Jump to content

Dell serviss


Aigars
 Share

Recommended Posts

Nesen ebay nopirku lietotu atjaunotu datoru, kuram ir vēl 2,5 gadus garantija. Kaut gan Latvijā pirktu Dell datoru lietoju ļoti daudzus gadus, par servisa lietām nebija vajadzība interesēties. Pašlaik nodarbojos ar tā saucamo Ownership Transfer. Man tas viss ir jauns un pagaidām līdz galam neskaidrs, kā tā visa Dell mašinērija darbojas. Kā piemēram notiek online diagnostika un problēmu risināšana. Uzjautrina, ka meklējot user manual piedāvā Owner's Manual, kas būtībā ir servisa manuālis. Parasti ja vajag servisa manuāli, nākas diezgan ilgi meklēt pa visādiem kreisajiem saitiem. Vēl ir tikai Quick Start Guide, kur ir tikai dažos vārdos, kur kas atrodas.

Labots - Aigars
Link to comment
Share on other sites

Pagaidām nekas nav noticis. Vienkārši aparāts skaitās Anglijā pārdots un vismaz man vakar Servisa ICT meitene pa telofonu pastāstīja, ka viņi apkalpo tikai Baltijas valstīs pārdotus.  Sāku interesēties tāpēc, ka gribēju pārliecināties, vai solītā garantija tiešām ir. Pēc servisa tag  numura Dell mājaslapā tas uzreiz redzams.  Mājaslapā ir rakstīts, ka pat dodoties komandējumā uz citu valsti ilgāk par 6 mēnešiem, ir jāveic servisa transfers. Mēģināju to darīt pats, bet nesanāca. Pārdevējs solīja veikt Ownership Tansfer, tikai viņam bija jānosūta servisa tags, ekspresnumurs un savi dati.

Link to comment
Share on other sites

Oks tad Mēģini pie Capital vai ATEA jo cik man bija darīšana tad ja ir NBD ProSupport pat no UK tapat laboja. Tik par darbu bija jāmaksā. 

Link to comment
Share on other sites

Servisa ICT cik zinu lielu daļu nemaz uz vietas nedara, bet sūta Lietuvu. ATEA gan skrūvē paši. Man šķiet, ka Onsite ar vai bez ProSupport ir jādarbojas visā ES. Mums gan visi dzelži ir "pierakstīti" Baltijā. Visvienkāršāk ir uzrakstīt vai uzvanīt pašam Dell supportam uz numuru, atkarībā no garantijas veida (biznesa klients vai privātpersona):

Standard Services (privātie)
8000-2889
Mon to Fri, 9am to 6pm
Premium Support (biznesa)
8000-2887
24x7

 

Parunāties var angliski vai krieviski. Otrs variants ir uzklabināt Dell supportam jautājumu twitterī kā DM uz @DellCaresPRO (biznesa) vai @DellCares (privātajiem) . Viņi paši arī visprecīzāk pateiks kā ir ar garantijām. Ir iespēja arī nomainīt pašam, saņemot detaļu, ja ir nepieciešamās prasmes un zināšanas. Ļoti ērti šādā veidā ir pasūtīt maiņas baterijas, veco UPS nākamājā dienā atbrauc un savāc.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Cik man bijusi darīšana ar dell enterprais līniju, tur jāzvana uz dell supportu. Viņi piesaka tiketu un forwardē paši uz lokālo onsaita servisu.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...