staylez Novembris 14, 2018 Share Novembris 14, 2018 Pirms 8 minūtēm , Knaabis teica: Ar veciem labiem čuguna 'katliem"varēja ripināt stipri virs 10 kkm ar vienu eļļas maiņu. Nu tad brauc ar savu veco miskasti 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Novembris 14, 2018 Share Novembris 14, 2018 (labots) Nez, kā ražotājs saka 15k (vai 360 dienas) tā CC arī tiek mainīta, laikam tad jau te visiem paveicas cik lasu ? Labots Novembris 14, 2018 - Zin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Novembris 14, 2018 Share Novembris 14, 2018 pirms 2 stundām , e = d teica: Krievs ir pieradis zagt un zina, ka pie viņiem nopērkamās eļļas pa pusei sastāv no atrabotkas. Tāpēc 10k km max intervālu iesaka. Nu vispār tagad jauna tendence visu pārstrādāt un resursus taupīt. Tā kā nav jaunums, ka lielie brendi tagadējās sintētiskās eļļas gatavo no pārstrādātas orabotkas, pievienojot atpakaļ vajadzīgās piedevas...:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Novembris 14, 2018 Share Novembris 14, 2018 1 stundu atpakaļ, DeEK teica: Pēc vairāku laboratoriju testiem, eļlas (labākās) savu funkciju teicami pilda līdz max 5000km. Iemet linku uz tiem testiem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Novembris 14, 2018 Share Novembris 14, 2018 1 stundu atpakaļ, DeEK teica: Parastām eļļām jau pēc 3500km notiekas oksidēšanās un cita veida degradācija.... vari mainīt eļļu pēc katras izbrauktas pilnas bākas degvielas, būs drošāk ..... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 pirms 14 stundām , staylez teica: Nu tad brauc ar savu veco miskasti Neviens nesaka to, ka ir jābrauc ar vecām miskastēm! Runa bija par dzinēju izturību un eļļas maiņas intervālu. Jaunie dzinēji ar alumīnija bloku nekad nekalpos tik ilgi cik čuguna, ja nu vienīgi ja tie ir ar čuguna čaulām. pirms 14 stundām , Knaabis teica: p.s. Tiem, kuri brauc pārsvarā pilsētas režīmā, eļļa būtu jāmaina vēl biežāk, jo motors nogriežas STIPRI vairāk neka pa trasi braucot! Pilnībā piekrītu šim apgalvojumam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 (labots) Pirms 37 minūtēm , KinDzaDza teica: ja nu vienīgi ja tie ir ar čuguna čaulām Vo vellos, nezināju ka ir parasto auto dzinēji , kam cilinrs viss no alumīnija bez čuguna čaulas. Man liekas ka kāds putro nesošo korpusu kas agrāk bija no čuguna, tagad lielai daļai no alumīnija . Tur kur berzējās alumīnijs un kur kalpo eļļa smērēšanai, laikam vienīgā virsma ir virzulis. Bet tas no laika gala ir bijis alumīnija. Pārējais... . Tas ka agrāk lēja no čuguna, pa lielam bija tāpēc ka vieglāk izliet. Ar alumīniju ir problēmas. Lieto visādas presēšanas un no tā sākas dažreiz ka kāda stiprinājuma vieta pašķīst. Bet pašķist jau ne no sliktas eļļas, bet mehāniskas slodzes. Nu ir , tām jaunajām sintētiskajām eļļa ilgāks kalpošanas laiks kā vecos laikos tā mimerāleļļa ko lēja žiguļos. Labots Novembris 15, 2018 - oxygen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 (labots) Kaut kāds marketings tur ir...piem franchu 2.0hdi kas nāk kaudzē fordu u..c auto.. citronam 2003 gadā tam dzinēham bija 20k maiņa ar sintētiku un fordam tas pats dzinējs 2014 arī bija 20k...bet 2015 tam pašam szinējam(neticu ka tur kas baigi mainīts) pēkšņi 30k intervāls ..un gada vietā - reizi 2 gadis ja nav 30k Bet tā par čuguna čaulām..daudziem auto ir vienkārši alumīnijs ar kaut kādu pārklājumu.... Labots Novembris 15, 2018 - osscar 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Nu ja tas pats motors un TĀ PATI eļļa, tad, tiešam , marketings. Ja cita eļļa, tad ... Nu iet uz priekšu tā ķīmija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murlo Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Ar eļļām tā pat kā Aizliegtā Paņēmienā par degvielu no Mažeiķiem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Pirms 38 minūtēm , oxygen teica: Vo vellos, nezināju ka ir parasto auto dzinēji , kam cilinrs viss no alumīnija bez čuguna čaulas Viņiem ir vienkārši urbumi alumīnijā cilindru vietās, bet tur uzpūš kaut kādu pulverveida cietsakausējumu virsū un kādus 100 -150 tūkstošus km ir OK, tik tik ka vēlāk tāpat vien to neatjaunosi, bet esot malači kas pamanās izurbt vēl un iepresēt čuguna čaulas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 (labots) Eļļas kvalitāti nenosaka 5W30 - 10W40 - tas ir kā piens, paniņas, kefīrs - eļļas vai piena izstrādājuma veids. Kvalitāti