Jump to content

Citroen Grand C4 Picasso(`09) - atsauksmes?


Recommended Posts

bija līdzīga problēma. izrādās amortizators sarāva iekšā mitrumu, pēc skata normāls. nomainīju uz citu. veco atgriežam vaļā un uz grīdas izlija eļļas-ūdens suspensija.

Protams skaņa pazuda kā ar roku noņemta

Labots - Murlo
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 45 minūtēm , dzincha teica:

Huyndai i30 ar grabot, kad brauc pa bruģi(metāliska skaņa). Tā viens i30 īpašnieks izteicās par savu 12 vai 13 gada undai. Un tas jaunam esot.... zin kā 10 gadīgs ja grab, tad piever acis, bet JAUNAM. 

 

auto 5-6 gadi? JAUNAM? :D

Link to comment
Share on other sites

Bet tieši tā, tāda beigta stabilizatora atsaite var mierīgi iedot metālisku skaņu arī gadu vecam auto, ja ar to, piem., pa mūsu ceļiem gadā noripo 20kkm.

Vai cilvēki tiešām domā, ka nopirks jaunu auto no salona, un tad vairs nekad tas nebūs jāremontē, ka jāremontē tikai pērkot kaut ko lietotu?

  • Patīk 2
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

androidz

Pēdējo gadu Opel Zafira B ar 7ņām vietām. Nebūs nekas lētāks no iegādes un uzturēšanas viedokļa. Var piemeklēt arī smuku nokomplektētas. Ļoti izplatīts dīzēļ motors, normāls automāts, bez visādies robotiem un DSG.


2018.03.15. , 20:19, Arnis2002 teica:

ja tofika autors meklē 7 vietas tad xc90

Autors meklē, pēc visa spriežot, budžeta kompaktvenu, iekteikt lielu, dārgu SUV... Līdzīgam gadam cena reiz 2, patēriņš krietni lielāks, uzturēšanas izmaksas, zog lukturus traki, un vēl daudz citi prieki. Vienīgais labums, diezgan noturīgs pret rūsēšanu.

Link to comment
Share on other sites

Franči un itāļi māk taisīt vīnus ... Pie tā arī būtu palikuši... 

Link to comment
Share on other sites

Juris Burrrr

Šim galvenā problēma būs kārba, pārējais +/- kā visiem citiem. Pie kam jāuzmanās, ja pārdevējs pirms testa brauciena uztaisīs adaptāciju, pat jau nokautai kārbai, viņa kādu brīdi normāli slēgsies (cik nu tā kārba vispār ir spējīga normāli slēgties), bet gals pienāks pāris simtu km robežās. Konkrēti sajūgs ātri nobeidzas, jo tas ir robots, parastā kārba, kuru pārslēdz elektronika. Jauns sajūgs maksā ap 1000 (ar darbu utt.). Tāpēc tieši šādā kombinācijā, ar robotu, šie Citroni ir lēti, salīdzinot ar konkurentiem.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza
Pirms 9 minūtēm , Juris Burrrr teica:

Šim galvenā problēma būs kārba

UN hidro-pneimo piekare!

Šo es liktu pirmajā vietā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Braukāju ar Toyota Avensis Verso 2005.gada divlitru motora auto, nobraukums 220 000 (ņemts no nulles, jauns), jā, ir diezgan paskaļš un rijīgs, bet piekarei mainīti tikai priekšējie amortiņi un bukses, akumulators mainīts un visādi sīkumi. Ieteiktu arī citiem, jo Citroen saistās ar Franciju, vīnu, un jauniešu kompāniju ar ģitāru, kuri ar Citroen pīli brauc uz pludmali izklaidēties.

Link to comment
Share on other sites

Honda Jazz 2006. Braukāja pensionāre, bet daudz arī pa granteni. 10 gadu laikā (~150 kkm) ieguldījumi ritošajā — 0 (neskaitot bremžu klučus).
Esmu dirdējis arī par tā paša gada Civic, kuram analoģiski ieguldījumi ritošajā bija 0. Ar to gan ziemā netiek braukts.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Runājot par robotizēto kārbu - te es nesaprotu kam tas mēsls ir izdomāts! Neredzu nevienu iemeslu kāpēc būtu šāds auto jāpērk!

