Jump to content

Jauna auto izvēle 20k kategorijā


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Tiem jau VW motoriem , laikam kaut kāda individuāla sistēma, kas turpina procesu pat ja izslēdz dzinēju. Diezgan inčigi, kad noslāpē motoru, bet dzirdi ka kaut kāds kārtīgs turboventilators turpina rūk krietnu brīdi. Pirmo reizi sabijos, jo bija jūtama arī piedeguma smaka pie izslēgta motora, līdz sapratu ka tiek reģenerēts kvēpu filtrs.Braucot var saprast ka ir sācis procesu kad pie krustojuma nestrādā start/stop sistēma un nedaudz lielāki tukšgaitas apgriezieni. A tā , citādi , tā sistēma galīgi netraucē dzīvot-nevajag nekādu speciālu ātrgaitas garo trasi. Pisētas braukšanai tas ir pat ļoti labi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

No paziņas pieredzes, bija jauns golfs no salona, pēc gada sāka motors rīt eļļu. Par tādu sīkumu, kā pirms 20k izbeigušies amortizatori, vsp var klusēt.
par aptuveni 20k tika paņemta 5 gadus veca e-klase ar 50k reālu nobraukumu, 2.2 dīzelis no domeniksa trade-in. Gļuku pietiek, bet tas auto ir foršs, sevišķi ārpus pilsētas.

 

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , oxygen teica:

Tiem jau VW motoriem , laikam kaut kāda individuāla sistēma, kas turpina procesu pat ja izslēdz dzinēju. Diezgan inčigi, kad noslāpē motoru, bet dzirdi ka kaut kāds kārtīgs turboventilators turpina rūk krietnu brīdi. Pirmo reizi sabijos, jo bija jūtama arī piedeguma smaka pie izslēgta motora, līdz sapratu ka tiek reģenerēts kvēpu filtrs.Braucot var saprast ka ir sācis procesu kad pie krustojuma nestrādā start/stop sistēma un nedaudz lielāki tukšgaitas apgriezieni. A tā , citādi , tā sistēma galīgi netraucē dzīvot-nevajag nekādu speciālu ātrgaitas garo trasi. Pisētas braukšanai tas ir pat ļoti labi.

Esmu dzirdējis, ka to ventilatora darbību pēc noslāpēšanas sauc par ventilācijas sistēmas attīrīšanu. Ja tas notiek karstā vasaras dienā, man domāt, ka motors/turbīna jādzesē pēc izslēgšanas. 

Bet par vw- motors 1.6 vai cits? Cik bieži tas notiek? Vai ir kāds msg displejā? 

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , versatile teica:

No paziņas pieredzes, bija jauns golfs no salona, pēc gada sāka motors rīt eļļu.

Jaunajiem Golfiem ar bendžu, eļļu jāpielej regulāri, par to liecina msg panelī, un tā vēl nav sarkanā eļļa lampiņa. Pēc dīlera, tā jābūt, kolēģim tā ir. Cita lieta, tam pašam golfam sajūgs izbeidzās pirms 100k, vainīgs izrādiījās motora gala saļņiks, kurš sāka eļļot sajūgu. Sajūgu un saļņiku pa garantiju nomainīja.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Pirms 52 minūtēm , dzincha teica:

Bet par vw- motors 1.6 vai cits? Cik bieži tas notiek? Vai ir kāds msg displejā? 

Vienu brīdi bij tā ka katru 5dienu braucot no darba, kādus 2 mēnešus no vietas. Pa nedēļu nobraucu apmēram 60 jūdzes (100km) tīri pa pilsētu, max ātrums vietām 40mph, bet pārsvarā jau 20 - 30mph, pusi nosēžot korķī. Kad sākas, tad mašīna mazliet vairāk kautkā raustas, nav patīkami braukt. Pēctam kautkur pazuda, varbūt aukstāks palika, varbūt biežāk uz šosejas sanāca izbraukt, vismaz vairāk nemaniju. Noslāpējot ventilātori griežas lai atdzesētu to DPF, jo tīrot uzkarsē un tad nepaspēj pabeigt.

Nesen aizvedu viņu atpakaļ un samainiju pret mazliet jaunāku benzīnu, tapēc ka bij izbesijusi tā manuālā kārba.

