Jump to content

Raustās un slāpst motors benzīns/gāze


Recommended Posts

Tātad lieta sekojoša, iedarbinot raustās dzinējs gan silts, gan auksts, uz maziem apgriezieniem raustās un noslāpst arī pagriezienos. Tā kā automāts, tad pabraukt ir diezgan sūdīgi. Raustās gan uz benzīna, gan gāzes. Visas sveces nomainīju, bija melnas un apdegušas. Uz atslēgas izmet kļūdu, ka nestrādā neviena spole( uz katru sveci sava spole). Itkā lasot forumu problēma varētu būt , ka viena gazes sprausla beigta un tāpēc dod info kompim, ka neiet arī uz benzīna. Vēl esot variants, ka beigta gāzes sprausla, nenoslēdz gāzi un tādēļ ir pārbagāts maisījums un neiet arī uz benzīna. Ir kādam kādas idejas, pierakstījos pie gāzeniekiem, bet man jābrauc vairāk kā 100 km. Varbūt ir kādas idejas par problēmu? Chrysler 300M 3.5 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Maris77

    15

  • osscar

    9

  • Ronalds

    8

  • alusbundza

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tu pat divi neesi pelnījis, jo nesaproti, kā strādā iekšdedzes dzinējs - kur ir degviela, kur ir eļļa un kur ir gredzeni.

Pie viena, tēmā. Vecais Audi 80 ar gāzi! Pēc kārtīga lietus braucot, apstājoties pirms pagrieziena, noslāpst un nav vairs piedarbināms. Dzirksteles nav. Pašlaik remontā, tā, ideju līmenī, ka

Ja vien auto nav sentimentāla vērtība, dzen uz šrotu, šim auto nekāds dzinēja remonts neatmaksājās. Tirgus vērtība viņam līdzvērtīga audi 80, bet atšķirībā no audi, kurus pērk laucinieki, šo nepirks.

Posted Images

Kādu info padod gāzes kompis? Ne ko viņš nepadod....brauc uz servisu. Varbūt tiešām beigtas spoles..vai nu kapi motoram...vārsti čau....Kaspich savā bmw blogā šķiet rakstīja ka gāza ātrāk piebeidz spoles..jo svecei smagāk "piešķilt" gāzi...

Link to post
Share on other sites

Indukcijas spolei katrā darba taktī "jāpiešķiļ" degmaisījums, neatkarīgi kas tur ir sākumā benzīns, pēc tam gāze.

image.thumb.png.b96008ae368ca0b43d117352ca2b95c6.png

Link to post
Share on other sites
VebKamera

Ciktāl es saprotu, tad tajā brīdī, kad gāzes iekārta tiek izslēgta, tā nekādā veidā dzinēja darbībā neiesaistās (ja vien nav kaut kas stipri dīvains sataisīts).

 

Tātad, vajadzētu būt, ka problēma meklējama "klasiskajā" jeb benzīna sadaļā. Ja izmet kļūdu par spolēm, IMHO ar to arī jāsāk - jāpanāk, ka to kļūdu nemet.

Borta dators, savienojums ar akumulatoru (piem. masas vads), zemsprieguma vadi? Bezkontakts, oksidācija? Lambda? Starp citu, lambda, visticamāk, ietekmē gan benzīnu gan gāzi.

 

BTW, esmu ar dažādiem autiņiem ar gāzi nobraucis savus 300 000, bet nevienu spoli nošķīlis neesmu. Toties esmu nošķīlis vecam benzīnniekam :)

 

Edited by VebKamera
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Pirms 20 minūtēm , Maris77 teica:

Vai tad gāze neatslēdz lambda zondi?

šo gan pirmo reizi dzirdu.

jebkurā gadījumā, ir jāpanāk, lai normāli strādā uz benzīnu, tad var sākt ko domāt par gāzi.

un pareizi jau te saka, ka, izslēgta gāzes iekārta nekā neietekmē darbību uz benzīnu, ja vien kaut kas nav ļoti nepareizi.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Ronalds
Pirms 43 minūtēm , Maris77 teica:

Vai tad gāze neatslēdz lambda zondi?

Nē!

 

Pirms 21 minūtēm , uldise teica:

jebkurā gadījumā, ir jāpanāk, lai normāli strādā uz benzīnu, tad var sākt ko domāt par gāzi.

Tieši tā! 

 

Slēdzam klāt diagnostiku un skatāmies! LPG te nepričom! 

