Jump to content

Citroen Grand C4 Picasso(`09) - atsauksmes?


Recommended Posts

Varbūt kāds te brauc vai ir bijusi darīšana ar Citroen Grand C4 Picasso??

CITROENGrandC4Picasso-1986_3.thumb.jpg.59c6686fa3611b1c162e97efaaffc3fc.jpg

Noskatīts 2009. gada modelis ar 1.6 dīzeli un 6 ātrumu automātu!

Palasījos googli..saka, ka

Citēt

* 1.6 dīzels+automāts ekonomisks degvielā,

* piekare un stūre vairāk uz komfortu kā uz sportisku braukšanu,

* vājā vieta - piekare..

* labāk aprīkots pa to pašu naudu kā citi līdzvērtīgi..

Ir kas papildināms?

Paldies!!

Link to comment
Share on other sites

itanium

Šur tur piemin, ka kārba ir visai problemātiska: https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/citroen/c4-grand-picasso-2007/

Citēt

EGS gearbox is poor, doesn't as drive as well as alternatives like the Ford C-MAX (ne Grand). Serious problems developing with EGS gearbox.


Te ir nedaudz vairāk problēmas minētas, ar kurām lietotāji ir saskārušies: https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/citroen/c4-grand-picasso-2007/?section=good

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Nav braukts un nav bijusi darīšana, bet vai tas instrumentu panelis pa vidu ir "parocīgs"? Pēc manām domām sajūta, ka braucot visu laiku būtu jāšķielē vai lieki jāgroza galva. Tas automātiski uz kādu laiciņu novērš uzmanību no ceļa. Var jau būt, ka kļūdos un paskatīties ātrumu mašīnai pa vidu nevis priekšā ir ērtāk.

Link to comment
Share on other sites

Dievs pasarg, kur prāts vispār citronu pirkt. Prātiņ nāc mājās, tfju, nenovēlu pat nevienam savam ienaidniekam, ko tādu iegādāties.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , zmeyok teica:

nenovēlu pat nevienam savam ienaidniekam, ko tādu iegādāties

 

Jo, ........

Link to comment
Share on other sites

Destructo

Jo mana pieredze ar francūžiem ir bēdīga, lielākoties ar Renault, jo bija uzņēmumam piegādātājs kādu laiku (ak dievs :D )

 

1. Elektronika - bira visiem modeļiem bez izņēmuma

2. Piekare - sadrūp pēc trim gadiem lietošanas

3. Visi sīkie motoriņi ar augstu iespēju pārdegt - logu tīrītāji, el logi, centrālā atslēga utt utt

4. Kārbas - epaķ kapaķ (it īpaši atpakaļgaita)

5. Izmaksas uz remontu - epaķ kapaķ.

 

Renault izmantojām ~2008-2011 gadā. Aizdomas māc, ka Citroen to gadu modeļiem problēmas varētu būt ļoti ļoti līdzīgas.

 

Par jaunajiem francūžiem, līdz 4 gadu lietošanai neredzu problēmas - nav ne vainas. 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Drīzāk jāskatās konkrētā auto nolietojums. Mūsdienu dīzelis + tomāts ar lielu nobraukumu ir liels risks ieberzties uz lielām naudiņām. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , j@nis teica:

Varbūt kāds te brauc vai ir bijusi darīšana ar Citroen Grand C4 Picasso??

bijam čomam, gads stipri labāks , liekas i dzinējs lielāks, dīzelis.. Pilnīgākā komplektācija, it kā demo versija no Vācijas, tā apgalvoja  vietējais dīleris. Noskrējiens pie 180 000, domāju daudz priekš It kā ''DEMO '' :)

Komforts jau labs, iet arī labi. Pirmos 8 mēnešus bēdu nezināja, un tad panesās remonti viens pēc otra.  Beigās ZB , pārdeva atpakaļ salonam, bet nu jau pa citu cenu.

Link to comment
Share on other sites

itanium

Atbildi iegūsi, paskatoties uz to gadu konkurentu cenām.

Galaxy, Sharan, Allhambara būs krietni dārgāki.

