Jump to content

Zūd antifrīzs un saplīsa kondicionieris


Guest
 Share

Recommended Posts

Viss sākās ar to, ka vienu dienu 'lidojot' pa diezgan draņķīgu ceļu viss antifrīzs iztecēja ārā, aizvedu uz servisu, teica, ka esot kaut kāds devējs beigts (no mašīnām neko īsti nesaprotu), to nomainīja un uzpildīja. Pēc tam problēma turpinājās - dienas laikā ap 0,5l antifrīza iztecēja, aizvedu uz citu servisu, teica, ka neesot kārtīgi trubas savienotas bijušas un ka tagad gan visam esot jābūt kārtībā, bet nav gan - joprojām ap 200ml dienā pazūd. Pa šo laiku, neilgi pēc otrā servisa apmeklējuma, arī kondicionieris izbeidzās - balti dūmi no kapota un pusstundas garumā bija dzirdams, ka gāze pūšas ārā (freons, pieņemu). Tas arī var būt saistīts ar antifrīza zušanas problēmu un servisa mehāniķu līkrocību? Kur varētu būt meklējama problēma? Negribas atkal izmest naudu un pazaudēt laiku par neko.

 

Viens deviņi dīzeļgolfs

Link to comment
Share on other sites

Antifrīzs reāli iztek, vai pazūd, tb krītas līmenis? Kā eļļa izskatās? 

Edited by Racer
Link to comment
Share on other sites

Krītas līmenis, uz zemes nekas nepaliek, bet pieņemu, ka tas tāpēc, ka pietiekami lēni zūd un paspēj izžūt. Eļļu neesmu apskatījies.

Link to comment
Share on other sites

Sāc ar eļļu. Man vecajai mašīnai zuda krietni mazāk, bet uz asfalta pēdas bija redzamas.

Edited by versatile
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bačokā neburbuļo? Spiediens nav sistēmā...varbūt galvas blīvei/galvai čau ja nav vienkārši fiziska noplūde no sistēmas...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , celtnieks teica:

no mašīnām neko īsti nesaprotu

Nez vai šajā gadījumā forumiešu interneta diagnostikai būs kāda nozīme.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , versatile teica:

Sāc ar eļļu

Eļļa pirms 1000km aptuveni, reizē ar otro servisa apmeklējumu, ir nomainīta, ja tu to domāji. :D

 

Pirms 8 minūtēm , osscar teica:

Bačokā neburbuļo

It kā nē...

 

Pirms 9 minūtēm , osscar teica:

galvas blīvei/galvai čau

Emm... melna bilde, kas tas vispār ir. :D

 

Pirms 5 minūtēm , _dunduks_ teica:

Nez vai šajā gadījumā forumiešu interneta diagnostikai būs kāda nozīme.

Pats noteikti neķeršos klāt, uz servisu vedīšu, šeit pajautāju, lai +/- būtu kāda nojausma, kas varētu būt. :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , celtnieks teica:

(no mašīnām neko īsti nesaprotu)

Atrodi uzticamu mehāniķi. Jau pirmajā servisā Tevi piesipa, otrajā arī. Ja zūd antifrīzs un nav zemē - nekas tur neizžūst - vai nu salonā (caur pečku) vai motorā.

Link to comment
Share on other sites

Mļin, izvelc šjupu, nu to stieni, kur redzams vai eļļas līmenis ir pietiekams un paskaties vai nav putra, un vispār, aizbrauc uz normālu servisu! Lai gan - pat Vasja pirmkārt šito paskatās arī krūmu servisā... 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , Racer teica:

Mļin, izvelc šjupu, nu to stieni, kur redzams vai eļļas līmenis ir pietiekams un paskaties vai nav putra, un vispār, aizbrauc uz normālu servisu! Lai gan - pat Vasja pirmkārt šito paskatās arī krūmu servisā... 

1628074872_Photo27-08-2018130342.thumb.jpg.62840e9a4c57c93405d11adeaa2b54fb.jpg

Pirms 10 minūtēm , abi teica:

Ka tik čalis nav sadauzījis abus radiātorus - antifrīza un kondiškas

Ja tā, tad kas tie, bļ..., par mehāniķiem, kas to nevar noteikt? Es savā jomā, ja kaut ko nevaru, tad tā arī godīgi pasaku, nevis kaut ko izdaru tikai darīšanas un naudas nokāšanas dēļ...