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Nu bet ja vadītājs nemāk, vai ir par slinku spiest sajūgu un slēgt pārnesumus!

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 1 minūtes , KinDzaDza teica:

ja vadītājs nemāk

Tad jābrauc ar tramvaju!

 

Pirms 1 minūtes , KinDzaDza teica:

vai ir par slinku

Tad jāpērk auto ar klasisko automātu vai ja daudz naudas ar DSG. 

:D 

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Man gan šķiet, ka ļoti daudzi pircēji nezin atšķirību starp robotizēto kārbu un klasisko automātu, galvenais viņiem ir tas, ka pārnesumi paši slēdzas...

 

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
pirms 4 stundām , ju teica:

Vai cilvēki tiešām domā, ka nopirks jaunu auto no salona, un tad vairs nekad tas nebūs jāremontē

tieshaam biju naivs un iedomaajos, ka jaunam auto par 40t nebuutu taa jaagrab(klausiities augstaak piekabinaatos klipos),

un pat ja gadiijusies kaada razhoshanas kljuume, taadus defektus buutu jaabut iespeejamam noveerst,

bet marketologi ir izpeetiijushi, ka 90% populaacijas nemaz nesatrauc lieki trokshni, pilnas ielas ar traktoriem ..

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , MartiniB teica:

90% populaacijas nemaz nesatrauc lieki trokshni, pilnas ielas ar traktoriem ..

Kādu lieka graboņa kaitina, kādam liekas tā jābūt. 

Nesen savam darba auto toyota avensis 2.2 d4d 110kw, MT,  bija jūtami sitieni kārbai pie 1,2,3 roba, vibrācija uz salonu. Domāju divmasu spararats, nomainiju uz jaunu orģinālu + sajūga komplekts, kopā salasijās uz 1k eur. Izrādijās pie vainas ne spararats, bet beigtas motora paduškas. 

 

Būtu braucis ar to vibrāciju kā pārējie 90%. :biggrin:

Labots - zmeyok
Link to comment
Share on other sites

dzincha
2018.03.13. , 13:07, evertons teica:

Kāda vella pēc vispār sīkulim, kas vēl lāga nav no autiņiem izkāpis, vajag smārtu virs 100euro??? :stop:

 

pirms 20 stundām , Usins teica:

auto 5-6 gadi? JAUNAM? :D

Nejau tagad šis sūdzas. Tas bija, kad šis vēl 10 t km nebija noripojis. Tā esot modeļa specifika, gluži kā superb - nav ko braukt pa bruģi.

Link to comment
Share on other sites

raivix95
2018.03.16. , 08:23, ju teica:

X90 ar bāzes 165hp bīdeli arī praktiski neiet. Ja, ir laikam tur V8 versija, bet ...

rocenes trose iet kaut kur cuar salonu vai tml., mēdz plīst, nomaiņa "jautra".

Vecākiem sliktas kvalitātes āda salonā, ātri saplaisā.

Pilnpiedziņa noplīst bez nekādiem paziņojumiem uz paneļa. Protams, saimnieks "laimīgs" nezinot, jo nav jānoloka kādi 1000 EUR. 

Arī kārbas netur.

Kā jau teicu, problēmas ir visiem auto, jautājums pa cik tu tāds problēmas nopērc.

 

Precizēšu - automāti netur. Manuāļi ir ļoti izturīgi.
Pilnpiedziņa noplīst bez brīdinājuma? Kāpēc tad menti protokolējot apzagtu auto, momentā prasa iekurbulēt un čeko paneli, lai redzētu, vai Haldex vēl vietā? Arī mehāniskas ķibeles ātri liks par sevi manīt. Ja saimnieks negrib redzēt defektu, tad protams, arī neredzēs..

165hp nav raķete, bet tāpatās dzen to autiņu solīdi uz priekšu.

