Jump to content

Jauna auto izvēle 20k kategorijā


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Pirms 8 minūtēm , Knaabis teica:

Ar veciem labiem čuguna 'katliem"varēja ripināt stipri virs 10 kkm ar vienu eļļas maiņu.

 

Nu tad brauc ar savu veco miskasti

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Nez, kā ražotājs saka 15k (vai 360 dienas) tā CC arī tiek mainīta, laikam tad jau te visiem paveicas cik lasu ?

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , e = d teica:

Krievs ir pieradis zagt un zina, ka pie viņiem nopērkamās eļļas pa pusei sastāv no atrabotkas. Tāpēc 10k km max intervālu iesaka.

 

Nu vispār tagad jauna tendence visu pārstrādāt un resursus taupīt.  Tā kā nav jaunums, ka lielie brendi tagadējās sintētiskās eļļas gatavo no pārstrādātas orabotkas, pievienojot atpakaļ vajadzīgās piedevas...:)

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, DeEK teica:

Pēc vairāku laboratoriju testiem, eļlas (labākās) savu funkciju teicami pilda līdz max 5000km.

Iemet linku uz tiem testiem.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
1 stundu atpakaļ, DeEK teica:

Parastām eļļām jau pēc 3500km notiekas oksidēšanās un cita veida degradācija....

vari mainīt eļļu pēc katras izbrauktas pilnas bākas degvielas, būs drošāk .....

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza
pirms 14 stundām , staylez teica:

Nu tad brauc ar savu veco miskasti

Neviens nesaka to, ka ir jābrauc ar vecām miskastēm!

Runa bija par dzinēju izturību un eļļas maiņas intervālu. Jaunie dzinēji ar alumīnija bloku nekad nekalpos tik ilgi cik čuguna, ja nu vienīgi ja tie ir ar čuguna čaulām.

pirms 14 stundām , Knaabis teica:

p.s. Tiem, kuri brauc pārsvarā pilsētas režīmā, eļļa būtu jāmaina vēl biežāk, jo motors nogriežas STIPRI vairāk neka pa trasi braucot!

Pilnībā piekrītu šim apgalvojumam!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 37 minūtēm , KinDzaDza teica:

ja nu vienīgi ja tie ir ar čuguna čaulām

Vo vellos, nezināju ka ir parasto auto dzinēji ,  kam cilinrs viss no alumīnija bez čuguna čaulas. Man liekas ka kāds putro nesošo korpusu kas agrāk bija no čuguna, tagad lielai daļai no alumīnija . Tur kur berzējās alumīnijs un kur kalpo eļļa smērēšanai, laikam vienīgā virsma ir virzulis. Bet tas no laika gala ir bijis alumīnija. Pārējais... . Tas ka agrāk lēja no čuguna, pa lielam bija tāpēc ka vieglāk izliet. Ar alumīniju ir problēmas. Lieto visādas presēšanas un no tā sākas dažreiz ka kāda stiprinājuma vieta pašķīst. Bet pašķist jau ne no sliktas eļļas, bet mehāniskas slodzes. Nu ir , tām jaunajām sintētiskajām eļļa ilgāks kalpošanas laiks kā vecos laikos tā mimerāleļļa ko lēja žiguļos.

Labots - oxygen
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Kaut kāds marketings tur ir...piem franchu 2.0hdi kas nāk kaudzē fordu u..c auto.. citronam 2003 gadā tam dzinēham bija 20k maiņa ar sintētiku un fordam tas pats dzinējs 2014 arī bija 20k...bet 2015 tam pašam szinējam(neticu ka tur kas baigi mainīts) pēkšņi 30k intervāls ..un gada vietā - reizi 2 gadis ja nav 30k

Bet tā par čuguna čaulām..daudziem auto ir vienkārši alumīnijs ar kaut kādu pārklājumu....

Labots - osscar
  • Patīk 1
  • Atbalstu 3
Link to comment
Share on other sites

Nu ja tas pats motors un TĀ PATI eļļa, tad, tiešam , marketings. Ja cita eļļa, tad ... Nu iet uz priekšu tā ķīmija.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , oxygen teica:

Vo vellos, nezināju ka ir parasto auto dzinēji ,  kam cilinrs viss no alumīnija bez čuguna čaulas

Viņiem ir vienkārši urbumi alumīnijā cilindru vietās, bet tur uzpūš kaut kādu pulverveida cietsakausējumu virsū un kādus 100 -150 tūkstošus km ir OK, tik tik ka vēlāk tāpat vien to neatjaunosi, bet esot malači kas pamanās izurbt vēl un iepresēt čuguna čaulas.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Eļļas kvalitāti nenosaka 5W30 - 10W40 - tas ir kā piens, paniņas, kefīrs - eļļas vai piena izstrādājuma veids.

