it.kroplis Ierakstīts Janvāris 6, 2017 Share Ierakstīts Janvāris 6, 2017 (labots) Sveiki! Padalieties ar auto aķa maiņas uzlādēs niansēm: Šajos laikos stāsta ka atstāt auto bez elektrības nav labi. Un tas tiešām nav ieteicams dēļ kompjiem un imobilaizeriem. Un rodas šādi jautājumi: 1) Vai ir Ok donora pieslēgšana caur piepīpētāju(pirms noņemt auto akumulatoru)? Kāds neliels aķis kas varētu barot kādu laiku auto kompi imobilaizeru ? Ir tādi gatavi risinājumi? 2) Vai nosēdušu aķi ir iespējams lādēt caur piepīpētāju? Mana pieredze rāda ka nē. Testam biju reiz lādējis, bet uz klemēm spriegums bija mazāks par to ko devu iekšā piepīpētājā. Atbildes interesē no elektriskās saderības pareizības. Labots Janvāris 6, 2017 - it.kroplis Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 Viss atkarīgs no tā kāds auto...tagad jau janajiem viedā lādēšana un tur jāved auto pārprogrammēt ...caur piepīpētāju lādēt ..tas tak ir psc... nezinu man diennaktis 2 auto bez aķķa mētājās - nekādu problēmu ar imobilaizeru nebija, papīkstēja sākumā un viss notiek. un aķkiem cenas tak tagad demokrātiskas...tak nemaksā jamie kosmosu lai čakarētos... ja švaks un lādēšana nepalīdz - jāmaina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 Es domāju, ja akumulators ir jālādē regulāri, tad tas ir metams un jāpērk jauns. Citādi (ja aizmirsi izslēgt gaismas) - vienreiz uzlādē un miers. Neesmu baigi dzirdējis, ka mašīnu nevarētu iedarbināt, kura ilgstoši būtu atstāta bez sprieguma. Dažu modeļu automašīnām atslēgas gan ik pa laikam vajadzētu pamainīt. Citādi var gadīties, ka rezerves atslēga vairs nedarbosies (tās uzlādējas, kamēr tā ir aizdedzē). Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 Arī automobiļiem mūsdienās ir tāda lieta kā lietotāja rokasgrāmata un konkrētās markas nianses tur parasti ir aprakstītas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Didzis Janvāris 6, 2017 Populārs ieraksts Share Janvāris 6, 2017 Akumulators arī Āfrikā ir akumulators un nekas, pēdejos simts gados, būtiski skābes akumulatoriem nav mainījies. Autiņa elektronika, jā tur jāskatās konkrēta autiņa instrukcijā, bet vienalga, pieslēdzoties paralēli akumulatoram ar ārejo lādētāju, to var uzlādēt un elektronika necietīs. Lādēt caur piepīpētāju ir tas pats,kas mainīt virzuļus caur izpūtēju. Tagad gan saradušies visādi automātiskie uberkrutie akumulatora lādētāji, kuriem pāris diodītes tik spīd un fig ko sapratīsi. Normaļam lādētājam priekšpusē ir ampērmetrs un voltmetrs. Uzgriežam lādēšanas strāvu 0,1 no akumulatora kapacitātes un lādejam 14 stundas. Simts punktu aķis būs uzlādējies. Ja arī tad negriež starteri, pērkam jaunu akumulatoru. Nu jā, ko nu es te stāstu, kurš tad mūsdienās saprot, kas ir ampērstundas, volti un ampēri. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 impulsnieki ir ērti un mazi lādekļi, vienīgais mīnuss - ja aķis ir pilnīgi sprādzis - tad jams nesaprot ka pievienots aķis un nesāk viņu lādēt - tur biku jāpašmaucas . Tādā ziņā trafinieki ir mūžīgi, bet lielāki. man tas mazais vienm;etr ir auto grabažniekā ziemā - kolēģiem šad tada aizdodu palādēt aķus Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruukjis Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 Nez, manuprāt, ļoti atkarīgs no auto modeļa. Manam SAABam pofig - ir mētājies bez aķa diennakti un neko, tik cik laiks un datums pēc tam jāpieregulē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!