Volvo fans ir izteicies. Turpiniet! :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 42 minūtēm , raivix95 teica:

Kāpēc tad menti protokolējot apzagtu auto, momentā prasa iekurbulēt un čeko paneli, lai redzētu, vai Haldex vēl vietā?

Droši vien, ja tas ir aizgājis vispār, tad ir kļūds, bet, kamēr tur kaut kas vietā, kaut vai nestrādājošs, tikmēr nekā.

Link to comment
Share on other sites

labiitis

Visi šite citreon/reno komercauto un miniveni ir max 4 gadi, tad svalka. Bet nu volvo xc maksā x2 un vēl j';atrod normāls eksemplārs cit'\adi nākamos 2 gados remontos var aiziet otrs citroens

Labots - labiitis
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , labiitis teica:

un miniveni ir max 4 gadi

Es nopirku 3-4gadīgu Renault Grand Scenic. Nu jau tam auto 11. gads (15+kkm/gadā). Vēl neplānoju mainīt. Ir arī 2007. gada Megane saimnīcībā ...

 

Komercauto ir cita tēma, tur parasti ir kārtīgi nobraukumi, tie auto netiek žēloti, un tur gandrīz visi pēc 4 gadiem ir gandrīz nolietoti. Darbā Kangoo tika ilgi lietoti (vairāk par tiem 4 gadiem), gan 1. gan 2. paaudze. Tagad ir Peugeot Partner, arī it kā neko traģisku nedzird.

Link to comment
Share on other sites

itanium
pirms 12 stundām , labiitis teica:

Visi šite citreon/reno komercauto un miniveni ir max 4 gadi, tad svalka.

Ticēsi vai nē, bet šādi apgalvojumi liek domāt, ka tu esi visai aprobežots cilvēks. Rīgā/Latvijā uz ielām visai daudz Espace/Grand Espace/Scenic manāmi, krietni virs 4 gadiem vecumā. Vai arī ar to biji domājis, ka Rīga/Latvija ir svalka?

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

pirms 13 stundām , itanium teica:

 Vai arī ar to biji domājis, ka Rīga/Latvija ir svalka?

 

Autoparka ziņā šis apgalvojums ir lielā mērā pareizs. 

 

Vairāk gan būs tipiski skaļāko brendu vidū, vēlme pēc kuriem pārsniedz spējas uzturēt.

 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

labiitis
pirms 15 stundām , itanium teica:

Ticēsi vai nē, bet šādi apgalvojumi liek domāt, ka tu esi visai aprobežots cilvēks

Ticēsi vai nē, man pohuj. Braucu ar vācu auto un kaut kādā citroen nekāpšu. Nu sorry. Pabraucu Renault. Nē nu ja nav naudas, tad vācu auto nesanāk, bet nu normāli cilvēki nepērk franču auto, tad jau korejieti paņemt. Tie drīz atkodīs un nokodīs vāciešus, kas bišķi izlaidušies.

Labots - labiitis
  • Patīk 1
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

Darba kolēģim bija reiz espace, tajā laikā 6-8gadus vecs. Pec 1 gada lietošanas teica, ka savuā mūžā nekad vairs nepirkšot franču auto. Nopirka rav4 11g un brauc tagat laimīgs, to sūdu atdeva kā daļu samaksas, jo pārdot nebija iespējams.

Nopērkot franču mēslu un tagat stāstot visiem ka tas ir labs auto, no tā tas par tādu nekļūs. Jo visi kam ir kaut kāda sajēga par auto tehnisko pusi zina kas tas par zvēru un nekad,ko tādu nepirks. Protams kādam ārstam vai datoriķim, mašīna kā mašīna.

 

 

 

 

Labots - zmeyok
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

itanium
pirms 2 stundām , zmeyok teica:

Nopērkot franču mēslu un tagat stāstot visiem ka tas ir labs auto, no tā tas par tādu nekļūs. Jo visi kam ir kaut kāda sajēga par auto tehnisko pusi zina kas tas par zvēru un nekad,ko tādu nepirks.

