spameris Posted September 18, 2019 Share Posted September 18, 2019 (edited) čau, ir kādam objektīvs viedoklis par 2sc5200/2sa1943 fake vs original. Jautājumu varētu formulēt apmēram šādi, vai ir jābūt galīgi jukušam, lai pirktu šāda tipa tranistorus feikos. Tikko nosvilināju jau kādu 3šo pāri, lai gan cik saprotu tur tādas strāvas kā norādīts datasheet vajadzētu būt diezgan patālu, pat radiators auksts bija pēc kādu 10min darbināšanas. Nopirku tikko no farnell toshiba orģinālos TTC5200/TTA1943, bet 18EUR par 4transistoriem, diezgan sālīti. Tb man nepaveicās, vai tas galīgi normāli fake detaļām ka svilst uz nebēdu. Andris Edited September 18, 2019 by spameris Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 no tejienes var ņemt, bet ok par piegādi būs jamksā.. https://www.tme.eu/lv/katalog/?search=2sc5200&s_field=1000011&s_order=desc https://www.lemona.lv/?page=item&i_id=41004 lemona ir uz vietas, ndiomāju ka feiks. Ja pirki pa lēto aļikā vai ebajā - liela varbūtība ka feiks. Izejnieki jau tāpat nesvilst - jautājums kāda bija testēšanas procedūra - kaut vai budžeta variants ar lampu virknē tīklam ? Miera strāva ieregulēta un turas stabila ?, ierosmes nav ? Ar mazām jaudām imho pat feiki uzreiz nenodegtu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 Man kaut kā mauzeris caur Baltelektronu patīk labāk nekā farnell. Tie paši tošibas 5200-tie, ja ņem 10 gab. tad 1.64 + PVN eiro gab. Nedomāju, ka jaudiniekiem tas ir dārgi. E-līci nu i nah šādiem pirkumiem. Vienu reizi ietrinos ar SJ/SK laterāļu pārīti. Viss, pietiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 Vai tik autors nav ķēries pie tās tda + traņi shēmas, ja tā - varēji savā topikā tupināty..un netici ko raksta i-netā - 100+w ar vienu šādu traņu pāri nav nopietni.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spameris Posted September 19, 2019 Author Share Posted September 19, 2019 (edited) Jā tas pats, lai gan sākotnējā iecere pabeigta izmantojot kā nu pareizi to sauc diskrēto klasisko audio shēmu. Bet ne par to stāsts. Bet tā kā plates bija uztaisītas, gribējās pārbaudīt, vai viss tik slikti kā nu visi te teica. Man nav nekādu īpāsi precīzu mērījumu, tikai tik cik ieslēdzot pirmo reizi pārbaudīju, vai nenāk kautkas no izejas ārā abnormāls. . Ieslēdzu, skanēja labi. Pa brīdim tikai ar pirkstu temperatūru paskatījos radiatoram, radioators gandrīz vai auksts bija Pēc 10min darbināšanas nedaudz skaļāk ar veciem radiotehnikas S1000 skaļruņiem nokūrās tie tranzistori, nekādas kroplīgas skaņas nenāca no skaļruņiem pirms tam, čiks un viss. Labi ka vel blakām biju un praktiski uzreiz paspēju no strāvas izņemt, nekādas aizsardzības shēmas man nebija. Edited September 19, 2019 by spameris Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 Nu tā parasti nenotiek, ka nokurās pats no sevis. Nu es cik esmu testējis izejas jaudu uz max. ar taisnstūria signālu un augstām F - nekad nekas nav nokūries kaut gan varēja, jo tie ir skarbi testi. Tranzistori bija noizolēti no radiatora ? parasti jau ar skaļruņiem uzreiz netestē ja vien tie nav tādi, kurus nav žēl nokurināt. Cik V barošana ? Parasti testē ar slodzes rezistoru kādu jaudīgu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 (edited) man ir 2 šādi 8 omu 100W rezistori uz radiatora - paralēli sanāk 4 omi, ja viens - tad 8 - ar tādu testēju. reāls kaļruinis vai tumba ir "sarežģītāka" slodze par pliku "rezistoru" - un tā shēma ar traņiem izejā , cik forumos lasīts - ļoti mīl ierosināties...un tās ir augstas frekvences..tās tu nedzirdēsi un tās nokauj pīkstuļus