Jump to content

Audi A4 B7 2.0TDI atsauksmes


Recommended Posts

Daudz/maz, bet principā gandrīz katram auto ražotājam ir piedāvājumā manuālās kārbas!

Piemēram insignijas

https://www.opel.lv/content/dam/Opel/Europe/latvia/nscwebsite/lv/11_Brochure_Library/03_Pricelists/LV_Insignia.pdf

 

Mercedes 

https://www.mercedes-benz.lv/content/media_library/latvia/mpc_latvia/c_klases_cenu_lapa.pdf 

utt, utjp. 

Link to comment
Share on other sites

deboshieris

Var upadalīties ar savu pieredzi. 

Bija tā laime vai nelaime trīs gadus atpakaļ iegādāties Audi A4 B7 Avant 2.0 TDI 2006. automāts.

Joprojām vizinos. 

Autiņam pēc 200tk (man noskrējien ir 245000)iestājas otra dzīve :) kur būs jāiegulda līdzekļi, lai viss strādātu kā vajaga.

Man joprojām nav amputēts EGR (vienu reizi gadā iztīru) un PDF (aizpildīts 86%) bet jāsāk par to domāt.

Piekares remonts nav kosmoss, lētāk nekā B6 . 

Trīs gadu laikā pa latvijas ceļiem braukājot un ne tikai piekarē iegūldīti aptuveni 40 EUR (nomainīts šarnīrs).

Detaļas labāk uzstādīt oriģināla aizvietotājus (var arī oriģinālus $).

Bremžu disku un kluču cenu amplitūda ir gana liela priekšējām gan aizmugurējām (lētākos gan navajadzētu izvēlēties).

Lūzīs un izies no ierindas visādi sīkumi, kas ļoti kaitina un maksā kautkādu naudu:

- logu pacelēju slēdži

- logu pacēlēja mehānisms

- vadu kontakti starp durvīm un virsbūvi

- cimdu nodalījuma stiprinājumi (audi slimība)

- vidējais stop signāls (avantam slimība)

- aizmugurējās logu tīrītāju slotiņas mehānisms (avantam slimība)

- aizmugurējo lukturu kontakti

- priekšējā vejstikla slotiņu trapece

- lūzīs visādi plastmasas štrunti salonā no vecuma

- parkošanās sensori

Motortelpa:

- kartera ventilācija (slimība) tīrīšana palīdz uz neilgu laiku nepeiciešama maiņa

- vārstu vāks (plastmasas) iespējams būs jāmaina jo var parādīties plaisa

- drosele

 - sprauslas (ja nelej nezināmu dīzeli problēmas nebūs)

- turbīna *

- divumasu spararats *

- EGR (čakarēs prātu)

- PDF būs jāamputē 

- daļa trubu būs jāmaiuna jo  jau sakaltušas un radīs problēmas

- devēji (N75 utt.)

- eļļas sūkņa piedziņas mehānisms (jāskatās pēc motora koda vai nav uzlabots ar ķēdes piedziņu)

- jālej specifiska dārga eļļa 20 EUR/L

- dzesēšanas šķidruma blīvslēgi (lai nominītu jābūt Koperfildam un tā ir slimība)

* Neieteiktu čipot, jo uzreiz var krāt naudu turbīnai un divumasu spararatam, kas gada laikā aizies pa pieskari ( dārgi :( )

Un ir viena piebilde ka turbīna (ļoti vēlams) ir jāliek jauna, lai nākotnē nečakarētos ar ar nesaprotamiem jaudas zudumiem, pārspiedieniem un no tā visa izrietošā.

Variators var nokalpot līdz 300tk ja laicīgi tiek mainīta eļļa.

Izturīgāks ir 7 ātrumu variators par 6 (laikam nav sastopams uz B7 no 2006 gada). 

