Jump to content

Maksimālie ampēri Citroen Berlingo 12v piepītājam


Saipo
 Share

Recommended Posts

Labdien,

 

sakiet, lūdzu, vai kāds var pateikt, cik ampērus maksimāli laiž cauri Citroen Berlingo 2007 12v piepītējs? Ja nē, kā es to varētu uzzināt? Jālien skatīties uzliktie drošinātāji? Pieļauju, ka vismaz 10A būs?

 

Cieņā

Indriķis

Link to comment
Share on other sites

Atver mašīnas instrukciju un apskaties!

Link to comment
Share on other sites

Piepīpētāja drošinātājs ne vienmēr atrodas kopā ar citiem drošinātājiem. Dažkārt tas var būt arī kūstošā plāksnīte un atrasties, piemēram, kārbā uz aķa. Jāskatās shēma.

 

p.s., manai Skodai 15A

Edited by ggg97
Link to comment
Share on other sites

IMO vienīgais variants ir braukt uz servisu pie večiem, kuriem ir slodzes testeris un notestēt cik ampērus ligzda īsti tur`. :TBS:

Link to comment
Share on other sites

 

 

kuriem ir slodzes testeris

Tas ir paredzēts tikai akumulatora testēšanai!

Visvienkāršākais ir apskatīties drošinātāju.

Link to comment
Share on other sites

Knaabis, nekā nebija! Ir ne tikai aķiem paredzētie! Ir arī automātiskie(redzēti dzīvē), kuriem uzliec cik vatus vajag(elektroniski, ne mehāniski) un tie nav domāti tikai aķiem.

 

Ja kas, drošinātājs var būt arī ne tikai uz piepīpētāju. Var būt uz vairākiem. Joptv, cik intelektuālam jābūt lai vienkārši napskatītos auto instrukcijā, neuzzvanītu dīlerim, prasīt padomu ar auto nesaistītā forumā...

Edited by rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Knaabis, meklē pats

Nu ko Tu te stāsti cilvēkiem muļķības?

Nav tāds speciāls testeris.

Protams var slēgt klāt slodzi un skatīties pie kādas amperāžas izsit drošinātāju, BET tad jau vienkāršāk ir uzreiz apskatīties tā nominālu!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Knaabis vispār jau ir. Dampīc pamazām samazina savu pretestību (tā teikt, audzē vatus) līdz ir plurkts. Tas, ka neesi tādu redzējis, nenozīmē, ka tāds nav. ja kas, šo ražo viens no lielajiem pasaules grandiem mērštrumos :)

 

Labi, offtops. Jāiet uz bodi...

Edited by rubb
Link to comment
Share on other sites

 

 

Dampīc pamazām samazina savu pretestību (tā teikt, audzē vatus) līdz ir plurkts.

Plurkts=???

Izstāsti līdz galam šī brīnumverķa darbību! :)

Tas jau būs tas pats manis aprakstītais prastais variants ar virknē slēgtu ampērmetru un slodzes palielināšanu tikmēr, kamēr izsit drošinātāju! :)

Link to comment
Share on other sites

Knaabis, ja no elektronikas kaut elementāri ko sajēdz, tad pats sapratīsi kā tāds aparāts varētu darboties. Principā, tā vietā lai par to maksātu vairākas štukas, var uztaisīt arī pats.

Link to comment
Share on other sites

@Rubb

 

Neizvairies no atbildes, jo Tu taču mums esi elektronikas guru!

Paskaidro mums šī verķa darbības principu.

Nu vai iedod vismaz linku uz to supertesteri. :)

Link to comment
Share on other sites

Rubb - tu vai nu bišku sapinies tajā, ko gribēji teikt, vai tiešām kaut ko sastūmi ne pa tēmu... diez kāds izskatās tas aparāts, kas pārbauda, kad vadi sāk karst aiz piepīpētāja ligzdas, m?

Edited by Gurķis
Link to comment
Share on other sites

Ja mašīnā grib kaut cik nopietnu jaudu, tad jāvelk vads no aķa ar savu drošinātāju! 

Takš parasti piepīpetājs ir pieslēgts ar tievu vadiņu kurš nez vai vairāk pa 5A turēs. 

Nē nu var jau taisīt eksperimentus un baudīt kas notiks pirmais - nodegs auto vai tomēr izsitīs drošinātāju. ;)

Link to comment
Share on other sites

Pašam palika interesanti, cik tad ir liels drošinātājs, manējai 20A, Citronam izrādās 30A !!!  :shok:

 

original.jpg

Link to comment
Share on other sites

diez kāds izskatās tas aparāts, kas pārbauda, kad vadi sāk karst aiz piepīpētāja ligzdas,

Lai pārbaudītu piepīpētāja ligzdu (vai jebkuru citu vadu) pieslēdzam tam galā regulējamu slodzi un izmērām sprieguma kritumu uz vadu.  Piemēram,  ja pie 20 A slodzes, spriegums uz tās ir 10V, bet spriegums uz akumulatora šajā brīdi ir 12V, tad skaidrs, ka 20A vads ilgstoši neizturēs.