klusējost Var monitorēt arī strāvas patēriņu tukšdgaitā bez signāla un ar signālu - vai nenormāli nepieaug - jo ja ir nopietna ierosme - bus patēriņš. Edited September 19, 2019 by osscar 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spameris Posted September 19, 2019 Author Share Posted September 19, 2019 atgādināšu, kas es daudz ko nesaprotu no visiem tiem terminiem, sāku lodēt kautko nedaudz vairāk par arduino dažus mēnešus atpakaļ ok, kad atnāks orģinālie tranTOSHIBA , tad pamonitorēšu patēriņu. Pašu pirmo reizi es ieslēdzu ar labratorijas barošanas +-32V un maksimālais ko redzēju ekrānā bija 0.6A, radiators nedaudz silts. Pēc tam pieslēdzu, +-43V toroidālo barošanu, viss itkā šķita līdz nokūrās. testēšanai man ir 4 līmeņi, šis te līdz 4 nenonāktu. 1) testeris 2) kautkāda defender tumba, kuru savācu kas stāvēja izmešanai pie konteineriem ? 3) tie radiotehnikas S1000, kam arī biju varbūt lietotu to ampu mans dēls 4) līdz kuram šis nenonāktu radiotehnika fs 10.1 , kurus tiešām būtu ļoti žēl nokurināt. Transistori un tas TDA ir izolēti no radiatora. Es nezinu, vai to sauc par aizsardzību pret ierosināšanos, bet uz izeju man ir 10R rezistors ar to tinumu apkārt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 (edited) imho 43 ir par daudz tai mikrenei + tā shēma ir līka, un ar tendenci uz ierosmi, jo atpakaļ saite paņemto no izejas traņiem nevis no mikrees izejas. ( ir arī redzētas shēmas, kur tiek ņemts no mikrenes izejas - jo tad tā strādā kkā datulapā paredzēts un traņi ir "piekarināti" tai klāt). IMHO tev viņa ierosinās Mhz diapazonā -to tu ar testeri nenomērīsi. ja nav osciologrāfs var vienkārši LED testeri salodēt - ja deg - ir slikti. vienkārši tā shēma nav iesācējam piemērota ne dokumentēta normāli. sāc kaut vai ar šo kur viss ir aprakstīts un derēs tavi traņi: https://www.lf-pro.net/mbittner/Sym5_Webpage/symasym5_3.html Edited September 19, 2019 by osscar 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spameris Posted September 19, 2019 Author Share Posted September 19, 2019 ok, pamērīšu ar osciloskopu, kautvai tīri intreses pēc kad saņemšu atnāks tie nokurinātie tranzistori. esmu pasūtījis arī šādu PCB no jlcpcb, viens no iemesliem ka daudzmaz šķiet ka saprotu un detaļas šādas man ir pieejamas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spameris Posted September 19, 2019 Author Share Posted September 19, 2019 ak jā hantek 2d42 uzdāvināju sev dzimšanas dienā un esmu baigā sajūsmā. Priekš iesācēja manuprāt baigi OK, signālu ģenerators, Multimetrs, 2x40MHz osciloskops, un pieslēdzams pie kompja ja grib lielāku ekrānu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 Nu tad Ar to jāskatās izeja. bet nu šī shēma arī tāds pus hifi ? - kaut kāds sabvūfera pastiprinātājs un kļūda - nevar būt 10R izejā - tur spolei jābūt paralēli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spameris Posted September 19, 2019 Author Share Posted September 19, 2019 Pirms 24 minūtēm , osscar teica: Nu tad Ar to jāskatās izeja. bet nu šī shēma arī tāds pus hifi ? - kaut kāds sabvūfera pastiprinātājs un kļūda - nevar būt 10R izejā - tur spolei jābūt paralēli. ak jā, es to spoli kautkāda iemesle pēc neliku, kad konvertē uz PCB skatu, cik atceros kautko jauca viņa tur man, bet jā spole ir paralēli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klusu Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 Pirms 37 minūtēm , spameris teica: šķiet ka saprotu Tad pastāsti, kas vēl shēmā nav pareizi. Priekšā neteikšu Link to comment Share on other sites More sharing options...