Ir divu veidu kārbas problēmas

1) mehānisks nodilums (remonts no 800 - 1300 EUR)

2) elektronika (no 250 EUR )

Būs jāmaina visādi blīvslēgi, lai eļļa nesulotos.

Jā un vēl lai nomainītu lampiņu būs jānoņem priekšējais bamperis.

Rūsēs vietās kur būs bijis uzsists vai krāsots. Tā rūsēšana šiem modeļiem nav novērota.

Man patika tas ka vāciešiem uz katras detaļas ir kods, kas izmantojams detaļas meklēšanai parastam mirstīgajam netā.

Japāniem tas nav tik atstrādāts.

Jāpievērš uzmanība lietus drenāžai, lai neaizsērē savādāk ūdens tiks salonā un aizlies komforta bloku un ieberziens uz 250 EUR par lietotu komforta bloku ja atradīsi ar atbilstošu kodu vai 500 EUR par jaunu :). Audi B8 gadījumā var aizliet vadības bloku, kas atrodas salonā un tad niere jāpārdod :) 

Man patīk inerjers un gaitas īpašības (iepriekš vizinājos ar konservu kārbu Mazdu)

Ietilpība nav liela.

Otru reizi es vecu audi neizvēlētos.

Tikai auto ar noskrējienu līdz 100tk lai vēl 100 nobrauktu un lai kāds cits elpina mironi :) 

Vecas mašīnas uzturēšana nav prognozējama, jo jebkurā momentā var salūzt viss kas.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Labots - deboshieris
  • Patīk 2
  • Bēdīgs 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , Ronalds teica:

DPF - maksā ap 3000 eur. 

Izputeji.lv es tādas cenas neatrodu. Sen jau DPF ir pieejami par salīdzinoši saprātīgām naudām.

Link to comment
Share on other sites

Par deobshiera minētajiem sīkumiem, kas lūzt, varu parakstīties zem teiktā, kas arī ir skāris:
- logu pacelēju slēdži (sāk ķerties slēdži, vecums)
- cimdu nodalījuma stiprinājumi (audi slimība) -- tieši tas,  ko aprakstīju
- priekšējā vejstikla slotiņu trapece
- aizmugurējo lukturu kontakti - ( vainu vienreiz pusgadā/gadā pārlodē, vai maini lukturus.)
 

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

a man stulbs jautājums- kāpēc pirkt tādu miskasti ar kuru pēc tam paredzēts tikai čakarēties pēc saraksta???

Link to comment
Share on other sites

@Arnis2002 lūdzu pārfrāzē jautājumu, pagaidām izklausās, ka domā jaunu auto un autorizētā servisa apkopi pēc saraksta.


Un Dacia, Lada produkcijai tas saraksts jebkurā gadījumā būs īsāks.

Link to comment
Share on other sites

Daiļais

Pēdējā autorevju (13/2018)ir apskats par A6 ražotiem 2011-2017 gados. Par benzīna 1.8 un 2.0 ltr dzinējiem aprakstītas tādas šausmas ka nenobrīnīties 

Link to comment
Share on other sites

Daiļais, kaut kā nenāk atmiņā ka a6 c7 bija ār 1.8.

Ja iet runa par 2 tfsi - tad tam ir problēmas. Arī uz q5 izteikti ir

 

Bet vispār iegādājoties a6 ar 2litriem startā ir kļūda :)... nozīmē, ka tev nesanāca uz 3litriem līdz ar to arī uz apkopēm ietaupīja un pa virsu tam visam krievijas degvielu... voļā....

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pa laikam iemetu acis austrumpuses auto youtubistu kanālos.

Rodas iespaids, daudzi no tiem strādā valsts maizē. 

Aizraujoši, neuzkrītoši, cenšas pasniegt zemtekstu, ka visi importa auto dārgi neremontējami hlami, un labākā izvēle ir Lada.

Pastarpām sajūsminoties par staļina laika autbūves sasniegumiem.

