Jump to content

Griež, bet nelec Vw golf 4


Ed Sh
 Share

Recommended Posts

Sveiki. Ir golf 4, 2000 gada 1.9 tdi.
Lieta tāda, ka vakar, kad bija silts, noslapeju un pēc piecām min nevarēju pielaist. Laiku nogaidiju un mēģināju atkārtoti, tad pieleca. Šodien atkal, noslapeju, iegāju veikalā, pēc 15 min darbināju, grieza, bet neleca. Tā vairākas reizes mēģināju, parbaudot drosinatajus un visus vadus ko varēju, pat ar pus stundu intervālu, motoru grieza, bet neleca.
Kas šeit varētu būt par vainu? Vai ir kāds zinams cilvēks, kas varētu atbraukt un ar kompi pārbaudīt? Vai aizdzīt līdz servisam, kur to varētu izdarīt? Atrodos Rīgā. 
Ceru uz Jūsu atsaucību. Paldies!

  • Kādas šausmas! 2
Link to comment
Share on other sites

Liec mierā kompi - tikai serviss, labāk kāds dīzeļu centrs. Bet jāsāk ar vienkāršo - degviela bākā ir, normāla? Uz dzinēju pienāk? Filtrs kad mainīts? utt.

Link to comment
Share on other sites

Trollis, vai kā... ? Lai nu kā - 90% sūknis, 10%, ka sprauslas(ja vispār dzinējam nav dzīvība, tātad 100%, ka sūknis).... A tā, jā, gatavojies remontam....


Jā, un kompis te tiešām neko nelīdzēs. Es lieku uz sūkni.


Ne uz to, kas bākā sēž, bet uz augstspiediena sūkni.


Vēl kas - šie traktornieki pat uz saulespuķu eļļās darbojas OK. Ja neiet, tad vienk. sūknis...


Kaut gan - ja ilgi jāzāģē, moš vienk. kompresija nav OK. Tomēr es tik un tā lieku uz sūkni, jo šie dzinēji pēc būtības ir... tā teikt, mūžīgi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sūknis (ja domā augstspiediena) parasti nemirst uzreiz bet gan pakāpeniski - auto sāk sūdīgi lekt utt. Es gan nezinu vai golfam tāds ir.

Sūknis, tas kas bākā varētu būt. Vai kāds zaļais vados - arī ļoti reāli.

Link to comment
Share on other sites

Līdz motoram degviela pienāk, tik līdz filtram izskatījās kā švaki, rīt mēģināšu filtru nomainīt. 

Bet ja tā, vai varāt ieteikt kādu speciālistu, priekš dīzeļa? 

Link to comment
Share on other sites

Bet vispār tēmas autoram žetons - izdomāt piereģistrēties IT forumā, lai uzdotu jautājumu par auto ne katram ienāks prātā :D

Link to comment
Share on other sites

Nu forums piedāvāja arī šādu sadaļu, kā arī Google visbiežākās diskusijas norādīja šajā forumā ?

Link to comment
Share on other sites

Šai problēmai var būt 100 un viens iemesls! 

Attālināti mēs varam tikai minēt, bet ne sataisīt!  Serviss un pilns naudas maks ar naudu te palīdzēs ;)

 

Tāds primitīvs tests - pavelc to golfu ar citu auto. Ja pieleks, un strādās oki, tad gandrīz droši ka nav kompresijas..... 

 

 

Ja vien protams ka starteris griez labi!

 

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, ivo teica:

izdomāt piereģistrēties IT forumā, lai uzdotu jautājumu par auto

Nuu, krievu laikos es tās ''auto diskusijas'' pat pie kāzu galda vēl varēju saprast...Žigulis daudziem bija dieva vietā...Taču tagad būdams labs un atalgots speciālists, aizņemts savā arodā, vēl ''vecus'' dzelžus cilāt...? Ja būtu vēl daudziem vieta, kur to ērti paveikt...Par hobiju protams nerunāju...Labi, katram jau savs...

Link to comment
Share on other sites

intervall

Tādus pigorus var izraisīt arī bojāts ckp, bet kā jau minēja biedri, slēdz klāt diagnostiku.

Link to comment
Share on other sites

Anonīms Alkoholiķis

Sveces jau arī derētu pārbaudīt.. Bet pašdarbniekus nejēgas pēc tam servisā ar svecīti pie kases izņem...

