Jump to content

Par dzīvi Latvijā, par šo forumu, un kaut ko no tā..... .


alusbundza
 Share

Recommended Posts

Atvainojos, ka jautāju šajā tēmā, bet var kāds ieteikt kādu (vēlams free) AI programmēšanai. ChatGPT ir stulbs kā "Bancānu bullis" (nezinu, kas ir Bancānu bullis, bet viens kolēģis tā saka).

Link to comment
Share on other sites

Tūlīt atkal cels akcīzi cigaretēm (man pilnīgi pohuj, varētu pacelt kaut 100x), degvielai un saldinātajiem dzērieniem(it kā jau poh) lai mūsu ARNP varētu turpināt visādus airbaltic, railbaltic... zajebaļibaltic.

Link to comment
Share on other sites

https://www.delfi.lv/193/politics/120043103/briskens-ari-tresaja-piegajiena-saglaba-ministra-amatu

 

Paraug piemērs ka pat cēlākie politiķi kas tēlo tos labākos piemiegs aci un aizstāvēs viss lielāko sūdu savā bariņā, jo atbrīvošanās no tā apdraudēs savus siltos krēslus :)

pirms 15 stundām , Jurkins teica:

Tūlīt atkal cels akcīzi cigaretēm (man pilnīgi pohuj, varētu pacelt kaut 100x), degvielai un saldinātajiem dzērieniem(it kā jau poh) lai mūsu ARNP varētu turpināt visādus airbaltic, railbaltic... zajebaļibaltic.

 

Galvenais lai neizmirst arī pacelt Publiskā sektora algas, mēs varētu būt paraugpiemērs pasaulei ar lielākajām publiska sektora algām pret privātā.

Link to comment
Share on other sites

Jurkins izrādās ir ārsts - diagnostiķis. ПЕДИатр ГОМЕопат. 😛 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 18 stundām , Jurkins teica:

Masks ar savu naudu lai dara ko grib (bet čujs saka, ka tik tā "vērtība" neuzšaujas uz 440

Tā var būt, bet patieso tā brīža vērtību var uzzināt tikai tad kad notiek pārdošanas darījums. Kurš sola vairāk tik arī ir vērtība. Ja uzšausies 440 tad jau valstij nevajag pārdot....

Zaudējumi ir zaudējumi, kā tad tos var atgūt? No kā? Pārdod īpašumu ar komunālo parādu vai bez naudas summa no tā nemainās. Saņemsi 100 000€ bez parāda vai 90 000 ar 10 000€ parādu. Šajā gadījumā valsts "komunālos" noraksta un saņems pilnu vērtību. Bez parāda ir vienkāršāka pārdošana. Ar parādu pircējs pamanīs ka pārdevējam deg un piedāvās piespiedu pārdošanas cenu, zem "vērtības". Šobrīd vērtība būs zema dēļ politiskās situācijas, pircējs visticamāk centīsies visu nobāzēt dziļāk Eiropā un Latvija zaudēs visu. Labi ja 300miljoni dabūs par visu, kas uzreiz tiks notērēti, paliks nulle. Nekā!

Link to comment
Share on other sites

Visai labs lepnums. esam tik pat bagāti kā Norvēģija un Dānija kas sēz pie naftas un gāzes pupa.

 

QQtm0l9.png

Labots - Laxe
Link to comment
Share on other sites

Ja parāds ir 500mlj, bet uzņēmuma vērtība ir 300mlj kas viņu pirks? Norakstot parādu var saņemt 300 mlj. skaidras naudas, šeit un tagad.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 18 stundām , Jurkins teica:

Atvainojos, ka jautāju šajā tēmā, bet var kāds ieteikt kādu (vēlams free) AI programmēšanai. ChatGPT ir stulbs kā "Bancānu bullis" (nezinu, kas ir Bancānu bullis, bet viens kolēģis tā saka).

GitHub copilot. Sorry, bet visi free ir craps pagaidām.

https://github.com/features/copilot/plans

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , hehe teica:

Zaudējumi ir zaudējumi, kā tad tos var atgūt?

Nevar droši vien. Bet vajag vismaz nošaut tos, kuri gadu gadiem šo situāciju veidoja. 😁 

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , hehe teica:

Ja parāds ir 500mlj, bet uzņēmuma vērtība ir 300mlj kas viņu pirks? Norakstot parādu var saņemt 300 mlj. skaidras naudas, šeit un tagad.

 

Cietumā visus kas noveda to līdz tādai situācijai un piedzīt visu ko var no visiem AirBaltic valdes locekļiem un to ģimenēm.