Man nav franču auto, bet padalīsies, kāpēc, piemēram, populārā Laguna (III) savā klase ir MĒSLS? 

 

pirms 2 stundām , zmeyok teica:

Darba kolēģim bija reiz espace, tajā laikā 6-8gadus vecs. Pec 1 gada lietošanas teica, ka savuā mūžā nekad vairs nepirkšot franču auto. Nopirka rav4 11g un brauc tagat laimīgs, to sūdu atdeva kā daļu samaksas, jo pārdot nebija iespējams.

Es reiz uz Vanšu tilta redzēju vienu noplīsušu pajaunu E-klasi. Pēc tavas analoģijas - mēsls. Kolēģim Avensisam vajadzēja mainīt sajūgu un turbīnu - mēsls. Pazīstu 2 cilvēkus ar 2011. gada Passātiem, vienam beigts sajūgs, otram tomāts - mēsls. XC90 ar beigtu tomātu - mēsls. :D

Par pārdošanu vispār neko neminēšu - visu nosaka cena. 

Labots - itanium
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Franču auto nav draņķīgi, tie ir kā franču tauta - ar odziņu, interesanti, rotaļīgi, bet ne vienmēr līdz galam nostrādāti praktiskuma ziņā, jo frančiem, līdzīgi kā bijušās PSRS iedzīvotājiem, katra diena ir svētku diena, kas atspoguļojas izstrādājumu kvalitātē (tas neattiecas uz sieriem un vīniem, arī varžu kājām). Tāpēc šodienas apstākļiem piemērotākie ir Otrā Pasaules kara „ļauno" sabiedroto - vāciešu un japāņu auto, kas vairākumā ir praktiski gan sadzīvē, gan remontā.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

No savas puses... Principā džeki jau visu pieminējuši, bet bija savulaik lietošanā C4... Es nekad nedomāju, ka var būtu tik stulba mašīna. Tieši stulba! Konstruktīvs mēsls, kā vispār var kaut ko tādu izdomāt. Elektronika birst. Materiāli - to pat par plastmasu nevar nosaukt... Grab, skrab, skrāpējas. Parocība nulle. Vienīgais ko francūži kaut cik māk taisīt ir motori.

Bet neskatoties uz to visu - ja patīk un jūti ka vajag, tad pērc, katram savs. Varbūt paveicas un sekasas būs mazāk.


P. S. Es savulaik ilgi fanoju par Peugeot 407, bet kad reāli pabraucu ar vairākiem, sapratu - kādēļ tie auto tik ilgi stāv ss nevienam nevajadzīgi.

Link to comment
Share on other sites

drink_it

Ar tiem auto ir baigā laimes spēle. Reizēm pat viena modeļa/paaudzes ietvaros viens ir ok braucams, bet savādākā kombinācijā - lamatas. Paša tuvāko radu lokā ir samērā liels autoparks un to vidū ir Renault Megane Grandtour (mk3) 2012.g. 1.9 dCi + 6 manuālis. Garš stāsts kāpēc tieši šis auto tika paņemts. Auto atbrauca no frančiem nepilnus 2 gadus vecs ar pāris vizuāliem skrāpējumiem, beigtu šarnīru un viena migla bija dead. Savests kārtībā un tikai ar standarta ieguldījumiem (riepas, tehn. apkope) turpina savas gaitas. Gadā 15-20k km un ik pa laikam dodās tālākos braucienos. Iesākumā pat neizskatīju šo konkrēto auto, bet kad tas uzpeldēja vajadzīgajā budžetā un bija izsekojams nobraukums, stāvoklis, tad tika nolemts nevilcināties un pamēģināt. Pirkums izdevies.

 

Pie mīnusiem - konkrēti besī, ka nav normāla glāžu turētāja priekšā (aizmugurē ir ok); varēja būt labāka skaņas izolācija, ar laiku pierod, bet kaut kāds vējš, kad pabrauc fūre garām ir ļoti dzirdams.