Tas, protams, ir saprotami, savs tirgus un ražotāji jāaizsargā. 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , hero teica:

Bet vispār iegādājoties a6 ar 2litriem startā ir kļūda :)... nozīmē, ka tev nesanāca uz 3litriem līdz ar to arī uz apkopēm ietaupīja un pa virsu tam visam krievijas degvielu... voļā....

Galīgi saspiedies? Lētākais jauns A6 ar 2.0 TFSI (pats pieminēji benzīnieku) maksā ~45kEUR, ar 3.0 TDI 53k EUR. Tavuprāt, tas, kurš auto pa 45k EUR pērk nevar atļauties degvielu tankā un žmiegsies pie uzturēšanas? Ja 2.0 TDI, tad 41k - "protams", uzreiz cits stāsts...

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, itanium teica:

Galīgi saspiedies?

 

Varbūt, tu ārstē :) ? Negrasos pārliecināt, tikai komentēšu  

Neskatamies cenu lapās, pēc tām teju neviens nepērk. Tiek medītas kaut kādas stock izpārdošanas, atlaides, ražotāju akcijas, tradein akcijas, demo auto izpārdošanas etc.

Jaunu slikti/vidēji nokomplektētu a6 ar mazākajiem dzinējiem. var paņemt operatīvajā līzingā pat ap 300eur/mēn.

300 eur... 300... Karl... tas ir tikpat cik maksā finanšu līzings labi nopakotam 3-4gadus vecam un klasi zemākam a4.

 

Un tad ir cilvēki, kas grib līganāku gaitu, komfortu un lielāku tās pašas markas auto, bet tieši tā, kā tu saki, nevar atļauties farša komplektāciju. 

Rezultātā paņem operatīvo ar lielu atlikušo vērtību, pabrauc, līgums/garantija beidzas, neizpērk atdod salonam <<< šajā posmā auto pieļauju, ka ir vēl perfekts.

 

Tālāk kā paveicas, varbūt šo auto jau kā mazlietotu iepērk tieši pacients, kas arī grib tādu pašu lielāku līganāku gaitu, bet naudas ir tik cik ir... nopērk, neapkopj noteiktajos servisa intervālos un. Es neatceros precīzi kuros gados, bet vienu brīdi tipiskā 2.0 benzīna problēma bija, ka nemainot eļļu aizauga eļļas kanāli. + rija eļļu dēļ PCV vārsta, gredzeniem un nepietiekošas slodzes...

 

Tāpat mans komentārs daļēji bija balstīts uz atsauci no RUS resursa pētījuma, nāk klāt antastiskā degvielas kvalitāte, ko viņi paši katrā review nebeidz skandināt.

 

Īsumā - stāsts ir par to, ka a6 klase ir kas prasās pēc lielāka dzinēja. Sevišķi, kad zini kā brauc viens un otrs un var salīdzināt. Piekrītu, ka tas ir subjektīvi.

 

 

 

Labots - hero
Link to comment
Share on other sites

2018.07.11. , 12:39, e = d teica:

Izputeji.lv es tādas cenas neatrodu. Sen jau DPF ir pieejami par salīdzinoši saprātīgām naudām.

Paskaties kādā katalogā cik oriģinālie filtri maksā! 

izpūtēji.lv gan jau ka tirgo ķīniešu padjobkas, kuras savu funkciju pilda labi ja pāris mēneši! Tā kā LV skati arī bez DPF var iziet, tad nav ne mazākās jēgas ķīnas mēslu likt. 

 

pirms 2 stundām , Usins teica:

Aizraujoši, neuzkrītoši, cenšas pasniegt zemtekstu, ka visi importa auto dārgi neremontējami hlami, un labākā izvēle ir Lada.

Nu nez ko tu skaties, bet tos kurus es skatos - nu nav tā ka liela krievijas autopromu! 