Tad reformēt un meģināt atkal saglabājot to par valsts uzņēmumu.


Nevis pārdot visu pa grašiem kautkādiem arvalstu žīdiem kas to nodzīs līdz klinķim jo tiem neintresēs nekādi ilgtermiņa labumi vai Latviešu darbinieku labvēlība.

 

Rīgas centrā karātavas un Satiksmes ministri lai karājās par paraugu nākamajiem.

 

Tas ir vienīgais kā reali salabot situāciju.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , Laxe teica:

Tad reformēt un meģināt atkal saglabājot to par valsts uzņēmumu.

Kā tas ir reformēt? Tur pat vien nonāks, ka ja ir zaudējumi tad tie būs jāsedz vai maksātnespēja. Visas lidmašīnas kas lido, tās lido. Kā piespiest viņas lidot labāk? Valstij ir jābūt gatavai ieguldīt arī turpmāk, ja šo patur.

Gribētos redzēt jaunākus datus, aktīvā sezona ir pēc perioda - pirmais pusgads.

Link to comment
Share on other sites

Nez vai tur vairs var kaut ko reformēt. Bet tomēr man kā šīs valsts pilsonim un nodokļu maksātājam gribētos amatpersonu izskaidrojumu (nu jau ar atpakaļejošu datumu😁), ar kādu mērķi tika pakāsti 500 miljoni un kā tika pakāsti. Nu tā vispārējos vilcienos. Varbūt vajag sākt iekš manabalss vākt parakstus, lai nahrenizētu RailBaltic 😁, kamēr nav investēti pakāsti pāris jardi.

Link to comment
Share on other sites

RailBaltic jau nav investīcija, jo nav komerciāls pasākums. Labi ja tas nopelnītu savu uzturēšanu, bet politiskā situācija liegs arī to pašu. Peļņa tur var būt Salaspilī no krievu vagoniem saturu pārkraut uz EU vagoniem, kur vilcienu sastāvi stāv viens otram līdzās. Latvijas ekonomikai tas diez vai ko dotu, jo konkurētu ar to kas tāpat jau ir, ostām. Konkurence rada zemākas cenas, kas šajā gadījumā Latvijai kā valstij nāktu par sliktu.

Link to comment
Share on other sites

Vinš saka taisnību.


Neviens vilciens vai avio sabiedrība nekad neatmaksāsies Valstij un Nodokļu maksātājiem.


Tapēc vajag 100% turēt to nacionalizētu un subsidēt vai arī likvidēt.

 

Nevis pa vidu kur tik grūž naudu un privāti žīdi pa vidu visu laiku to sūc nost un nopelna uz tā visa.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Jurkins teica:

vispārējos vilcienos

Nu tieši tur

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , Laxe teica:

Neviens vilciens vai avio sabiedrība nekad neatmaksāsies Valstij un Nodokļu maksātājiem.

Nu tad teiksim tā - vietējām vajadzībām ir ok. Skaidrs, ka vietējie pasažieru pārvadājumi ir jādotē. Bet kāda vella pēc man vajag starptautisku avio, kas jādotē? Lai būtu neizmērojama lepnuma sajūta?:haha: Nu, ok, pieņemsim, ka es vienīgais dīvainītis, kam to nevajag :haha:.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ja palasa visādas grāmatas, tad visa civilizācijas attīstība ir bijusi ap transporta savienojumiem. Kādreiz tās bij upes, jūras, okeāni, tālāk dzelzceļi utt.

Tās vietas kurām nav bijusi brīva izeja uz jūru ir nolemtas mūžīgai atpalicībai. Tas pats ja nav dzelzceļu, avio savienojumu. Pat Eiropā skaidri redzams, kur koncentrējas visa darbība/dzīvība/attīstība, koridoros ap pāris upēm.

Labots - AndrisBB
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , Jurkins teica:

Bet kāda vella pēc man vajag starptautisku avio, kas jādotē? Lai būtu neizmērojama lepnuma sajūta?

Starp citu, jā, popularizē valsts atpazīstamību, dara to pašu ko dalība Olimpiskajās spēlēs un vēl miljons citos subsidētos pasākumos.

Tas ka biznesā ir zaudējumi nav nekas neparasts. Visas viņu lidmašīnas lido, kur rodas zaudējumi taču ir skaidrots un tas nav pats bizness. Ja tur nav potenciāla tad nebūtu ne Lufhansa intereses, ne izpārdotas AirBaltic obligācijas. Valsts jau nekad nav vēlējusies būt AirBaltic īpašnieks, pie tā ir noveduši apstākļi.

