Jump to content

Trimmera reduktors remonts?


markei
 Share

Recommended Posts

Sveika tauta!

 

       Pēc sešu sezonu nesaudzīgas trimmera dragāšanas jau taisījos pirkt trešo spoli, jo otrā jau bija lupatās un jebkurā mirklī varēja izjukt, bet te pēkšņi nobeidzās reduktors (pēkšņi vienā momentā sāka grabēt un ar roku griežot jūt ka ķeras). Cik interneta plašmos meklēju, kaut kur ārzemēs pieejams tāds reduktors pa 82eur (protams nekaitot šipingu). 

Trubas diametrs 28mm, savienojuma 8mm, 10 zobi.

LV atrodu it kā savietojamu reduktoru, bet bez cenas:

Reduktors LV

      Kāda pieredze, vai labāk pirkt neorģinālo reduktoru vai vest remontēt to pašu?

Oriģināla kods: 4252790/1 ( vai 3L4252790/1).

Trimmeris Stiga SB51DS

Link to comment
Share on other sites

Ko tur remontēt??? Takš viss tur izdilis un mezgls jāmaina! 

Baidos ka firmām, kas šos tirgo un trimerus labo būs švaki ar interneta katalogiem - nāksies zvanīt. 

Link to comment
Share on other sites

Uzzvani šiem, šie detaļas tirgo http://www.sils.lv/

Link to comment
Share on other sites

           MInētais reduktors iet sekojošiem modeļiem. Ja nu kādam šķūnītī mētājas trimmeris beigts kāds no tiem.

Link to comment
Share on other sites

Vai ne? :D

Takš paņem 1dien telefonu rokās un apzvani dārza tehnikas remontētājus! 

Link to comment
Share on other sites

To gan jau darīšu pirmdien, kad būšu Rīgā. Līdz tam varu apjautāties un pavilkt garumā. Cik šonedēļ vajadzēja, tik nopļāvu, tik pašās beigās nobeidzās, tā ka līdz nākamās nedēļas nogalei varu vilkt garumā. :cool2:

Link to comment
Share on other sites

Tu to reduktoru regulāri smērēji? Cik nācies saskarties ar izjukušiem reduktoriem, cilveki vispār to nekd nav smērējuši, kaut līdzi nāk speciāla smēre. Zāli pļaujot iesmērētu reduktoru nokaut praktiski nav iespējams. Reduktors ir dārga detaļa, bet parasti cilvēkiem saku, ka par savu stulbumu jāmaksā.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

ImissimI

Tiki skaidrībā?

 

Stigai nav ne vainas, es nopirktu jaunu reduktoru tajā pašā pieminētajā 'silā' no stigas kataloga un laimīgi dzīvotu tālāk.

 

Lai saprastu vai ir vērts remontēt būtu jāzina beigtās detaļas. Sliktākajā gadījumā zobrati un gultņi + darbs un jauna cena vairs nav tālu. (Ja ir labas sprostgredzenu stangas, gāzes deglis un pacietība, var jau tad pats pačakarēties.)

 

Didzi, es ik pa pāris gadiem esmu ķeksējis veco smēri ārā un tad spiedis jaunu, bet papildināt man nav nācies to padarīšanu nekad husq. 245rx 15 gadu mūžā.

Tiesa es arī esmu iebaidīts par krūmgrieža lielāko ļaunumu - sausu reduktoru - tāpēc diezgan regulāri atskrūvēju to skrūvi un uzmetu aci, lai secinātu - jā, tas smērs tur vēl joprojām ir.

Link to comment
Share on other sites

Es regulāri iespiežu pa bišķim jaunu smēri reduktorā un viss štokos. Veco gan nekad neesmu ķeksējis laukā. Npmainīt reduktoru nav nekāda raķeštehnika, bet labu instrumentu komplektu gan vajag un rokām no īstās vietas jāaug. Lēts reduktors nav, bet mainīt atmaksājas. Vot motoru gan neatmaksājas mainīt.