Kvalitāti nosaka tie burtiņi, kurus šeit nezkāpēc neviens tā arī nav pieminējis - SA ----> SN

 

Vairumam LV lietoto autiņu pat teorētiski nav iespējams nopirkt kaut cik normāla ražotāja eļļu ar zemāku kvalitātes klasi kā tam to ir paredzējis ražotājs. Visas eļļas ir tādas pat vai labākas kvalitātes. Tik nevajag te jaukt iekšā transformātoru, lauksaimniecības tehnikas, u.c. pielietojuma eļļas kas principā nav domātas mūsdienu vieglajiem auto.

 

http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm

 

Par piemēru manai, Honda eļļu ražotājs rekomendē izvēlēties atkarībā no ekspluatācijas apstākļiem šādi:

 

Honda ellas.jpg

 

Leju CM kvalitātes eļļu kas, attiecīgi, ir par 2 kvalitātes pakāpēm augstākas klases produkts nekā pieprasa auto ražotājs.

Labots - abi
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , osscar teica:

bet 2015 tam pašam szinējam(neticu ka tur kas baigi mainīts) pēkšņi 30k intervāls ..un gada vietā - reizi 2 gadis ja nav 30k

 

jālasa atbilstība ražotāja specenēm. Volkswagen ir dažādas specenes:  https://www.oilspecifications.org/volkswagen.php , citronam arī: https://www.oilspecifications.org/psa_peugeot_citroen.php , fordam: https://www.oilspecifications.org/ford.php 
Citrons un fords pēc ACEA vadās + savus pribambasus izdomā.

Tur ir fixed service interval, variable service interval (kas ir garāks un paredz pofigistiskāku attieksmi). Noskaidro, pēc kuras specenes viņi vadījušies pirms tam un tagad. To var pat izpīpēt, ja zina, kāda tieši eļļas marka ielieta.

 

zinot, ka osscar stipri vairāk par auto zina nekā es, tad droši vien izmantotās specenes jau zināsi :)

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , osscar teica:

Bet tā par čuguna čaulām..daudziem auto ir vienkārši alumīnijs ar kaut kādu pārklājumu....

Vēl viens pierādījums tam, ka ražotāji cenšas panākt maksimāli īsu dzinēju mūžu. Pārklājumam jau aprēķinātas motorstundas, pēc kurām dzinējs izģērbjas.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 51 minūtēm , abi teica:

Eļļas kvalitāti nenosaka 5W30 - 10W40 - tas ir kā piens, paniņas, kefīrs - eļļas vai piena izstrādājuma veids.

Kvalitāti nosaka tie burtiņi, kurus šeit nezkāpēc neviens tā arī nav pieminējis - SA ----> SN

 

Jā, nenosaka - tā ir vienkārši viskozitāte.  Burtiņi ir kvalitātes klasifikātora standarts - par to nav runa, bet ar ko tad vienādas klasifikācijas kvalitātes eļļas savā starpā atšķiras? 

NU atšķiras ar to, ka lai uzlabotu eļļai eļļošanas īpašības, tiek pievienotas savas (uzņēmuma) izstrādātās piedevas utt. Tā arī rodās starpības cenās un brendos (un arī mārketings piestrādā :) )

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , raivix95 teica:

Vēl viens pierādījums tam, ka ražotāji cenšas panākt maksimāli īsu dzinēju mūžu. Pārklājumam jau aprēķinātas motorstundas, pēc kurām dzinējs izģērbjas.

 

+vēl tā stulbā taupīšana uz detaļu konstrukciju un materiāliem.....

Piemērs - kolēģa darba auto Golf7 1.6 dīzelis, pus dzinējs sastāv no plastmasas! Biku pāri 60tk sāk gāzties ārā eļļa no motora galvas vāka. Izrādās tā esot bieža parādība šiem te un pēc konstrukcijas līdzīgiem dzinējiem. Problēma ir tāda, ka temperatūras iespaidā vāka plastmasa deformējas, līdz ar to arī blīve vairs nespēj pildīt uzdevumu. Pie kam tās visas dekoratīvās motora vāku uzlikas to problēmu pastiprina. Bet ražotājam pox, galvenais, lai smuki izskatās

  • Atbalstu 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , oxygen teica:

Man liekas ka kāds putro nesošo korpusu kas agrāk bija no čuguna, tagad lielai daļai no alumīnija

Nu Volgas motors gan bija alumīnijs ar čuguna čaulām, bet nu tā bija kopija no kāda veca amerikāņa!:biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Alumīnija bloks + čuguna čaulas nav nekas slikts! 