Tiesa gan vāciešu noliek gan! Bet labi par korejiešiem un japāņiem izsakās. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ronalds teica:

Tā kā LV skati arī bez DPF var iziet, tad nav ne mazākās jēgas ķīnas mēslu likt. 

Man jau liekas, ka tas ir tikai laika jautājums. Cik zinu, tad DE un UK nevar, neesam jau nemaz TIK tālu no viņiem.

Link to comment
Share on other sites

Nu kad nevarēs, tad arī liks ķīniešus priekš skates, katru gadu jaunu. ;) Līdzīgi kā katalizatorus benzīnniekiem. 

Link to comment
Share on other sites

Diemžēl tik lēti jau šamie arī nav :D

Ja jau par šo tēmu, kur skatās uz auto līdz 2009. gadam, tad mans ieteikums būtu meklēt auto:

  • Ja patēriņš tik ļoti svarīgs, tad ar dīzeli, kas nav slavens ar savām problēmām. B7 2.0 TDI tāds nav;
  • Bez DPF - līdz 2010. gadam tādu auto atrast var;
  • Ar manuālo kārbu - tomāts ir super, ja ir jauns un ir garantija. Šo varbūt varētu neņemt vērā Japāņiem, bet tad arī jāskatās vai nav problemātiskais variants;
  • Kas nav slavens ar rūsēšanu, piemēram, pirmās paaudzes Mazda 6 u.t.t.


Kas šim varētu atbilst? Piemēram (ir arī citi), Ford Mondeo MK4 ar 1.8 TDCI (125 Zs) motorīti un Titanium komplektāciju. Jā, nekāda raķete nebūs, bet būs krietni lielāks un modernāks auto ar labu vadību (jā, Mondeo tāda ir), kaut cik modernu un kvalitatīvu salonu. 

 

2018.07.10. , 21:13, AndrisBB teica:

Ar manuāli tā pa īstam arī nevar līdz galam pielietot dažādas ekstras, piemēram adaptīvo kruīzkontroli. Pa šoseju, kad nav jāpārslēdzas tad ok, bet ja tādā pusdzīvā satiksmē, tad nekas labs tur nesanāk. 

Ja par tēmu, tad kāds vēl adaptīvais kruīzs priekš B7? Vispār tajos gados teju neeksistējoša lieta.

Varam, protams, arī turpināt beztēmā.

 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 3 stundām , hero teica:

bet naudas ir tik cik ir... nopērk, neapkopj noteiktajos servisa intervālos un.

Manuprat naudas daudzumam un cik biezi un labi auto tiek apkopti nav tik viennozimiga saikne.

Piemeri talu nav jamekle, te pie manis ofisa liela dala sapirkusi A5, doma ka visi baigi vinus "pieskata".

Esi ari nebraucu pie dilera uz servisu, jo vienkarsi nav pa celjam, kautkur talak braukt slinkums. Blakus darbam ir viens saubigs serviss, tur ari visu daru.

Link to comment
Share on other sites

2018.07.10. , 20:33, rubb teica:

Bet nu nah to tomātu!

Es teikšu otrādi - nu i nah to manuāli. Esmu atbraucies ar viņiem. Pēdējos 2 gadus braucu ar tomātu un manuāli atpakaļ negribu. Nafig laupīt sev ērtības.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 3 stundām , itanium teica:

Ja par tēmu, tad kāds vēl adaptīvais kruīzs priekš B7? Vispār tajos gados teju neeksistējoša lieta.

Manuprat Rubb runaja par automaties globali nevis tiesi par B7

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Pirms 15 minūtēm , ivo teica:

Nafig laupīt sev ērtības.

Ja var atļauties, tad jau ne to vien sev var nelaupīt.

Gan ar RS6 braukt, gan privātmājas baseinu ar elektrību apsilīt.

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1
pirms 5 stundām , Usins teica:

Pa laikam iemetu acis austrumpuses auto youtubistu kanālos.

Rodas iespaids, daudzi no tiem strādā valsts maizē. 

