Jump to content

vectra c vibrācija


imilito
 Share

Recommended Posts

Lieta sekojoša- opel vectra c 2008 gads 88kw 1.9 cdti vibrācija gan tukšgaitā gan braucot (visu laiku),  bet visvairāk jūt tieši braucot un pie apgriezieniem ap 2k un uz augšu! 

visvairāk vibrē pedāļi un grīda- vibrācija -tāda smalka bet ļoti kaitinoša 

tukšgaitā izspiežot sajūgu parādās  troksnis!

 

jautājums varbūt kāds saskāries ar ko līdzīgu? vai tiešām velk uz sparrata/sajūga maiņu? 

vai varbūt vibrācija nāk no sprauslām( jo tukšgaitā pieskaroties sprauslu augšdaļai divas itkā normālas, bet divas vibrē jūtami vairāk?!

 

esmu bijis 2vos servisos, vienā vispār pateica ka neko nevar atrast un tur varot būt 101 vaina !

otrā saka ka iespējams sparrats/sajūgs! 

 

gribētos saprast/atrast īsto cēloni , jo eksperimentēt un  mainīt sparratu/sajūga komplektu  tāpat vien negribētos, tomēr viss kopā pie 800 eur

varbūt ir iesakams kāds meistars/serviss kur varētu precīzāk pateikt cēloni šādai vibrācijai!

Link to comment
Share on other sites

Gestapo
Pirms 26 minūtēm , imilito teica:

jautājums varbūt kāds saskāries ar ko līdzīgu? vai tiešām velk uz sparrata/sajūga maiņu? 


Jā un jā. BMW tas bija dārgi, bet nedomāju, ka žopelim ar tādu būtu sviestmaize ;( 
Vēl motora spilvenus var apskatīt.

Link to comment
Share on other sites

energys
Pirms 57 minūtēm , imilito teica:

esmu bijis 2vos servisos, vienā vispār pateica ka neko nevar atrast un tur varot būt 101 vaina !

otrā saka ka iespējams sparrats/sajūgs!

Atrodi kādu citu servisu, kur nemēģinās apčakarēt, ja paši nevar noteikt īsto vainu. Man pazīstamam arī vajadzēja mainīt sajūgu un spararatu, bet izārdot meistars godīgi pateica, ka  visu tomēr nevajag mainīt. Beigās sanāca par dažiem sotiem mazāk maksāt, nekā pirms tam bija vienojušies, jo detaļas, kuras nemainīja, meistars pats atdeva atpakaļ veikalam.

Link to comment
Share on other sites

Raivis Mana

 

ja jau saki ka 

1 stundu atpakaļ, imilito teica:

divas vibrē jūtami vairāk

tad varbūt viņas vaļā, vai kautkā tā?!  Kā tev pa ziemu ar pielaišanu bija? Zāģēji vai kā sunīts pie kājas? Kā ar jaudu motoram? 

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, imilito teica:

vai varbūt vibrācija nāk no sprauslām( jo tukšgaitā pieskaroties sprauslu augšdaļai divas itkā normālas, bet divas vibrē jūtami vairāk?!

Viens no spararata priekšlaicīgas nolietošanās iemesliem ir beigtas sprauslas. Ja sprauslas nedarbojas pareizi, motors darbojas nevienmērīgi, radot lielāku slodzi spararatam. Jāliek uz kompi un jābauda sprauslas (un viss pārējais protams), jo nav jēgas nomainīt tikai spararatu, ja sprauslas čupā, spararats ilgi nevilks.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds
1 stundu atpakaļ, imilito teica:

tukšgaitā izspiežot sajūgu parādās  troksnis!

 

Un kādi no tā secinājumi? :)

Sprauslu darbība mainās spaidot sajūgu? :D 

 

Skaidrs ka divmasu spararats, sajūga disks, kurvis, izspiedējdisks.... Maks būs platāk jāpaver vaļā. Nezinu cik precīzi, bet kādi 600 eur būs.....

Ieej kādā auto daļu iveikalā un paskaties cenas detaļām!

