Jump to content

Pārdodu Toyota avensis 2.2 D4d 110kw


Recommended Posts

Sveiki. 

Uz pārdošanu Toyota avensis, 2.2 D4d 110kw. 2005g

Tiek izbraukts pāris reizes mēnesī lai neierūsē, gadā ap 10k km. Savulaik, gadus 3 atpakaļ atdzinu no holandes, pabraukāju, bet tā nu sanācis, ka ikdienā ir cits ērtāks auto pilsētai un šo uzturēt neredzu jēgu. Viss elektro strādā, kondiška darbojas kā nākas. Apmēram pirms diviem gadiem samainīju divmasu spararatu ar sajūga komplektu un 4 motora spilvenus. Pie reizes arī saļņiku starp motoru/kārbu. Tas viss protams tika likts orģināls. 

Kvalitatīva eļļa / filtri mainīti 8-10k. Pa 3 gadiem  hadenei pagājušogad viens plaukts samainīts jo tajā izrūsēja caurums un pēc šī pavasara bedrēm aizmugurē stabilizātoru bukses. Ģenerātoram (''tablete'' un škivoks, tb pats rullītis vai kā viņu tur pareizi sauc )Bildē diski ziemai ar riepām m+s (~6-7mm). Vasarai uz orģ. lietajiem ap 3mm. Egr tika vienreiz iztīrīts profilaksei. Nav atslēgts. Viss darbojas, brauc, rūc, kā tam vajag. Visi remonti/apkopes veiktas Jelgavā (Anru motors) Tur ar vajadzības gadijumā varēs visu par auto uzināt, kas Latvijā darīts. Soļķis tik nestē. Rūsas nav.

 

Gribētu 3800eur.

Pricedrop 3200eur

20181120_091313.jpg

20181229_093444.jpg

20190226_075936.jpg

20190226_082511.jpg

20181229_093254.jpg

Edited by zmeyok
  • Patīk 2
  • Kādas šausmas! 2
Link to post
Share on other sites
Pirms 23 minūtēm , Murlo teica:

Taksis, ka tik bieži tehnisko iet?

Taksis pa 11 gadiem parasti nobrauc stipri vairāk nekā 250k

Edited by zmeyok
  • Slikti! 1
Link to post
Share on other sites

Ja nu kāds grib pirkt Toyota, ieteiktu paklausīties ko citi Toyota īpašnieki saka par Toyotam 

 

  • Patīk 2
  • Kādas šausmas! 1
Link to post
Share on other sites

Šo ar skatījos, var redzēt čalim sajēgas par auto tik pat maz kā tev. Youtube eksperti. 

Edited by zmeyok
  • Kādas šausmas! 1
Link to post
Share on other sites
pirms 7 stundām , Murlo teica:

Taksis, ka tik bieži tehnisko iet?

Šī jau šķiet, nav tehniskā skate. Katru reizi, kad iebrauc servisā, tad piereģistrē nobraukumu. Lai gan, protams, rodas jautājums, ko tik bieži braukt uz servvisu, ja nobraukums praktiski nemainās. Tur 2009. gadā bieži piefiksēts un nobraukums izmainās tik par 1km. Protams, var būt arī taksis, gan jau pie viņiem arī māk tīt. Kā nekā pirmajā gadā labs nobraukums, tad kādos brīžos, izskatās, ka spidometrs ir apstājies.

Link to post
Share on other sites
1 stundu atpakaļ, ju teica:

Šī jau šķiet, nav tehniskā skate. Katru reizi, kad iebrauc servisā, tad piereģistrē nobraukumu. Lai gan, protams, rodas jautājums, ko tik bieži braukt uz servvisu, ja nobraukums praktiski nemainās. Tur 2009. gadā bieži piefiksēts un nobraukums izmainās tik par 1km. Protams, var būt arī taksis, gan jau pie viņiem arī māk tīt. Kā nekā pirmajā gadā labs nobraukums, tad kādos brīžos, izskatās, ka spidometrs ir apstājies.