 

Displejā neko nerāda, bet braucot var uzreiz sajust. Mazliet palīdz, ja izslēdz kondicionieri, tad neraustās tik daudz.

 

No tiem Golfa motoriem manuprāt labākais ir mazliet jaudīgākais 150zs 1.4 benzins (jaunais 1.5 nav tik labs) vai arī 1.8 kas nāk Seatos un Audi.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

versatile
2018.11.9. , 20:56, ggg97 teica:

Jaunajiem Golfiem ar bendžu, eļļu jāpielej regulāri, par to liecina msg panelī, un tā vēl nav sarkanā eļļa lampiņa. Pēc dīlera, tā jābūt, kolēģim tā ir

Litru uz tūkstoti?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 31 minūtēm , versatile teica:

Litru uz tūkstoti?

Nu nez. Ja auto maina eļļu ik pa 10 000 un ja pa to laiku ir jāpielej vairāk par 4-5 l, tad no tāda auto jātaisās vaļā. Puslīdz jaunam auto (līdz 5 g.) normāli ir ja līdz eļļas maiņai nokrītas līdz MIN, eļļu nepapildinot.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 14 minūtēm , Insekc teica:

Ja auto maina eļļu ik pa 10 000 un ja pa to laiku ir jāpielej vairāk par 4-5 l, tad no tāda auto jātaisās vaļā. Puslīdz jaunam auto (līdz 5 g.) normāli ir ja līdz eļļas maiņai nokrītas līdz MIN, eļļu nepapildinot.

min-max intervāls vairumam auto ir litrs. 4-5 uz tūkstoti ir auto, no kura nevis jākratās vaļā, bet no kura jau iepriekšējais īpašnieks ir atkratījies. Tas nav normāls eļļas patēriņš.

Link to comment
Share on other sites

Tas jau tikai attiecās uz jaudīgiem motoriem un pie lielām slodzēm, vismaz kādreiz Volvo un BMW rakstīja, ka 1L uz 1000 ir ok, zinu ka krievu Volga tāds patēriņš nozīmēja kapitālo remontu :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

versatile

hz, arī 1.6 alfai manuālī bija rakstīts par tādu patēriņu, pardon, uz 10k. Un tā arī apmēram tērēja.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Pirms 19 minūtēm , versatile teica:

bet no kura jau iepriekšējais īpašnieks ir atkratījies

Jauns auto.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 41 minūtēm , Insekc teica:

Nu nez. Ja auto maina eļļu ik pa 10 000 un ja pa to laiku ir jāpielej vairāk par 4-5 l, tad no tāda auto jātaisās vaļā. Puslīdz jaunam auto (līdz 5 g.) normāli ir ja līdz eļļas maiņai nokrītas līdz MIN, eļļu nepapildinot.

nu man nopeltajam ford ar tāfelē 200k km, eļļas pieliešana notiek ik pēc 10k km. parasti pieleju 4.5 L, jo karters sauss (aļa eļļas maiņa).

Cik skatījos mērtaustu, tad parasti grozās ap vienu līmeni, citreiz mazāk, citreiz vairāk, jo atkarīgs no ceļa nomales slīpuma. Eļļas līmeni baudu ik pēc 1000km

Labots - Murlo
Link to comment
Share on other sites

Pirms 28 minūtēm , jema teica:

ka 1L uz 1000 ir ok

6.2 AMG dzinējiem, ja dod kārtīgi ručkā tad var būt litrs uz 1000 arī, jā, bet ne jau bārdas dzenamajiem aparātiem ?

 

Hz, VW CC 2.0 TDI , uz tāfeles jau 180kk, eļļa mainās ik pa 15k, ne reizi nekas nav pieliets vai mašīna bļāvusi, ka japielej... 