Labots - Didzis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pings mironim bez dižiem iemesliem, bet varbūt noder kādam info.
Atjaunoju paroli, iemetu aci pēdējos savos rakstītajos postos un secināju, ka esmu rīkojies saskaņā ar sevis paša agrāk doto padomu, patīkami.

 

Nomainīju vecam Husqvarnas krūmgriezim reduktoru pirms pāris nedēļām - dēļ šādiem apsvērumiem:

  • Jauns, tā kalibra, krūminieks maksā ~800EUR;
  • Esmu apmierināts ar vecā jaudas/svara attiecību un ergonomiku.
  • Jaunais točna neiešot tikpat ilgi;
  • Tā rīkoties ieteica gan servisa darbinieks gan veikala pārdevējs;
  • Vecajam vēl joprojām no kataloga uzsūtāms cilindra+virzuļa komplekts husq. kastītē ar uzrakstu Made in Sweden pa 120EUR (ja nu kas);

Tā ka nav tik viennozīmīgi, vai motoru atmaksājas mainīt - katrā ziņā atmaksājas aizvest uz servisu un tad ja nu kas, sliktākajā gadījumā samaksāt par defektāciju vai atstāt detaļās un paņemt jaunu ar atlaidi.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 36 minūtēm , ImissimI teica:

Jaunais točna neiešot tikpat ilgi;

Principā tas attiecas uz dajebkādu tehniku - jo jaunāka jo mazāks kalpošanas laiks. Tāpēc arī piemēram veļeni zinoši cilvēki iesaka labāk pirkt 10 gadus vecu Miele nekā jaunu veikalā. Autiņi arī principā jo jaunāki jo sūdīgāki, ja vecie nepūtu kā āboli mūsu sūdīgajā klimatā, tad jaunu auto būtu krietni mazāk uz ceļiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ir jau ir tā, gan jau ar izņēmumiem, bet tendence ir - nav nekāds baigais atklājums.

 

Bet ir jāņem vērā citi aspekti preces lietošanā - man ir vienalga kādu krūmgriezi vicināt, ja pamata parametri atbilst vajadzībām. Tāpat kādas formas un vecuma veļenē sabāzt drēbes, it sevišķi ja tā iebūvēta vai stāv pagrabā. Tomēr par spīti tam , ka vecais kineskopa teļļuks vēl ejošs es tak jamo neskatīšos. Autiņam jaunās fīčas daudzas ir tomēr foršas un ērtas par spīti ka  viss sadrups 5-10 gadu laikā.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , ImissimI teica:

Autiņam jaunās fīčas daudzas ir tomēr foršas

Skatoties uz savu veco opeli, tad vienīgais kas nav, tas ir ESP. 

Viss pārējais jau bija 1999 gadā. Es tomēr teiktu ka pa lielam autobūve ir regresējusi pa 20 gadiem.... 

Link to comment
Share on other sites

Husqvarna daŗgā gala aparātam tiešām ir vērts mainīt reduktoru. Cits jautājums, kā izdevās nokaut veco? Tas tak nenokaujams aparāts. Ja var saremontēt motoru, tad protams tas jādara, bet maiinīt visu gan nerentējas.

Tā ir, ka daudzas lietas morāli nenoveco. Pilnīgi pofig vai lietot divdesmit gadus vecu krūmgriezi, vai  jaunu. Tas tāpat kā ar āmuru vai cirvi, nekāda progresa nav un arī nebūs. Uz instrumentiem  un darbarīkiem drīzāk iestājie regress. Jauna Fiskar lāpsta ir sūdīgāka par veco.

Link to comment
Share on other sites

Didzi - ir pļauts ar striķi, ar dažādām krūmu ripām, ar lakstu trīszaru asmeni.

Ir dots strādāt algotiem darbiniekam.

Ir aizdots radiniekam (pēc tam nomainīju sajūgu).

Pats esmu iztīrījis daudzus hektārus jaunaudzes.

