Jump to content

PĀRDOD: Alfa 147 2.0 ar LPG


Recommended Posts

Alfa 147 2.0 ar LPG, Selespeed kārba svaigi pārlasīta, tā ka vajadzētu būt bez problēmām kādu laiku toč..

Ir šādi tādi vairāk vizuāli kāši. Pārdodu, jo nopirkta alfa 159 un auto stāv bez pielietojuma, brālis tiesības likt nav saņēmies, un pa ziemu uz ielas turēt nav lustes.

būtam 1600. Sīkāk aprakstā.

Te vairāk bildes

 

ss.com sludinājums

7.jpg.656238e6e828f5638d9cbac78f2a87ed.jpg5.jpg.bf0dd56037ffbf1a168b72bf7f73c258.jpg

 

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites

Veiksmi, ko vēl lai saka! :)

Čoms gandrīz pirms gada teju tādu pašu (motors, ar gāzi, ar TA, tikai pieticīgāka komplektācija un bordo sarkana, kā arī ar nedaudz mazāku noskrējienu) pa 1000 atdeva.

Pa 1400 SSā nebija itin nekādas intereses, pa 1000 nedēļas laikā aizgāja.

 

Nav mūsu platumu grādos Alfas tik populāras.

Edited by itanium
Link to post
Share on other sites

Nu, es glaunam autiņam būtu ielicis labāku gāzes iekārtu, bet visā visumā jau nav ne vainas.

Nav gan ne jausmas, kas tas viņiem pa selespēed un cik tas būs mirstošs... 

Link to post
Share on other sites

@Bruketajs, es tā intereses pēc ieguglēju par to robotu - selespēed. Neizdevās atrast nevienu labu atsauksmi, toties šur tur tas itāļu brīnums tika nosaukts par sliktāko kārbu autobūves vēsturē! 

 

Piemēram: http://www.alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?p=714705

Итак - просмотрев сообщения по селеспиду, могу сказать следующее - селеспид таки проблема. Несмотря на сообщения от везунчиков проехавших на нем некоторое количество километров и вовремя продавшим чудо лохам.

 

К тому же производитель приготовил нам сюрприз - состоящий в том что детали робота в запчасти не поставляются. Можно купить только датчики-потенциометры, насос, бачок и шланги.

 

Kaprīzs, reti kur māk remontēt, lūzt, nav jaunu detaļu, jāliek b/u ar visām izrietošajām sekām. Daudzi, kuriem mašīna patīk, bet piegriezies sex ar kārbu, pārtaisa uz manuālo. 

Link to post
Share on other sites

Nu, dizaina ziņā Alfa nekad nebūs garlaicīga - varbūt kādam riebsies, bet nekad nebūs garlaicīga.

Mūsu "iedzīvotājam vulgaris" gan ir prioritāte ilgāk braukt, neizkratot maku servisā.

 

Link to post
Share on other sites

 

Pirms 2 minūtēm , itanium teica:

šim ir foršākais/interesantākais salons starp visiem tās cenas mazauto,

 

Tik ko tas dod, ja ar viņu normāli pabraukt nevar! Bez tam tauta sūdzās par bieži vien neloģisko robota darbību. Gribam tādu alfu, jāmeklē ar mehānisko kārbu.

 

Link to post
Share on other sites

Nu, pag, tikko pārlasīta kārba -  kāpēc lai nevarētu pabraukt? Testa braucienu tak autors ļaus veikt, varēs novērtēt, cik loģiski kārba uzvedas.

Link to post
Share on other sites
Pirms 4 minūtēm , Bruketajs teica:

neizkratot maku servisā.

Te jau ir problēma ka pat izkratot maku bieži nevar salabot dēļ tā ka nav jaunu rezerves daļu! Var tikai nomanīt uz citu nedaudz mazāk nobrauktu robotu no šrota pilnīgi bez garantijām.....

Link to post
Share on other sites
Pirms 1 minūtes , itanium teica:

Nu, pag, tikko pārlasīta kārba -  kāpēc lai nevarētu pabraukt?

Nu kurš tad saka, ka nevar patreiz pabraukt! Jautājums ir cik ilgi! Un pašai mehāniskajai kārbai jau nekas nenotiek! Nosprāgst robots, kurš slēdzelē robus! Un normāli salabot viņu nevar jo jaunu rezerves daļu vienkārši nav!


Piemēram šis variants ja gribās 147

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/147/bgjdgn.html

Lētāks un manuālā kārba!

Link to post
Share on other sites

Labs, tieši šo auto pirms gada arī mans čoms pārdeva. Stāvoklis bija krietni labāks :D

 

P.S. Neskatoties uz to, ka ir visai liela varbūtība, ka tuvākajos gados ar kārbu nekas slikts nenotiks, es pats vecu un "aizdomīgu" automātu arī neņemtu. Veiksmi tirgošanā!

Edited by itanium
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Nu, te tāpat to auto neviens nepirks. Nav te publikas.

Gan pirms diviem gadiem man SAABu izdevās te notirgot, tagad gan liekas, ka cilvēku te ir krietni mazāk.

Edited by itanium
Link to post
Share on other sites

Nu ta sacepāties.

