Jump to content

[Pārdots] Pārdod Mercedes C240 ar gāzi


Recommended Posts

Mezavecis

Sakarā ar jauna auto iegādi tiek tirgots vecais bērītis 2001. gada Mercedes C240 W203 Elegance komplektācijā. Šādas opcijas:

- 2.6L V6 M112 dzinējs ar vidējo patēriņu 9L/100km ārpus pilsētas

- nobraukums 208k. Nevaru 100% apgalvot, ka nobraukums ir patiess, jo ar 85k parādījās no Itālijas ģimenes lokā, bet pēdējie 10 gadi ir droši. 

- Manuālā 6-ātrumu kārba

- Dalītā klimata kontrole

- SkyBrake imobilaizers

- 4. paaudzes gāzes iekārta, kas uzstādīta 2013 g. un nobraukts 50k, jeb 50% no resursa. Regulāri veiktas apkopes un mainīti filtri. Patēriņš uz gāzi ir ~11l/100km.

- Brigestone 16" vasaras riepas uz standarta lietajiem diskiem. Atlikums 3mm un 5mm.

- 16" Ziemas riepas GoodyYear Ultragrip 9 uz metāla diskiem. 2 riepas pirktas pagājušā gadā, otrām vēl vismaz 6 mm atlikums. Bonusā 2 ziemas riepas ar 4mm atlikumu.

- Apskate līdz 2018.g. jūnijam.

- ir visu veikto darbu vēsture Domenikss un Autofavorīts kopš 2011.g.

- iepriekšējos 2 gados veikti pamatīgi ieguldījumi nomainot bremžu diskus, eļļas sūkni, pastiprinātāja sūkni, zobsiksnu utt.

- pirms 2 gadiem autiņš līdz pusei pārkrāsots.

- 10 gadus pēc kārtas apskate iziet ar pirmo

- oriģinālais maģis aizvietots ar Pioneer SD/USB aparātu. Varu arī dot līdz oriģinālo maģi.

 

Nepieciešami ieguldījumi:

- tuvākā laikā jāmaina eļļa (8L)

- ir problēmas ar apgriezieniem un jaudas trūkumu. Visas pazīmes norāda uz vakuuma problēmām, jo piemēram, nomainīt degvielas filtru 2 nedēļas bija pilna jauda un pēc tam atkal viss palika tāpat. Šādā režīmā braucu jau gadu, vienīgais ārdīties nevar un nevar pilnu jaudu izmantot. Laika trūkuma dēļ nebija vēlme nodarboties ar to.

- šur tur rūsa grib līst ārā, bet ar pirkstu caurumu neizdosies izbakstīt.

- aukstā laikā parādās ESP kļūda. Braukšanu nekādīgi tas neietekmē.

- iespējams priekšējais lukturis būs jāmaina, jo izkorodējuši pagrieziena lampiņas kontakti. Kaut kā man izdevās iebāzt lampu, bet otrreiz tāds joks nestrādās. Otrs lukturis ir jauns, kas mainīts pēc sīka negadījuma.

 

Pārdots

 

220I0750.JPG

220I0754.JPG

220I0755.JPG

220I0757.JPG

220I0770.JPG

220I0773.JPG

220I0774.JPG

220I0775.JPG

220I0779.JPG

220I0780.JPG

220I0784.JPG

220I0787.JPG

220I0860.jpg

220I0861.jpg

220I0862.jpg

TA.png

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    34

  • Ronalds

    20

  • Zin...

    9

  • M_J

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

200 000 nobraukums vien jau nozīmē ka tas ir lūznis,un ja vēl tas ir braukts ar gāzi.Nemaz nerunājot par pārējām problēmām.

Visai savdabīga jaunbiedra "prezentācija"- ja pašam nav ko parādīt vai gudru pateikt, "jānoliek" kāds  cits...  Liela daļa latviešu "parasto" par tādu lūzni tikai priecātos- es arī labprāt pajemtu

2012. gada sākumā nopirku auto no Holandes ar jau uzliktu gāzes iekārtu. Uz tāfeles bija kādi 60k. Pēc kāda gada kaut kas izbeidzās. Sāku meklēt servisu Rīgā, kur to varētu salabot. Pirmajā jau p

Posted Images

Mezavecis

Cik esmu lasījis, tad šī paša gada C240 vēl daži ir nopērušies ar līdzīgām problēmām un problēmas iemesli tieši bija ar vakuumu.  Vakuuma trubas jau vairumu nomainīju, tās tiešām bija beigtas. Vēl ir aizdomas, ka gumija pie MAF ir izreģējusi. Katalizatoru simptomi ir nedaudz citi, jo tur vienkārši jaudas nav. Šajā gadījumā jaudas zudums izpaužas tā, ka apgriezieni limitējas uz 3.5-4k RPM atkarībā no silta/auksta dzinēja un brīžam nav starpības, vai brauc ar 3 vai 5. robu.