Iegoglē kāds sods ir holandē par to, + padomā kādēļ kādam tur, ar kaut ko tādu būtu jānodarbojas. 

Edited by zmeyok
  • Slikti! 1
Link to post
Share on other sites
ieleja

autor, kāpēc turi topiku atvērtu, interesenti uzrakstīs PM, bet šie oponenti, gan jau, ka bez tiesībām, bez sava auto, bet raksta savus sašutinātos komentārus un mīnuso no mammas datora

  • Atbalstu 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to post
Share on other sites
e = d

Vai ta šitam tik bieži eļļa jāmaina? Man ir Verso ar 100kw dzinēju. Maiņas intervāls 15k.

Link to post
Share on other sites
Pirms 25 minūtēm , e = d teica:

Maiņas intervāls 15k.

Mūsu valstī ir gana daudz prātvēderi, kas netic ražotāja rekomendācijām un uzskata sevi par gudrākiem :D

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Pirms 56 minūtēm , e = d teica:

Vai ta šitam tik bieži eļļa jāmaina? Man ir Verso ar 100kw dzinēju. Maiņas intervāls 15k.

Eļļām piedevas sāk noārdīties pēc ~8000 km, līdz ar to, ka negribi mainīt regulāri blīvslēgus, tad ir tie 10k km


1 stundu atpakaļ, ju teica:

... Lai gan, protams, rodas jautājums, ko tik bieži braukt uz servvisu...

Iestājies tas posms, kad vēlas, lai mana problēma kļūst par citu problēmu :D 

Link to post
Share on other sites
pirms 2 stundām , zmeyok teica:

Šo ar skatījos, var redzēt čalim sajēgas par auto tik pat maz kā tev. Youtube eksperti. 

kurš tad savu dampi slavēs ja ne pats

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
1 stundu atpakaļ, e = d teica:

Vai ta šitam tik bieži eļļa jāmaina?

Eļļu par biežu samainīt nevar!

10k ir optimālais nobraukums un neskaties ko raksta, tas ir marketinga triks priekš idiotiem.

Revolūcija eļļas ražošanā nav notikusi, kā arī auto dzinēju sfērā. razōtājam ir izdevīgi, ka tu nokausi sava auto motoru ātrāk, nekā tas varētu kalpot pie normālas ekspluatācijas.

Vēl kas, neaizmirsti, ka pilsētas auto motors "nogriežas" dauz vairāk kā tas, kuru brauc tikai tālos gabalus!

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to post
Share on other sites
Pirms 12 minūtēm , Murlo teica:

Iestājies tas posms, kad vēlas, lai mana problēma kļūst par citu problēmu :D 

 

Holandē bijuši divi īpašnieki. Kas, ko, kādēļ, ej nu zin....

Edited by zmeyok
  • Kādas šausmas! 1
Link to post
Share on other sites
Pirms 2 minūtēm , Knaabis teica:

Eļļu par biežu samainīt nevar!

10k ir optimālais nobraukums un neskaties ko raksta, tas ir marketinga triks priekš idiotiem.

Revolūcija eļļas ražošanā nav notikusi, kā arī auto dzinēju sfērā. razōtājam ir izdevīgi, ka tu nokausi sava auto motoru ātrāk, nekā tas varētu kalpot pie normālas ekspluatācijas.

Vēl kas, neaizmirsti, ka pilsētas auto motors "nogriežas" dauz vairāk kā tas, kuru brauc tikai tālos gabalus!

jes, vispār pareizi kā traktoram skaitīt moto stundas. 

Labs piemērs ar autogāzi. Apkope ir pēc 15k km. Palika līdz apkope vismaz 1500km, bet sāk mest kļūdu gāzes iekārta. Aizbraucu uz apkopi, izrādās 3h jau mīnusā. Pajautāja vai nav tā, ka pārsvarā braucu pa pilsētu.