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

imilito
Pirms 18 minūtēm , Raivis Mana teica:

 

ja jau saki ka 

tad varbūt viņas vaļā, vai kautkā tā?!  Kā tev pa ziemu ar pielaišanu bija? Zāģēji vai kā sunīts pie kājas? Kā ar jaudu motoram? 

Gruti pateikt , ja viņas būtu vaļā nebūtu jāsulo degvielai gar viņam ? 

Ar lekšanu ir tā ka kādas 2 sek jāpagriež un tad pielec ( nelec no pus apgrieziena tā teikt ) bet lekšana nemainās no temp - visu laikau vienādi lec !

jauda ir itkā ok , patēriņš arī normāls un apgriezieni nelēkā ! 


Pirms 15 minūtēm , romajo teica:

Viens no spararata priekšlaicīgas nolietošanās iemesliem ir beigtas sprauslas. Ja sprauslas nedarbojas pareizi, motors darbojas nevienmērīgi, radot lielāku slodzi spararatam. Jāliek uz kompi un jābauda sprauslas (un viss pārējais protams), jo nav jēgas nomainīt tikai spararatu, ja sprauslas čupā, spararats ilgi nevilks.

Tas ir skaidrs , bet kur to kvalitatīvi var izdarīt , ? Jo braukt uz kārtējo bezjēdzīgo naudas slauktuvi nav jēgas 


Pirms 7 minūtēm , Ronalds teica:

Un kādi no tā secinājumi? :)

Sprauslu darbība mainās spaidot sajūgu? :D 

 

Skaidrs ka divmasu spararats, sajūga disks, kurvis, izspiedējdisks.... Maks būs platāk jāpaver vaļā. Nezinu cik precīzi, bet kādi 600 eur būs.....

Ieej kādā auto daļu iveikalā un paskaties cenas detaļām!

 

Secinajumi ka divas spraulsas vibrē vairāk ka pārejas divas ! Diez vai tā tam ir jābūt !

Sprauslu darbībai ar sajūga spiešanu vispār nekāda sakara nav ! 

Link to comment
Share on other sites

Raivis Mana

nu

Pirms 11 minūtēm , imilito teica:

ja

jau saki ka ap sprauslam saus tad jau vaļā viņas ņauu! Kad aukstu motoru pielaid tad pirmās 3, 5 vai 7 sekundes piemēram nenāk kautkādi nesmuki dūmi no izpūtēja?

Link to comment
Share on other sites

imilito
pirms 18 stundām , Raivis Mana teica:

nu

jau saki ka ap sprauslam saus tad jau vaļā viņas ņauu! Kad aukstu motoru pielaid tad pirmās 3, 5 vai 7 sekundes piemēram nenāk kautkādi nesmuki dūmi no izpūtēja?

Šorīt speciāli skatījos , vispār nav nekādu dūmu no izputēja 

 

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
pirms 21 stundām , imilito teica:

Lieta sekojoša

klausi @Ronalds rakstam, pārējie komentētāji vispār neko nejēdz no auto uzbūves ......

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Raivis Mana

Tad vecīt tev ar sprauslām

pirms 3 stundām , imilito teica:

nav nekādu

problēmu.

Izskatās jau ka ta būs tā sajūga/spararata problēma, kā minēja augstākesošie biedri. Ja saproti Ru tad te video ar skaidrojumu kā darbojas tava auto sajūgs. Bet tomer pirms dzenies uz servisu mainīt sajūgu parliecinies vēl par motora spilveniem, ko minēja Gestapo.

Runājot par servisu kur veiksi remontu! Neiesaku nekādus kaimiņu servisus. Liec tādā servisā kur dos tev čeku, tas tev būs kā garantija ja nu kas! Iz savas pieredzes - pats ņēmos un pārkrāsoju savam auto durvis. Apmeram pēc div trīs mēnešiem man viens ie..isa sānos, tieši pa tām durvīm. Auto aizgāja uz norakstīšanu, loģiski kad tādā gadijumā jāgruzī virsū aprošinātājam viss iespējamais, lai izspiestu vislielāko naudeli, ko par to vāģi var dabūt, jo savādāk viņi ar to savu kruto expertu uztaisīs tavu auto par smiekla naudu. Nu vot, es apdrošinātājam saku, ka pārkrāsoju durvis, apdrošinātājs prasa -''kur čeks'', a man tāds čeks nav jo durvis krāsoju pats. Tapēc ptfu.. ptfu...ptfu pār plecu nenovēlu tev CSN, bet ja ieguldi tādu naudu tad labāk, lai tas ir ar čeku...