Link to comment
Share on other sites

Man citai mašīnai šāda problēma bija. Bija pie vainas kloķenes apgriezienu devējs (kaut kā tā sauca)

Vai 4. golfam tāds ir nemāku spriest.

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , jacobs teica:

Nuu, krievu laikos es tās ''auto diskusijas'' pat pie kāzu galda vēl varēju saprast.

Kāpēc gan nepapļāpāt? Auto jomā šis forums jau arī tāds "kāzu galds" vien ir. Nav jau zināma autora "bagāža". Gadījumā, ja viņam saimniecībā nav pat testera, tad tiešām turpināt nav jēgas, savukārt, ja loģiskā domāšana un osciloskops ir viņa ikdienas darba rīki, tad nebūs arī nekādas problēmas īsā laikā apgūt auto diagnostiku. Nekā TĀDA jau arī tajos mūsdienu (ja 2000. gada Golfu sauc par mūsdienu) autiņos nav. Bet servisos, arī tajos, kuros sakās veicam diagnostiku, tikai retais māk strādāt ar osciloskopu.

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , xp teica:

Vai 4. golfam tāds ir nemāku spriest.

Skaidrs ka ir! 

 

Sākumam tur jāslēdz kompjuter diagnostika klāt, jālasa kļūdu kodi. Tad var domāt tālāk. 

Reku lētais variants (autocom)

https://www.aliexpress.com/item/software-2015-R3-with-keygen-For-autocom-CDP-Pro-Plus-bluetooth-car-and-truck-diagnostic-tool/32847937912.html?spm=2114.search0104.3.1.201a18a8VbjJNp&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10151_10065_10068_10344_10342_10343_10340_10341_10696_10084_10083_10618_10307_10820_10821_10303_10302_10846_10059_100031_524_10103_10624_10623_10622_10621_10620,searchweb201603_31,ppcSwitch_3&algo_expid=4b020715-21ed-4bd8-a478-43240600be9b-0&algo_pvid=4b020715-21ed-4bd8-a478-43240600be9b&transAbTest=ae803_1&priceBeautifyAB=0

 

Reku dārgais (bet krutāks - launch. Var athakot un dabūt visas atbalstītās auto markas nemaksājot 50 usd par auto marku)

 

https://www.aliexpress.com/item/LAUNCH-X431-EasyDiag-3-0-OBD2-Diagnostic-Tool-Easydiag-3-0-plus-for-Android-system-OBDII/32861527460.html?spm=2114.search0104.3.1.53ab31d8k5XTpX&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10151_10065_10068_10344_10342_10343_10340_10341_10696_10084_10083_10618_10307_10820_10821_10303_10302_10846_10059_100031_524_10103_10624_10623_10622_10621_10620,searchweb201603_31,ppcSwitch_3&algo_expid=e97dda3f-dc39-4ac6-b50f-70733ecfce19-0&algo_pvid=e97dda3f-dc39-4ac6-b50f-70733ecfce19&transAbTest=ae803_1&priceBeautifyAB=0

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , Ed Sh teica:

Līdz motoram degviela pienāk, tik līdz filtram izskatījās kā švaki, rīt mēģināšu filtru nomainīt. 

Bet ja tā, vai varāt ieteikt kādu speciālistu, priekš dīzeļa? 

https://turbomeistars.lv/index.php?controller=stores

 

Pašam gan nav bijusi darīšanu, bet esmu dzirdējis ka esot labs. (Bet dārgs...) 

Un filtrs te 100% nebūs pie vainas! Neesmu ne sastapies, ne dzirdējis par gadījumu ka filtrs var tā aizaugt, ka vasarā pilnīgi degvielu nelaiž cauri. Ziemā tīri teorētiski - iespējams. Bet ne vasarā. 

Link to comment
Share on other sites

Tie labie servisi jau ir puslīdz zināmi, vienīgi problēma varētu būt, ka tā uz sitienu tur nevar tikt. Vai arī autoram tas varētu būt finansiāli smags jautājums, kas liekas ticamāks variants. Tad parasti komplektā mēdz būt daudz brīva laika un ja ir galva un rokas, tad šo laiku var izlietot lietderīgi, apgūstot ko derīgu.

