Jump to content

Griež, bet nelec Vw golf 4


Ed Sh
 Share

Recommended Posts

Aizdedze, piedieni sistemās, kompis klāt un zināsi, ko tālāk darīt, pat ja serviss vai pats nesaproti, ko mērijumi saka, pieraksti, lai zinošam parādītu.

Man pēc kapitalā, puisis aizdedzi nesaregulēja. Sākās sūdi ar nelēkšanu, nav jaudas, rij daudz u.t.t. Cerams, pēc servisa puiši būs visu salabojuši.

Link to comment
Share on other sites

Te, bezmazvai, popkorns jāņem, kad aitišņiki diskutē par dīzeļmašīnām..

 

Varbūt RAM moduļus vajag golfam paraustīt un termopastu nomainīt.. :stop:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

raivix95
Pirms 54 minūtēm , e = d teica:

Parādīsi kur un kā dīzelim aizdedzi saregulēt?

Ko brīnies? Dīzelim, protams, tas ir iesmidzināšanas moments, bet pat mehāniķi servīzā to sauc par aizdedzi, jo īsāk un ātrāk.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

MasteR's

Jautājums mazliet nost no tēmas - cik ilgmūžīgi ir 1.9 PD dzinēji? Ir viens eksemplārs ar 650k uz ciparnīcas, ar dzinēju itka problēmu nav. Diez kas jau ir fritzlandē remontēts, jo ziemā nav problēmu iedarbināt un uzrāviens ir labs, nedūmo vispār.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 56 minūtēm , MasteR's teica:

Jautājums mazliet nost no tēmas - cik ilgmūžīgi ir 1.9 PD dzinēji?

Ja bijušie īpašnieki cītīgi mainījuši eļļu un dzinēju nav pārkarsējuši, tad var kalpot vēl ilgāku laiku, nekā jau ir uz ciparnīcas.

Lielākā daļa no 15+ gadīgiem 1,9 AUDI, VW dīzeļiem ir ap 400 - 500 tk jau noripojuši vāczemē.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
pirms 1 stundas , MasteR's teica:

cik ilgmūžīgi ir 1.9 PD dzinēji?

parasti bleķi visi ir sarūsējuši, un šoferis ar pakaļu slīpē asfaltu ....., bet motori vēl rūc

Labots - alusbundza
Link to comment
Share on other sites

Anonīms Alkoholiķis
pirms 10 stundām , Ed Sh teica:

, kad auto ir pielaists, tad nav nekādu problēmu, neraustās, ripo labi. Tik kopš vienreiz nācās ieliedz dīzeli ''VIADA'', tad vairākas reizes esmu pamānijis, ka no rītiem pirms pielaišanas, taka negribētu lekt, jo apgriezieni nav tik lieli, taka nedaudz noraustās uz noslāpšanas pusi, bet tad pielec, aptuveni 2-5sec laikā. 

Tas ka brauc ar nojātu šrotu noteikti nav cēlonis tai raustīšanai. Nedz arī tas, ka visu laiku pirms tam pildījies kaut kādās padomju laika garāžās ar šķidrumu no 250litrīgās eļļas mucas. Bet problēmas rada sakarīgākais dīzelis legālā benzīntankā. Tūlīt vel apgalvosi ka pie vainas bija benzīntanka vadītāja sliktā aura... pilnīgs dīvainis.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Cik kw dzinējs? Ja 66kw vai 81kw, kad neliec paskaties vai pie aizdedzes ieslēgšanas kvēlsveču lampiņa ieslēdzās vai nē?

Link to comment
Share on other sites

@Citrons (Hoonda)   Tev jaunos rakstus arī dzēst, vai kā? Tu opriģiļis ar to savu vēlmi tikt aizmirstam.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

O, Honda atpakaļ, :tender:, čau draugs, uz ilgu???