 

P.S. Uz gāzi jauda ir lielāka nekā benzīnu.

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Daudz mītu ir par gāzi, bet pa lielam viņi ir tikai tenkas. Problēmas ar apgriezieniem jau sākās pirms gāzes, bet tad bija citas problēmas.

 

Tad jau puse LV brauc ar lūžņiem :D Vidējais ievestais auto ar birku "Tikko no Vācijas" ir vismaz 200k braucis. Arī vietējie 3- gadu uzņēmumu auto standartā nāk ar 150k. 

 

P.S. Ja kāds nav pamanījis, tad auto ir jau praktiski 17 gadu un neviens šāda vecuma auto nav bez kādām kaitēm. 

 

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Lai V6 motoru šādam sedanam aizsūtītu uz kapiem, ir ļoti jāpacenšas.  Veciem meršiem motora resurss ir minimums 500k, bet mūsu apstākļos rūsa auto iznīcina ātrākā periodā nekā cita veida problēmas.

Link to post
Share on other sites
alusbundza
pirms 9 stundām , krapans teica:

200 000 nobraukums vien jau nozīmē ka tas ir lūznis

reāli motori nobrauc 2x vairāk bez problēmām, bleķi gan var neizturēt ......

Link to post
Share on other sites
pirms 7 stundām , Mezavecis teica:

Lai V6 motoru šādam sedanam aizsūtītu uz kapiem, ir ļoti jāpacenšas

Audim V6 uz kapiem sūtas elementāri, pats vienu aizsūtīju pie 400 000 km, gan jau ka MB ir līdzīgi, bet tas vairāk ir konstruktīvas kļūdas dēļ, kā rezultātā viena V6 galva var aizsērējušu maģistrāļu dēļ sākt sajemt jūtami mazāk eļļas. Manā gadījumā tas bija cēlonis, bet sekas bij strauji ar motoru bremzējot Siguldas pauguros vienā galvā kaut kas pieklemmēja un zobsiksna pārleca pa virkni zobu, lētāk bij pa 400 Ls iesviest jaunu motoru un pēc 5 dienām rullēt tālāk līdz alnim, kas arī pielika punktu šai bezjēdzībai. Patreiz ar Hondai ceijeris strauji virzas uz 300 000km no kuriem pāri par 100 000 ir uz gāzi bez jebkāda remonta, tik 3x filtri pamainīti. Pedējo reizi sporta pēc mainīju pats un sapratu ka tur nav ko stresot ik pēc 25 000 km, tie filtri tur ne īpaši atšķīrās no jaunajiem, pie vājākas gaismas mierīgi varētu sajaukt kuri vecie, kuri jaunie. Tad nu nestresoju par maiņu nu jau nez cik kilo km, un nekādas gāzes regulēšanas ar nav bijušas vajadzīgas pa šo laiku.

Link to post
Share on other sites

200k un tāpēc lūznis? WTF?

Tā jau laikam normāls auto, bet priekš tā gada un ar tādām mistiskām problēmām cena liekas (ļoti subjektīvi) krietni par augstu. Un, nē, es šo auto neņemtu arī pa 500 EUR, tāpēc mani var arī ignorēt.

 

Edited by itanium
Link to post
Share on other sites
pirms 11 stundām , krapans teica:

200 000 nobraukums vien jau nozīmē ka tas ir lūznis

Pats gan jau ka brauc ar fabiu no salona un baigais vecis jūtās :D

 

Katrā ziņā, šis auto vēl daudz noripos, jo var redzēt, ka ir bijis gādīgās rokās!

Autoram veiksmi tirgošanā ;)

Link to post
Share on other sites
Pirms 10 minūtēm , evertons teica:

fabiu no salona

Fabija no salona iet pāri par 300k bez motora remontiem. bet tam mersim nevar būt tikai 200k

Link to post
Share on other sites
VebKamera

Domāju, ka mašīna adekvāta un cena ar. Par gāzi - tās visas ir basņas. Gāze šajā gadījumā ir patiesa pievienotā vērtība. Esmu nobraucis ar gāzi 120 000 ar vienu autiņu, 130 000 ar otru un trešajam jau iet 80 000. Visiem viņiem motori noteikti nebija un nebūs tā lieta, kas izbeigsies pirmā.