 

Pirms 18 minūtēm , Lcs006 teica:

Ja zūd antifrīzs un nav zemē - nekas tur neizžūst - vai nu salonā (caur pečku) vai motorā.

Pirmajā reizē kad viss pazuda visa motortelpa bija slapja un zem mašīnas pamatīga peļķe.

Link to comment
Share on other sites

Labāk uz eļļas korķa skatīties, lai gan eļļa izskatās ok.

Bet te ir jābrauc uz normālu servisu - izklausās pēc baigās mistikas, pēc simptomiem toč pārsisti abi radiatori (to var tā uz aci ar vienkārši nepateikt), bet maina devējus, hz.

Link to comment
Share on other sites

Just now, celtnieks teica:

Es savā jomā, ja kaut ko nevaru, tad tā arī godīgi pasaku, nevis kaut ko izdaru tikai darīšanas un naudas nokāšanas dēļ...

 

Nu mazā servisa īpašnieks Saņa tevi šeit nesaprastu.

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, celtnieks teica:

bet nav gan - joprojām ap 200ml dienā pazūd.

Ja ar šādu ātrumu dzesēšanas šķidrums plūstu eļļā, tad motoram jau sen būtu kirdik iestājies! 

Jāmeklē noplūde. Apstājies uz +/- sausas vietas, paklāj avīzes zem motora un skaties kurā vietā pil. Tālāk skatāmies uz augšu un meklējam no kurienes! 

Ļoti iespējams ka abi radiatori (gan dzesēšanas, gan kondiškas)  pārsisti. 

Link to comment
Share on other sites

Varbūt radiatori pārsisti, bet tad tecētu ārā viss šķidrums, iespējams, arī, ja braucot iztecēja antifrīzs, tad ūdens sūknis uzkarsa un nobeidzās. Eļļa izskatās laba, blīve būs vesela, cerams, bet liela iespējamība, ka ūdens sūkņa blīvslēgs beigts, tad tas sāk mest lielākām vai netik lielām porcijām ārā tosolu/antifrīzu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Radiātoriem jau tur daudz nevajag, ja mehāniķis ņēmās ar temperatūras devēja maiņu, varēja pie reizes sagrūstīt kondiškas radiātoru, pietiek ar mikroplaisu un vibrāciju lai ātri vien nonāktu pie aprakstītā rezultāta. Ja jau ņēmās ar devēja maiņu, tad gan jau ka pārkaršana bija jau labu laiku iepriekš, kaut kur zuda šķidrums un tāpēc arī karsa. Maiņa nelīdzēja un gan jau ka būs vien jāmaina kāds radiātors. Es pat teiktu ka antifrīza radiātoru vispār vajag vienkārši mainīt pie pirmajām problēmām un viss - lētāk sanāks, iespējams 10x lētāk nekā mēģināt atrast citu vainu, vēl pamanīties motoru nosvilināt, visus servisus un citas detaļas maksāt.

Edited by abi
Link to comment
Share on other sites

Zem korķa var arī reizēm kondensāts sakrāties, un tas var "aizvest pa nepareizo ceļu". Ja dzese tādos daudzumos ietu eļļā, tad uz ščupa būtu biezpiens, vai izplešanās bačokā, vai abos.

 

Eļļa izskatās ok.

 

Antifrīzs kādā krāsā ir? Kā rāda pieredze ar Golfa sarkano a/f, tad tam noplūdi var pamanīt tīri vizuāli, jo izžūstot paliek sarkani pleķi noplūdes vietā.

 

Nav taču automāts?

 

Pamanīju, ka pacients ir golfs - tam visu laiku kautkas kautkur tek ārā, jo visas trubas ir no plasmasas un no vecuma tās vienkārši sadalās reizinātājos. It sevišķi, ja autors raksta, ka pirms kreņķa ir bijis neliels "ātrumposms" pa vietējiem bezceļiem

Edited by Prodigy
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Prodigy teica:

Zem korķa var arī reizēm kondensāts sakrāties, un tas var "aizvest pa nepareizo ceļu".

Šis jau tā kā vairāk gada aukstajos mēnešos. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , abi teica:

gan jau ka pārkaršana bija jau labu laiku iepriekš, kaut kur zuda šķidrums

It kā nē, visu laiku pirms tam līmenī turējās, zem minimuma nokrītot arī borta dators sāk bļaustīties lai nekavējoties apstājas un pārbauda coolanta līmeni, tā kā šaubos.

