Jump to content

Recommended Posts

e = d

Pilsētas dzīvoklī nav daudz vietas, tad nu ienāca prātā doma iegādāties saliekamo velo. Varētu kādu reizi uz darbu atrullēt, līkumu izmest vakarā.

Ir kādam lietošanā? Šoreiz nav runa par vecajiem komunistu laika izstrādājumiem! xc.lv neko prātīgu neatrod par šo tēmu.

  • Patīk 2
  • Slikti! 2
Link to post
Share on other sites

 

32 minutes ago, e = d said:

xc.lv

visi brauc ar 29" karbonu, 1x11sp  XT :D Nav īstā vieta, kur meklēt info par saliekamajiem. Bet ,ja uzcepsi tur savu topiku, gan jau komentāri būs.

Offtopic..Bļin, nu kā var atrauties "mīnusu" šeit. Interesanti, kurš ir tas heiteris, kas iešķiebis mīnusu ...

Edited by Koalīcija
  • Patīk 5
  • Slikti! 1
Link to post
Share on other sites

Tāds saliekamais nemaz īpaši mazāk vietu neaizņems, pie tam jaunie ir padārgi (salīdzinoši).

Saliekamajam arī ir mazi riteņi, ar kuriem i bedres i apmales būs baigā sāpe.

Velosipēdu var kaut kur piekarināt pie sienas, piesliet uz augšu uz speciāla āķa, piekarināt aiz viena riteņa - tā lai mazāk traucē. 

 

https://www.google.lv/search?q=bicycle+hanger&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjM_MjFnezSAhVJG5oKHeDzAnIQsAQIGQ&biw=1920&bih=950

Edited by ju
Link to post
Share on other sites
itanium

Tajā paša SportsDirect (Olimpija) ir vairāki saliekamie pieejami.

Nezinu par kvalitāti, bet aizbraukt apskatīt jau var.

 

1 stundu atpakaļ, Koalīcija said:

Offtopic..Bļin, nu kā var atrauties "mīnusu" šeit. Interesanti, kurš ir tas heiteris, kas iešķiebis mīnusu ...

Liela daļa mūsu biedru ir vienkārši p****i!

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

meklē sludinājumos, lietotajos riteņos dažādos utt.

sportsdirect ir, bet diezgan smagi hlami... (diemžēl).

 

es pagājšgad pēc sludinājuma nopirku pavisammazlietotu, no džeka kas viņu bij pircis tieši tā "uz darbu atrullēt", bet nebrauca jo "par lēnu". mana pieredze - tā ar ir. lēni cienīgi braukāties - ir ok, bet ja grib tempā, līdz ar citiem uz celiņa - ņem lielo riteni. un vēl tas, ka katru ielas bedri jūt uz rokām un 5ktā punkta vairāk kā ar normālo riteni, pa meža saknēm arī vēēē. priekš eiropas ielām tie saliekamie....

Edited by ervie
papildināts
Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Arī šī tēma interesē, bet no cita aspekta, lai var iemest bagāžniekā veli, izvilkt ārā, aizbraukt uz vajadzīgo punktu un pēc tam salocīt. 

 

Velo uz jumta reliņiem ir neērti, jo uzstādīšana/nojaukšana prasa daudz laika un ne visām mašīnām tos var uzstādīt.  Arī pilsētās ar velo novietošanu ir problēmas, ja sadomā aiziet uz veikalu un nezini vai atpakaļ nākot nebūs nosperts. 

 

Kaut kad skatījos variantus, bet diezgan sālīti tie kompaktie - sākot no 500 EUR. 

Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Mezavecis said:

lai var iemest bagāžniekā veli,

Nopērc tādu auto, lai var ielikt normālu velo bagāžniekā.

 

 

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, ju said:

Nopērc tādu auto, lai var ielikt normālu velo bagāžniekā.

 

 

Šitais varētu derēt :)

350tais.jpg

Link to post
Share on other sites
itanium
31 minutes ago, Mezavecis said:

lai var iemest bagāžniekā veli, izvilkt ārā, aizbraukt uz vajadzīgo punktu un pēc tam salocīt. 

Es tā izmantoju skrejriteni :D Vieglāks, aizņem mazāk vietu.

Vidējais ātrums no Ķīpsalas līdz klusajam centram = 13-14 km/h, maksimālais, ripojot zemē no tilta - 28 km/h :) 

Link to post
Share on other sites

Principā jau labāk tomēr paņemt normālu velo, un kad dikti vajag, tad pacīnīties ar tiem reliņiem un tml. Ja to velo vajag bieži pārvietot, tad reļiņi un velo turētāji stāv uz auto visu sezonu. Pašu riteni uzkraut, tur minūtes pasākums. Toties bagāžniekā nav lieki netīrumi.

Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, Mezavecis said:

Arī šī tēma interesē, bet no cita aspekta, lai var iemest bagāžniekā veli, izvilkt ārā, aizbraukt uz vajadzīgo punktu un pēc tam salocīt. 

 

Es arī tā gribēju bet beigās pārdomāju jo lielajam velo var viegli atbrīvot bremzes un noskrūvēt priekšējo riteni bez instrumentiem un iebāzt pat nelielā universālā. Saliekamie tomēr nav nopietni.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Darbā, priekšniece, sieviete, ap 40g. arī izmanto skrejriteni, to ar lielajam 20collu riepām :) Velk tā kā nu tikai

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Normāli velo ir, bet lai kaut kur tiktu, 10km jābrauc pa mežu/šoseju. Gribas otru pāri kompaktāku, lai var aizbraukt uz kādu pilsētu otrā LV galā un ar velo mierīgā garā pabraukāties.  Nomas pasākumi pieejami tikai lielās pilsētās un bieži vien neatrodas tur, kur var autiņu nosviest. 

Link to post
Share on other sites
itanium
2 minutes ago, erglis4 said:

arī izmanto skrejriteni, to ar lielajam 20collu riepām :)

Tos tak salocīt nevar, kāds no tā tolks?

 

3 minutes ago, ju said:

Un katru reizi bikses pilnas un jaunas kedas jāpērk :D

Jā, priekšā 23 cm ritenis, aizmugurē ~20, un tāpat ir visai mīzīgi.

Link to post
Share on other sites
itanium
1 minute ago, Mezavecis said:

10km jābrauc pa mežu/šoseju

Sk, 10km ar skrejriteni es ar negribētu braukt.

Vasarā provēju arī turp/šurp uz darbu braukt (~13km), diez ko patīkami nebija.

Link to post
Share on other sites

Varu iedomāties, cik forši tādā ātrumā ar maziem ripuļiem ir uzbraukt uz pumpas/iebraukt bedrē ar asākām malām... noteikti apkārtējiem būs jautri, bet pašam braucējam, gan jau ne pārāk....

Edited by rubb
Link to post
Share on other sites
itanium
3 minutes ago, rubb said:

cik forši tādā ātrumā ar maziem ripuļiem ir uzbraukt uz pumpas/iebraukt bedrē ar asākām malām

Nez, ja tev nav galvas uz pleciem, tad nevajag pieņemt, ka citiem ar nav ;)

Protams, lielu riteņu velāri, skrejriteņi ir foršāki un ar tādiem ir patīkamāk un arī drošāk braukt, bet dažreiz citas izvēles, nesarežģījot sev dzīvi citos aspektos, vienkārši nav.

Link to post
Share on other sites
e = d

Ir man lielais ripināmais 26 collu riepām, ar to braukāju pa lauku ceļiem. Kādi 2K sezonā sanāk. Skaidrs, ka 20 collu riteņiem būs lēnāka ripināšanās nekā 26, bet pilsētā vispār drošības apsvērumu dēļ faktiski visu laiku būtu jābrauc zem 20km/h. Šitiem saliekamajiem ir vēl viens bonuss - var viegli transportā ar tādu braukt.

uznāk sūdīgs laiks vai vienkārši negribas, sapako to un nes kā somu rokā autobusā iekšā. Citiem pat somas līdz ir.

Link to post
Share on other sites

Nezinu, kas vainas pad. laiku salieķim. Tiem, lai kompensētu ātruma zudumus dēļ maziem ripuļiem, pakaļ ratam bij mazs zobrats, mīties bij grūtāk (tā vismaz bērnībā likās un tika samainīts pret lielāku), bet uz priekšu dzina tīri labi. Tagad jau ir saliekamie ar vairākiem ātrumiem. Protams gariem gabaliem ikdienā tas nebūtu prātīgs variants, bet nelieliem izbraucieniem pa pilsētu ir ok, nekur takš nav jāskrien.

Link to post
Share on other sites

Ja budžets nav knaps, tad Brompton. Vai Dahon (bet tos, šķiet, tagad Rīgā nekur netirgo) vai kas tāds.

 

6 hours ago, erglis4 said:

http://www.vienibasgatve.lv/

pusnormālā stāvoklī

Visbriesmīgākie krāmi visā pilsētā

 

6 hours ago, darklight said:

cena bij atbilstoša tam krāmam

Nu nez. Manām acīm velosipēdi pa simtu tur izskatījās krietni sliktāk nekā velosipēdi pa simtu jebkurā no Rīgas holandiešu bodēm. Salieķi starp holandiešiem gan ir retums.