  • Atbalstu 4
Link to post
Share on other sites
e = d
Pirms 40 minūtēm , Knaabis teica:

razōtājam ir izdevīgi, ka tu nokausi sava auto motoru ātrāk, nekā tas varētu kalpot pie normālas ekspluatācijas.

Nez kā tas viņam vairo izdevīgumu? Kaut kādas krievu laiku pasaciņas, kad bija tikai 1-3 ražotāji.

Kurš idiots pirks nākamo lietu no ražotāja, kura iepriekšējā manta priekšlaicīgi izjukusi.

  • Atbalstu 1
Link to post
Share on other sites
AndrisBB
pirms 2 stundām , e = d teica:

Vai ta šitam tik bieži eļļa jāmaina? Man ir Verso ar 100kw dzinēju. Maiņas intervāls 15k.

Man parasti sanak mainit, kad braucu uz apkopi reizi gada (kad jau auto vecaks, tad pie reizes ari iziet tehnisko). Nobraukums pa gadu parasti ir mazaks par 8k. 

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
pirms 2 stundām , Murlo teica:

Labs piemērs ar autogāzi. Apkope ir pēc 15k km

parasti gāzene skatās uz motorstundām, brēc pēc 300 mst., pieņemot vidējo, ka 1mst=50km, ir minētie 15k km.

man sanāk daudz šoseja, tās 300mst. citreiz sanāk pēc 25k km.

Link to post
Share on other sites
pirms 8 stundām , e = d teica:

Kurš idiots pirks nākamo lietu no ražotāja, kura iepriekšējā manta priekšlaicīgi izjukusi.

Jaunos auto nopērk un brauc kādus 5 gadus, tad tie sāk pārvietoties uz mūsu pusi, kur "gādīgāki" lietotāji

Link to post
Share on other sites
raivix95
pirms 6 stundām , Murlo teica:

pēc būtības arī mašīnai uzskaitās motostundas, tikai ar standarta obd2 readeru tam klāt netiek.

Bet ar ko tiek? Vispār daudz loģiskāk būtu maiņas intervālus noteikt pēc motorstundām, jo kaut kādu daļu savas dzīves motors norūc tukšgaitā, kad odometrs stāv uz vietas.

Link to post
Share on other sites
Pirms 46 minūtēm , raivix95 teica:

Bet ar ko tiek?

man liekas, ka gāzene, ja tai ir pieslēgums pie OBDII, no tā arī tās motorstundas ņem.

 

Link to post
Share on other sites
Zin...

Man bembim ir 30k vai 2 gadi, VW ir 1 gads vai 15k, bembim tiek nomainīta pie 25k, VW arī tiek mainīta pie +/- 15k

 

Nez, VW motors jau nodzīvojis 199k kilometrus (ar visu briesmīgo DSG ?), BMW 70k un kopā turas :))) 


Principā uzticos ražotājam un kompim nevis leģendām

Link to post
Share on other sites
pirms 1 stundas , raivix95 teica:

Bet ar ko tiek? Vispār daudz loģiskāk būtu maiņas intervālus noteikt pēc motorstundām, jo kaut kādu daļu savas dzīves motors norūc tukšgaitā, kad odometrs stāv uz vietas.

Katram ražotājam ir savi rīki. Piemēram mersim katram blokam reģistrē darba stundas.

Vispār rokasgrāmatā raksta, ka eļļas maiņa ik pēc 10k km vai 12mēneši, atkarībā kas pirmais pienāk. Vai arī šķūnings . Ir aizdedze, ir sekundes, nav aizdedzes, nav sekunžu

 

https://www.google.com/amp/s/m.aliexpress.com/item/32968572263.html

 

 

Pirms 51 minūtēm , uldise teica:

man liekas, ka gāzene, ja tai ir pieslēgums pie OBDII, no tā arī tās motorstundas ņem.

