jo uz servisu bez nopirktas eļļas un filtra nav jēgas braukt.

Tad jau tev serviss ir labu labais!

Link to post
Share on other sites
alusbundza
Pirms 4 minūtēm , snukurins teica:

Uz vietas servisos tak nekā nav.

šķidrs serviss, es kur braucu, tad tur eļļa ir 200 l mucās, un sanāk lētāk, nekā pirkt to pašu benzīnkalonkās plastmasas kaniņās ….

Link to post
Share on other sites
Stasss
1 stundu atpakaļ, snukurins teica:

Servisi ir tikpat kruti cik viss pārējais Latvijā

Ja tu par servisu sauc kaimiņu Vasju, tās ir tavas problēmas..

Viss Latvijā ir tūtā, tikai Šņukurs ir vietējā mēroga profesionālis ar labu slavu un zelta rokām..

Link to post
Share on other sites
Zin...

Nekad dzīvē neesmu redzējis servisu, kur nebūtu eļļa pieejama ?

 

Tāpat arī servisus kur tev atļauj piedalīties neesmu redzējis, tieši otrādi, dzen pat tevi prom ? Alises brīnumzemē vai nu kko lieto snjukurs

Link to post
Share on other sites
pirms 4 stundām , binary teica:

Nekas traks jau nenotiktu, ja nebūtu laicīgi pamanījis

Principā nē :D Tikai nesprastu kāpēc ļoti strauji krīt benzīna līmenis un sāk nedaudz smirdēt. 

 

pirms 1 stundas , snukurins teica:

ja aizbraukšu uz servisu bez eļļas tad būs jāskrien pašam pakaļ.Uz vietas servisos tak nekā nav

Tur kur es dodu skrūvēt nopietnākas lietas, populārākajiem autiņiem pamatlietas ir uz vietas vienmēr un ja nav, tad tiek sagādātas dažu stundu laikā, par šķidrumiem nerunājot.

Link to post
Share on other sites
Pirms 6 minūtēm , Kazarms teica:

Principā nē :D Tikai nesprastu kāpēc ļoti strauji krīt benzīna līmenis un sāk nedaudz smirdēt. 

Par smirdēšanu - kāds laiks pagāja, kamēr uzzināju, kas par vainu.

Par benzīna līmeņa krišanos - nekas traģisks nebija. Es gan tagad nemācēšu teikt, vai tajā gadījumā noplūde sarūsējuša filtra korpusa dēļ bija tikai īsu brīdi pēc auto noslāpēšanas, vai arī braukšanas laikā.

 

Citiem vārdiem sakot - "been there, done that".

Edited by binary
Link to post
Share on other sites
pirms 5 stundām , binary teica:

Nekas traks jau nenotiktu, ja nebūtu laicīgi pamanījis :D

Savā laikā Bosch kursos, pasniedzējs, pohains soms visnotaļ krāšņi izpaudās par šo tēmu. Par to, kā naktī no filtra sāk tecēt benzīns, pa garāžas grīdu aiztek stūrī, kur stāv ledusskapis. Brīdī, kad ledusskapja kompresors izslēdzas, starp releja kontaktiem pārlec dzirkstele, benzīns uzliesmo un māja nodeg. Stāsta morāle - vajag izmantot Bosch degvielas filtrus, kuriem tajā vietā, kur stiprinājuma skava aptver filtru, ir plastikāta plēve, kas neļauj veidoties divu dažādu metālu elektroķīmiskajam pārim.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
alusbundza
1 stundu atpakaļ, Zin... teica:

Tāpat arī servisus kur tev atļauj piedalīties neesmu redzējis,

lūk, šis man nepatīk, un uz tik krutiem servisiem nebraucu, gribu būt klāt pie auto, un redzēt, ko meistari maina, un kādēļ maina, jo savādāk nomaina (vai nenomaina) detaļas, kas nav jāmaina, un rēķins ir kosmosā …., sevišķi tas attiecas uz ritošās daļas mezglu nomaiņu

Link to post
Share on other sites
alusbundza
Pirms 1 minūtes , Zin... teica:

pats sākt bakstit un mācīt

un kāpēc es tā nevarētu darīt?, mans auto, un es maksāju

Link to post
Share on other sites
Ronalds
pirms 6 stundām , binary teica:

Kur tev x2 cenas ziņā? Speciāli paskatījos vecos "čekus" - filtrs ap €10, eļļa ap €35-€40 (atkarībā no auto, Shell Helix Ultra 5W-40 vai Castrol Edge Titanium FST 5W-40), darbs robežās no €5 līdz €15.