 

pirms 3 stundām , Prodigy teica:

Antifrīzs kādā krāsā ir? Kā rāda pieredze ar Golfa sarkano a/f, tad tam noplūdi var pamanīt tīri vizuāli, jo izžūstot paliek sarkani pleķi noplūdes vietā.

  

Nav taču automāts?

Sarkanā, nav automāts. 

Pirms 30 minūtēm , Klusu teica:

Nevarēji vāku pacelt un palūrēt, no kurienes?

Dūmi bija uz īsu brīdi, paceļot kapotu bija jau izklīduši.

 

pirms 4 stundām , Mielestapa teica:

ūdens sūknis uzkarsa un nobeidzās

Noslāpēju tiklīdz kā sāka kāpt temperatūra, vairāk par 100 grādiem noteikti nebija.

 

pirms 3 stundām , Prodigy teica:

trubas ir no plasmasas un no vecuma tās vienkārši sadalās reizinātājos

 

pirms 3 stundām , abi teica:

varēja pie reizes sagrūstīt kondiškas radiātoru, pietiek ar mikroplaisu un vibrāciju lai ātri vien nonāktu pie aprakstītā rezultāta

 

pirms 4 stundām , Mielestapa teica:

ūdens sūkņa blīvslēgs beigts

 

pirms 4 stundām , Ronalds teica:

Ļoti iespējams ka abi radiatori (gan dzesēšanas, gan kondiškas)  pārsisti. 

Paldies par ieteikumiem, atliek grūtākais - atrast kādu, kurš noteiks, kas tieši un nesāks darīt visu pēc kārtas. :D

Link to comment
Share on other sites

Dūmus varēja pārplūdes vārsts izlaist uz mirkli, vai vienkārši kaut kur sistēmā izšaut pārāk liela spiediena gadījumā. Uz temperatūras ceijeri nevajag paļauties pārkaršanas ziņā, tas vien ka izšāva tvaiku jau norāda ka bija pāri 100C, ja pie tam nebija vēl arī šķidrums pietiekami daudz, tad karstākajā vietā bija oi cik pāri 100C

 

 

Principā te jau priekšā pateica, ja termostats nostrādā, ventilatori ieslēdzas, tad meklē vien noplūdi. Radiātors, pečkas radiātors, ūdenssūknis ir jāmaina pēc 40 000km, vai cik nu tur grāmatiņā rakstīts, anyway. Daudz kas tur īstenībā var būt, bet jokot nevajag, taisi uzreiz, jo tur ar bojātu dzeses sistēmu 100 punkti temperatūras motorā ir tālu aiz 100C

 

Edited by abi
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , celtnieks teica:

vienu dienu 'lidojot' pa diezgan draņķīgu ceļu

Tak mopsis īsti neko no nekā nesaprot. Braukt arī jāmāk, gāzt pa pedāļiem nav māksla, bet internetā remontēt auto - atgādina tos jefiņus, kas meklē progas, ar ko operatīvo atmiņu palielināt.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , celtnieks teica:

kondicionieris izbeidzās - balti dūmi no kapota un pusstundas garumā bija dzirdams, ka gāze pūšas ārā (freons, pieņemu)

Vai šajā laikā izplešanās traukā bija antifrīzs? Domāju, ka ne, jo balti dūmi ir motora pārkaršanas pazīme; "pūšas ārā" arī, ticamāk, tvaiks.

Tek arī tad, kad motors auksts? Tad ir jāvar redzēt! Vēlams palīst apakšā.

Vispirms ir jāatrod, kur tek. Tad var domāt, vai ir kāda saistība ar kondicionieri. Pārsisti divi radiatori ar vienu akmeni? Diez vai...

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , abi teica:

ūdenssūknis ir jāmaina pēc 40 000km, vai cik nu tur grāmatiņā rakstīts, anyway

Tas ir minējums vai fakts? Ūdenssūknis vispār jāmaina pie katras otrās zobenes maiņas. Tas ne tuvu nav 40k.

Link to comment
Share on other sites

Jālasa grāmatiņu, tur var būt dažādi tie cipari katram auto, bet nav diez ko garš tas periods, bija jau kaut kur diskusija par to un, protams, var arī nemainīt 2-3x ilgāk un būt gatavs tam ka kuru katru brīdi var iestāties sekas. Manam autiņam irīdija sveces esot jāmaina ik pēc 15 000 km, es mainu pēc 150 000 km, vārstu regulēšana ik pēc 45 000 km, pēdējos  150 000km+ tas nav darīts, nevaru īsti atrast kur tieši tas bija rakstīts, bet ūdens sūknis it kā bija 80 000 km bet vēl neesmu mainījis, kaut kā tā, zaparam varbūt pēc 40 000 jau pienāk kapitālremonts ?

