Jump to content

Eļļas noplūde


Druvis Minkevics
 Share

Recommended Posts

Druvis Minkevics

Sveiki.

Manam autiņam problēmas ar eļļas noplūdi.

Audi a4 avant 2000g tdi.

Bildēs var redzēt pa kurieni sit eļļu ārā.

Aizdomas ka pie vainas turbina.

20190127_104701.jpg

20190127_104706.jpg

Labots - Druvis Minkevics
Link to comment
Share on other sites

Tas ir EGR vārsts. Iekšā esošā membrāna būs pušu. Nomaini vārstu un viss būs OK.

Link to comment
Share on other sites

Druvis Minkevics
(labots)

Pienemu tad ka ar pasu turbinnu vis ok. Janomaina tas varsts tikai. Un kadas cenas vins ir 

 

 

 

Labots - Druvis Minkevics
Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , Druvis Minkevics teica:

Un kadas cenas vins ir 

psc. tik grūti pašam apskatīties  mājas lapās?

Un ko tev dos cena , neliksi ja dārgi maksās ?

Pērc e-talonu un bēdas nezināsi 

 

 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Ja tas ir EGR, tad tur eļļai nevajadzētu būt. Vienkāršoti: EGR'ā jābūt izplūdes gāzēm. Ja izplūdē ir eļļa (un tik daudz, ka dzen ārā caur EGR'u), tad meklē cēloni.

Iespējams, turbīna beigta. Vai vismaz interkūlera "ventilācija" ciet. Ir tur tāda sistēma - kas eļļu, kura no turbīnas notek interkūlerā - nogādā atpakaļ dzinējā. Kāda caurulīte aizaugusi ciet, nav vakuumus karterī vai kas cits.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Interkūlerā nav eļļas.

Eļļas radiators dzesē eļļu no turbīnas sēžu vietas, interkūlers tosola vietā dzen gaisu, lai pirms dzinēja samazinātu gaisa temperatūru

Link to comment
Share on other sites

Druvis Minkevics

Pedejo reizi kad liku kopa aptuveni pirms kadi 2 menesi bija ellas pedas interkuleri.

Vakar biju nonemis trubas nost no gaisa filtra un turbinas un visa ieksa ar ellu bija.

Ar gaisa filtru pasu vis labi.

Vienigi iztiriju trubinu kas nak no galvas pie gaisa trubas, ta bija aizaugusi. Bet caur EGR varstu sit ellu un pat dzen talak pa trubu 

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Interkūlerā nevajadzētu būt daudz eļļai!

Nedaudz eļļa interkūlerā - normāli. Vienkārši gar turbīnas asi spiežas ārā, notek interkūlerā. Un tāpēc interkūlera zemākajā punktā ir maza (šķiet 4 mm) caurulīte, kura aizvada šo eļļu uz karteri. Jo lielāks turbīnas ass dilums - jo vairāk eļļas nonāk interkūlerī. Ja ar šo 4mm caurulīti un vakuumu karterī viss OK, tad problēmas nerodas.

 

Protams - eļļa gaisa filtrā nenonāk. Gaisa plūsmas virziens - atmosfēra -> gaisa filtrs -> gaisa mērītājs -> turbīna -> interkūleris -> dzinējs (cilindri) -> izpūtējs (vai EGR vārsts -> ieplūde).

 

Kas ar eļļas līmeni notiek? Cik bieži skaties eļļu, cik bieži (cik daudz) pielej?

Link to comment
Share on other sites

Druvis Minkevics

Ar eļļas līmeni labi. Nācās pieliet pirms kādi 2 mēnešiem. Tagad nav zudusi vienīgi ka ir nedaudz virs vajadzīgā līmeņa uz eļļas merītaja.

 

Plus aizmirsu piebilst to ka augšējam vākam skrūves bija nedaudz vaļīgas un dzina eļļu garām. Visas pārvilku.

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Pārbaudi, vai karterī ir vakuums (jā, turbodīzelim, atšķirībā no benzīnnieka karterī jābūt vakuumam). Pie iedarbināta dzinēja atskrūvē un viegli pacilā eļļas ieliešanas korķi. Ja ir vakuums, tad jutīsi, ka korķi nedaudz pievelk. Bet ja korķis atskrūvētā veidā "lēkā", tad "viss_ir_slikti.lv".

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Ghost_az teica:

turbodīzelim, atšķirībā no benzīnnieka karterī jābūt vakuumam

Vo šitas ir dienas teiciens :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , drunk_lizard teica:

te nu buutu jaasaak uztraukties nopietni. putu auksjgalaa nav?

Degviela ar eļļu neveido suspensiju, bet tosols gan

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Ghost_az
Pirms 16 minūtēm , Murlo teica:

Degviela ar eļļu neveido suspensiju, bet tosols gan

Tātad - ja līmenis karterī ceļas un nav putas/balti nosēdumi - eļļā nonāk degviela, nevis dzesēšanas šķidrums. Uztraukties vajadzētu abos gadījumos.

 

 

Raini - kas nav pareizi??

Link to comment
Share on other sites

raivix95
1 stundu atpakaļ, Ghost_az teica:

Pārbaudi, vai karterī ir vakuums (jā, turbodīzelim, atšķirībā no benzīnnieka karterī jābūt vakuumam). Pie iedarbināta dzinēja atskrūvē un viegli pacilā eļļas ieliešanas korķi. Ja ir vakuums, tad jutīsi, ka korķi nedaudz pievelk. Bet ja korķis atskrūvētā veidā "lēkā", tad "viss_ir_slikti.lv".

Var arī izmantot volvistiem labi zināmo metodi - uzmaukt eļļas atverei gumijas cimdu. Ja piepūš - ir slikti, ja iesūc - ir labi. Ja vien konstrukcija to atļauj, protams. Ne visiem motoriem tur kaut ko var uzmaukt virsū.

Link to comment
Share on other sites

Druvis Minkevics

Atskruvejot ellas ieliesanas korki pie iedarbinata dzineja tas saka lekat ka traks. Ko tada gadijuma darit un kas varetu but vainigs 

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Druvis Minkevics teica:

Atskruvejot ellas ieliesanas korki pie iedarbinata dzineja tas saka lekat ka traks. Ko tada gadijuma darit un kas varetu but vainigs 

OMG OMFG... (vai tas reiz beigsies)

uz tuvējo servi vest mēģinājis neesi? ne nu lab, ja vietējām vasjām neuzticies, ir tak gūgle un var sagūglēt netālāko dīzeļservi, kam noteikti būs saprašana par padsmitgadīgiem dīzeļaužiem.

(ko darīt, ko darīt. pagaidīt kamēr sataisa, samaksāt naudu, braukt tālāk bez bēdu)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Druvis Minkevics

Vainu atradu izradas ka turbinai iet pedejie dzives mirkli ?

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Ne tikai... ne jau turbīna nodrošina vakuumu karterī. Tur var būt vēl vismaz viena vai vairākas vainas... :(

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

2019.03.31. , 11:55, Ghost_az teica:

Vienkārši gar turbīnas asi spiežas ārā, notek interkūlerā.

 

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...