Link to post
Share on other sites
Pirms 57 minūtēm , Maris77 teica:

Bet visas sešas spoles taču nevar nojukt? 

Nevajag visām nomirt, lai dzinējs raustītos, pietiek ar vienu/dažām, jo atlikušajiem cilindriem jāvelkt tas, kurā degviela neaizdegas. Bet jā, kā jau biedri teica, ja reiz kļūda par spolēm, rokam sākumā tur un mēģinam piedabūt lai tā būda rūc ar benzīnu.

Ja vaina būs aizdedzes galā, tad pilnīgi noteikti degvielas tips nenoteiks neko, nav jau vecs dzinējs kur cilindrā zem kompresijas un degmaisījuma ietekmē pazūd dzirkstele...

Link to post
Share on other sites

Ja caurs izpūtējs, tad var lambda zonde sataisīt kādu stiķi un raustīt dzinēju? Ja vaina lambda zondē tad pirmajā pie motora? Un kā ar katalizatoru? 

Link to post
Share on other sites

Tak neviens neuzminēs..brauc uz normālu diagnostiku

...dzirkstele var pazust ja blīve izpūsta un 100 citu iemeslu...ja līki gāze uzlikta var ne tikai katalizatoru nokaut...

Tikai nepazūdi un uzraksti kas par vainu bija. 

Link to post
Share on other sites

It kā chrysler uz katra stūra pilnu diagnostiku taisītu, pieslēgt pie kompja jau var un pieslēdza, bet tur tās pašas kļūdas, kas uz atslēgas. Tāpēc arī prasu, ja izpūtējs caurs, tad var kaut ko nepareizi elektronika noziņot un čakarēt motoru? Tagad pēc kļūdas nomešanas pirmo izmet sesto spoli, ka nestrādā, iepriekš bija 4 un 5 spole, tā kā visdrīzāk kaut kā cita pēc dzirkstele niķojas. 

Edited by Maris77
Link to post
Share on other sites

Ne jau ar kompi var visu redzēt...tur vajag arī parakties..paskatīties etc...

Link to post
Share on other sites
pirms 3 stundām , osscar teica:

Kādu info padod gāzes kompis? Ne ko viņš nepadod....brauc uz servisu. Varbūt tiešām beigtas spoles..vai nu kapi motoram...vārsti čau....Kaspich savā bmw blogā šķiet rakstīja ka gāza ātrāk piebeidz spoles..jo svecei smagāk "piešķilt" gāzi...

Nopietni? Svecei smagāk piešķilt gāzi. Tu to nopietni saki?!

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Ronalds

Kādas kļūdas ir? 

Ja aizdedzes izlaišanas tad, cik lasīts, tad 300m ir "klasiska" problēma ar gāzu sadales mehānismu. (nejaukt ar lpg! LPG te ņe pričom, jo neiet uz benzīna!)

Bet ņemot vērā ka 300m motori ir mēsli pēdējie (gan 2.7, gan 3.5) , jābrīnās ka viņš tev vēl tik ilgi ir nogājis....

 

pirms 3 stundām , Maris77 teica:

Vēl esot variants, ka beigta gāzes sprausla, nenoslēdz gāzi un tādēļ ir pārbagāts maisījums un neiet arī uz benzīna.

No šo elementāri pārbaudīt - aizgriez gazes ventili uz balona. Bet par šādu vainu nav dzirdēts. 

Link to post
Share on other sites

@Maris77 pirms laika nemainīgi kaut ko? Piemēram EGR?

Vari pamēģināt atvienot akumulatoru, būs kompim factory reset un taisīs degvielas maisījumu kā no rūpnīcas iznācis. Pa lielam nav ko zaudēt.

Raustīšanās var būt arī, kad pārlej degvielu

 

 

Pirms 3 minūtēm , Ronalds teica:

Kādas kļūdas ir? 

Ja aizdedzes izlaišanas tad, cik lasīts, tad 300m ir "klasiska" problēma ar gāzu sadales mehānismu. (nejaukt ar lpg! LPG te ņe pričom, jo neiet uz benzīna!)

No šo elementāri pārbaudīt - aizgriez gazes ventili uz balona. Bet par šādu vainu nav dzirdēts. 

Var būt, kad ar gāzi nedalej, bet ar benzīnu pārlej. Pašam tā bija

Edited by Murlo
Link to post
Share on other sites

Kļūdas ir tikai, ka nestrādā spoles, 

P0351 Первичная/вторичная цепи катушки зажигания «А» неисправны

 

Papriekšu pēc nomešanas izmet vienu vai divas spoles, drusku vēlāk, ka visas beigtas. 