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Topiks pie_irsts pilns ar briesmu stāstiem, ka izlasot mati stāvus ceļas! :D Jūs "spečuki", kad mājās izdeg spuldze arī skrienat uz Ķegumu čekot HES turbīnas??? :D

 

Pa tēmu - šitādas indikācijas ir tad, kad beidzas nost "sadales vārpstas" apgriezienu lasītājs. Atrodas augšpuses sānā starp zobsiksnas skriemeli un zobsiksnu (jāņoņem augšējā zobsiksnas aizsargplastmasa). Var to detaļu pārbaudīt ar Voltmetru ommetru, pārbaudot pretestību, (ieteicams pirms tam sasildit ar fēnu ), jo silts dzinējs Tev nedarbojās... Ja "omi bezgalībā" tad detaļai čau.... Darbojošai vajadzēja būt 1.4kOm -  Šo metodi izmantojam NE Holla apgr. devējiem, bet patstāvīgā magnēta devējiem! Šim stāv Hollinieks...

Otrs (mazāka iespēja)  - kloķenes apgr. lasītājs. Bet tad tas auto slāptu nost.....

 

Tas tā iesākumam - nešaujot pa zvirbuļiem ar lielgabalu :D

 

 

Labots - DeEK
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , DeEK teica:

ommetru pārbaudot pretestību

VAi tad tā var Holla devēju pārbaudīt? :shok:

Link to comment
Share on other sites

Pirms 54 minūtēm , jema teica:

VAi tad tā var Holla devēju pārbaudīt? :shok:

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

Nazināju :sorry:

Link to comment
Share on other sites

Var arī pārbaudīt ar voltmetru,  viens vads uz masas otrs uz Hollas signāla. Tad liek klāt metāla detaļu (lai magnēts nostrādātu) Ja španis nokrītas - tad devējs ok kaut ko strādā :D

...var jau ar oscilogrāfu ar čekot...

Link to comment
Share on other sites

NU to tad gan es saprotu, bet ommetru :shok:


MUļķu mērītājs tad ārā spriegumu gandrīz nedot, es saprastu ja tu mērītu ar TL-4M

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , jema teica:

NU to tad gan es saprotu, bet ommetru :shok:

  Nakts dara savu Tev taisnība:shok: :D   - ar OMMETRU nemērīt Hollu!

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , DeEK teica:

kad mājās izdeg spuldze arī skrienat uz Ķegumu čekot HES turbīnas???

Nu bet loģiski! Vai tad ir citi varianti?

Link to comment
Share on other sites

Hello biedri.

Skatos ļoti daudz ieteikumi, kā arī paldies par tiem. Tika doti dažādi padomi. Tā kā esmu praktisks cilvēks un labprātāk daudzko daru pats, tad nu ķēros pie vienkāršākā un pie tā, ko pats spēju izdarīt, ņemot vērā savu ''brīvo laiku'' (redzu jums tādu pa pilnam). 

Tad nu nopirku buksēšanas cilpu (jo tādas nebija), virvi un degvielas filtru. Autiņu ieštropējām un vēlkot pielēca. Aizbraucu uzpildīt degvielu, tā ,ka maz neliekas. Atkal štropējām. Tad jau tikām līdz mājām, kārtīgi izrūcināju, pieslēdzām pie kompja un nekādu kļūdu nerādīja (vismaz ne motoram, vai kas saistīts būtu ar palaišanu). Tad noslāpējām un pēc pāris apgriezieniem jau pieleca atpakaļ. Nomainījām filtru, ieštropējām, kārtīgi izgāzējām un izbraukājām. Šorīt no rīta jau pieleca uz pus apgriezienu.

Secinājums: Cik filtrs ir bijis tīrs? Cik bāka ir tīra? Nu varbūt kāds gaisa burbulis.

Auto 18+ gadi jau un domāju, ka nogulsnes bākā un sistēmā ir lielas.

 

Šoreiz viss veiksmīgi un uz dārgiem servisiem nevajadzēja vest. 