 

Šādi var nokaut reduktoru - un smērē tur silikonu vai molibdēnu ar grafītu, bet tie gultņi tomēr nav mūžīgi.

 

(Es zināju, ka nevajag auto pieminēt, es zināju..)

Labots - ImissimI
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 47 minūtēm , ImissimI teica:

Ir dots strādāt algotiem darbiniekam

Tas izsaka visu, jo algots darbinieks, tā ir diagnoze.

 

Pirms 48 minūtēm , ImissimI teica:

bet tie gultņi tomēr nav mūžīgi

Mūžīgs nav nekas, bet motora gultņiem tak vēl lielāka slodze, a tie tur. Pietiek durakam iedot un nokaus jebkuru aparātu.

Link to comment
Share on other sites

Pie visiem akmeņiem un noķīlēšanas reduktors dabuj pirmais trūkties. Motora gultņi nedabū triecienus pa tiešo, tos sajūgs pasargā.

Esmu dzirdējis, ka labāk nolīgt darbinieku pa augstāku samksu, bet ar saviem instrumentiem, esot ilgtermiņā izdevīgāk :)

Link to comment
Share on other sites

Pilnīgi loģiski, ka cilvēks, kuram ir savi instrumenti, pret tiem izturēsies daudz atbildīgāk. Viņš apzinās to vērtību, jo pats tos pircis. Loģiski, grib arī, ar savu darbu,tos atpelnīt, izturas uzmanīgi un gūt peļņu. Strādniekam viss poh**, stum tik krūmgriezi akmeņos, vai zāģē ar motorzāģa neasu ķēdi.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
pirms 20 stundām , ivo teica:

Tāpēc arī piemēram veļeni zinoši cilvēki iesaka labāk pirkt 10 gadus vecu Miele nekā jaunu veikalā

Kārtējais fufelis. Zinoši cilvēki iesaka pirkt jaunu Mieli nevis vecu pilnu ar kaļķi/rūsu/pe;lējumu un citiem nosēdumiem, kur gultņa resurss jau tuvu beigām. Lietas maksā atbilstoši tam, kam tās paredzēts lietot. Pie mums jau tautā visi eksperti - nopērk pa sms kredītu pašu lētāko verķi un grib ekspluatēt profesionālām vajadzībām 8h dienā, un pēc tam kunkst, ka aparāts pēc neilga laika noplīst. 

 

pirms 19 stundām , Ronalds teica:

Es tomēr teiktu ka pa lielam autobūve ir regresējusi pa 20 gadiem..

Tautas eksperts. Parastā tauta sāk lietot autiņu, kas nogājis vismaz 200'000 km un pēc tam ģenerē mītus par kaut kādu regresu. Bija reiz diskusija, kur daži ar putām uz lūpām apgalvo, ka "mazlietots" auto tikko no Vācijas = jauns un izdomā pēc tam attaisnojumus, kāpēc pēc pirkuma jāsāk taisīt. Gadi iet, bet mītu uzturētāji turpina dzīt savu tuftu. 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica:

gultņa resurss jau tuvu beigām

Gultņu nomaiņa ir salīdzinoši vienkārša un lēta procedūra

  • Atbalstu 2
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nemuldi, lēti ir tad, ja to dara pats. Jebkurš serviss ar aparāta nogādāšanu tur/atpakaļ maksā ne maz. Tas tev nav mobilais, ko var pa pastu aizsūtīt. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , Mezavecis teica:

Parastā tauta sāk lietot autiņu, kas nogājis vismaz 200'000 km

Nu ja atmetam ekoloģijas jautājumu, jautājumu par to cik dabai draudzīgs ir piegājiens, kad ik pa 5 gadi auto uz lūžņiem un pērkam jaunu, tad vismaz LV vairums nav tik bagāti lai brauktu ar jauniem auto. 