Edited by abi
Link to comment
Share on other sites

daudziem japāņu auto nav hidrokompensatori - un jāregulē vārsti..pēc kādiem 60 - 70k  +- ..tas ja brauc ar benzīnu...uz gāzi 2x biežāk.

Braukt ar vienām svecēm 150 k ir idiotisms, pat ar irīdija (oem 100% nav irīdija, bet parastas sveces) ...es gan mainu ik pa 30 K irīdija vai parastā - po.  Un sūkni arī manu kopā ar siksnu, kā paredzēts + visi ruļļi.

Edited by osscar
  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , osscar teica:

jāregulē vārsti..pēc kādiem 60 - 70k  +- ..tas ja brauc ar benzīnu...

Nekaisi sāli uz brūcēm, jeb nelej man karstu tēju uz muguras, subērīts ir servisā uz vārstu regulēšanu, cipars ar nepajokam... :D

Link to comment
Share on other sites

nu redz man ir 150 000 km ++ ar hondu un gāzi ar vienām svecēm un neregulētiem vārstiem - atzīstu, vainīgs, gribētu laboties, bet kaut kā neesmu vēl saņēmies.

 

P.s. Hondai nav vārstu kompensātoru, nav ķīļsiksnas, nav antifrīza kompensācijas bačoka ar spiedienu, nav MacPherson strut,  bet ir VTEC, ķēde, pārplūdes vārsts radiātora vāciņā, daudzsviru neatkarīgā piekare priekšā un, pardon, pakaļā.

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , constrig teica:

saki ko gribeeji teikt ar vaarstu reguleeshanu, muusdienu auto?

Šaibu vai bīdītāju piemeklēšanu pēc biezuma. Būsi pārsteigts, bet auto pēc ~2000 gada gandrīz nevienam nav hidrokompensatoru. Optimizācija un izmaksu samazināšana....

Tipisks motors 16 kompensatori, viens pieņemsim 30 eur maksā = 480 eur x100k saražotie motori..... 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Ronalds teica:

bet auto pēc ~2000 gada gandrīz nevienam nav hidrokompensatoru

Ūja, ūja - nu jau Tu šauj pār strīpu!

Link to comment
Share on other sites

Tad kuriem motoriem ir? WAG tsi, fsi nav nevienam, Opelim benzīnniekiem nav, fordam ecoboost nav, volvo 2.4l 5 cilindru nav. No hundai tikai getz 1.4, 1.6l motoriem bija. Toyotām nav. 

MB, BMW nezinu. 

Link to comment
Share on other sites

Oho, šito nebiju piefiksējis un svēti ticēju ka  vārstu regulēšana ir japāņu auto prerogatīva, nu vismaz es ar to pirmoreiz saskāros  ar pāreju uz japāņu autiņiem  2003+ gada modeļiem

Edited by abi
Link to comment
Share on other sites

Japāņu motori ne visi ir bez kompentsatoriem,  bet kaut kur lasīju, ka uz augstiem apgriezienu motoriem klasika strādā labāk...ne jau tikai izmaksās sāls+ smagāki  ir hidro.man subaru regulāri sanāk uzgriezt lidz redlainam kurš sākas pie 7k

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu.. ja ir privātā garāža ar pacēlāju, vai vismaz rampa, kur uzbraukt, tas ir kā 2 pirkstus ...

Ja to jādara pagalmā, tad labāk brauc uz servisu, pārsistu sistēmu pats tāvaitā nesalabosi.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 34 minūtēm , osscar teica:

Japāņu motori ne visi ir bez kompentsatoriem,

Es takš nesaku ka visi motori ir bez kompensatoriem. ;) Es meklēju kuram auto cenā 3- 5k eur būtu benzīna motors + hidrokompensatori - vienīgo ko atradu - getz. ;) 

90 gadu auto reti kuram kompensatoru nebija.... 


Bez tam info ir kompensatori vai nav, nav nemaz tā viegli atrodama. Un tauta brauc, kamēr vārsti izdeg. Uz LPG tas ir ļoti svarīgi, lai vārsti būtu noregulēti. Vēl protams regulēšanas izmaksas un laiks. 

Link to comment
Share on other sites

Ir, ir kompensatori un arī viegli regulējami vārsti, ja nav. Galvenais neņemt eksotiskus turbo bokserus. :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...