spameris Posted September 19, 2019 Author Share Posted September 19, 2019 (edited) Pirms 9 minūtēm , Klusu teica: Tad pastāsti, kas vēl shēmā nav pareizi. Priekšā neteikšu nav laika tagad, jāstrādā , bet ja godīgi tad nezinu, par to 10R jau skaidroju. Edited September 19, 2019 by spameris Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 (edited) Tur daudz visa kā - neredzu jēgu no diviem pāriem pie 40V - ok ja grib zvetēt 4 omus. ok. Bāzes stopperi - vajag ktram izjeniekam savu nevis 2 uz vienu + pievienojumam jābvūt aiz TIP emiteriem/// emiteru rezistorus samazināt uz 0,22R +- ok, tas prasīs apm 100mA miera strāvu lai būtu pareizi. Nav norm. miera strāvas regulēšana - tikai 3 diodes/ ieejā prasītos RF filtru R+C 1 k ieejaā par maz - būtu kādi 22k+- ok labais tonis = ieejas r ir vienāds ar atpakaļsaites r c3-c6 - virknē vajag rezistoru - lai samazina pulsācijas "priekšai" Edited September 19, 2019 by osscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
WildGun Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 (edited) Iespējams, ka atkal kāds apņirgs šo shēmu, bet man pofigs, jo es tai shēmai neko nesaku, viņa (tā) neko nezina un funciklierē joprojām. Galā izmantoju 2sa1943 un 2sc5200. Nedomāju, ka ~ 2.5 rubuļu par štuku būtu dikti dārgi. Pasūtīju no Argusa (ar piegādi ). Tilta slēgums. Abas TDA uz viena radiatora. Katrs (+-) pāris uz sava radiatora. TDA salodētas uz kājām. Vienīgais - nelaidiet šito brīnumu pilnā joslā. Basam derīgs (līdz kaut kādiem 2-3 kiloherciem). Un vispābā - mūsdienu D-klase, it sevišķi ar impulsu barošanu..... Edited September 19, 2019 by WildGun Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 nu tur jau tā lieta - ka basam der....un problēmas ar ierosmi - krievu forumos iesaka piemeklēt čipu kurš neierosinās Ir labāki varianti ... Protams D klase ir spēcīga, bet ne katram tā patīk + ilgtermiņa kalpošanas bez problēmu laiks. Plus laba D klase nemaksā nemaz tik lēti, ja salīdzina ar ebaya ņagu kura bez tvīkiem ir garām... Parasts trafa baroklis un normāla AB shēma - kalpos ilgi - hvz ir redzēti 30 -40+ gadīgi pastūži neremontēti un strādājoši. vienkārši domāju, ka autoram bez pieredzes labāk gar to mikreni negrābstīties. Ok lai palaiž siīnusu no skaņu kartes un ar oscili paskatās kas notie un 10Khz vai 20Khz izejā..protams slodzi vajag arī galā. 100% ka ierosinās tā shēma varbūt pat bez signāla ieejā.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spameris Posted September 19, 2019 Author Share Posted September 19, 2019 (edited) sorry par kavlitāti, bet tā kā viena puse tik nosvila, izdomāju pieslēgt osciloskopam dzīvo pusi. Mērīts ar 10R 2W pretestību, bija gan jābūt ātram dēļ rezistora smakas Vai kautkā savādāk mērtīt ? Edited September 19, 2019 by spameris Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 Te izskatās ok sine. Vismaz uz rezistora ierosmi neredz. Ar šo kanālu būs paveicies ? Tev tajā hantekā ir iebūvets sign ģen. Palaid 10khz un 20khz taisnstūri...uz to rezistoru..kādu 1-2w nevajag baigajā jaudā dedzinātvto rezistoru. Kāda ir bilde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spameris Posted September 19, 2019 Author Share Posted September 19, 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spameris Posted September 19, 2019 Author Share Posted September 19, 2019 20KHz Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 Izskatas ok.šis kanāls Link to comment Share on other sites More sharing options...
spameris Posted September 19, 2019 Author Share Posted September 19, 2019 (edited) Pirms 22 minūtēm , osscar teica: Izskatas ok.šis kanāls ja tas ko ļoti maina, tie volti uz osciloskopa ir mazāk, jo uz tā taustekļa bija 1X osciloskopā probe 10X. Aizmirsu samainīt, tagad mērīju bija aptuveni +-10V . Un fck.... apcakareeju taustejka pkastmasu, kura sakusa Edited September 19, 2019 by spameris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now