 

7 hours ago, e = d said:

nav runa par vecajiem komunistu laika izstrādājumiem

1 hour ago, romajo said:

kas vainas pad. laiku salieķim

Aists no mūsdienu lētajiem salieķiem atšķiras daudz, daudz mazāk nekā žigulis no mūsdienu hyundai. Vienīgā lieta, kas, ja jāmaina, nav standarta procedūra ko varētu izveikt jebkura darbnīca, ir monobloks, bet ir iespējams piemeklēt gultņus, xc.lv vai veloforums.lv noteikti būs kāds kas par šo varēs pastāstīt sīkāk.

Link to post
Share on other sites
11 hours ago, erglis4 said:

sausmigi smags

Ja viņš ir jāstiepj uz piekto stāvu pa trepēm, tad varbūt, bet ja jāiekrāmē tramvajā, tad kāda starpība? Un, lai arī neesmu svēris un salīdzinājis un nepateikšu kilogramus, ļoti pieļauju, ka svarā atšķirība starp aistu un kādu mūsdienu lēto tērauda salieķi ir nekāda vai gandrīz nekāda un starp aistu un kādu mūsdienu lēto salieķi ar alumīnija rāmi (bet tērauda klaņiem, bagāžnieku utjpr) - arī ne milzīga.

Link to post
Share on other sites

Principā ir visai stulbi pirkt salokamo velo tikai ar domu, lai tas aizņemtu mazliet mazāk vietas dzīvoklī/mājā/garāžā.. Jo:

Mazi rati - daudz lielākas problēmas ar šķēršļu pārvarēšanu, ievērojami nogurdinošāka braukšana attālumos, kas lielāki par dažiem km.

Svars. Salokāmie velo ir traki smagi..

Cena(uzskatu, ka pilnībā derīgi piebilst) Principā nākas atteikties no daudz kā komplektācijā, kas tajā pašā cenā būtu parastam pilsētas vai kaut vai kalnu velosipēdam, tikai lai būtu salokāms. Var sagaidīt arī lielākas eksplutācijas izmaksas/jaunas detaļas - kad tās būs vajadzīgas.

 

Principā tas viss, lai atvieglotu uzglabāšanu dzīvesvietā, manuprāt, pilnīgi un galīgi nav tā vērts. Ja runa ir par likšanu auto bagāžniekā, tad tas jau kaut kas apsverams.

 

P.S. Domāju, ka pašsaprotami, bet; salokāmie velo smagākiem cilvēkiem nav paredzēti. Cik zinu, aptuvenie limiti ap 90kg vai kaut kas ap to - bet tad jau jāskatās pēc modeļa.

Edited by Emilz
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Emilz said:

Salokāmie velo ir traki smagi

Atkarīgs no cenas.

 

2 hours ago, Emilz said:

Ja runa ir par likšanu auto bagāžniekā

... tad nesalokāmu velosipēdu ar izņemtu priekšējo ratu var ielikt universālī, bet bromptonu var ielikt smartfortwo. Divus bromptonus!

d21dd54c90dd1848f3aaf9e837450f3c.jpg

 

Strida arī var ielikt jebkurā sedanā, pat neaizņemot visu bagāžnieku

strida-sx-11.jpg

 

 

 

 

Edited by 138
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Bet tieši to taču arī es teicu, jeb tu līdz galam nemaz nelasi?

Uzsvars bija uz to, ka salokāmajiem ir vesala kaudze ar mīnusiem ar tikai vienu ieguvumu. Tikai uzglabāšanai dzīvoklī, neuzskatu, ka tas ir tā vērts, ņemšanai līdzi - varbūt.

Link to post
Share on other sites

Lasu, un nesaku ka tev nebūtu taisnība.

Kaut gan par šo

On 2017.03.24. at 10:07 PM, Emilz said:

Mazi rati - daudz lielākas problēmas ar šķēršļu pārvarēšanu

varētu pastrīdēties. Es rīgā nezinu nevienu šķērsli, ko varētu pārvarēt ar 26" vai 28" velo, bet nevarētu ar aistu vai citu 20" salieķi, ja vien mēs runājam par zolīdu braukšanu nevis nobraukšanu pa kādām trepēm un tādā garā. Uzlekt uz un nolekt no apmalēm ar 20" var mierīgi. Ar 16" - jā, varbūt ne vienmēr. Bet es labāk nesākšu par to, ko es domāju par braukšanu pa ietvēm bez īpašas nepieciešamības.

 

 

Link to post
Share on other sites
9 hours ago, 138 said:

Bet es labāk nesākšu par to, ko es domāju par braukšanu pa ietvēm bez īpašas nepieciešamības.