Līdzīgā cenā būs:

  • Zafira, bet tajos gados panelis ir vēl visai atbaidošs.
  • Mazda5 būs nedaudz mazāka, bet laikam būs problēma ar rūsu
  • Amerikāņiem būs lielie motori
  • Peugeot 5008? Neko par to nezinu, bet izskatās visai OK. Būs gan nedaudz dārgāks, jo jaunāks.
  • Espace/Grand Espace riktīgi jūtams, ka 2002. gada modelis


Kas vēl?

 

Es personīgi no šiem visiem laikam skatītos uz Mazda5 ar manuālo kārbu un 2.0 dīzeļa motoru, par ko visai labi izsakās. Varbūt vēl S-Max? Ņāzinu

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Destructo teica:

1. Elektronika - bira visiem modeļiem bez izņēmuma

2. Piekare - sadrūp pēc trim gadiem lietošanas

3. Visi sīkie motoriņi ar augstu iespēju pārdegt - logu tīrītāji, el logi, centrālā atslēga utt utt

4. Kārbas - epaķ kapaķ (it īpaši atpakaļgaita)

5. Izmaksas uz remontu - epaķ kapaķ.

Šitas, principā, attiecas uz gandrīz visiem pēdējo 10 vai nedaudz vairāk gadu auto. Nez, kāda Toyota varbūt labāka. 

Katram modelim, neatkarīgi no ražotāja, ir sava "jautrība".

Man nu jau 3. Renault (pašlaik 2 lietošanā).

Ir bijis arī Peugeot 306. 

Sliktākā pieredze pašam tieši ar vācu auto. 

Esmu dzīvs :D

Problēma ar franču auto tā, ka daudziem pieeja tāda, ka - tas jau lēts, līdz ar to var jāt. Tādi arī tie nonāk otrreizējā tirgū.

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

@JU - te Tu kļūdies - franču citroni ir īpaši "slaveni" ar savu supertruper piekari.

Iebrauc kādā servisā un uzjautā par citrona hidro-pneimatisko amortizāciju.

Sen tādus lamuvārdus nebūsi dzirdējis...

Link to comment
Share on other sites

Ieteiktu neskopoties un skatīties uz kādu toyota avenis vesro vai corola verso. ar 2.2 110kw dīzeli, kuram vēl nav dpf filtra.  

no plusiem....

* Nerūsē,

* alumīnija bloks ar čuguna gilzēm, 

* motors ar ķēdi kurš pie savlaicīgas eļļas maiņas noies 400-450tk

* denso sprauslas (jaucamas, viegli remontējamas, salīdzinoši lētas un nav kaprīzas uz degvielu)

* normāla hadene, bez alumīnija brīnumķagām.

* detaļas pilni veikali / remontē jebkurā servisā.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

itanium
Pirms 8 minūtēm , e = d teica:

Lielāki lūžņi ir Quashqai, Pasāts, V70, E klase, Mazda5

? Ja tu par to spried tikai pēc tās tabulas (22.3% (C4 Picasso) vs  22.9% (Qashqai), 24.5% (V70) un 24.9% (Mazda5)), tad man komentāru nav :D 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza
Pirms 32 minūtēm , e = d teica:

Pēc vācu tehniskās apskates datiem tieši šāds Picasso nav nemaz tik slikts.

tas tā varētu būt, JA brauc pa šosejām, kuras ir gludas kā galds! :)

Link to comment
Share on other sites

dzincha

Ar frančiem var ieberzties. Ar vācu auto arī, bet tie vismaz tehniski ir pārdomātāki un ilgāk izvilks bez lieliem remontiem. 

No miniveniem varu ieteikt vw touran ar 1.9tdi. 2.0tdi ar 103kw nevajadzētu ņemt.

bija kādreiz 2008g touran, nobraucu no 0-200 tkm, bija 2 remonti( bagāžnieka slēdzene un ūdens sūknis sāka tecēt). Un protams atsaitītes pie akopēm mainija, bet tā jau vw klasika. 