Link to post
Share on other sites
Mezavecis
pirms 2 stundām , itanium teica:

priekš tā gada un ar tādām mistiskām problēmām cena liekas (ļoti subjektīvi) krietni par augstu

Es uzliku vidējo cenu ar ss.lv piedāvājumiem. Tās mistiskās problēmas nav tik melnas kā to vālē, jo gadu jau braukāju ar minētām problēmām, pat apskati izgāju un domājams, ka braukt varēs ilgi. Jautājums vairāk pa komfortu. Jebkurā gadījumā šis piedāvājums daudz kongurētspējīgāks par jebkur TDI būmeri, kur parasti turbīna un sprauslas ir pēdējā maizē un uzreiz jāatliek kāposts neparedzētiem remontiem. 

 

Un neviens normāls mersis nemaksā tik cik maksā mazda vai vecs fords. Tas pats attiecas uz 2000+ gada Audi un būmeriem, kurus normālā stāvoklī par dažiem simtiem euro neviens nedāļā. 

 

Link to post
Share on other sites
Pirms 28 minūtēm , Mezavecis teica:

parasti turbīna un sprauslas ir pēdējā maizē un uzreiz jāatliek kāposts neparedzētiem remontiem. 

Nu, to tu nevari zināt arī par savu Merku. Nekādu garantiju tāpat nenodrošināsi.

 

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Statistiski lietots benzīna motors ir ar daudz mazāk riskiem un ieberzieniem :) Es savukārt nekad nepirktu dīzeli, kuram uz ripas ir virs 200k, jo tūkstotis gandrīz vienmēr jānoliek iepriekšminētām kaitēm. Uz 2k pirkuma tas dārgi. 

 

Link to post
Share on other sites
versatile

Es teiktu tā - atrodi, kas to šaizi sataisa un notirgosi 2-3 dienu laikā.

No merša, kam nav jaudas un siamniekam ir tikai pieņēmumi, es ietu prom.

  • Patīk 3
Link to post
Share on other sites
Mezavecis

@versatile Es nebūtu pārliecināts par to notirgošanu 2-3 dienu laikā un vai minētie ieguldījumi būtu tā vērti. Man jau te teica, ka lai izejot apskati, nomainot eļļu un vēl visādus pasākumus, kas viss kopā sastāda 200+ EUR, ja vēl kāds šarnīrs apskates laikā būs izbeidzies. Vai es tamdēļ auto pārdošu dārgāk? Plus nākamā gadā nodoklis jāmaksā, kas atkal tiks pieskaitīts pie zaudējumiem. 

 

Neredzu rindu pēc veciem mersedesiem. Vēlme pirkt nenozīmē pirkšanu :)

Link to post
Share on other sites
versatile

hz, bet man sajūta, ka rinda pēc vecām alfām ir vēl īsāka - un pārdevu. Reāli, pusotra nedēļa, bet es nedēļu noslimoju. Tā ka tiešām, 3 dienu laikā.

No stāvēšanas pie stūra, cena nekāpj. Ja nepārdosi pirms ziemas, tad uz pavasari būs bēdīgi.

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Cena koriģē pārdošanas ātrumu. Pagaidām nekur nesteidzos un apdrošināšana vēl ir 3 mēnešus un vēl pat neesmu ss.lv ielicis un visos citos portālos. 

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Es vispār ciest nevaru auto tirgošanu un tērēt laiku darbībās, kuru laikā varu vairāk nopelnīt. Ir visādi faktori kā veiksmes faktors, ka tieši tādu ideālo auto cilvēks ir meklējis gadiem. Visādi citādi lielākā nozīme ir vizuālam stāvoklim - ja rūsa kaut kur lien ārā, burbuļi uz arkām, nekādi ādas saloni, ideālais motora stāvoklis un citas ekstras nepacels būtiski cenu. Rūsa ir tā lieta, ko izmainīt nevar.

 

Otrs faktors - iekāp un brauc līdz apskatei. Visi pārējie palien apakšā zem perekupiem, servisa džekiem, kas līmē kopā no vairākiem auto vienu un cenšas uz katru sīkumu nolaist cenu, lai pēc tam pārdotu dārgāk. 