 

 

@Mezavecis ja rokas no tirsas aug, tad viss ir dārgi! :D 

Protams ka ir ļoti lēti un ekoloģiski tā vietā lai nomainītu gultņus vešenei viņu izmest un nopirkt jaunu! 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Pirms 1 minūtes , Ronalds teica:

5 gadi auto uz lūžņiem un pērkam jaunu

 

Var nopirkt jaunu un lietot 10 gadus. Ja nelieto darba vajadzībām un nebrauc >100km dienā, tad pēc 5 gadiem auto būs praktiski svaigs un to pēc pieredzes varu pateikt. Visi ievestie auto 90% ir uzņēmumu auto, kas braukti pēc maksimuma. Ja sarēķina kopējās izmaksas ilgtermiņā, tad nav jābūt bagātam. Bet visi jau grib ar 3.0L BMW vai Audi braukt....


Pirms 5 minūtēm , Ronalds teica:

a rokas no tirsas aug, tad viss ir dārgi!

To tu pastāsti sievietēm, kas šos aparātus lieto :D To, ka katram jāprot veļas mašīnu remontēt, mēs jau zinām, arī zobus pašam taisīt, kā to daži te veiksmīgi praktizē. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica:

Ja sarēķina kopējās izmaksas ilgtermiņā, tad nav jābūt bagātam.

Jā, sarēķini kārtīgi cik kopā izmaksā jauns auto. Līzings, Kasko, apkopes pie oficiālā dīlera par kosmiskām cenām! 

Nē nu skaidrs, ka vārds "bagāts" katram savu nozīmē....  Ja nav maizes, var takš kūkas ēst! :D 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

@RonaldsMan pietiek paskatīties auto sludinājumus, lai saprastu cik mēs "nabagi". Pilns ar liellitrāžas aparātiem, kuri tiešām ekspluatācijā ir dārgi. Nav nekāda ekonomiska pamatojuma, lai pirktu 3.0L 10+ gadus vecu auto ar ādas sēdekļiem pa 5k un maksāt gadā 250 EUR nodokli. Ja nebūtu pieprasījuma, tad nebūtu šādu masveida piedāvājumu. Pareizi, maizei nepietiek, jo vajag naudu degvielai un lietajiem diskiem. Ja vēl paskata statistiku, kādi cipari samaksāti stacionāros radaros, tad tiešām naudas galīgi nav. 

Link to comment
Share on other sites

Ne nu skaidrs ka var tirsu vizināt ar 0,9l litru tabureti. 

Tomēr braukšanas prieks ar 10 gadīgu 3l auto nav salīdzināms! 

Vismaz man patīk ka nospiežot gāzes pedāli auto kust uz priekšu! Un esmu gatavs par to maksāt. 

Pirms 5 minūtēm , Mezavecis teica:

un maksāt gadā 250 EUR nodokli

Viena mēneša Kasko + Līzinga maksājums! 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Mezavecis teica:

Nav nekāda ekonomiska pamatojuma, lai pirktu 3.0L 10+ gadus vecu auto ar ādas sēdekļiem pa 5k un maksāt gadā 250 EUR nodokli.

Ja auto ir pārvietošanās līdzeklis, tad piekrītu. Bet ja auto ir kā hobijs un cilvēks vēlas gūt baudu no braukšanas nevis mocīt sevi un spīlēties iekš mazauto ar kuru pat jēdzīgi uzmīt nevar, tad tam ir pamatojums. Mēs (liela daļa) tomēr vēlamies dzīvē baudu nevis visu mūžu domāt par ekonomēšanu.

Man piemēram, ja sāk trūkt līdzekļu pirmā doma nav par to, kur ietaupīt bet gan par to, kur nopelnīt. Lielai daļai ir otrādi.

Link to comment
Share on other sites

pirms 14 stundām , ImissimI teica:

Es zināju, ka nevajag auto pieminēt, es zināju..

Bet muļķis biju, ko padarīsi :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 minūtēm , Stasss teica:

Iegāju topiku paskatīt, kā te trimerus remontē. A te dzen par veļasmašīnām un Audi 80 ar gāzi.

Skatos, šķūnītis. Rakstīts virsū Xyi. Iegāju. A tur malka.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...