Un vēl starp citu, Mikrotīkls ir labs piemērs tiem kas pamatkapitālu sasaista ar vērtību. Mikrotīkls pamatkapitāls ir 2840€. Jā, četri cipari, daža laba mēnešalga, nekādi miljoni.

Link to comment
Share on other sites

Valsts laikam nevēlējās būt arī Metalurga un Pareksa īpašnieks... pie tā noveda apstākļi...🙄 Nu lūk, un šie apstākļi būtu ļoti krimināli izmeklējami (kur nu vairs) tāpat kā dažādu amatpersonu darbības turpmākajā procesā.

1 stundu atpakaļ, hehe teica:

jā, popularizē valsts atpazīstamību, dara to pašu ko dalība Olimpiskajās spēlēs

Nu... šeit es apgalvošu, ka tā "atpazīstamība" ir ļoti pārvērtēts parametrs.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Lufthansai ko tagad šeit sauc par bagātiem ārvalstu žīdiem vienlaicīgi ar AirBaltic bija tādi paši apstākļi, bez 5 min maksātnespēja, valsts aizdeva, pirka tā akcijas, zaudējumus, jeb ko sauciet par parādu norakstīja, akcijas pārdeva un tagad Lufthansa stāv pie airBaltic ratiem. Kas pirmais brauc, tas pirmais maļ.

Link to comment
Share on other sites

Jā, nu grāmatvedību vikrutasi ar pamatkapitāliem u.t.t. ir ohujenna efektīvi, bet redz ... noslēgumā skarbi... Lufthansa pērk airbaltiku nevis otrādi. Un LV nodokļu maksātāji kārtējo reizi sūkā.

 

Bet mēs netaisāmies padoties! Mēs būvēsim reilbaltiku! Upsss... vainīgs... villas Pierīgas purvos :haha:.

Labots - Jurkins
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Eu, komjaunieši, kaut ko par Baikāla Amūras maģistrāli piemirsāt.

Uzrauj kāds gitāru, ja māk.

Link to comment
Share on other sites

pirms 16 stundām , hehe teica:

Starp citu, jā, popularizē valsts atpazīstamību, dara to pašu ko dalība Olimpiskajās spēlēs un vēl miljons citos subsidētos pasākumos.

Nepin klāt piemēru OG (Olimpic Games) ,jo tas ir neveikls salīdzinājums. Daudzi Top Sportisti no dažādām valstīm nebija un nav subsidēti. Sportā ir vienkārši. Ja rādi rezultātu un tevi atbalstīs privāti, klubi, komandas,  investori, u,t,t. Šeit valsts atpazīstamība ir vienīgi ar katras valsts OG ierēdņu palielīšanās ar krāniņiem,jo esam -tur kur esam:)     

Link to comment
Share on other sites

pirms 16 stundām , Jurkins teica:

Un LV nodokļu maksātāji kārtējo reizi sūkā.

Airbaltic kāreiz ir starp lielākajiem nodokļu maksātājiem, ja Airbaltic iemaksā 40 miljonus, vai Ryanair kura tirgus Rīgā ir uz pusi mazāks iemaksā attiecīgi pusi, 20 mlj?

pirms 4 stundām , Edis7 teica:

Nepin klāt piemēru OG (Olimpic Games) ,jo tas ir neveikls salīdzinājums.

No dažādiem valsts kontiem, arī prezidenta kancelejas tie ir miljoni dotāciju. AirBaltic konkurence samazina izmaksas un nodokļu veidā arī ko atgriež. Kā arī "nodokļu maksātājiem" sarīko šovu, aplidojot Brīvības pieminekli, ko iepriekš nesaskaņojot cenrādi Lufthansa nedarīs..

Link to comment
Share on other sites

pirms 17 stundām , Jurkins teica:

Jā, nu grāmatvedību vikrutasi ar pamatkapitāliem u.t.t. ir ohujenna efektīvi, bet redz ... noslēgumā skarbi...

Pamatkapitāls neko nenosaka, nosaka vērtība. Īpašuma vērtība var atšķirties vairākas reizes, ja pārdevējs prasa pirkuma līgumā ielikt kaut kādu savu īres līgumu uz 20 gadiem, pamatkapitāls paliek tas pats, bet naudā ir pilnīgi dažādi. Latvijai ieliekot prasību AirBaltic palikt Latvijā ir šāds pats apgrūtinājums un uz lielām naudām no pārdošanas nav cerību.

