Jump to content

vw 1.9 TDI turbina


lats302
 Share

Recommended Posts

pazuda jauda,visi,kā viens rekomendēja turbinas remontu! saremontēju turbinu,nomainija ģeometriju un vakumsēni,vienalga jaudas nav un turbina nedzied! Kur problēma?

Link to comment
Share on other sites

@@zulus +1

 

Parasti secība: vakuma trubiņas, N75, vārts, turbīna

 

Man ar bija jaudas zudumi, bet nomainot degvielas filtru problēma pazuda. 

 

Vajag sākt no pareizā gala.

Labots - zaabaks
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Vēl jāsaprot vai darbojas gaisa masas mērītājs.
Bet nu to kas ir par lietu ar auto jaudu, ļoti labi var parādīt cilvēks ar OBD kabeli un attiecīgo softu! Nevajag uzreiz visu mainīt pēc kārtas.

Labots - badrap
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ko te filozofējat kas un kā - ja cilvēks uzraksta to, ko uzrakstījis, tātad viņš NOTEIKTI nebūs no tiem, kurš mācēs kaut ko pārbaudīt.

 

Autor - meklē normālu dīzeļa guru! Cilvēku, kurš SAPROT ko dara, nevis maina visu pēc kārtas.  Ventspilī varu ieteikt, tikai diez vai gribēsi tik tālu kratīties.

 

P.S. Ja kas varu palīdzēt ar padomu kas jādara lai turbīna dziedātu - izdur caurumu gaisa trubā, kas nāk no turbīnas uz ieplūdes kolektoru(tā pati, resnā). Smuki skanēs! Daudzi ar tādiem arī braukā, gan jau vienkārši bauda dziesmu...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Labrit. Rubb nemaz nebija asprātigi.Nu tadas atbildes bija gaidāms,kā jau latvietis latvietim. :yahoo:Saprotu ko pārbaudit un galā esmu ticis vienmēr,ari kompis ir pašam,vienkārši gribēju dzirdēt gudros komentārus,ja nu kas noder,jo no muļķibam ari kaut ko kādreiz var paņemt. Nemainija jau visu pēc kārtas ari degvielas filtrs tika nomainits,nomainija to ko vajadzēja,pavelkot ar muti gaisu caur trubiņu,sēne tikai sakustējās,tagad ievelk stoku un to ari notura,piespiezot stoku un ar pirkstu aizturot caurumu stoks neatbrivojās,tātad viss ok. Geometriju nomainija,jo bija problēma,kad gāja uz apdzišanu šad tad pazuda jauda,izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi problēma pazuda. Tirit nebija jēgas,jo viss bija padilis plāns kā papirs.Ari kompis tika pieslēgts un izpētits dzivajos datos spiedieni un liknes,ne jau tāpat vien kaut ko mainija. Tagad spiedieni pieaug atšķirigi viens uzlec otrs aizkavējās,patrubas un plastmasas pārbauditas,viss hermētiski bez plaisām

Link to comment
Share on other sites

Slēdz klāt diagnostiku un skaties, vai MAFs strādā, pirms kaut ko maini. Man arī bija baigais jaudas kritums, sajūta, ka turbīna vispār nestrādā, pie vainas izrādījas štekeris pie MAF sensora. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nu kompis neko neuzrāda,tāpēc ari taustos,vienigais ko redzu,ka atpaliek spiediens-viens uzlec-otrs atpaliek pa apm 5 sek un tad sāk pieaugt

Link to comment
Share on other sites

Ari kompis tika pieslēgts

 

Sākšu ar to ka kompjūterdiagnostika nav nekāda panaceja, kas ieslēdz mirgojošu bultu kura norāda uz maināmo detaļu!

 

Un diagnostikas ir dažādas - sākot no ODB savietojamām, kuras gandrīz vai tikai kļūdas kodus māk nolasīt līdz pat dīleru iekārtām, ar kurām visu par auto darbību var uzzināt! Kāda diagnostikas iekārta tika izmantota?

Kad jaudas nav "check" engine lampiņa iedegās? Maf sensora rādījumi braucot tika ievākti?  

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

šad tad pazuda jauda,izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi problēma pazuda.

man arī šitā vienam auto bija, pie vainas bija vakumtrubiņa ...., vajag ļoti smalki visu apskatīt, es arī uzreiz neatšifrēju  


un izspaidīt - palocīt savienojum vietās 

Link to comment
Share on other sites

sviesckaukaac

Nu vēl viss atkarājas no kantora, kurā turbīna ir restaurēta! Ir bijuši neskaitāmi gadījumi, kad restaurētājs ir nolaidis raini ar turbīnas saregulēšanu! Protams vaidzētu apskatīt visas trubas uz un no turbinas līdz ieplūdei, pašu interkūleri vai nav caurumu.

Link to comment
Share on other sites

Pàrbaudi tā saucamo sēni, ja vel ir aktuāli, un gaisa masas mērītāju. Manējam pie vainas bija sēne - aktuàtors.

Remonts ap 25eiro. Pati sēne pie 70

Tas ka ieslēdz un izslēdz ir tieši ßī problēma

Labots - BremzeLV
Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Nu man tāds joks, kad pazūd jauda un pēc aizdedzes restarta parādās, beidzās ar augstspiediena sūkņa remontu. 

Saremontēja un vualā gļuks pazuda - lēti nebija.

Link to comment
Share on other sites

līdzīgas pazīmes ir cauram gaisa vadam turbīna - interkūlers - iepl kol ceļā, ieminot par daudz iemet kļūdu, braucot noslāpē, piedarbini, atkal iet, risinās ar izolācijas lenti avārijas variantā, vai <50 euro gumijas gabala nomaiņa. 

 

varbūt to sūkni tikai "remontēja"

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja autoram ir vēlme izmest naudu tikai tāpēc, lai pats varētu labot savus zobus, viss ok, uzklausi padomus...

Link to comment
Share on other sites

Ja caurums būtu intercooler trubās nshit, tad parādās nesmuks dūms. Ja dūma nav, caurums ir maz ticams. 

Intercoolera truba pašam pārrāvās, sāku domāt, kapēc, kad iemin grīdā, nedaudz sāk dūmot. Domāu, ka nu jau motoram kapi un jāsauc priesteris un jāmēģina izskaust to nelaimi, beigās ieraudzīju, ka tosola izspiedējtrauks nedaudz eļļains un tur arī bija sprauga, salīmēju ar skoču un vel tagad kā jauna :D

Labots - BremzeLV
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...