Edited by Firza
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Firza gudrs un loģisks, spiežiet kāds iteikt no manis.

 

Tie 30A citronam varētu būt pa abām kopā, man citronam priekšā divas ligzdas.

 

paskatīšos kāds drošinātājs.

Link to comment
Share on other sites

pareizā atbilde būs - pietiks visam ko ir paredzēts spraust piepīpētājā. To kas nav paredzēts - nevajag spraust, it īpaši kaut ko uz 20-30A! Metināt taisies, vai vinču darbināt?

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Piemēram,  ja pie 20 A slodzes, spriegums uz tās ir 10V, bet spriegums uz akumulatora šajā brīdi ir 12V, tad skaidrs, ka 20A vads ilgstoši neizturēs.

Nebūs tik vienkārši. 1,5mm2 kapara vadam ilgstoši pieļaujamā strāva ir ap 20A. Novelc tādu 10m garu, un pieslēdz 20A slodzi. Uz 240V tur vēl būs viss normāli. Pie 12V jau otrā galā maz kas būs. 

Ne jau vads neizturēs uz tā piepīpētāja, bet tur drīzāk būs nenormāls spriegums, un tā ierīce otrā galā var nedarboties. 

Protams, ja pieslēgs kaut ko par jaudīgu, pirmkārt jau vajadzētu izsist drošinātāju, ja tur ir ielikts pareizs.

Link to comment
Share on other sites

 

 

"12V socket" izlasīt varēji, bet pirms tā "Front and rear" nē?
Nu nu kas no tā? Vai tad pēkšņi Kirhofa likumi ir mainījušies? :)  
Link to comment
Share on other sites

rubb, nav labi tādas glupības rakstīt, sabojāsi imidžu tautas acīs. :D Saprotu, ka mēğini savu tēzi aizstāvēt, bet šoreiz labāk nē... ;)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 Iespējams, kāds domā par 230/400 V tīkla mērījumiem, kur mēra fāze-nulle cilpas pretestību un pieļaujamo strāvu, kā arī drošinātāju atbilstību.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

 

 

Jālien skatīties uzliktie drošinātāji? Pieļauju, ka vismaz 10A būs?

15A, bet, visdrošākais veids pajaukt vaļā un apskatīties, ražotāja noteikto max. Vadi droši, ka tura vairāk, teiksim, 20A, bet drošinātājs ir 15

Link to comment
Share on other sites

Vēl kas - Amazona ieliktais ir līdzstrāvas slodze. Man gan bija saskare ar maiņstrāvas slodzēm, kas varēja radīt slodzi ar dažādiem slodzēm - taisnstūra, trīstūris, sinusoīda, ar rociņu "uzvilkts" signāls datorā, baltais troksnis. Aparātus redzēju, kad biju vācijā ~3 gadus atpakaļ vienā auto audiofīlu pasākumā - ar šo dampi testēja kādas slodzes kādās frekvencēs barošana, kondiķis etc var turēt, attiecīgi arī tika piemeklētas barošanas komponentes... Ja pareizi atceros, tad dampi ražotājs bija kaut kāds vācu - Siemens, vai Bosch... nepiegriezu tam uzmanību, likās pašsaprotama lieta...

Edited by rubb
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Kārtējais sviests. Cilvēks prasa, par piepīpējamā agregāta maksimālo pārnesamo jaudu, kuru ierobežo drošinātājs. Kāda mērīšana, no kuras viņš, visticamāk neko nesaprot?

Apskatās manuāli, atjauc vaļā drošekļu vākus un salīdzina, shēma uz vāka jopvai. Visas patērētāju vērtības kā uz delnas. Nu kur problēma?

Link to comment
Share on other sites

Pīpēšanas spraudņus vajag lietot piesardzīgi. Lielākā daļa, ko esmu redzējis, sāk kust jau pie 4-5 ampēriem. Vajag lietot tādu, kam + neiet caur tievu tērauda atsperīti atspiestu pret plastmasu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Principā, tā vietā lai par to maksātu vairākas štukas, var uztaisīt arī pats.

Jā paņemt lielo reostatu (bija tādi krievu laikos skolā fiizikas kabinetā), virknē apmpērmetru un visa gudrība. Tikai šādā veidā testēt ir pilnīgs idiotisms, lai neteiktu vairāk. Tā teikt, slogot kamēr kaut kas nodeg :D 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

ivo, a ko darīt cilvēkam, kurš nevar runāt(mēms), neprot lasīt, tikai ciparus atpazīst? Tikai šāds variants! Tak elementāri!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...