Aizraujoši, neuzkrītoši, cenšas pasniegt zemtekstu, ka visi importa auto dārgi neremontējami hlami, un labākā izvēle ir Lada.

Pastarpām sajūsminoties par staļina laika autbūves sasniegumiem.

Tas, protams, ir saprotami, savs tirgus un ražotāji jāaizsargā. 

 

Nu ir tur tāds uzslāņojums reizēm, lai gan jūsma par vecā parauga astoņdesmito gadu būves standartiem arī neizpaliek. Lai vai kā nebūtu, tā pieredzes daļa, ka viss kas bija jāprot un jāsataisa un nīgrums par visādiem ražotāju viltīgiem gājieniem, lai to tā nevarētu izdarit jau paliek.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 48 minūtēm , _dunduks_ teica:

Gan ar RS6 braukt, gan privātmājas baseinu ar elektrību apsilīt.

Absolūti nesalīdzināmas lietas. Auto ar tomātu lietots maksā +/- tikpat cik ar manuāli, varbūt nedaaudz vairāk. Un uz remonta izmaksām var uzrauties arī manuāļu braucēji. Tā ka nevajag irst!

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

@ivo, tak beidz tēlot muļķi. Gan jau pats labi saproti, ka sagaidāmā vērtība remontu izmaksām tomātam ir lielāka nekā manuālajai kārbai - spriežot pēc tā, kas notiek apkārt, varbūtība, ka remonts tomātam būs nepieciešams, ir lielāka nekā manuālajai/sajūgam un tas pats ar izmaksām.

Ja esi par to gatavs maksāt - fine, katrs dara kā grib/var. Piemēram, es varu atļauties tomātu un arī tā remontu, bet man tevis minētās "ērtības", kas ir STIPRI apstrīdāmas veciem tomātiem, nav ne tuvu to potenciāli palielināto izmaksu vērtas. 

 

P.S. Esmu braucis gan ar veciem (Volvo, Chrysler, SAAB, KIA), gan jauniem (MB 7G-DCT) tomātiem. Man kaut kā to domāšana pie sirds galīgi neiet.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Automāts it kā ērtāks, bet:

1) ja nosēžas aķis, nevar iestumt;

2) attiecībā uz auto vilkšanu darbojas 50/50 likums - ne ātrāk par 50 km/h, ne tālāk par 50 km;

3) braucot nav vēlams izmantot neitrālo ātrumu, kas mehānikai ir norma;

4) nevar noķert momentu, kad auto sāk buksēt, kad pamana, jau ir par vēlu;

5) ja pārāk ilgi buksē vai šūpo auto uz priekšu - atpakaļ, var nokaut hidrotransformatoru;

6) ziemā nevar bremzēt ar ātrumiem, kārbā eļļa lēnāk uzsilst kā mehānikai.

 

Link to comment
Share on other sites

^^^ Par 1mo punktu piekrītu, BET silti iesaku to nedarīt CR dīzeļiem ar parasto kārbu,

otrais punkts +/- arī atbilst, 

3. tas ir diskutabls

4. kā piešaujas +to kontrolē VSC,ESP utt...

5. baigi jāpacenšas (pamatā smiltīs)

6. braucējam vulgaris tā ir sveša tēma

Link to comment
Share on other sites

raivix95
pirms 1 stundas , Mielestapa teica:

2) attiecībā uz auto vilkšanu darbojas 50/50 likums - ne ātrāk par 50 km/h, ne tālāk par 50 km;

Kāds var man šito paskaidrot? Ja teiktu, ka nedrīkst vilkt un punkts, es saprastu, bet 50km tomēr var.

Link to comment
Share on other sites

Sakarst, nodilst, sabojājas un ir lielisks iemesls atteikt garantijas remontu

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , Mielestapa teica:

ziemā nevar bremzēt ar ātrumiem, kārbā eļļa lēnāk uzsilst kā mehānikai.