Link to comment
Share on other sites

Sākumam jau derēs jebkurš serviss, kam ir kaut kāds kompis, galīgi kreisais varētu nederēt, tas piedāvās uzreiz mainīt visādus sūdiņus, kamēr tas auto (varbūt) aizies.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , ju teica:

Sākumam jau derēs jebkurš serviss

Nu.... te var dārgi tas pasākums izvērsties! Vēl dārgāk, kā specializētā servisā, ja sāks visu pēc kārtas mainīt jo nemācēs noskaidrot kas par vainu. Ja nu vienīgi serviss godīgs un māk pateikt pēc kompja diagnostikas pieslēgšanas - "šeit man nav skaidrs kas par vainu.... brauc citur!" Bet šādu tekstu es no servisa vēl neesmu dzirdējis - naudu grib visi un bakstās - sāk mainīt visu pēc kārtas..... 

 

Ja ir vēlme pašam auto remontēt reku divi youtube kanāli

https://www.youtube.com/channel/UCr4FdTxyVF8pv_fHSWvMOww

https://www.youtube.com/channel/UCZ3N18IjrPxyHHrpfo75_Sg

 

Ukraiņi. Kanāli krieviski. Čaļi auto elektriķi, labo mašīnas. Rāda kā jāmeklē bojājumi, kā auto elektronika strādā. Kādus instrumentus izmanto. Man patīk - skatos un mācos. Principā mūsdienās iemācīties pašam labot auto nav sarežģīti - vajag tik gribēt. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Visticamāk, nobiris degvielas sūknis, un tādā gadījumā lētāk iznāks pirkt un nomainīt citu motoru auto vai vispār mainīt auto, jo jauna degvielas sūkņa cena pārsniegs auto tirgus cenu.

Link to comment
Share on other sites

Pastāv arī lietoti sūkņi un restaurācija! Skaidrs ka jaunu augstspiediena sūkni neviens tik vecam auto neliks! 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , Mielestapa teica:

lētāk iznāks pirkt un nomainīt citu motoru

diezgan dīvains ieteikums - sūkņa vietā mainīt motoru. Parasti to iesaka servisi, kur nejēdz saremontēt. Kā jau minēja, sūkņi ir restaurējami un to dara Baldones servisā

http://nerings.com/lv/serviss


Protams, no sākuma jākonstatē, vai tiešām ir sūkņa vaina!

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

jautājum autoram, vai tad, kad auto ir piedarbināts, tas strādā normāli?, ja tā, tad sūknim nav ne vainas, augstspiediena sūknis nevar tā momentā nobrukt, un tie, kas te kaut ko par kompresiju vāvuļoja ir pilnīgi pajoli ...., visdrīzāk tur ir problēma ar degvielas trūkumu

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

man bija auto kuram nebija bākas sūkņa, funkciju veica pats augstspiediena sūknis, un kad tai zemspiediena sūkņa daļai iestājās kapi, tad bija līdzīgi. Taču arī aukstam  motoram. Autoram, kā saprotu, ar aukstu motoru problēmu nav. Diagnostiku manuprāt jēga slēgt ir ja deg čekendžains.

Link to comment
Share on other sites

raivix95
1 stundu atpakaļ, Knaabis teica:

Ļoti iespējams ka problēma ir gaiss degvielas trubās.

Šis variants man bij ar 2.5TDI. Simptomi līdzīgi, bet savādāki. Jo ilgāk pastāvēja, jo neiespējamāk bij piešķilt. Vainīgs bij pretvārsts.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 49 minūtēm , alusbundza teica:

jautājum autoram, vai tad, kad auto ir piedarbināts, tas strādā normāli?, ja tā, tad sūknim nav ne vainas, augstspiediena sūknis nevar tā momentā nobrukt, un tie, kas te kaut ko par kompresiju vāvuļoja ir pilnīgi dīvaiņi ...., visdrīzāk tur ir problēma ar degvielas trūkumu

Jā, kad auto ir pielaists, tad nav nekādu problēmu, neraustās, ripo labi. Tik kopš vienreiz nācās ieliedz dīzeli ''VIADA'', tad vairākas reizes esmu pamānijis, ka no rītiem pirms pielaišanas, taka negribētu lekt, jo apgriezieni nav tik lieli, taka nedaudz noraustās uz noslāpšanas pusi, bet tad pielec, aptuveni 2-5sec laikā. 

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , Ed Sh teica:

Jā, kad auto ir pielaists, tad nav nekādu problēmu, neraustās, ripo labi.

Nu tad ar motoru gan jau ka viss kārtībā. 

Moš aķis švaks vai starters gļučī. Griež, bet drusku par lēnu! 

Pirms 50 minūtēm , Azazel teica:

Diagnostiku manuprāt jēga slēgt ir ja deg čekendžains.