Apskaties cik maksā eļļa, cik filtri ne servisā bet auto daļu interneta veikalā un tad vēlreiz uzdod jautājumu - kur te x2! 

Link to post
Share on other sites
ImissimI

Visjaukākais rēķins ir pie teksta - sataisat pilno apkopīti - visus šķidrumus, visus filtrus. Jo vairāk pozīciju, kur kaut ko ieķeksēt rēķina drukājamajā progā, jo jestrāk.

Link to post
Share on other sites
Stasss
Pirms 2 minūtēm , ImissimI teica:

sataisat pilno apkopīti

Tas parasti ir standarta teksts visiem darba auto, kad ir pilnīgi vienalga, kas un cik maksā!

Link to post
Share on other sites
Pirms 15 minūtēm , Ronalds teica:

Apskaties cik maksā eļļa, cik filtri ne servisā bet auto daļu interneta veikalā un tad vēlreiz uzdod jautājumu - kur te x2! 

Tās cenas, ko minēju, nav "servisa cenas". Tās kā reiz ir "veikala" cenas. Kad uzticu detaļu sagādi servisam, tad cena arī necik daudz neatšķiras no interneta veikala cenas (kaut kādos gadījumos noteikti ir pat zemākas kaut kādu nebūt apjoma atlaižu dēļ).

 

Bet nu OK, paskatījos, cik tas Castrol maksā - lētākā 5L kanniņa europartsshop.com maksā €34.60, Shell 4L kanniņa haube.lv ir €23.10 (man ar vienu nepietiek). Faktiski cenas identiskas tām, ko minēju - eļļa vienai maiņai ir €35-€40 robežās.

 

Protams, var jau nopirkt kaut kādu Mannol eļļu, kam 5L maksā €15, nevis €35 kā Castrol, bet nu … ne visi ir tik bagāti, lai pirktu lētas detaļas.


Ak jā, tā Castrol par €35 - tas pat nav dārgais gals. Tam padsmit gadus vecajam auto varētu liet kaut kādu krutāku/dārgāku eļļu, lai tas auto pats pēc braukšanas stila rēķinātu, kad jāmaina eļļu. Teorētiski tad varētu mainīt nevis 2x gadā, bet reizi 2 gados (vai cik nu tur tas auto sarēķinātu).

Link to post
Share on other sites
Ronalds

Kāpēc tu domā ka Mannol, ja viņa atbilst visām auto vajadzīgajām specifikācijām ir sliktāka par Castrol? Tāpēc ka Castrol ir dārgāka? 

  • Haha 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to post
Share on other sites
pirms 3 stundām , snukurins teica:

Nu tas jau skaidrs,es gan vairāk par to ka ja aizbraukšu uz servisu bez eļļas tad būs jāskrien pašam pakaļ.Uz vietas servisos tak nekā nav.

Nopietni ,tā vēl kur ir? Servisā mainu tikai tādēļ,ka 90% gadījumos maiņa bez maksas uz vietas pērkot. Filtrs ap 12Eiro eļļa pussintētika ap 13 eiro. 

Pa 70-90 eiro iekļaujos,kā kuram autiņam.

Eļļa parasti par 2-3 eiro lētāka,kā benzīntankos.

Mašīnām V70,X5 un W LT.

Link to post
Share on other sites
Pirms 34 minūtēm , Ronalds teica:

Kāpēc tu domā ka Mannol, ja viņa atbilst visām auto vajadzīgajām specifikācijām ir sliktāka par Castrol? Tāpēc ka Castrol ir dārgāka? 

Vai tad atbilst? Rakstīju tak - *kaut kādu* Mannol.

Link to post
Share on other sites
_dunduks_
Pirms 35 minūtēm , binary teica:

Vai tad atbilst? Rakstīju tak - *kaut kādu* Mannol.

Nu tu jau arī nerakstīji, ka tavs Castrol atbilst specifikācijai.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...