 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
versatile

Nu man tas process arī diezgan riebjas, es vienkārši saku, ka ar kaķi maisā tas būs iglāks - atnāks, izbrauks, paīdēs, teiks, ka atzvanīs, tad caur sms piedāvās motorolleri un 2us sistus iphone4, un šitā kādi 10 no vietas.

Ja atbrauc cilvēks, kam VAJAG mašīnu ap 2k budžetā, tad viņu interesē, lai var braukt, nevis ir nesaprotams gļuks, kurš, ja pats nedraudzējas ar auto remontu, var izmaksāt nezināmu summu.

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Ja jau zinātu servisu vai cilvēku, kas garantēti varētu šo gļuku novērst vai vismaz skaidri pateikt, kur ir problēma, tad to ar prieku izdarītu. Diemžēl es tādu cilvēku nepazīstu. Autofavorīts teica, ka viņi to nevar (vai negrib) un neregulāru problēmu diagnostika nav spēcīgākā puse kā jau vairumam servisu. Cits pazīstam servisa vecis arī teica, ka merši nav viņa specializācija un neuzņemas to darīt. 

 

 

Link to post
Share on other sites
Ronalds

@Mezavecis tā ESP un motora problēma reāli atbaida..... Vismaz kompja diagnostika ir slēgta klāt? Ļoti iespējams ka pateiktu kas par vainu. Ja ne ar motoru, tad vismaz ar ESP.

Man ir kompja diagnostika, pa velti pieslēgtu/aizdotu. Tik mēs no citām Rīgas pusēm.

Bet nu tagad diagnostika ir praktiski visos servisos..... 

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

@Ronalds Diagnostika ir slēgta - viņa neko lietderīgu neparāda, vismaz 2 servisi tā apgalvo. Čomam Saabam tāds pats ESP paziņojums aukstā laikā parādās un vasarā pazūd pats no sevis.  Biju lasījis, ka tas iznirst, ja sensors, kas lasa stūres stāvokli ir izbeidzies un taisa tādu prikolus. Nolasītās kļūdas jāprot tulkot un parādiet man to cilvēku, kurš to prot. Runa par gadījumiem, kad kaut kas neregulāri gļuko, čakarējas vai arī kāda caura trubiņa ķēmojas.

 

Esmu 99% pārliecināts, ka tas ir kāds mehānisks sūds, jo vismaz 5 reizes bijis tā, ka pēc servisa apmeklējuma ar dažādām pilnīgi nesaistītām lietām (degvielas filtra maiņa, eļļas sūkņa maiņa, bremžu disku maiņa, šarnīru labošana), auto vai iet zvērā un var uz sausa asfalta dedzināt riepas vai arī pretēji - knapi 3k apgriezini un traktoru nevar apdzīt. Kaut kur 1-2 nedēļas laikā paliek tāpat kā bija. Kaut kāds sūdiņš tiek izkustināts uz vienu vai otru pusi. Pēdējā šāda "izlabošanās" bija šogad vasarā pēc benzīna un gaisa filtra maiņas. Kāds tam sakars, ja braucu ar gāzi?

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
Pirms 9 minūtēm , Mezavecis teica:

Pēdējā šāda "izlabošanās" bija šogad vasarā pēc benzīna un gaisa filtra maiņas. Kāds tam sakars, ja braucu ar gāzi?

Tu gribi teikt, ka motoram vairāk gaisa nevajag, ja tu brauc ar gāzi?

Link to post
Share on other sites

visticamāk vakuuma truba kāda... Es gan nezinu cik tam v6 tās trubas daudz un dziļi apsleptas, bet ja kkur ir sūce, vismaz v8 dzinējs ar taisa tādus pigorus tad, kad ir/nav jauda un tā

Link to post
Share on other sites
Ronalds

Vakuma truba - tas labākajā gadījumā...

Check engine deg, kad nav jaudas?

 

Un es brīnos ka to esp kļūdu diagnostika neuzrāda - mašīna ta kļūdu uzrāda... Tātad vajadzēja viņai atmiņā palikt! 

Moš tie servisiem, kur biji nav normālas diagnostikas iekārtas? Tik kaut kāds prasts odbII kurš neko nerāda.....

Link to post
Share on other sites

Vispār par gāzi ir kaut kur apskats vai tiešām kauj nost.

Jo cilvēki, kas nodarbojās ar mašīnbūves lietām neceļ trauksmi, ka bojātu motorus. kaut gan viņus varētu stimulēt degvielas tirgotāji

Link to post
Share on other sites
1 stundu atpakaļ, Mezavecis teica:

auto vai iet zvērā un var uz sausa asfalta dedzināt riepas vai arī pretēji - knapi 3k apgriezini un traktoru nevar apdzīt.