Slikts ir variants ka ir alumīnija bloks ar pārklājumu. Tādi motori parasti netur virs 150kkm... Bet šīs ir pielietots daudziem mūsdienu benzīnniekiem.... 

Labā ziņa ir tāda, ka dīzeļiem šī "optimizācija" netiek pielietota, jo tur slodzes lielākas un alumīnijs netur.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Esot tādi gudrinieki, kas paņem dīzeļa motoru un pārtaisa to par benzīnnieku vai pat benzīna/gāzes variantu. Tā kā dīzeļa dzinēja mezgli domāti lielākām slodzēm, tad tas viss pasākums kļūst ļoti ilgspēlējošs.

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , androidz teica:

Esot tādi gudrinieki, kas brauc uz malkas. Pa lēto

Ir ir, tepat Jaunciemā ir tāds uzmeistarots :) Youtubē var iemest aci kā tā uzparikte uz Audi jātaisa

Labots - DeEK
  • Haha 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 17 stundām , e = d teica:

iemet linku uz tiem testiem.

 

sameklēt googlē nemāki? :D

Nu kaut vai te, čaļi paši par saviem līdzekļiem nes uz laboratorijām taisīt analīzes.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza
pirms 4 stundām , oxygen teica:

Vo vellos, nezināju ka ir parasto auto dzinēji ,  kam cilinrs viss no alumīnija bez čuguna čaulas.

Citāts:

" Мотор НR16 – один из базовых двигателей Альянса. Среди технических особенностей – алюминиевый блок цилиндров с чугунными гильзами, изменяемые фазы газораспределения, стальной коленвал, нерегулируемые толкатели клапанов вместо гидроопор, цепь ГРМ вместо ремня. '

 

http://auto.vesti.ru/news/show/news_id/668763/

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Raimonds1 teica:

Esot tādi gudrinieki, kas paņem dīzeļa motoru un pārtaisa to par benzīnnieku vai pat benzīna/gāzes variantu. Tā kā dīzeļa dzinēja mezgli domāti lielākām slodzēm, tad tas viss pasākums kļūst ļoti ilgspēlējošs.

Indirect Injection dīzeļu laikos tā bij norma, ka benzīna un dīzeļmotoriem bij viens un tas pats bloks. Atšķīrās tikai galva. 

Link to comment
Share on other sites

@raivix95 linku studijā!

Neticu ka dīzelis var strādāt ilgi ar benzīnnieka bloku un virzuļu grupu! Dīzelim slodzes uz virzuli, klani, kloķvārpstu ir krietni lielākas! 

 

Link to comment
Share on other sites

Fragments no raksta.

 

"The lower stresses that indirect injection imposes on internal components mean that it is possible to produce petrol and indirect injection diesel versions of the same basic engine. At best such types differ only in the cylinder head and the need to fit a distributor and spark plugs in the petrol version whilst fitting an injection pump and injectors to the diesel. Examples include the BMC A-Series and B-Series engines and the Land Rover 2.25/2.5-litre 4-cylinder types. Such designs allow petrol and diesel versions of the same vehicle to be built with minimal design changes between them."

 

Tur jau tā lieta, ka netiešās iešprices dīzeļi nebija tik agresīvi. Arī kompresijas pakāpe bija mazāka.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 56 minūtēm , Zin... teica:

Visi te runā, ka dzinēji izģērbsies pēc 150k km

pat krievu ''žigulis'' izvilka līdz 180k km, un tad tikai motoram kapitālais bija jātaisa

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Ronalds teica:

Neticu ka dīzelis var strādāt ilgi ar benzīnnieka bloku un virzuļu grupu!

Mitsu L200 2.5 tdi dzinējs ir piemērs tam. Kā tik nedaudz kaut kas nav ar dzesēšanu, tā galvai kirdiks

Link to comment
Share on other sites

Stepselis
pirms 3 stundām , alusbundza teica:

pat krievu ''žigulis'' izvilka līdz 180k km, un tad tikai motoram kapitālais bija jātaisa

Man izvilka pāri 300K. Un pēc kapitālā pie Trauberga (seniora) vēl 150K.

 

Labots - Stepselis
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...