Pirmkārt, ne par konkrēto auto, bet par mašīnām vispār - diezgan daudz skatos krievu jūtūbu, un, skatoties, piemēram, cik daudz prisadkas/nasadkas/usadkas šamie bez jelkādas paškritikas lej motorā, kā arī kādas rezerves daļas un par kādām cenām savos ašanos pērk, man gribas pieiet visam, kas saistīts ar auto uzturēšanu un kur informācija nāk no runeta, ar pamatīgu graudu NaCl.

 

Par Alfa 147 Selespeed in general :)
Pārtaisīšana par manuāli - interesējos, man teica, ka nav vērts - dārgi, ilgi, čakars.

Kārba idejiski tāda pati kā bmw smg un vēl citas, līdzīgas - parasts manuālis, kuru slēgalē mehatronika. Par to kārbas neloģiskumu, hz. It kā pielāgojas braukšanas stilam, skatās, cik agresīvi gāzi spaida. Es braucu manuālajā režīmā, jo man automāti vispār nepatīk, ja neskaita pašus jaunākos, teiksim ZF 8nieci, kas nāk bembjos un arī jaunajās Alfa Giulia. Ērti, uzspied puļķi un pārslēdzas uz augšu - tuvojies krustojumam, uz leju kārba slēdzas pati. Vairāk mani kaitināja, ka ieliec robā, atlaid bremzi un nekas nenotiek - jādod gāze. Nekas traks, bet paralēlais parkings šaurās vietās ir čakars.

Par alfu detaļu nepieejamību, atkal, hz. 3,5 gadus braukājos ar alfām, nu jau ir trešā - līdz šim nekad nekādu problēmu nav bijis. Zinu, ka 2.0 TS motoriem esot pagrūti atrast karterus, bet nu tas ir tā diezgan loģiski. Ar lielu varbūtību, kad pēc gadiem 2-3 mainīšu auto, nākamā atkal būs alfa.

Selespeedam ir slikta slava un ne nepamatoti. Arī pats ne jau aiz neko darīt pārlasīju to kārbu. Bet tā, lielu pretenziju pret to, kā tā kārba strādā, man nav.

 

Par konkrēto alfu.

1600 nav akmenī kalts cipars un rēķinos, ka aizies par zemāku. Auto ir 15 gadi, vizuāli stāvoklis ne tuvu nav perfekts, toties tehniski viss vairāk vai mazāk labi, motors dzīvs, vakar atkal izbraucu, nu forši iet tas verķis pilsētas apstākļiem un pa trasi arī apdzīt problēmu nav bijis. Tagadējais 1.9 dīzelis ar visām savām priekšrocībām, nu, neiet tā. Ir pāris kasjaki, par ko pie skatīšanās pateikšu un paši ieraudzīs. Piemēram, vakar piefiksēju, ka izbeigusies šļauciņa logu mazgāšanai - šovakar salabošu.

Kārba, kamēr auto bija pie manis, sāka mazliet gļukot, bija reizēm problēmas iedabūt "apakšējos" robos - 2, 4, R. Tas salabots.

Bet par cenu, pa lielam, nu tur tā interesanti - es pirms tiem 3,5 gadiem paņēmu līdzīgu, tikai švakāku un plikāku 147 par pusotru. Samainīju radiatorus, bremzes uz riņķi, vēl visādas lietas - kopā ieliku autiņā vēl tikpat, pat drusku vairāk. Joprojām žēl, ka sasitu. Šim man zināmu problēmu tehniski nav, šķidrumi netek, motors sauss, vismaz kad pēdējoreiz no apakšas redzēju. Pēc kāda gada būtu laikam zobsiksna jāmaina. Ja man būtu prasme, laiks un vajadzība ņemties ar autiņu, paņemtu šitādu donoru https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/147/bgjlpx.html katram gadījumam, notirgotu salonu (manējais foršāks/retāks) un ne par ko nesatrauktos. Patiesībā, gandrīz tā arī izdarīju, bet tomēr izvēlējos paņemt ko jaunāku.

Par gāzes iekārtas labumu/sliktumu neko nezinu, neesmu pēc testa brauciena ne km nobraucis ar gāzi - zinu tik, ka likts puslīdz ok kantorī un izskatās uzlikts ok. Es nebūtu licis vispār. Tas patēriņš nav TIK krimināls. Tikai par kādu pusotru litru vidēji lielāks kā 1.6 105 zirgu švakucim.

 

Bet, kā redzams, taisnība ir - alfa vienaldzīgus neatstāj :D

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites

Hmm, biju palaidis garām, ka te ir arī auto pārdošanas sludinājumi. Būs jāieliek arī savs. Par Alfu - patīk, bet zemūdens akmeņu daudz... :)

Link to post
Share on other sites

Racer, teikšu godīgi, tu savu Zubarū šeit nepārdosi, cilvēki to mašīnu nesapratīs :D 

Link to post
Share on other sites

Vajadzēja piekrist... Un tad klātienē atklāt, ka pa 2000,- atdod bez maģīšaa, domkrata, rezerves rata...un vispār bez ratiem, salona, lukturiem :D

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites
  • versatile locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...