 

Man Škodai šāds niķis parādījās reiz pēc servisa apmeklējuma un problēma bija ar vakuma trubu, nebija džeki kārtīgi pielikuši, no nofiksēja un pēc tam viss bija ok.

1 stundu atpakaļ, Mezavecis teica:

Biju lasījis, ka tas iznirst, ja sensors, kas lasa stūres stāvokli ir izbeidzies un taisa tādu prikolus.

 

Škodai stūrē arī bija devējs, kas nelasīja apgriezienu skaitu (stūres stāvokli), bet panelī par to dega indikators un kompī šo kļūdu varēja nolasīt. Pieslēdzot kompi un grozot stūri.

 

 

Link to post
Share on other sites
Mezavecis
pirms 1 stundas , Donkeyhot teica:

ka motoram vairāk gaisa nevajag, ja tu brauc ar gāzi?

Es nezinu, kas ir jādara ar gaisi filtru, lai pietrūktu jauda :)

 

Viss stāsts jau sākās diezgan sen, kad kritās jauda un tad tiešām check engine parādījās. Tikko biju uzlicis gāzi  un tie pēc vairākkārtējiem piegājieniem saregulēja visu ko varēja (tas arī ir rezultāts, kāpēc jauda niknāka uz gāzi). Kā pa nelaimi problēmas sakrita vienlaicīgi un katrs kantoris sūta viens pie otra. Tad sākās epopeja ar nosaukumu "mainām visu pēc kārtas", kur nomainīja sveces (bija sūdīgas un tur bija kopš auto dzimšanas), svečvadus, kuri bija nokorodējuši. Protams lamba zonde tika vairākkārt čekota. Ilgi bakstījās ar MAF - kopā Domenikss atklāja, ka tas darbojās darbojās bet atgrieza greizus rezultātus. Tad nāca kārta gumijas vakuuma trubām un dažas burtiski salūza rokās.  Pēc visa šī pasākuma, kas izmaksāja ļoti daudz, stāvoklis uzlabojās, bet nekļuva pilnīgi labi. Tagad check engine var dabūt tikai tad, ja uz tiem 4k tur pedāli grīdā kādu minūti. Pirms vairākiem mēnešiem nomainīja sadalītāju pirms kartera - bija sūdīgs, bet labāk nekļuva. 

 

Motors ir ļoti blīvs un grūti vispār kaut kam tikt klāt bez bedres.

 

 

Tagad vēl ir palicis MAF savienojums karterī, kurš reiz likās tāds aizdomīgs un kustējās, lai gan viņam jābūt pilnīgi nekustīgam.  Varētu aizbraukt, lai nomaina, tikai lielais vairums detaļu jāpasūta un jāgaida 1-2 nedēļas. Uz vietas ir tikai populārais krājums.

 

 

1 stundu atpakaļ, Murlo teica:

Vispār par gāzi ir kaut kur apskats vai tiešām kauj nost.

Es domāju, ka tāda objektīva apskata nebūs, jo vairumā gadījumu liek gāzi autiņiem ar zināmu nolietojuma pakāpi. Ja motoram ir tā saucamie kapi, tad gāze pieliek punktu visam.

 

Šobrīd izskatās, kas gāzei vērojams noriets, jo visu sačakarē 5. paaudzes iekārtas, kas maksā ļoti dārgi un jaunajiem autiņiem, kuri jau tā ir ekonomiski, atmaksājas ļoti ilgā periodā un viss tas gāzes čakars nav vajadzīgs, ja vien tiešām nebrauc minimums 20-30k gadā. Tādam 2.6L bundulim finansiālo ietaupījumu var just uzreiz un iekārtam pat man braucot 15k gadā atmaksājās 9 mēnešos un pa šo periodu esmu vismaz 3 motoru cenu ietaupījis.

 

 

 

 

mercedes-motors.jpg

Link to post
Share on other sites

kā var pabraukt ar benzīna motoru negriežot virs 4k ? Viņi domāti lai grieztu...vismaz es tā braucu...nu nav tas motors nekādas kosmosa izstrādājums, ka neviens nevar viņu salabot..izklausās brīnumaini....vienīgais mīnus šiem jau ir tas, ka cilindriem ir tas nikosil/alusil pārklājums, ja pareizi atceros...tad kad saskrāpējās, var utilizēt šo motoru.