 

Identisks gadījums bija ar Mazda 323f, bet toreiz pat velkot nevarēja pielaist. Nomainīju sūkni, kas bija bākā, nekā. Beigās kad pārbaudīji drošinātājums, tad izrādījās, ka 30A drošinātās bija beigts, nomainot to, protams, ka viss strādāja. 

 

No kļūdām mācamies!

Link to comment
Share on other sites

Mielestapa
Pirms 9 minūtēm , Ed Sh teica:

Hello biedri.

Skatos ļoti daudz ieteikumi, kā arī paldies par tiem. Tika doti dažādi padomi. Tā kā esmu praktisks cilvēks un labprātāk daudzko daru pats, tad nu ķēros pie vienkāršākā un pie tā, ko pats spēju izdarīt, ņemot vērā savu ''brīvo laiku'' (redzu jums tādu pa pilnam). 

Tad nu nopirku buksēšanas cilpu (jo tādas nebija), virvi un degvielas filtru. Autiņu ieštropējām un vēlkot pielēca. Aizbraucu uzpildīt degvielu, tā ,ka maz neliekas. Atkal štropējām. Tad jau tikām līdz mājām, kārtīgi izrūcināju, pieslēdzām pie kompja un nekādu kļūdu nerādīja (vismaz ne motoram, vai kas saistīts būtu ar palaišanu). Tad noslāpējām un pēc pāris apgriezieniem jau pieleca atpakaļ. Nomainījām filtru, ieštropējām, kārtīgi izgāzējām un izbraukājām. Šorīt no rīta jau pieleca uz pus apgriezienu.

Secinājums: Cik filtrs ir bijis tīrs? Cik bāka ir tīra? Nu varbūt kāds gaisa burbulis.

Auto 18+ gadi jau un domāju, ka nogulsnes bākā un sistēmā ir lielas.

 

Šoreiz viss veiksmīgi un uz dārgiem servisiem nevajadzēja vest. 

 

Identisks gadījums bija ar Mazda 323f, bet toreiz pat velkot nevarēja pielaist. Nomainīju sūkni, kas bija bākā, nekā. Beigās kad pārbaudīji drošinātājums, tad izrādījās, ka 30A drošinātās bija beigts, nomainot to, protams, ka viss strādāja. 

 

No kļūdām mācamies!

Apsveicu, kā teikt, cauri tikts ar vieglu izbīli!

Link to comment
Share on other sites

Kaut kā galīgi nesportiski tiki cauri, atliek vien cerība uz problēmas atgriešanos :)

Klau, tu tak nopietni netici ka degvielas filtrs bija tā aizdambējies ka neizlaida cauri tās dažas lāses degvielas, kas nepieciešamas lai pielaistu autiņu, un pēcāk pats atnāca vaļā, tik dēļ tā ka pielēji  pārdesmit litrus svaiga dīzeļa???

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Ed Sh teica:

Aizbraucu uzpildīt degvielu, tā ,ka maz neliekas

 

 

citi cilvēki ikdienā lej degvielu līdz klikšķim. iespējams te būs bijusi vaina. 

ir 1x gan gadījies kad a5 c5 2.5tdi ar 1/3 bāku ir nomiris ceļā, Bākas dačiks bija gļukojis un bija sarāvis gaisu. Tika atdzīvināts pielejot bāku un atgaisojot kautko pie sprauslām.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , abi teica:

Kaut kā galīgi nesportiski tiki cauri, atliek vien cerība uz problēmas atgriešanos :)

Klau, tu tak nopietni netici ka degvielas filtrs bija tā aizdambējies ka neizlaida cauri tās dažas lāses degvielas, kas nepieciešamas lai pielaistu autiņu, un pēcāk pats atnāca vaļā, tik dēļ tā ka pielēji  pārdesmit litrus svaiga dīzeļa???

Nu ticēt vai nē, bet tā tas notika. Jebkurā gadījumā paskatīšos ko jaunais filtrs saka un kaut kad mēģināšu ielūkoties bākas bezdibenī. Nepieļauju arī domu, ka varēja dačiks nočakarēties, kā arī vē 101 sīkums varēja būt pie vainas. Sakritība?!