Link to comment
Share on other sites

Air Baltic, Rail Baltic - tas nav vienkāršs jautājums. Valsts dotācijas lielā mērā atnāk atpakaļ budžetā kā nodokļi, ko ne vienmēr kritizētāji "atceras". Un vēt ir sekundārais efekts - piegādātāji un piegādātāju piegādātāji, kuri arī maksā nodokļus. Varētu padomāt, kan aizverot AirBaltic, biļešu cenas no RIX nepalielināsies? Iesaldējot RailBaltic Rīgas/Lidostas staciju būvi, izmaksas nevis samazināsies, bet pieaugs, un pamatīgi, jo kaut kas pa 10 gadiem būs samaitājies (LPV vēlme - visu sačakarēt). No Lidostas uz Rīgu brauks arī vietējie vilcieni, kuri pieturēs Imantā/Zolitūdē/Zasulaukā/Stradiņos/Torņkalnā. To jau LPV runasvīri "neatceras".

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , hehe teica:

Airbaltic kāreiz ir starp lielākajiem nodokļu maksātājiem, ja Airbaltic iemaksā 40 miljonus, vai Ryanair kura tirgus Rīgā ir uz pusi mazāks iemaksā attiecīgi pusi, 20 mlj?

Un cik valdība ieguldīja Ryanair?

Tas tāds "krievu" bizness, ne? Nosper kasti šnabja, izlej ārā, nodod pudeles un nopērk krutku. Iegulda pusjardu, atpakaļ dabū kaut ko nodokļos.

Labāk lai 5 Ryanair, kuriem rada apstākļus darboties, šeit ienāk un samaksā nodokļos katrs pa 10 ļamiem.

pirms 6 stundām , hehe teica:

Kā arī "nodokļu maksātājiem" sarīko šovu, aplidojot Brīvības pieminekli

Eu 🤣, nu pisec! Cik debīlam ( un kurā paaudzē?:haha:)  ir jābūt, lai šāds šovs liktu pincītim ietrīcēties. Es pilnīgi jau redzu, ka īstam latvim auseklītis sāk trīcēt, kad airbaltik aplido Brīvības pieminekli. :haha:

 

Man patika, kā šie te bija konkursu izsludinājuši, lai nosauktu ļotenes pilsētu vārdos. Mans variants bija "Bankrots", bet pagaidām tādas pilsētas vēl nav, laikam tāpēc netika ieskaitīts balsojums.

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Ryanairs īpaši nekur nemaksā nodokļus, jo nav peļņas. Visa nauda aizet uz Džersiju, kur tiek konvertēta dividendēs.

Īrija ir labi zināma 'beznodokļu zona'.

https://www.irishmirror.ie/news/irish-news/government-tax-aer-lingus-ryanair-30452259

Ireland accused of not being 'brave enough' to tax Ryanair and Aer Lingus

 

Tad kāda starpība 'nepaņemt' nodokļos 700miljonus, vai subsidēt pa tādu pašu summu. Rezultāts jau tāds pats. Tāka arī Ryanairu subsidē.

 

Ne velti ES tagad piespieda Aplle maksāt nodokļos 13 miljardus, kurus "irija negribēja ņemt. Tagad nezin ko darīt ar to naudu.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 44 minūtēm , Insekc teica:

Valsts dotācijas lielā mērā atnāk atpakaļ budžetā kā nodokļi, ko ne vienmēr kritizētāji "atceras".

Jo lielākas algas tiek maksātas budžeta iestāžu dabriniekiem, jo lielākus nodokļus viņi samaksā. Kritizētāji! Atcerieties šo!!!:haha:

Pats sen neesmu nekur lidojis. Bet draugi, ģimenes locekļi, paziņas... kad pēdējo reizi lidojuši ar airbaltik? Pārsvarā citi ir lētāki. Nu tas tā ... gan jau neobjektīvi.

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , hehe teica:

Pamatkapitāls neko nenosaka, nosaka vērtība.

Da, pļa... zinu es to visu. Zinu 😉! Bet, ja iegrūž hvz cik un vērtība ir nekas, tad kaut kur ir idioti vai blēži.

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , Jurkins teica:

šeit ienāk un samaksā nodokļos katrs pa 10 ļamiem.

Esi redzējis Ryanaira kasi Rīgas lidostā? Nē. Biļetes var nopirkt tikai onlainā, attiecīgi Īrijas jurisdikcijā, kur arī tiek samaksāt PVN.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...