Par gāzi - negribas svētos karus, bet neesmu redzējis nevienu auto kurš adekvāti  darbotos uz gāzi...visiem ieminot čeks,  auksts  neceļ vispār uz gāzi...citi pat programmē tā ka virs 3k pārslēdzas uz degvielu bet tāpat tas neglābj no izplūdes vārstu piedegšanas/sadegšanas - hondām, subāriem etc...gāzei ir tikai viena funkcija - sipt kapeiku un samierināties ar to sīko čakaru kurš ir 100%...visos auto forumos gāziniekiem ir problēmas, visos...un tie stāsti par līkrocīgajiem mietariem jau zb, tāda kā tautas folklora....darba hondas tik daudz reizes tika vesta pie Henriha regulēt...neviena negāja kā paredzēts vai 1:1 kā uz degvielu - uz trases apdzenot regulāri pārslēdzu uz benzīnu - tā drošāk...Bet nu katram sava pieredze. Kamēr neizbraukšu ar tādu auto kurš iet 1:1 bez čeka   kā uz degvielu - neticēšu..

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

@osscar Tā arī jābrauc :)  Parasti, kad motors iesilst, tad apgriezieni vairāk. 

 

Zini, es teikšu tā, ka apmeklējot servisus, rodas iespaids, ka ir vairāki bubuļi, no kuriem jēdz mazs procents. 1. Bubulis ir elektronika, sensori un ar to saistītais. Tur vajag specifiskas zināšanas, lai saprastu kā viņi darbojas, kā diagnosticēt un kā atrast likumsakarības. Ja kompis garāžā neko nerāda - tad viss kārtībā, problēmas nav. Šitā vienā servisā mainīja mazdai 323 degvielas sūkni - tur taču ar ausi varēja dzirdēt, ka viņš beigts, bet servisā kaut kā nevarēja atrast, kāpēc autiņš periodiski noslāpst. Acīmredzot kompis to neparādīja :)

2. bubulis ir viss, kas saistīts ar vakuumu. Esmu redzējis dažādus video, kā cilvēki meklē caurumus - pūš dūmus utt. Viss pārējais ir tāds pats kā autiņiem pirms daudziem gadiem.

 

Aukstam dzinējam ar gāzi uzreiz būs check engine :) Var to pārslēgšanos laiku mainīt, bet tad nav ērti, ka pārslēdzas tikai nākamā ciemā pēc 10km. 

 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
Ronalds
1 stundu atpakaļ, osscar teica:

bet neesmu redzējis nevienu auto kurš adekvāti  darbotos uz gāzi...visiem ieminot čeks, 

:D:D:D 

Atbrauc pie manis ciemos, parādīšu divus auto ar gāzi, kuriem ieminot nav kļūdu! 

 

pirms 1 stundas , Mezavecis teica:

 Tagad check engine var dabūt tikai tad, ja uz tiem 4k tur pedāli grīdā kādu minūti.

Nu tad! Jāslēdz klāt diagnostika un jāskatās kur kļuda! Tas būs atskaites punkts meklējumiem!

Link to post
Share on other sites

@Mezavecis Tu kartera ventilācijas vārstu esi skatījies? Kas ar spiedieniem pašā dzinējā? Kaut kādas vārstu vāku blīves nav spiestas ārā?

Link to post
Share on other sites
Mezavecis
Pirms 21 minūtēm , Ronalds teica:

Jāslēdz klāt diagnostika un jāskatās kur kļud

Tur kompim kaut kāds gļuks, kas aiz sevis satīra iepriekšējās kļūdas, līdz ar to ja to nevar nosimulēt, tad neko neieraudzīsi. Check engine ir tikai slodzē braucot.

 

@RegisssTā kā no tā maz ko jēdzu, tad neko dziļāk neesmu skatījies. Zem klajas debess pie mūsu mūžīgā rudens un vajadzīgiem instrumentiem nav vērts sākt. Neviens nav reportējis par tamlīdzīgām problēmām.

Link to post
Share on other sites
Ronalds
Pirms 8 minūtēm , Mezavecis teica:

Tur kompim kaut kāds gļuks, kas aiz sevis satīra iepriekšējās kļūdas,

Pirmo reizi par ko tādu dzirdu!

 

Vienu vārdu sakot auto ar nopietnu un grūti atrisināmu problēmu......

 

 

Link to post
Share on other sites
  • Gestapo locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...