Link to comment
Share on other sites

Nu ja auto uztur hrenzin kādā kondīcijā, tad šajā gadījumā padomi nelīdzēs.  

...laikam jau Snukurinam taisnība - Pilnmēness tuvojas + indigo= diagnoze :D

Link to comment
Share on other sites

raivix95
Pirms 43 minūtēm , DeEK teica:

Nu ja auto uztur hrenzin kādā kondīcijā, tad šajā gadījumā padomi nelīdzēs.  

Kur tu to izrāvi? Autors teica, ka brauc ar lisām riepām un bez skates?

Katram var gadīties aizmirst degvielas filtru samainīt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 52 minūtēm , raivix95 teica:

Kur tu to izrāvi? Autors teica, ka brauc ar lisām riepām un bez skates?

Katram var gadīties aizmirst degvielas filtru samainīt.

Ne par to bija kopumā stāsts.

 

Un par filtru - ja zampa bākā, tad var aizkakāt filtru. Bet es šaubos, ja jau filtrs traucē iedarbināt dzinēju, tad jau iedarbināts dzinējs arī nedarbotos vai slāptu nost. Karoč sviests.


Un normāls filtrs pie normālas degvielas jāmaina ap 40tk. km un, tad tas būs vēl lietojams.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Slidenā Bremze (Bremzis)

 

2018.07.11. , 10:30, Ed Sh teica:

Jā, kad auto ir pielaists, tad nav nekādu problēmu, neraustās, ripo labi. Tik kopš vienreiz nācās ieliedz dīzeli ''VIADA'', tad vairākas reizes esmu pamānijis, ka no rītiem pirms pielaišanas, taka negribētu lekt, jo apgriezieni nav tik lieli, taka nedaudz noraustās uz noslāpšanas pusi, bet tad pielec, aptuveni 2-5sec laikā. 

Caur kompi apskaties uz cik griež starteris. Kvēlsveces strādā? 

 

2018.07.11. , 00:33, xp teica:

Man citai mašīnai šāda problēma bija. Bija pie vainas kloķenes apgriezienu devējs (kaut kā tā sauca)

Vai 4. golfam tāds ir nemāku spriest.

Ir 2, kloķenes un sadalenes. Bet ja tā ir problēma, visticamāk uzmestu error. 

 

Autoram: kompi atradi? Varu kaut kad piebraukt nočekot. Pašam arī 4golfs, izlīdis esmu visus stūrus, pat lielāku turbo uzlicis no volvo :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Lai nesāktu jaunu tēmu, tad ielikšu mazu off-topicu, bet pa auto tēmu.

Manam auto divas reizes nojuka ģenerators. Vienreiz uz Ventspils šosejas un otrreiz pamazām pa pilsētu sāka ik pa laikam iedegties akumulatora ikoniņa. Laicīgi pamanīja un saremontēja. Otrajā gadījumā nekas nenotika, bet pirmajā gadījumā stāvēju šosejas malā, mežā (lietū, bet bija silts). Un ja nojūk kaut kur Latgales mežos aukstumā un tumsā, tad ir psc. Tad man radās jautājums. Vai var priekšlaicīgi novērot kādas pazīmes par ģeneratora dzīves beigām? Runa ir pa nedēļu vai dienām ne pa stundām. Pašlaik piepīpētājā esmu ielicis USB lādētāju, kurš rāda arī voltus. Tā ir mana vienīgā ideja. 

Link to comment
Share on other sites

Dažreiz ir skaņa, dažreiz slābeni pielec, bet principā ir jāiedegas lampai ka nelādē un, ja aķis normāls, varēsi vēl iestumt un nobraukt ar avareikām kādus 80km. Pēdējoreiz pārbaudīts vēl šovasar kad gandrīz tiku līdz jūrai, bet bij skaidrs ka žigli jāgriež atpakaļ lai pagūtu uz servisu

Labots - abi
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

sprieguma vērošana ir laba ideja.