Link to comment
Share on other sites

imilito
pirms 11 stundām , Raivis Mana teica:

Tad vecīt tev ar sprauslām

problēmu.

Izskatās jau ka ta būs tā sajūga/spararata problēma, kā minēja augstākesošie biedri. Ja saproti Ru tad te video ar skaidrojumu kā darbojas tava auto sajūgs. Bet tomer pirms dzenies uz servisu mainīt sajūgu parliecinies vēl par motora spilveniem, ko minēja Gestapo.

Runājot par servisu kur veiksi remontu! Neiesaku nekādus kaimiņu servisus. Liec tādā servisā kur dos tev čeku, tas tev būs kā garantija ja nu kas! Iz savas pieredzes - pats ņēmos un pārkrāsoju savam auto durvis. Apmeram pēc div trīs mēnešiem man viens ie..isa sānos, tieši pa tām durvīm. Auto aizgāja uz norakstīšanu, loģiski kad tādā gadijumā jāgruzī virsū aprošinātājam viss iespējamais, lai izspiestu vislielāko naudeli, ko par to vāģi var dabūt, jo savādāk viņi ar to savu kruto expertu uztaisīs tavu auto par smiekla naudu. Nu vot, es apdrošinātājam saku, ka pārkrāsoju durvis, apdrošinātājs prasa -''kur čeks'', a man tāds čeks nav jo durvis krāsoju pats. Tapēc ptfu.. ptfu...ptfu pār plecu nenovēlu tev CSN, bet ja ieguldi tādu naudu tad labāk, lai tas ir ar čeku...

Bet vai tas ir normāli ka tā vibrācija mainās pie vienādiem apgriezieniem citreiz ir gandrīz ok , ka pat netraucē ( vibrē ļoti minimāli) , noslāpē pie veikala pēc tam pielaid un brauc un vibrē daudz vairāk ka iepriekš , kaut brauc ar tādiem pašiem apgriezieniem ka pirms noslāpēšanas ?! 

Link to comment
Share on other sites

Raivis Mana

Ja,

pirms 13 stundām , imilito teica:

tas varetu ari būt!

Noslāpējot kloķene pasitas nedaudz pretejā virziena un ja tev ķocī šaize tad sazinkas tur notiek...un rodas ta vibracija.

Link to comment
Share on other sites

versatile

izklausās zināma lieta konkrētam dzinējam, praktiski vienīgā lieta, ar ko tam mēdz būt problēmas. Ok, opeļa izpildījumā ir nianses ar eļļas sūkni laikam, bet nebūs tas gadījums.
Ļoti iela iespēja, ka jāmaina - divmasnieks, sajūgs, kurvis, gultnis. Jēga ir tikai mainīt visu kopā.

 

Versija par spilveniem neliekas diži ticama, ja jau spaidot sajūgu mainās uzvedība.

Drošībai es atrastu servi, kurā samaksāt kaut vai tikai par kārbas noņemšanu, lai pasaka konkrēti.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Cik daudz ar kustīgu spararatu var nobraukt, un cik bīstami tas ir?

Link to comment
Share on other sites

versatile

Cik dzirdēts, var beigties ar līku kloķeni - par konkrēto 88kw dzinēju mani mierināja, ka maz ticams. Arī drusku pavibrē/pagrab šad tad.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , lexxx teica:

Cik daudz ar kustīgu spararatu var nobrauk

Kamēr saplīst. Ilgāk gan nevarēs.

Link to comment
Share on other sites

Vibrācija nekad ar neko labu nebeidzas, taisīt vienalga kaut kad vajadzēs, bet cik ilgi var izvilkt, to varēs daudzmaz droši pateikt vien tie kam tieši tā jau ir gadījies. Ir šanse kļūt pirmajam ekspertam šai jautājumā!

