Ronalds Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Pirms 39 minūtēm , rubb teica: A nevar kādu jaudīgu ģeneratoru sajūgt kopā ar kādu jaudīgu elektromotoru, tas ir lai ģenerators ražo elektromotoram elektrību? Attiecīgi, ar striķi uzrauj lai viss sāk griezties un brauc... ? Var var!!! Protams ka var! Šis, tāpat kā visi citi mūžīgā dzinēja projekti strādās "ideāli"! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 (labots) Nu pag, pēc pirmā posta es sapratu, ka cilvēks grib, lai tas ģenerators ražotu elektrību no tā "vēja", kas rodas, kad mašīna brauks uz priekšu Es varu piedāvāt labāku risinājumu. Ģeniālu, es pat gribētu teikt Priekšējo asi piedzen elektromotors, uz pakaļējās - ģenerators. Atliek tikai iestumt, ģenerators sāks ražot elektrību motoram un ... aiziet jūriņā šosejā. p.s. mēs ar čomiem šito ģelu nopietni apspriedām ceturtajā klasē, tusēdamies pa biešu lauku. Labots Maijs 26, 2017 - Jurkins 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Jurkins, ideāli Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Pirms 6 minūtēm , Jurkins teica: Nu pag, pēc pirmā posta es sapratu, ka cilvēks grib, lai tas ģenerators ražotu elektrību no tā "vēja", kas rodas, kad mašīna brauks uz priekšu Ņemot vērā, ka plāno izmantot vertikālo turbīnu, tad diez vai. pirms 16 stundām , Firza teica: ideja ir uzstādīt uz auto nelielu vēja ģeneratoru, kurš automašīnai braucot ražos elektrību un elektrība darbinās automašīnas elektromotoru. Ok, mana vaina. IDIOTS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 (labots) Nu, mēs jau nonācām pie slēdziena, ka turbīna vispār ir lieka. Bez tam horizontālā noteikti izies ārpus gabarītiem. Problēma būs, ja autiņš iebuksēs. Tad elektrības nebūs. Tātad bez kāda akumulatora tomēr neiztiksim. Tad arī stumt nevajadzēs. Bet iesim vēl tālāk. Ja savienos abus tiltus ar kardānu... vai vispār motoru ar ģeneratoru uz vienas ass. Tad šis gan griezīs ģeneratoru gan dzīs autiņu uz priekšu. Tad pat 4x4 var dabūt. Labots Maijs 26, 2017 - Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Jebkura turbīna nejēgā palielinās auto aerodinamisko pretestību! Po, vertikālā, horizontālā, hibrīdā vai super duper advancētā! Nu un protams smaguma centrs! Tāpēc jau bura ir vislabākais veids kā transportlīdzekli kustināt! Tikai tāds sīkums, ka uz sauszemes, netālu no zemes virsmas, praktiski nav atbilstoša, lamināra vēja dēļ šķēršļiem! Tāpēc jau vēja turbīnas ceļ max augstu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Jurkins Maijs 26, 2017 Populārs ieraksts Share Maijs 26, 2017 (labots) Tad turbīnu vajag uz drona. Elektrību pados lejā pa vaifaju. ronalds_, ar smaguma centru viss ir štokos. Turbīnu vajag masīvu, tad šī strādās kā žiroskops un vēl kā spararats brīžos, kad vējš pierims. Ņemot vērā žiroskopisko efektu, autiņš varētu stabili pārvietoties uz diviem *pat viena) riteņa, attiecīgi samazinot visādu berzes spēku radītos zudumus. Un viena riepu komplekta pietiks 4 x ilgāk. Labots Maijs 26, 2017 - Jurkins 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Labs mums te humors ir sanācis! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 26, 2017 Author Share Maijs 26, 2017 Vēja - auto idejas autoram es jautāju, vai mašīna, kurai nav ne ģeneratora, ne elektromotora, bet vēja rats ir savienots pa taisno ar riteņiem, brauks bezgalīgi ilgi, ja to nedaudz iestums (uz ceļa nevajadzēs nekur apstāties). Viņš teica, ka kaut kāda Latvijas profesora aprēķini liecina, ka jā - mašīna tā var braukt bezgalīgi ilgi. Par pierādījumu tam viņš vēl piesauca kaut kādu amerikāni, kuru uzvārdu vairs neatceros (ja zinātu, tagad varētu pameklēt informāciju par šo amerikāņa eksperimentu. Kad jautāju vai arī lidmašīnu var darboties izmantojot šādu pašu principu, viņš veikli izvairījās no tiešas atbildes un novirzīja tēmu citā gultnē. Man nav argumentu, lai viņam zinātniski pierādītu, kas tas tā nevar darboties. Un kas esmu es salīdzinājumā ar "Latvijas profesoru" un "amerikāņu zinātnieku". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Takš D_L jau pateica - šādi indivīdi uz loģiskiem argumentiem nereaģē - lai takš aplaužās ja jau ir tik gudri un naudu nav kur likt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Lai iedod tā "profesora" kontaktus, kurš ir aprēķinājis bezgalīgu enerģijus plūsmu. Nevajag veselu zinātni, lai pierādītu, ka jebkurš miniatūrs vēja rats nespēs nobarot elektromotoru pat ja auto stumj lejā no kalna. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Ek, forši pazirgoties pieGdienas pēcpusdienā. Tas amerikānis nebija Bedini? Man ar viens pazīstams visnotaļ sakarīgs datordzelžu speciālists bija sācis Teslas spoles tīt un sūtīt man visādus linkus uz jūtūbes viģikiem ar "nulles" enerģijas ģeneratoriem. Vienā tādā video mani īpaši uzjautrināja autora garais un pārliecinošais stāstījums par lielo dzeltenzaļo "kļemņiku" bez kura nu nekādi netikt pie haļavnās elektrības. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Pirms 8 minūtēm , Firza teica: Viņš teica, ka kaut kāda Latvijas profesora aprēķini liecina, ka jā - mašīna tā var braukt bezgalīgi ilgi. Nu bet tad vajadzēja sūtīt pie tā profesora konsultēties Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 26, 2017 Author Share Maijs 26, 2017 Cilvēks pilnībā nopietnībā taisās to visu būvēt. Mašīna jau ir nopirkta, ģenerators uz kaut kādiem 15 kW esot uztaisīts (vīna paziņa pats taisa ģeneratorus no veciem asinhroniem motoriem, frēzējot rotoru un tur ieliekot pastāvīgos magnētus). Precīzu jaudu nezinot, bet vadi no ģeneratora nāk ārā resni. Sākumā viņš pat bija gatavs pirkt rūpniecisko frekvenču pārveidotāju, bet uzzinot cik maksā frekvenčnieks uz 130A to domu atmeta. Tagad ideja ir regulēt automašīnas ātrumu elektriski slogojot ģeneratoru ar balasta rezistoriem vai parastiem elektriskajiem sildelemntiem. Doma tāda, ka ja vajag nedaudz samazināt ātrumu, pie ģeneratora tiek pieslēgta papildus slodze, tas samazina ģeneratora apgriezienus un attiecīgi samazinās maiņstrāvas frekvence uz elektromotoru. Pirms 7 minūtēm , ivo teica: Nu bet tad vajadzēja sūtīt pie tā profesora konsultēties Viņš man solījās pats to profesoru pievest klāt. Ja atmiņa neviļ, tad tam "amerikāņu zinātniekam" uzvārds ir Kavalari, bet internetā neatrodu informāciju par zinātnieku ar tādu uzvārdu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Par tādiem saka - " Тихо шифером шурша, едет крыша не спеша ! " 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Pirms 23 minūtēm , Firza teica: Mašīna jau ir nopirkta, ģenerators uz kaut kādiem 15 kW esot uztaisīts Un vēja tveršanas konstrukcija ar rotoru arī uztaisīta? Protams, parametrus saskaņojot ar profesoru un zinātnieku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 (labots) Viens pavecs dīvainis no manis netālā apkārtnē bija pat nopietni ievadījis sarunas ar Latvenergo par liekās enerģijas pārdošanu, iegādājies no latvju bāleliņiem HHO (man tas nosaukums patīk) jeb HOH (īsti neesmu tēmā vai tas ir viens un tas pats) celles un nu tik ražos elektrību ar kaut kādu ap 6kW pielāgotu (itkā) benzīnpiedziņas ģeneratoru. Vai manu vai...cik pensijas vējā... Es labprāt ar tādu profesoru padzītu bazāru. Pirmais jautājums būtu - vai Tev mājās ir elektrības pieslēgums? Labots Maijs 26, 2017 - Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Nopietni pieturoties pie temata. Visur rakstīts ka tur ir 34kW dzinējs, ne 17! Lūk, bijusī officiālā specifikācija. https://web.archive.org/web/20110703142646/http://think.no/nor/THINK-City/Spesifikasjoner/Tekniske-data Vēl nopietnāk, lai vispirms uztaisa šādu: pēc tam paņem kādu gatavu RC modeļauto, un lipināt uz tā mazus vēja ģeneratorus skatīties, kas sanāks. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 26, 2017 Author Share Maijs 26, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 26, 2017 Author Share Maijs 26, 2017 Es jau augstāk rakstīju - vecim jau ir uztaisīts šāda vēja ģeneratora prototips (kaut ko tur muldēja par patentētu tehnoloģiju). Stāv mājas sētā, augstumā ap 1m. Pēc izskata atgādina maziņas lidmašīnas kabīni, kurai nav priekšēja stikla un caur šo atvērumu vējš iet iekšā un griež vertikāli stāvošu turbīnu. Vecis teicās, ka pirms kāda laika tas vēl esot darbojies, un pat pie ļoti maza vēja ražojis mazliet elektrības tīri smukumam, bez lietderīgas jēgas (pie ģeneratora pieslēgta 12V (24V?) auto lampiņa). Tagad ģenerators nestrādā, jo viņš no tā ir noņēmis kaut kādu detaļu (es gan nemanīju ka kādas detaļas tur trūktu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Ja jau vēja prototips gatavs, tad viņam ar to ģeneratoru vajadzētu 100% māju nobarot vidējā vējā 10-15 m/s un sildīt mājā radiatorus (vai vismaz 2kW boileri). Tad varētu droši teikt, ka aparāts darbojas un autiņu pavilks. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 26, 2017 Author Share Maijs 26, 2017 Pirms 14 minūtēm , snukurins teica: Absolūts idiotisms. Vot es arī meklēju matemātisku, fizisku pierādījumu tam , ka tas ir idiotisms . Ja vienkārši pateikšu, ka "tas ir idiotisms" (es jau teicu - nepārliecināja), viņš man neticēs jo ir taču "Latvijas profesors" un "amerikāņu zinātnieks", kuri ir "pierādījuši" ka tas darbojas. Kas es savu vidējo izglītību pret autoritatīviem profesoriem un zinātniekiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 (labots) Vēja ģenerators var pārvērst elektroenerģijā tikai daļu no kustībā esošas gaisa masas kinētiskās enerģijas. Un, ja reiz gaisa masa kustas ar mazu ātrumu, tad iespējams iegūt arī mazu enerģiju. Dažādas konstrukcijas turbīnām ir dažādas efektivitātes līknes atkarībā no vēja ātruma, tas jā, tā tas ir, bet iegūt var tikai daļu no tās enerģijas, kas vējam ir. Un mazam vējam enerģijas ir maz. Liec kādu turbīnu gribi. Nu tak matemātisks, fizisks pierādījums ir termodinamikas likumi. Ja tādi pierādījumi nedarbojas, tad citus atrast nezin vai izdosies. Labots Maijs 26, 2017 - Jurkins 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 (labots) Labots Maijs 26, 2017 - Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Pirms 6 minūtēm , Firza teica: viņš man neticēs jo ir taču "Latvijas profesors" un "amerikāņu zinātnieks", kuri ir "pierādījuši" ka tas darbojas. Kāpēc tev viņam kaut kas ir jāpierāda? Lai pierāda tev, ka darbojas! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 26, 2017 Author Share Maijs 26, 2017 Pirms 5 minūtēm , Mezavecis teica: Ja jau vēja prototips gatavs, tad viņam ar to ģeneratoru vajadzētu 100% māju nobarot vidējā vējā 10-15 m/s un sildīt mājā radiatorus Tas vēja ģeneratora prototips stāv mājas pagalmā un atrodas apmēram 1,5m augstuma no zemes. Apkārt ir koki, dzīvojamā mājā, kaimiņu māja, bet iceļa otrā pusē vispār sākas mežs. Tādos apstākļos kaut kāds vējš tur būs labi ja pāris reizes gadā. P.S. Vecis stāstīja, ka viņš ar čomiem n-tos gadus jau nodarbojas ar vēja enerģētiku. Kur un ko tieši viņi ir uzbūvējuši viņš gan neteica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Pirms 1 minūtes , itanium teica: Kāpēc tev viņam kaut kas ir jāpierāda? Lai pierāda tev, ka darbojas! Zinātnes princips ir tāds, ka apgalvotājam ir jāpierāda ka viņa apgalvojums ir patiess! Nevis mums jāpierāda ka viņš kļūdās!!!! (Tipa pierādiet ka es neesmu kamielis! ) Lai uztaisa strādājošu modeli mērogā kaut 1:10 - ta domās tālāk! Bet ņemot vērā visu, kas tagad fizikai ir zināms, tāds mehānisms pat teorētiski nevar strādāt! Un jā, pat mehānisms, kas tīri teorētiski var strādāt, praksē bieži vien nestrādā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 26, 2017 Author Share Maijs 26, 2017 Izkastās, ka vecis ir izgudrojis vēja ratu ar vismazāko efektivitāti. Bet visa šī projekta sāls ir doma, ka jo ātrāk brauc auto, jo lielāks ir vēja ātrums ko saņem vēja rats, jo ātrāk sāk griezties riteņi un tā tas varot turpināties līdz bezgalībai. Žēl ka MythBusters prrojektu aizvēra. Viņi eksperimantālu varētu pierā'dīt, ka tas nevar darboties un būtiu pietiekami autoratīvi arī priekš tipiem, kuri ir apsētsi ar mūžīgā dzinēja izgudrošanu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 viss beigsies ļoti tālu no bezgalības. Skaņas ātruma barjeru tā konstrukcija fiziski neizturēs. Mythbusteros viņi taisīja laivu, kuru dzina uz priekšu uz tās uzstādīts ventilators. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Pirms 17 minūtēm , Firza teica: Žēl ka MythBusters prrojektu aizvēra Nez, tagad reklamē pa Discovery MythBusters casting.... Domāju ka būs turpinājums. Tik veiksmīgu projektu nebūtu prātīgi aizvērt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Pirms 5 minūtēm , e = d teica: Mythbusteros viņi taisīja laivu, kuru dzina uz priekšu uz tās uzstādīts ventilators. Gan jau beidzās ar buras uzinstalēšanu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 26, 2017 Author Share Maijs 26, 2017 Tajā MythBusters ekperimentā ar laivu, buru un ventilatoru, ventilators pūta pats savā burā un tā spēja braukt uz priekšu, kaut arī ņemot pliku 3 Nūtona likumu laivai uz priekšu nebija jābarauc. Bet tur vismaz bija kāds enregījas avots. Bet šim auto vipār nav enerģijas avota - vienīgi pārliecība, ka vajadzīgo enerģiiju auto rādis pats un vēl pāri paliks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 (labots) Ventilatoram pūšot burā, bura darbojās kā atstarotājs, vēl ātrāk ietu uz priekšu, ja noņemtu buru un ventilatoru pagrieztu otrādi.. paga, hmm, tik un tā vajadzēja stāvēt uz vietas. Labots Maijs 26, 2017 - rodrigez Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 26, 2017 Author Share Maijs 26, 2017 No sarunas ar "elektromobīlistu" sapratu, ka viņš nezina starpību starp spēku un darbu. Dīvaināka ideja ko viņš izteica, ir tas kā mašīna sāks kustēties no vietas. Uz automašīnas būs uzstādīts parasts 12V akumulators, kurš pie mašīnas starta griezīs vienu vai vairākus ventilatorus, kas pūtis gaisu uz vēja turbīnu!!! (uz Think City oriģināli stāvēja atsevišķs 12V akumulators, kurs darbināja visa 12V ierīces - lampiņas, logu tīrītāju, pečkas ventilatoru u.t.t . 12V akumulators lādējās no lielā "borta akumulatora"). Nevarēju cilvēku pārliecināt, ka ventilators, kurš pūs uz turbīnu nespēs saražot pat pusi no iztērētās jaudas ventilatora darbināšanai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 26, 2017 Author Share Maijs 26, 2017 Pirms 16 minūtēm , ieleja teica: bet man liekas, ka "izgudrotājs" runā par reāla (nevis paša radīta) vēja izmantošanu. Nē, "izgudrotājs" runā tieši par paša radīta vēja izmantošana. To, ka 1m augstuma no zemes viņa "vēja tunelī" normāls vējš nekad nepūtīs autors ļoti labi saprot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 @Firza tak liecies mierā! Enerģijas nezūdamības likums DARBOJAS! Tas arī viss. Vari atslābt un to savu variantu vienkārši pasūtīt dēt. Nu nebūs tur nekas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Da nekas tur nestrādās! Kaut kāda piektdienas tēma! Cilvji mēģina kaut ko, kas ir pret fizikas likumiem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 26, 2017 Author Share Maijs 26, 2017 Atradu to autoritatīvo amerikāni - Rick Cavallaro. Rakstus par viņa veikumu vēja mobīļa izveidē gan vēl neesmu izlasījis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Maijs 26, 2017 Share Maijs 26, 2017 Mūsdienu izglītības produktam gana grūti ir iestāstīt, kā strādā siltumsūknis. Tad vēl daži uzskata, ka kodolspēkstacijās viela pārvēršas enerģijā. Vēl trakāk, man ir bijis neauglīgs strīds, par to, ka parastajā malkas krāsnī viela (malka) pārvēršoties enerģijā. Pat cilvēki, kuri ir dzirdējuši kaut ko par termodinamikas likumiem un entropiju nesaprot, ka slēgtas un vaļējas sistēmas atšķiras. Nu, un līdz ar to visādiem "izgudrotājiem" ir kur izvērsties. Advansētākie pat uzsver, ka mēs nebūt nezinam visu par pasaules uzbūvi (kas ir vistīrākā patiesība), un viņu mašīna strādā tā kā siltumsūknis, tikai sūknē kaut kādu enerģiju, kura viņu spolēs pārvēršas elektriskajā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!