 

profilaktiski sekot līdzi oglīšu nodilumam arī.

 

braukšanu ar avārijas gaismām neatbalstu. 4x21w, +spārnos 2x5w, + aizmugurē (ja auto nav ar orig LED gaismām) ja pieņem ka 50:50 on:off tāpat ir ~ 94w / 2 slodze. 
 pa dienu bez gaismām, pa tumsu jāielīmējas astē kādam kravas auto, jābrauc ar gabarītiem, un kad pēc navigācijas  redzams ka būs krustojums jāieslēdz gaismas lai kāds sānā neieliek.

vēl ir variants atvienot vadu vienai spuldzei (ja ir rokas)

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Zoom teica:

Manam auto divas reizes nojuka ģenerators

Tas ir kā - divas reizes?

Ja ģenerators nojūk, nomainām viņu uz kvalitatīvi atjaunotu un bēdu kādus 5 gadus vismaz nezinām! 

Oglītes parasti kalpo ilgi. Mēdz nosprāgt sprieguma regulators, bet tas notiek pēkšņi un bez papildus simptomiem. 

Vēl gultņi izbeidzas- tad ģenerators sāk "gaudot". 

 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Pirms 5 minūtēm , Usins teica:

profilaktiski sekot līdzi oglīšu nodilumam arī.

Kā gan tas būtu? Interesē tieši profilaktiski, nevis noņemot nost, izjaucot un apskatot.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ģenerators ērti pieejams, tad jau var regulāri paņemt nost "tableti" un pārčekot arī oglītes. Lai gan, pēc tam atpakāl tur uzlikt, tur vēl būtu jāpacīnās.

Varbūt kādam pat redz pa kādu sķirbu, vai tml.

Link to comment
Share on other sites

Ir auto, kuriem tas ģeņģeris zemu novietots..un lv slapjajos rudeņos,ziemās..sāls , ūdens to ātrāk piebeidz...

Link to comment
Share on other sites

Tās avareikas var slēgt iegšā vien tad kad citi auto tuvumā, bet par braukšanu ar gabarītiem var arī sodu atrauties. Tur katram pašam jādomā un jāskatās no situācijas kā labāk rīkoties.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 36 minūtēm , _dunduks_ teica:

 Kā gan tas būtu? Interesē tieši profilaktiski, nevis noņemot nost, izjaucot un apskatot.

nezinu citu metodi kā aprakstīto. 

 

pieņemu, ka katru ixo eļļas maiņu nenaktu pa ļaunu uzmest aci.

ja kolektors padilis, tad iespējams katru eļļas maiņu.

 

galu galā dīlera auto servisa intervālos vajadzētu būt norādīts cik bieži jāmaina. ja nebrauc pa tuksnesi, un lieto oem materiālus var sapasēt. 

 

runājot par čekošanu, vajadzētu ar osciloskopu skatītes vai diodes ir ok

kā arī sprieguma regulatoru. ir bijis auto, kur borta spriegums acīmredzami pulsēja, rezultātā CR dzinējs raustījās utt. 

 

bet pēdējiem pat specializātēti servisi dzirdēts ka nomudās

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Golf 4 šāda ķļuda ir raksturīga,nevienā servisā nevar pateikt,pieslēdzot kompi-kļūdu nav,man pašam bija 1.9 tdi pumpadusis,pavelkot momentā pielec,pēctam atkal lec normāli.man gan ši problēma bija no rītiem. Visi ir gatavi kaut ko darit,ka tik maksā,tā jau es pats varu eksperimentēt un remontēt,bet jāzin ko !Filtri jauni,degviela ziemā ari normāla,bet šī problēma ir gan ziemā,gan vasarā,nu reizi mēnesi gadās.Un ja aizdzen uz servisu,tad kā zināsi,vai problēma novērsta,ja viņa parādās reizi mēnesi,kādreiz retāk!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...