Link to post
Share on other sites
Ronalds

Jādzen uz normālu diagnostiku! Te jāslēdz klāt oscilogrāfs un dzirksteles signāls jāskatās! Jāmēra kompresija cilindros un sveces ar sveču pārbaudes iekārtu jābauda. 

Savādāk zīlēšana kafijas biezumos! 

Link to post
Share on other sites

Man slinkums meklēt telefonā kadpiča teorētisko pamatojumu..bet visur raksta, ka gāzes gaisa maisījums deg ilgāk un un sizdegas "grūtāk"..ir papildus slodze spolēm...tur pat servisa veči komentēja , ka nav redzējuši benzīna auto ar beigtām spolēm..bet lpg regulāri...var jau būt sakritība ?

Link to post
Share on other sites
Pirms 14 minūtēm , Murlo teica:

Nopietni? Svecei smagāk piešķilt gāzi. Tu to nopietni saki?!

Pie vienādas slodzes un maisījuma, spriegums, kas nepieciešams, lai caursistu sveces dzirksteļspraugu gāzes/gaisa maisījumam ir lielāks, kā benzīna/gaisa maisījumam. Tāpēc, ja aizdedzes sistēmā ir problēmas, tad vispirms tās sajūt braucot uz gāzi. Dzirkstele atrod vieglāku ceļu kur pārlekt, bet tas vairs nav svecē, bet kaut kur izolācijas bojājuma vietā. Apstiprinājies neskaitāmas reizes.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Nu sveces es nomainīju , bija melnas un ar aplikumiem, tikai izmaiņu nekādu. Kā jau teicu iepriekš, uz benzīna raustās un slāpst, bet visi cilindri iet, bet uz gāzes viens toč neiet, pēc tam pārslēdzoties no gāzes atpakaļ uz benzīnu arī nesāk darboties. 

Link to post
Share on other sites

Atvieno aķi uz 30min, un skaties kas notiek, LPG nometīs adaptāciju, un būs skaidrāka bilde.

Chrysler 300M 3.5 problemātisks dzinējs.

Edited by Rainis
Link to post
Share on other sites

Samaini vietām spoli, kas pirmā izmet kļūdu, ar to, kas to dara pēdējā un paskaties, kas notiek ar kļūdu ierakstīšanās secību un izdari secinājumus. Ja pirmā ierakstītā kļūda pārceļo uz citu cilindru kopā ar spoli, tad, meklē vainu spolē, ja ne, tad kaut kur citur. Varbūt konkrētais cilindrs ir pilns ar eļļu un svece tiek bezcerīgi "aizmesta". Vai tas uz svecēm ir eļļas uzdegums? Cik motors ēd eļļu? Kāda ir tā raustīšanās? Raustīšanās aizdedzes problēmu dēļ ir asāka, degvielas problēmu dēļ maigāka. Braucot, tās var atšķirt "ar dibenu". Bet vispār Rolands pareizi teica, ka jādzen uz servisu un jāslēdz klāt oscilogrāfs. Es piebildīšu ka OSCILOGRĀFS (vai osciloskops, kā nu kuram labāk patīk) šeit ir atslēgas vārds. Komplektā ar meistaru, kurš māk ar to strādāt.

Link to post
Share on other sites

Primāri, protams, jātiek galā ar kļūdu. Vai pie kompja slēdza specializētā Chrysler servisā? Ne visiem ir rūpnīcas diagnostikas verķi. Aftermarketi daudz ko neprotot/neredzot.
Ja sveces bija melnas, iespējams, ka arī EGR vārsts aizsērējis un tukšgaitā neveras ciet.

Internetā vispār ir pamācības kā vienkārši paša spēkiem notestēt spoles. Piemēram  -

 300M gan jau arī var atrast.

Link to post
Share on other sites
Raimonds1

Pie viena, tēmā.

Vecais Audi 80 ar gāzi!

Pēc kārtīga lietus braucot, apstājoties pirms pagrieziena, noslāpst un nav vairs piedarbināms. Dzirksteles nav. Pašlaik remontā, tā, ideju līmenī, kas tur varētu būt.