Var jau universāli vai palielu liftback(aļa octavia) arī izskatīt kā variantu. Vietas ziņā daudz neatpaliek, vienīgi minivenā var ielādēt augstākus objektus, bet vai ikdienā kāds pielādē šos līdz griesiem? Nē, un ja mēra līdz pārvalkam, tad octavia hb būs +- tik pat vietas cik minivena bagāžniekā un universālī pat vairāk kā minivenā. Šai ar būtu jāizvairas no 2.0tdi, kuram 103kw un divas sadalenes. 

 

Link to comment
Share on other sites

itanium
Pirms 28 minūtēm , dzincha teica:

Vietas ziņā daudz neatpaliek

Es varbūt kļūdos, bet varbūt autors met acis uz miniveniem 7 vietu dēļ, kas dažiem nav mazsvarīgi.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

dzincha

Ja 7 vietas svarīgas,tad jā  minivens.

Vai voyager bendzins/gāze, bet vai tādus neizpuvušus vēl var atrast ir ? 

Link to comment
Share on other sites

raivix95

Nu baigi stipri jāsasit galva, lai aizdomātos līdz Citroen iegādei. Var patrāpīties labs, bet maz ticams. Tos auto vajā mistiskas un neizprotamas kaites.

Ja minivenu, tad tiešām voyageri ar CRD vai gāzi.

Link to comment
Share on other sites

itanium

https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/chrysler/voyager-2004/?section=good

  • 2nd from bottom in 2007 UK J.D. Power Customer Satisfaction Survey with 73.5% score. 
  • Terrible reliability record

Nākamais modelis (2k8+) jau būs krietni dārgāks par C4 Picasso.


Starp citu, šiem nav traki ar rūsu? Cik zinu, tad pirmās 3 paaudzes (-2000) puva ka nemetas.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Rads brauc ar Peugeot 5008 kaut kādu 2011. gadu. Manuālis, 1.6D. Cena bija ļoti salda, īsti nepūst, bet ap arkām ir jāpieskata krāsa, jo tā lūp nost. Nobraukts aptuveni 2 gadus, nekas nav bijis tāds jāiegulda. 

 

Cik esmu pasēdējis - samērā ērts, ne pārāk grab, salons gandrīz stilīgs, bundža liela ārpusē, bet iekšā nav platumā baigā rūme. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , KinDzaDza teica:

Iebrauc kādā servisā un uzjautā par citrona hidro-pneimatisko amortizāciju.

Hidro-pneimo piekares vispār ir problēma. Vispārinot, pilnas sētmales stāv ar Mercedesiem, RangeRover un citiem kam tādas ir (bija). Dažs labs pārtaisa uz parasto, ja iespējams.

 

Te tika pieminēts Avensis Verso. Mums tāds darbā bija, tam arī bija savi pārsteigumi.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , ju teica:

Vispārinot, pilnas sētmales stāv ar Mercedesiem, RangeRover

O, kurā kungs LA rajonā dzīvo? :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Autiņš smuks un relatīvi lēts. Ja braucējs prātīgs sēņotājs, tad var ņemt, ja jauns un palaidnīgs - bez biksēm paliks remontos. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 17 stundām , raivix95 teica:

Nu baigi stipri jāsasit galva, lai aizdomātos līdz Citroen iegādei.

Pirms pāris gadiem, darba vieta bija iepirkusi "frančus":

 

peugeot-307-index.png.456ebf4bae3238848fbc0d19ce22d122.pngrenault_espac_2006_01.jpg.806f8629b7e6e19aeca2956502aa160c.jpg

mašīnas savdabīgas, neteikšu, ka biju sajūsmā..

* Espace bija liels kuģis ar ērti izņemamiem beņķiem, bet tas priekšējais panelis..nu kāpēc tas jāliek pa vidu???

* 307 bija automāts ar lāpstiņām aiz stūres. Ar visādiem automātiem ir braukts, bet tik draņķīgs bij pirmo reizi..lēnīgs un nejēdzīgām pauzēm starpās!

 

Baidos, ka tas Grand Picasso nav diez ko tālu no šiem diviem..

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

nu nevajag tev viņu!

nervu šūnas neatjaunojas.