 

BMW F10 ella vispār it kā jāmaina ik pa 25k km, reāli tagad ir nobraukti varbūt kādi 13k km, uz tāfeles 70k, vismaz pagaidām līmenis kāds ir tāds ir

Link to comment
Share on other sites

Vispār eļļas maiņa ir ieteicama 10k km vai 1 gads. Lai neveidojās skāba vide, blīvslēgi tomēr tik ātri neizžūst, tomēr eļļā veidojās neliels abrazīvs, kas pulē metālu

  • Patīk 2
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , Murlo teica:

nu man nopeltajam ford ar tāfelē 200k km, eļļas pieliešana notiek ik pēc 10k km. parasti pieleju 4.5 L,

Manai skodai wv dīzelis, tāfelē 350+, eļļu arī pieleju tikai pie maiņas.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

nezinu, kā jūs tur gāzē, bet es eļļu mainu ik pa 15 štuk, jeb vienreiz gadā, ne reizi nav bijusi vajadzība starplaikos uzliet, auto jau tuvojas 200 štukam ....

 

kurš vakarar skatījās par degvielas kvalitāti?, izrādās, ka CircleK ir vis sliktākais dīzels .....

https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/12.11.2018-aizliegtais-panemiens.-operacija-degvielas-kvalitate.id143868/

Link to comment
Share on other sites

Nestei laba reklāma. Malači pelnīta reklāma :) Cirkle K un Viada vairs nepildīšos :) 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 49 minūtēm , ervie teica:

bik nesapratu kāpēc virši tika izlaisti///

Ne tikai virši. Arī Astarte, Latvijas Nafta un visi pārējie mazie DUS. Uzsvars bij uz vadošajiem.

Arī pievienošos Neste atbalstītājiem. Circle K ir zaudējis Statoil ēras prestižu un klientu uzticību.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 17 stundām , staylez teica:

Vēl hotdogi

tieshi otraadi, shis bija primaarais iemesle paarmesties uz Nesti, jau pirms neskaitaamiem gadiem 

AP pietruuka Pro diizelja saliidzinaajums, un katraa tankaa vaijadzeeja njemt vismas 3 proves ar intervaalu ? nedeeljas

pasmaidiiju par diizelistiem, eljlju neeed un mainiit var peec razhotaaja ieteiktiem intervaaliem

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 28 minūtēm , MartiniB teica:

tieshi otraadi, shis bija primaarais iemesle paarmesties uz Nesti, jau pirms neskaitaamiem gadiem

++
Tik kaitina tās nestes ar hesburgeriem, kur cilvēks uzpilda drotu un tad pēc paraduma iet iestumt sejā šmurgeri - a drotu atstāj pie sūkņa...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
1 stundu atpakaļ, MartiniB teica:

un katraa tankaa vaijadzeeja njemt vismas 3 proves ar intervaalu ? nedeeljas

Tu domā televizijai ir neizsmeļams budžets? Paspēji iegaumēt, cik tad tas exporess tests raidījumam tāpat izmaksāja?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 49 minūtēm , versatile teica:

a drotu atstāj pie sūkņa...

Tāpēc, kā visur citur ir dzeltenās strīpas savilktas.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , _dunduks_ teica:

Tu domā televizijai ir neizsmeļams budžets? Paspēji iegaumēt, cik tad tas exporess tests raidījumam tāpat izmaksāja?

ja pareizi atceros, tad teica, ka ~700eur, pie kam tās esot tipa vienkāršās analīzes, ir arī padziļinātās, tikai tās par kārtu dārgāk..

Link to comment
Share on other sites

Izlasīju komentārus pie ieliktā video linka. Nekas nepārsteidz, viens pasauktais esot pateicis daļu no gribētā, bet, kad sācis runāt par degvielas sastāvu, tika pārtraukts. Klasiska AP gaume, starp citu. Video daudz neskatījos. 

Galīgi slikta nevienam neesot, nu pašam Neste liekas OK jau gadus 10it. 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , _dunduks_ teica:

Paspēji iegaumēt, cik tad tas exporess tests raidījumam tāpat izmaksāja?

700e, pilnaa *10

Link to comment
Share on other sites

2018.11.13. , 13:32, alusbundza teica:

nezinu, kā jūs tur gāzē, bet es eļļu mainu ik pa 15 štuk, jeb vienreiz gadā, ne reizi nav bijusi vajadzība starplaikos uzliet, auto jau tuvojas 200 štukam ....

Nu tad pavisam drīz tev būs beigas motoram! (Tevi glābj tik tas, ka reti pa korķiem mīcies un motorstundu ir maz, kaut nobraukums liels) 

Visi krievu avoti silti iesaka mainīt eļļu ne retāk kā pēc 10kkm, po ko dīleris tur saka, ja vēlme lai motors nenoklājas drīz pēc garantijas laika beigām.... 