Kļūdies! 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Ronalds teica:
Pirms 52 minūtēm , Azazel teica:

Diagnostiku manuprāt jēga slēgt ir ja deg čekendžains.

Kļūdies! 

Jo?

Link to comment
Share on other sites

raivix95

Ne uz visām kļūdām motora lampa iedegās. Autiņš gana moderns, ECU pietiekami gudrs un situāciju var būt ļoti daudz. 

Link to comment
Share on other sites

Var būt nepastāvīgās kļūdas, kas saglabātas atmiņā!

Ar normālu skaneri (autocom vai launch) var paskatīties motora darbības parametrus, kuri var būt normas robežās, bet kļūdaini. Piemēram temperatūras devējs visu laiku rāda -10 grādi. Tā nav kļūda, check engine nedegs. Bet tiks par daudz degvielas liets. 

Link to comment
Share on other sites

raivix95

No kompja arī spiedienu degvielas sistēmā redzētu startēšanas brīdī. Tas arī pateiks, vai sūknim kaput.

Link to comment
Share on other sites

Nu ok, pierunājāt, ir patiesība. Manam auto gan čeks deg arī ja ir tikai neaktīvas kļūdas.

Labots - Azazel
Link to comment
Share on other sites

Kāds ir motora kods? Tajā gadā TDI  motors var būt gan ar elektriski vadāmo dīzeļsūkni, gan ar sistēmu sūknis-sprausla (PD). Tās degvielas padeves sistēmas principiāli atšķiras. Atšķiras arī to diagnostika. Ja ir PD, iespējams, ka tandēmsūknis nenodrošina vajadzīgo spiedienu sprauslu maģistrālē. Tas spiediens jāmēra pieslēdzoties no ārpuses ar manometru. Vai arī nedarbojas bākas elektriskais sūknis, ja tāds ir.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , M_J teica:

gan ar sistēmu sūknis-sprausla (PD)

Cik lasīts, tad tas ir "burvīgs" VAG koncerna izgudrojums.... Kaprīzs un dārgs remontos. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Ronalds teica:

Cik lasīts, tad tas ir "burvīgs" VAG koncerna izgudrojums.... Kaprīzs un dārgs remontos. 

Smagajai tehnikai daudzviet tiek lietotas sistēmas, kas būtībā ir tās pašas PD. No vieglajiem - tur tiešām VAG laikam ir vienīgais, kas to kādu laiku izmantoja (bet varu kļūdiīties, nepārzinu perfekti visas pasaules autoparku). Sistēma kā tāda nav vainīga. Problēmas ir ar izpildījumu, īpaši ja ir "Siemens" vadība. "Siemens" automobiļos - tas vispār ir sinonīms problēmām. Labā ziņa, ka 2000. gada golfā VAG izmantoja BOSCH PD. Ja par tipiskajām problēmām - ir vērts paskatīties, kādā stāvoklī ir "kabelbaums", kas iet uz motora vadības bloku blakus logu tīrītāja mehānismam. Tas "kabelbaums" ir satīts ar auduma lenti un mēdz būt piesūcies ar ūdeni tā, ka pil. Un, ja kādos blakus esošajos vados ir kaut niecīgs izolācijas bojājums, tad no kāda "spēka" vada var būt noplūde uz kādu signālvadu. Konkrēts gadījums - no sprauslas vadības vada traucējums "uzklājās" apgriezienu devēja signālam. Auto nelec, ierakstās apgriezienu devēja kļūda. Ievelkot auto pielec. Jo tad motora apgriezieni lielāki, signāla amplitūda no induktīvā apgriezienu devēja lielāka un traucējums vairs sinhronizāciju nojaukt nevar. Apgriezienu devēja nomaiņa nepalīdz. Defektu var labi redzēt ar osciloskopu.

Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Kad mainīta motoram zobsiksna, gadās, ka sāk pārlekt par vienu zobu, un tad pielaist nevar. Ķēdes arī jāuzmana. Vienreiz redzēju, ka līdzīga problēma kaimiņa dīzelim, kad starteris griež, bet motors nepielec. Viņš paņēma un uzvārīja ūdeni un ar verdošu ūdeni aplēja tandēmsūkni, un nedaudz ielēja degvielas filtrā. Motors piestartējās.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , Mielestapa teica:

un nedaudz ielēja degvielas filtrā.

ūdeni degvielas filtrā???? Tas ir kas jauns! Nez kāpēc viņš tā darīja? Lai nokautu sūkni un sprauslas?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...