Nesāc, nesāc! Citādi garantēti svētie kari ar tiem, kas (no malas) to pašu domā par braukšanu pa brauktuvi.:jester:

 

 

  • Patīk 3
Link to post
Share on other sites

https://www.seasucker.com/collections/bike/products/mini-bomber-1 vai https://www.seasucker.com/collections/bike/products/talon

 

On 23/03/2017 at 1:13 PM, Mezavecis said:

Velo uz jumta reliņiem ir neērti, jo uzstādīšana/nojaukšana prasa daudz laika un ne visām mašīnām tos var uzstādīt.  Arī pilsētās ar velo novietošanu ir problēmas, ja sadomā aiziet uz veikalu un nezini vai atpakaļ nākot nebūs nosperts. 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

@Mezavecis Tik nepērc neko no tiem krāmiem zem 500 EUR, bet tā sākot ar šo summu var jau nopirkt vienkāršāku Brompton, Danon vai kādu citu normālu ražotāju.

Ja gribas kautko izturīgāku, ilgāk kalpojošu, vieglāku, tad jau lētāk par 800 - 1000 nebūs.

Pats katru dienu braucu uz darbu precīzi 10km katrā virzienā, bet ar labu šosejas velo. Vienreiz pamēģināju ar saliekamo, nu paldies, salīdzināt nevar (gan vadāmības, gan ātruma gan visādā citādā ziņā). Bet tā pa pilsētu mazus, gabalus nav ne vainas. Ja tikai ka tu saki iemest bagāzniekā un apskatīt Rēzekni, bez braukšanas pa neceļiem, tad ideāli. 

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
14 hours ago, 138 said:

varētu pastrīdēties. Es rīgā nezinu nevienu šķērsli, ko varētu pārvarēt ar 26" vai 28" velo, bet nevarētu ar aistu vai citu 20" salieķi, ja vien mēs runājam par zolīdu braukšanu nevis nobraukšanu pa kādām trepēm un tādā garā.

Pa Rīgu ar velo ļoti maz esmu braucis, grūti spriest. Pats dodu priekšroku šosejas velo. No apmalēm nelecu, bet uz tām(pasarg Dievs) vēl jo vairāk ne. Ar šķēršļiem drīzāk biju domājis braukšanu pa sliktiem ceļiem - grants vai vēl sliktāk - šķembu. Turklāt bedraini asfalta ceļi arī pie mums nav mazpopulāri.. Ja uzliktu vienādus sēdekļus, tad pat ar šosejas velo tādos neceļos, manuprāt, ir mazāk nepatīkams brauciens.

Link to post
Share on other sites
itanium
On 3/23/2017 at 1:52 PM, Mezavecis said:

Gribas otru pāri kompaktāku, lai var aizbraukt uz kādu pilsētu otrā LV galā un ar velo mierīgā garā pabraukāties.  Nomas pasākumi pieejami tikai lielās pilsētās un bieži vien neatrodas tur, kur var autiņu nosviest. 

 

7 hours ago, AndrisBB said:

Tik nepērc neko no tiem krāmiem zem 500 EUR, bet tā sākot ar šo summu var jau nopirkt vienkāršāku Brompton, Danon vai kādu citu normālu ražotāju.

Tak neplāno viņš ikdienā ar to velo maukt. Tām ~?10x? gadā jau nu tik tiešām nav nepieciešams velārs par 500+ EUR.

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Tas jau atkarīgs no tā kā uz to lietu skatās, es drosi vien tādu izteikti lēto nepirktu, jo uzskatu ka ja pērk, tad pērk uzreiz normālu vai nepērk neko, tāpat kā ar instrumentiem, kā nekā skopais maksā 2x. Pietam ja ir mazs pielietojums un no tā izreitošais nolietojums, tad var vismaz pārdot pa saprātīgu cenu, lētos variantus pēctam nevienam pat pa kapeikām nevajag.

Galu galā jau viss beidzas ar to cik naudu gatavs tērēt, pietam viņš grib pirkt divus. Prioritātes - nauda vs kvalitāte.

Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, itanium said:

Tak neplāno viņš ikdienā ar to velo maukt

 

@Mezavecis neplāno, bet

On 2017.03.23. at 9:45 AM, e = d said:

Varētu kādu reizi uz darbu atrullēt, līkumu izmest vakarā.

 

 

Edited by 138
Link to post
Share on other sites
itanium

Kas tieši uz tiem ~100km gadā (pieņemu) tevis piedāvātajos par 1000€ velosipēdos būs labāks par citur nopērkajamiem, kas maksā 250 €?

Pēc tā noskaidrošanas jāizsver vai tas ir tos papildus entos simtus vērts. Man nebūtu

Edited by itanium
Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Parādi kādu saliekamo pa 250, lai var novērtēt un tad atbildēšu, neesu tādu manījis.

 

Tas iepriekš pieminētais Strida lai gan izskatās mazliet ērmīgs un noteikti piesaistītu uzmanību (kas kādam var būt pluss, kādam nevēlama parādība) ir ar belt drive, vismaz mašīnu ar eļļu nepiesmērēs. Senjau gribu nopirkt sev tādu pa vidam pilsētas/šosejas variantu ar siksnu un ar Nexus pārslēdzējiem.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...