 

DSG sporta režīmā bremzejas ar ātrumiem (slēdzas robi lejā pie augstiem apgriezieniem un neiesledzas "neitrālajā" pārnesumā atlaižot gāzi)

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , Ronalds teica:

 

izpūtēji.lv gan jau ka tirgo ķīniešu padjobkas

Šī no tavas puses bija pilnīgi nepamatota tukšmuldēšana.

Izputeji.lv tirgo Eiropā ražotus filtrus. Reku ražotāja lapa http://www.bmcatalysts.co.uk

 

Tā kā apgalvojumam, ka DPF A4 auzim maksā 3K eiro joprojām nav nekāda pamata. 

Link to comment
Share on other sites

1) ja nosēžas aķis, nevar iestumt; - var piepīpēt, bet normāli sekojot līdzi aķa stāvoklim, bieži tā nevar gadīties

2) attiecībā uz auto vilkšanu darbojas 50/50 likums - ne ātrāk par 50 km/h, ne tālāk par 50 km; - tāpat diez vai šlepēsi auto tādu gabalu, būs vien jāizmanto evakuators

3) braucot nav vēlams izmantot neitrālo ātrumu, kas mehānikai ir norma; - nav absolūti nekāda nepieciešamība to darīt

4) nevar noķert momentu, kad auto sāk buksēt, kad pamana, jau ir par vēlu; - ja nebrauc bezceļos, tad nav aktuāli

5) ja pārāk ilgi buksē vai šūpo auto uz priekšu - atpakaļ, var nokaut hidrotransformatoru; - ja nebrauc bezceļos, tad nav aktuāli

6) ziemā nevar bremzēt ar ātrumiem, kārbā eļļa lēnāk uzsilst kā mehānikai. - ir automāti, kas atļauj pārslēgt uz zemāku vai augstāku pārnesumu. Bet kaut kā nav vajadzība šo fīču izmantot parastā ikdienas braukšanā

Link to comment
Share on other sites

Strīds ir bezjēdzīgs. Profesionāļi un džeki, kuri grib sajust autiņa vadību, brauc ar manuālo kārbu. Pārejie, kuriem jābrauc no punkta A uz punktu B pilsētā, un sievietes brauc ar automātu. Par to,ka automāts strādā tavā vietā, ir jāmaksā, kā par jebkuru darbu, tapēc autiņa ar automātisko kārbu eksplotācija ir dātgāka. Vārdu sakot, viss elementāri.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Īsti vīri noņem starteri stumj, kurbulē vai atstāj kalniņā, radikāls svara ietaupījums un viens mezgls mazāk ka salūzt. Braucam ar nolieto dīzeli, tad arī ģenerators un akumulators ir lieki, nodevām Tolmetā, veselu nedeļu pietika Apinītim.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Didzis teica:

. Profesionāļi un džeki, kuri grib sajust autiņa vadību, brauc ar manuālo kārbu.

Pat FH vilcējiem jau ir iShifts. Tā kā par profesionāļiem tā sen nav taisnība.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , e = d teica:

Pat FH vilcējiem jau ir iShifts

Norauj jau lauku zēns kulakā, tev nepalīdzēs, bet mēslus nepublicēsi! 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Didzis teica:

Profesionāļi un džeki, kuri grib sajust autiņa vadību, brauc ar manuālo kārbu. Pārejie, kuriem jābrauc no punkta A uz punktu B pilsētā, un sievietes brauc ar automātu.

Noteica Hamiltons un iekāpa savā F1 auto ar pusautomātisko kārbu :(

 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Didzis teica:

Par to,ka automāts strādā tavā vietā, ir jāmaksā, kā par jebkuru darbu, tapēc autiņa ar automātisko kārbu eksplotācija ir dātgāka.

Iedzer minerāl ūdeni, 100 mašinu pat nav parastās kārbas, jo lielāks motors, jo mazāk iepējam pirkt!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...