Labots - Arnis2002
Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , Arnis2002 teica:

nu nevajag tev viņu!

nervu šūnas neatjaunojas.

Lūdzu, pastāsti vairāk par savu pieredzi.

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , ju teica:

Lūdzu, pastāsti vairāk par savu pieredzi.

Varbūt viņš to cenšas aizmirst, un tu te....

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002
pirms 7 stundām , ju teica:

Lūdzu, pastāsti vairāk par savu pieredzi.

braucu ar volvo un smejos darbā par sagādnieku kurš čakarējas ar citroen busu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Arnis2002 teica:

smejos darbā par sagādnieku kurš čakarējas ar citroen busu

Kādu Volvo busu vari ieteikt?

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

ja tofika autors meklē 7 vietas tad xc90

 

apskatījos autora konkrēto modeli - nedomāju ka ar 110zs motorīti ar šo smago bundžu būs komfortabla braukšana.

Labots - Arnis2002
Link to comment
Share on other sites

Long John
1 stundu atpakaļ, 138 teica:

Kādu Volvo busu vari ieteikt?

 

Domāju, ka Volviķim tikai lielie busi, bet tomēr izrādās, ka ir arī mazāki...

         :dance3:

volvo.jpg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , Arnis2002 teica:

ja tofika autors meklē 7 vietas tad xc90

 

apskatījos autora konkrēto modeli - nedomāju ka ar 110zs motorīti ar šo smago bundžu būs komfortabla braukšana.

X90 ar bāzes 165hp bīdeli arī praktiski neiet. Ja, ir laikam tur V8 versija, bet ...

rocenes trose iet kaut kur cuar salonu vai tml., mēdz plīst, nomaiņa "jautra".

Vecākiem sliktas kvalitātes āda salonā, ātri saplaisā.

Pilnpiedziņa noplīst bez nekādiem paziņojumiem uz paneļa. Protams, saimnieks "laimīgs" nezinot, jo nav jānoloka kādi 1000 EUR. 

Arī kārbas netur.

Kā jau teicu, problēmas ir visiem auto, jautājums pa cik tu tāds problēmas nopērc.

 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Ja nopietni, tad vajag youtubē pameklēt krievu apskatus par šo auto. Viņu ir daudz un +/-  objektīvi. Arī klimats un ceļi mums daudz tuvāks krievijai kā Reiropai.

 

 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Auto normāls, dzinējs arī. BET kārbu - tikai ne automātu. Būtībā tas nav automāts, bet robotizēts manuālis. Čakarējas tā elektroniski mehāniskā daļa, kas tavā vietā "izspiež sajūgu". Kārbas kalpo 60- 100tk....ar izņēmumiem. Faktiski šīs kārbas kā DSG VAGam ir bēdu ieleja.

Nu kas te vaimanāja par Frančiem, tad tagadējie vācieši jau vairs neatpaliek ne ar ko!

Pašam ir un bijuši Franču auto, vienīgais citrons nav bijis, bet pa lielam pavisam tuvs Pežona radinieks.  

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

MartiniB

kaiminja ~4 gadiiga Peugeot 508 ritoshaa ir visai imuuna pret Riigas neceljiem,

bet prieksheejos amiishis jau mainiija, par savu naudu cik sapratu, salonaa gan grabuliishu netruukst

40 000e veertam VAG izstraadaajumam gan viss otraadi :(

garantijas ietvaros mainiija aizmuguree bukses, stuures reiku un vienu prieksheejo amiiti,

bez izmainjaam

https://www.youtube.com/watch?v=VS7UyS6cbyY

https://www.youtube.com/watch?v=abPGeEu9iWE

tai pat laikaa uz shosejas mashiina kaa konfekte

Link to comment
Share on other sites

dzincha

Huyndai i30 ar grabot, kad brauc pa bruģi(metāliska skaņa). Tā viens i30 īpašnieks izteicās par savu 12 vai 13 gada undai. Un tas jaunam esot.... zin kā 10 gadīgs ja grab, tad piever acis, bet JAUNAM. 

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...