  • Kādas šausmas! 2
Link to post
Share on other sites
Pirms 6 minūtēm , Raimonds1 teica:

Pašlaik remontā, tā, ideju līmenī, kas tur varētu būt.

misters zaļais kaut kur. masas vads uz motoru paskrūvējies vaļā. stāvot pagalmā zem kokiem lapas sakritušas šķirbās un aizsitušas ūdens notekas, tāpēc lelektrosistēma slīkst....

:)

 

Link to post
Share on other sites

Visticamāk izplūdes vārsti čau rasma...


Es jau pirmājā postā izteicu minējumu ka motoram čau...nu domāju ož pēc galvas remonta...700+ eur ..ka tur nav jau arī virzuļiem kapi


Iemesls gan jau ka gāzīte....

Link to post
Share on other sites

У двигателя  Chrysler 3,5 V6 есть одна врожденная проблема, пути решения которой предложили сам производитель. Суть в том, что на тарелках выпускных клапанов скапливается сажа в таком количестве, что клапаны перестают плотно прилегать к седлам. При этом опять-таки возникают ошибки по пропускам зажигания P300 – P306 (они также указывают на неисправность свечей), двигатель начинает троить либо сильно теряет в мощности – еще бы, ведь компрессия падает!

 

Kaut gan var paveikties ja šis variants...

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Pirms 39 minūtēm , osscar teica:

У двигателя  Chrysler 3,5 V6 есть одна врожденная проблема, пути решения которой предложили сам производитель. Суть в том, что на тарелках выпускных клапанов скапливается сажа в таком количестве, что клапаны перестают плотно прилегать к седлам. При этом опять-таки возникают ошибки по пропускам зажигания P300 – P306 (они также указывают на неисправность свечей), двигатель начинает троить либо сильно теряет в мощности – еще бы, ведь компрессия падает!

Kā to remontu veic , nesapratu un kā vispār var dabūt 5000 apgriezienus? 

Link to post
Share on other sites
Pirms 54 minūtēm , Maris77 teica:

Kā to remontu veic , nesapratu un kā vispār var dabūt 5000 apgriezienus? 

Ja viens cilindrs nestrādā, tas nenozīmē, ka nevar iegriezt dzinēju gandrīz uz max apgriezieniem. Remonts - iespējams jāceļ galva nost, ja caur izplūdi nevarēs atmērcēt vārstus...

Link to post
Share on other sites
Ronalds
pirms 8 stundām , osscar teica:

Суть в том, что на тарелках выпускных клапанов скапливается сажа в таком количестве, что клапаны перестают плотно прилегать к седлам

Jā, šis būs gan jau ka! Bet tāpat galvas remonts! 

pirms 8 stundām , osscar teica:

Iemesls gan jau ka gāzīte....

Nē! Iemesls ir motora konstruktīvie defekti! 

 

Bez tam tam motoram vēl ir iedzimtas problēmas ar eļļošana sistēmu, dēļ kā tiek aprautas šāles. (klaņa slīdgultņi)! Man kādi gadi 8 atpakaļ bija 300m. Sev par nelaimi nopirku to hlamu. aprāva šāles, par remontu ~1500 ls samaksāju. Vēl pēc pus gada kārbai beigas, vēl 1500. Vēl pēc gada - otrreiz šāles aprāva. Tad tika pieņemts lēmums par šrotu. Dabūju 300 ls.   Pa divi gadi tika iztērēts remontos ap 5000ls, kopā ar pirkšanu! Nu ļoti izdevīgs auto! Ar taksi braukt 100% būtu bijis lētāk! Kad otru reizi šāles aprāva, sākumā meklēju citu motoru. Bet visi kuri bija piedāvājumā bija ar aprautām šālēm - tipa drusku klab... 

Tāpēc teicu, ka brīnos kā autoram tas auto tik ilgi ir kalpojis. 

 

Es teiktu ka nav jēgas tur neko labot. Salabosi galvas, bet tāpat ar lielu iespēju drīz motors noklāsies vai kārba. Pa naudu, ko remontos iztērēsi var nopirkt citu, daudz jaunāku un uzticamāku auto. 


pirms 2 stundām , Maris77 teica:

Es nevaru dabūt 5000 stāvot parkingā, tikai līdz 4000 aiziet.

Aizsardzība. Neļauj brīvgaitā motoru griezt! 

 

pirms 2 stundām , Maris77 teica:

Braucot 2000 ir uz simta un cik tad jābrauc , lai būtu 5000? 

A tu kādreiz pamēģini uzsākot grīdā iemīt. ;) (Kaut gan tagad vairs nesanāks...) 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...