Pie plusiem - nav prasījis nopietnu uzmanību, ļoti ērti krēsli un pielāgošana braukšanai (ir arī stūres lifts visos virzienos), pietiekama jauda, labs degvielas patēriņš.

 

Salīdzinājumam, paralēli gājusi Toyota Corolla 2008 1.6 95e, kurai mistiski visu laiku problēmas ar priekšējo piekari. Tika nomainīta pret 2015.g. Toyota, kurai kaut kas līdzīgs turpinājās, bet aprobežojās ar savādiem trokšņiem. VW Golf 7 2017, piekare apvaicājās vai nevēlos paskatīties ap 11k km nobraukuma.

 

Tā kā super bingo ar šo jautājumu. Galvenais tiešām rūpīgi izvērtēt, kas tur ir iekšā tam auto. Padoms par krievu forumu vai youtube palūkošanu ir derīgs, kādreiz var kaut ko labu un diezgan reālu atrast.

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

https://www.citroen.lv/modeli/c4-cactus

Tas lepojas ar lielisku braukšanas komfortu, kuru radīt palīdzējusi Eiropā pirmo reizi ieviestā  suspension with Progressive Hydraulic Cushions™ (PHC)  (uzkare ar progresīviem hidrauliskiem amortizatoriem) sistēma, kas kompensē ceļa nepilnības un liek pasažieriem justies tā, it kā viņi ceļotu ar burvju paklāju. Tā ir arī pasaulē pirmā automašīna ar paaugstināta komforta sēdekļiem, kas nodrošina augstākā līmeņa pieeju un stājas komfortu.

Nu, vai nav lieliski! :sleep:

Nez, cik maksā remonts.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , Kitai teica:

 Vienīgais ko francūži kaut cik māk taisīt ir motori.

 

Frančiem, piemēram karalim lauvai, katrs otrais motors ir no forda. Tādēļ tieši dīzeļi ir pat salīdzinoši labi.

 

pirms 3 stundām , itanium teica:

Man nav franču auto, bet padalīsies, kāpēc, piemēram, populārā Laguna (III) savā klase ir MĒSLS? 

Kurā galā populārā?  Es savulaik tik vienu jelgavā redzēju cp, bet ar fiksi pazuda. :rolleyes: 

Labots - zmeyok
Link to comment
Share on other sites

dzincha
pirms 11 stundām , drink_it teica:

 VW Golf 7 2017, piekare apvaicājās vai nevēlos paskatīties ap 11k km nobraukuma.

 

 

Kas bija izbeidzies? Atsaite?

 

Link to comment
Share on other sites

drink_it

 

3/23/2018 , 21:23, dzincha teica:

Kas bija izbeidzies? Atsaite?

 

 

Šķiet jā, neatceros vairs, nekas nozīmīgs tas nebija. Tik tas, ka bija mazliet pārsteigums par to cik ātri :)

Link to comment
Share on other sites

 

Viens cilvēks sakot, ka viņa Avensis ir 4 riteņu piedziņa. Vai tas tā var būt? Nav dzirdēts, ka Toyota Avensis būtu 4x4. Laikam ir 4wd: https://www.farpost.ru/vladivostok/auto/sale/bortovoj-kompjuter-razdelnyj-klimat-kontrol-multi-rul-16800973.html

Ja nav "garāžas šķūnings":

 

Labots - Zoom
Link to comment
Share on other sites

Viņš laikam domā, ka aizmugurē nav līdzena grīda, jo tur kardāns apakšā.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2018.03.23. , 10:14, zmeyok teica:

Frančiem, piemēram karalim lauvai, katrs otrais motors ir no forda. Tādēļ tieši dīzeļi ir pat salīdzinoši labi.

 

 

Varēji jau teikt taisnību līdz galam - motori ir konstruēti kopīgi ,PSA un Ford.Tik pat labi var teikt ,ka fordiem ir Peugeot motori.

Link to comment
Share on other sites

Tagad jau visi ar visiem čupojas. Smieklīgi izskatās Renault Kangoo ar Mercedes lielo zīmi priekšā.

original.jpg

 

Labots - markss
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...