 

Nē, gāzes skaita laiku cik ilgu pati strādā

Edited by Murlo
Link to post
Share on other sites
pirms 20 stundām , Huans Zapadlejevs teica:

Neliedzies ...tā pat ka audij A6 dizel ipašnieki :)

 

Nez kāda vaina a6 dīzelim. Kādu laiku pat bija doma toyotas vietā tādu meklēt. A6 c6 kuzavā 3.0 TDI quatro 171kw. 

Katram auto savi plusi un mīnusi. Ja grib lai nekas neplīst un vienmer viss ir tip-top,tad jaizmanto sabiedriskais. Tā par par remonta izmaksām un apkopēm. Vienam dārgi ,citam lēti. 

Tai video sākumā čalis stāsta par problēmām ar spūldzīšu nomaiņju, plastmasi jāņem nost, lampa laukā, jo rokas pa resnu. Un kur tur objektīvs viedoklis un ar ko salīdzina. Ar 25 gadus vecu audi 80 vai kā. Vai tam pašam (manam čomam) A4 ~2006 3.0 lai ksenonu nomainītu bija neatminos konkrēti (spārns vai bamperis jāskrūvē nost) 

  • Slikti! 1
Link to post
Share on other sites

Par problēmu nerunā jo tādas nav. 1 no xxxxxxxx. Būtu vismaz komentārus palasījis zem viņa video.

Parasti tas notiek tā:

*. Nopērkam 10gadus vecu auto kam ēļļa mainīta ik pa 15k-20k mūsdienu rūpnīcas noteiktas, "laikam ļoti veselīgi alumīnija blokiem bez gilzēm" Čiptūnings pie vovčika maskačkā. Pēc mēneša forumos - fuuu, toyota, audi sūūūdīīīgi motori!

Edited by zmeyok
  • Slikti! 1
Link to post
Share on other sites
2019.03.20. , 20:18, Zin... teica:

Man bembim ir 30k vai 2 gadi, VW ir 1 gads vai 15k, bembim tiek nomainīta pie 25k, VW arī tiek mainīta pie +/- 15k

Nez, VW motors jau nodzīvojis 199k kilometrus (ar visu briesmīgo DSG ?), BMW 70k un kopā turas :))) 

Principā uzticos ražotājam un kompim nevis leģendām

 

 

Principā draugs, tu šoreiz kļūdies ar tiem intervāliem. 15tk vēl nav tik traki, bet virs šī intervāla uz augšu, eļļa reāli pie..dirš dzinēju tā ka nemetās, veidojas nogulsnes un citi s.ūdi. Pats esmu par to pārliecinājies, pat neņemot vērā visas "pilsētas leģendu" stāstus. Bija man Audi A3 un cetutajā automašīnas dzīves gadā tai sāka sulot vārstu vāka blīve - niķis benzīna dzinējiem. Mainīju blīvi un, kad noņēmu vārstu vāku, tad biju bik šokā, ko izdara Castol long Life eļļas apkopes....Žēl, ka nenofočēju :( Tad tikko sievas tēvs saskārās ar to, ka auto (KIA Sportage, nonāca īpašumā ar 200tk noskrējienu) šad tad sāka iedegties eļļas spiediena lampiņa.  Aizdzina uz servisu, sāka pētīt kas un kā, noņemot karteri, pavērās tāda aina, ka eļļas sūknim sietiņš ir aizaudzis tā, ka labi, ka vispār dzinējs neatmeta kedas. Nu jā, tad atklājās, ka arī turbīnai ir gals... Remonts ar dzinēja tīrīšanu uz 1300eur.....

Tā kā žēl man būs tava auto nākamo īpašnieku.

 

P.S. Eļļas kvalitātei ir arī nozīme, cita izbeidzas pie 7tk, cita pie 12t; pilsētas vai šosejas cikls - pirmajā variantā eļļa jāmaina uz pusi ātrāk. Vismaz Hondas servisa grāmatiņā tas ir minēts - 7000tk....

Edited by DeEK
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • Gestapo locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...