Link to comment
Share on other sites

jocīgi - man liekas, ka eļļa ir jāmaina tik bieži, cik ražotājs noteicis.

iepriekš man bija Subaru Legacy, sāku no nulles, mainiju ik pa 15K. biju nobraucis pāri pa 300K un nekas tam motoram nebija noticis. ja nebūtu vajadzība pēc lielāka auto, gan jau vēl brauktu..

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , uldise teica:

iepriekš man bija Subaru Legacy, sāku no nulles, mainiju ik pa 15K. biju nobraucis pāri pa 300K un nekas tam motoram nebija noticis.

Paveicās. 

 

Lieta tāda, ka ražotājs nav ieinteresēts lai auto kalpotu ilgi. 

Un retāka eļļas maiņa ir kā līdzeklis, lai pievilktu pircēju. 

 

 

 

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 49 minūtēm , Ronalds teica:

Visi krievu avoti

1. Krievs ir pieradis visiem melot un tāpec domā, ka auto ražotājs un dīleris arī melo.

2. Krievs ir pieradis zagt un zina, ka pie viņiem nopērkamās eļļas pa pusei sastāv no atrabotkas. Tāpēc 10k km max intervālu iesaka.

  • Patīk 2
  • Haha 2
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Paskaidrošu! 

Ja zināt motoru uzbūvi, tad zināt, ka jebkuram iekšdedzes dzinējam notiek gāzu noplūde no sadegšanas kameras uz kartera telpu. Tas notiek tāpēc ka virzuļu gredzeni, gan kompresijas, gan eļļas noņemšanas nav vienlaidu, bet gan ar šķēlumu. 

23992.jpg

Tas ir darīts tāpēc, ka vienlaidu gredzenu nav iespējams uzlikt uz virzuļa tam paredzētā rievā! 

Un pa šiem šķēlumiem notiek gāzu noplūde! Gan 20 gadu vecam Opelim, gan jaunam BMW! Un gan degviela, gan atgāzes bojā eļļu - visi cerams zina kādā krāsā ir atrabotka! Un nekādas maģijas te nav! Ja eļļa netiek mainīta regulāri - nav jau tā ka motors uzreiz izbeidzās. Bet viņa kalpošanas laiks stipri samazinās!

Ražotājam pietiek, ja motors 150kkm izvelk un vairāk nevajag. 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

NU eļļu kvalitāte gan ar gadiem uzlabojās, MB V klasesi ir pa 40K intervāls, tam gan es neticu, bet 15K ir pilnīgi ticami, manam begemotam ir 12K, tā arī mainu!

Link to comment
Share on other sites

Kā ik pēc 15k panelī iedegas atgādinājums par servisu, tā arī mainu. Visbiežāk sanāk 15k+. 350k aiz muguras, motoram nekas nav darīts, ja neskaita ģeņģeri, starteri un sajūgu. 

Link to comment
Share on other sites

Pēc vairāku laboratoriju testiem, eļlas (labākās) savu funkciju teicami pilda līdz max 5000km. Parastām eļļām jau pēc 3500km notiekas oksidēšanās un cita veida degradācija....

  • Patīk 1
  • Atbalstu 2
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Tikko nesen mainiju eļļu E212 mersim (E300cdi). Eļļas noskrietais intervāls 18000tk, longlife Meguin 5w30 vācu eļļa. Skaitās laba eļļa, bet pēc tiem 18tk tai eļļai viskozitāte kā ūdenim, nosēdumi tādi, ka bail. Ja to auto lieto pilsētas režīmā, tad manuprāt maiņas intervāls max pēc 10000km -  ja gribi, lai auto dzinējs kalpotu godam. 

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

Ar veciem labiem čuguna 'katliem"varēja ripināt stipri virs 10 kkm ar vienu eļļas maiņu.

Vecie 5 cil. Audi, vecie Merši un BMW. Ar tagadējiem alumīnija mēsliem ilgi nepabrauksi...

p.s. Tiem, kuri brauc pārsvarā pilsētas režīmā, eļļa būtu jāmaina vēl biežāk, jo motors nogriežas STIPRI vairāk neka pa trasi braucot!

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...