nosaka tie burtiņi, kurus šeit nezkāpēc neviens tā arī nav pieminējis - SA ----> SN Vairumam LV lietoto autiņu pat teorētiski nav iespējams nopirkt kaut cik normāla ražotāja eļļu ar zemāku kvalitātes klasi kā tam to ir paredzējis ražotājs. Visas eļļas ir tādas pat vai labākas kvalitātes. Tik nevajag te jaukt iekšā transformātoru, lauksaimniecības tehnikas, u.c. pielietojuma eļļas kas principā nav domātas mūsdienu vieglajiem auto. http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm Par piemēru manai, Honda eļļu ražotājs rekomendē izvēlēties atkarībā no ekspluatācijas apstākļiem šādi: Leju CM kvalitātes eļļu kas, attiecīgi, ir par 2 kvalitātes pakāpēm augstākas klases produkts nekā pieprasa auto ražotājs. Labots Novembris 15, 2018 - abi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 (labots) pirms 1 stundas , osscar teica: bet 2015 tam pašam szinējam(neticu ka tur kas baigi mainīts) pēkšņi 30k intervāls ..un gada vietā - reizi 2 gadis ja nav 30k jālasa atbilstība ražotāja specenēm. Volkswagen ir dažādas specenes: https://www.oilspecifications.org/volkswagen.php , citronam arī: https://www.oilspecifications.org/psa_peugeot_citroen.php , fordam: https://www.oilspecifications.org/ford.php Citrons un fords pēc ACEA vadās + savus pribambasus izdomā. Tur ir fixed service interval, variable service interval (kas ir garāks un paredz pofigistiskāku attieksmi). Noskaidro, pēc kuras specenes viņi vadījušies pirms tam un tagad. To var pat izpīpēt, ja zina, kāda tieši eļļas marka ielieta. zinot, ka osscar stipri vairāk par auto zina nekā es, tad droši vien izmantotās specenes jau zināsi Labots Novembris 15, 2018 - usver Link to comment Share on other sites More sharing options...
raivix95 Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 pirms 1 stundas , osscar teica: Bet tā par čuguna čaulām..daudziem auto ir vienkārši alumīnijs ar kaut kādu pārklājumu.... Vēl viens pierādījums tam, ka ražotāji cenšas panākt maksimāli īsu dzinēju mūžu. Pārklājumam jau aprēķinātas motorstundas, pēc kurām dzinējs izģērbjas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Pirms 51 minūtēm , abi teica: Eļļas kvalitāti nenosaka 5W30 - 10W40 - tas ir kā piens, paniņas, kefīrs - eļļas vai piena izstrādājuma veids. Kvalitāti nosaka tie burtiņi, kurus šeit nezkāpēc neviens tā arī nav pieminējis - SA ----> SN Jā, nenosaka - tā ir vienkārši viskozitāte. Burtiņi ir kvalitātes klasifikātora standarts - par to nav runa, bet ar ko tad vienādas klasifikācijas kvalitātes eļļas savā starpā atšķiras? NU atšķiras ar to, ka lai uzlabotu eļļai eļļošanas īpašības, tiek pievienotas savas (uzņēmuma) izstrādātās piedevas utt. Tā arī rodās starpības cenās un brendos (un arī mārketings piestrādā ) 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Pirms 5 minūtēm , raivix95 teica: Vēl viens pierādījums tam, ka ražotāji cenšas panākt maksimāli īsu dzinēju mūžu. Pārklājumam jau aprēķinātas motorstundas, pēc kurām dzinējs izģērbjas. +vēl tā stulbā taupīšana uz detaļu konstrukciju un materiāliem..... Piemērs - kolēģa darba auto Golf7 1.6 dīzelis, pus dzinējs sastāv no plastmasas! Biku pāri 60tk sāk gāzties ārā eļļa no motora galvas vāka. Izrādās tā esot bieža parādība šiem te un pēc konstrukcijas līdzīgiem dzinējiem. Problēma ir tāda, ka temperatūras iespaidā vāka plastmasa deformējas, līdz ar to arī blīve vairs nespēj pildīt uzdevumu. Pie kam tās visas dekoratīvās motora vāku uzlikas to problēmu pastiprina. Bet ražotājam pox, galvenais, lai smuki izskatās 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 pirms 2 stundām , oxygen teica: Man liekas ka kāds putro nesošo korpusu kas agrāk bija no čuguna, tagad lielai daļai no alumīnija Nu Volgas motors gan bija alumīnijs ar čuguna čaulām, bet nu tā bija kopija no kāda veca amerikāņa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Alumīnija bloks + čuguna čaulas nav nekas slikts! Slikts ir variants ka ir alumīnija bloks ar pārklājumu. Tādi motori parasti netur virs 150kkm... Bet šīs ir pielietots daudziem mūsdienu benzīnniekiem.... Labā ziņa ir tāda, ka dīzeļiem šī "optimizācija" netiek pielietota, jo tur slodzes lielākas un alumīnijs netur. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 (labots) Esot tādi gudrinieki, kas paņem dīzeļa motoru un pārtaisa to par benzīnnieku vai pat benzīna/gāzes variantu. Tā kā dīzeļa dzinēja mezgli domāti lielākām slodzēm, tad tas viss pasākums kļūst ļoti ilgspēlējošs. Labots Novembris 15, 2018 - Raimonds1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Esot tādi gudrinieki, kas brauc uz malkas. Pa lēto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 (labots) Pirms 26 minūtēm , androidz teica: Esot tādi gudrinieki, kas brauc uz malkas. Pa lēto Ir ir, tepat Jaunciemā ir tāds uzmeistarots Youtubē var iemest aci kā tā uzparikte uz Audi jātaisa Labots Novembris 15, 2018 - DeEK 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Jā, esmu redzējis, lai gan formāli runājot, iet uz gāzes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 pirms 17 stundām , e = d teica: iemet linku uz tiem testiem. sameklēt googlē nemāki? Nu kaut vai te, čaļi paši par saviem līdzekļiem nes uz laboratorijām taisīt analīzes. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 pirms 4 stundām , oxygen teica: Vo vellos, nezināju ka ir parasto auto dzinēji , kam cilinrs viss no alumīnija bez čuguna čaulas. Citāts: " Мотор НR16 – один из базовых двигателей Альянса. Среди технических особенностей – алюминиевый блок цилиндров с чугунными гильзами, изменяемые фазы газораспределения, стальной коленвал, нерегулируемые толкатели клапанов вместо гидроопор, цепь ГРМ вместо ремня. ' http://auto.vesti.ru/news/show/news_id/668763/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
raivix95 Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 pirms 1 stundas , Raimonds1 teica: Esot tādi gudrinieki, kas paņem dīzeļa motoru un pārtaisa to par benzīnnieku vai pat benzīna/gāzes variantu. Tā kā dīzeļa dzinēja mezgli domāti lielākām slodzēm, tad tas viss pasākums kļūst ļoti ilgspēlējošs. Indirect Injection dīzeļu laikos tā bij norma, ka benzīna un dīzeļmotoriem bij viens un tas pats bloks. Atšķīrās tikai galva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 @raivix95 linku studijā! Neticu ka dīzelis var strādāt ilgi ar benzīnnieka bloku un virzuļu grupu! Dīzelim slodzes uz virzuli, klani, kloķvārpstu ir krietni lielākas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
raivix95 Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Fragments no raksta. "The lower stresses that indirect injection imposes on internal components mean that it is possible to produce petrol and indirect injection diesel versions of the same basic engine. At best such types differ only in the cylinder head and the need to fit a distributor and spark plugs in the petrol version whilst fitting an injection pump and injectors to the diesel. Examples include the BMC A-Series and B-Series engines and the Land Rover 2.25/2.5-litre 4-cylinder types. Such designs allow petrol and diesel versions of the same vehicle to be built with minimal design changes between them." Tur jau tā lieta, ka netiešās iešprices dīzeļi nebija tik agresīvi. Arī kompresijas pakāpe bija mazāka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzincha Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Par eļļas maiņas biežumu. Kompis jau parāda cik % vēl palicis. Bet pēc kāda algoritma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Visi te runā, ka dzinēji izģērbsies pēc 150k km, tad kādēļ mobile.de tā tik vien tirgojas takši ar tādiem nobraukumiem, ka turies? https://m.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-200-bluetec-hamburg/269784318.html?ref=srp Dzinēju 3x jau mainījuši? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Pirms 56 minūtēm , Zin... teica: Visi te runā, ka dzinēji izģērbsies pēc 150k km pat krievu ''žigulis'' izvilka līdz 180k km, un tad tikai motoram kapitālais bija jātaisa Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 Neņem Mersi, pameklē par Toyota Celica Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 pirms 3 stundām , Ronalds teica: Neticu ka dīzelis var strādāt ilgi ar benzīnnieka bloku un virzuļu grupu! Mitsu L200 2.5 tdi dzinējs ir piemērs tam. Kā tik nedaudz kaut kas nav ar dzesēšanu, tā galvai kirdiks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stepselis Novembris 15, 2018 Share Novembris 15, 2018 (labots) pirms 3 stundām , alusbundza teica: pat krievu ''žigulis'' izvilka līdz 180k km, un tad tikai motoram kapitālais bija jātaisa Man izvilka pāri 300K. Un pēc kapitālā pie Trauberga (seniora) vēl 150K. Labots Novembris 15, 2018 - Stepselis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!