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Labs par dildo! ;) 

 

Bet auto gadījums ir citāds. Vibrācija sajāj motora spilvenus, izpūtēja gofras, gaisa un dzesēšanas šķidruma caurules. Un arī braukt ar tādu vibrējošu auto nez vai ir patīkami!

Īsumā - jālabo būs tāpat, bez variantiem, bet velkot garumā liela iespēja ka remonts paliks jūtami dārgāks! 

Link to comment
Share on other sites

Vai tad kārbu ar nečakarē tā vibrācija? Ir  jau, kas divmasnieka vietā liek parasto spararatu un sajūgu ar  dempferiem, kas varbūt to vibrāciju tik labi nenoņems un nebūs īsti labākais variants, bet lietojams gan un jūtami lētāks

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 8 minūtēm , romajo teica:

Vai tad kārbu ar nečakarē tā vibrācija?

Minimāli, bet čakarē - uz gultņiem lielāka slodze. 

 

Pirms 8 minūtēm , romajo teica:

Ir  jau, kas divmasnieka vietā liek parasto spararatu un sajūgu ar  dempferiem

Sajūga disku ar dempferiem ;)

Ja konkrētajam auto tas ir pieejams, tad pilnīgi oki vairiants! 

Divmasu spararatam ir tā fiška ka atsperes, jeb dempferis ir no sajūga diska uz spararatu pārnests. Spararatā vairāk vietas un dempferis ir lielāks un efektīvāks. Ieguvums tāds, ka ja nemākulīgs braucējs, jeb iesācējs met sajūgu, lielāks dempferis labāk šofera kļūdas maskē un iesācējam vieglāk bez rāvieniem uzsākt braukt un pārslēgt robus. Ja braukt mākam, tad no divmasu spararata vienīgais "ieguvums" ir krietni dārgāki remonti.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, vai tad divmasu spararati galvanokārt neattiecas tieši uz dīzeļiem kam jau tāpat ir gana Nm lai varētu mest sajūgu vaļā kā pagadās?:TPON:

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 7 minūtēm , abi teica:

galvanokārt neattiecas tieši uz dīzeļiem

Nē. Praktiski visiem jaunajiem auto ir divamssnieki, arī benzīnam! 

Un šajā kontekstā ir pofig cik motoram ir griezes moments! Nometīsi sajūgu = bus rāviens (vai motors noslāps). 

Divmasu spararats ir tīrais mārketings - iesācējam vieglāk uzsākt, vieglāk robus pārslēgt = vieglāk auto pārdot! Tikai tāds pilnīgs sīkums ka mezgls krietni dārgāks remontos....  

Link to comment
Share on other sites

Pirms 36 minūtēm , Ronalds teica:

Tikai tāds pilnīgs sīkums ka mezgls krietni dārgāks remontos....  

... un īsāks mūžs.

Automātiem cik saprotu gan parastais nederēs, vai nu jauns vai restaurēts.

Ir kādam bijusi darīšana ar šo kantori: Pro Ring? Mani te meistars reiz sabaidīja, ka neesot labākā izvēle un, ka restaurēts sp.rats ar nav laba doma. Šim esot bijusi darīšana ar viņiem un izrādās tos spararatus tāpat veda uz leišiem un tā kvalitāte neesot diezko laba, tā kā hvz. Vispār ir vērts skatīties uz restaurētiem spararatiem?

Link to comment
Share on other sites

m,Interesē pie cik t km spararats varētu izbeigties?

Līdz šim man ne ar vienu auto tā nav gadījies. Nu man gan tikai padsmit eksemplāri bijuši ( daži VW, audi, chrysler un subaru - sovjetauto neskaitot).

Pirms auto pārdošanas nevienam zem 200 000 km nav bijis (par visiem gan nav zināms, vai nav "uzlabots" odometra rādījums).

Link to comment
Share on other sites

Mums darbā 2 gadīgam avensim pie 100k izbeidzas..kĀ reiz pēc garantijas ?

Link to comment
Share on other sites

versatile

88kw alfas/fiata/žopeļa 1.9 8v dīzelim - apm 200k km.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...