Jump to content

Atsperu maiņa


Wheeler
 Share

Recommended Posts

Varbūt kads var ieteikt Rīgā kādu nedārgu, bet sakarīgu meistaru kurš varētu nomainīt autinam priekšējās atsperes.

Servisā kur parasti braucu paprasīja par priekšējām atsperēm 40 eur 0.o ( tikai par darbu ).

 

Jaunas atsperes ir, auto - Opel astra caravan 2001. Nolūza vienai no atsperēm gals ...

Link to comment
Share on other sites

Tas skaitās dārgi normālā servisā, kur dod darbam garantiju, un procesā vēl nenopizģī bukses?

Kad manējam e60 vajadzēja mainīt, es šķiet visus 60 ar kapeikām samaksāju par darbu vien. Cik paskatījos, tur bija normāla jāšanās stundas pusotras garumā vismaz, tā ka liekas pilnīgi adekvāta summa. Lai zinātāji palabo.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vispār jau pēc šādas darbības būtu arī jāveic savirzes regulēšana,ja tas iekļauts cenā tad kur vēl lētāk.

 

Kopš kuriem laikiem mainot atsperes ir jāaiztiek stūres pirksts? 

Link to comment
Share on other sites

Kopš kuriem laikiem mainot atsperes ir jāaiztiek stūres pirksts? 

vo-vo, pa šito arī gribēju viņam iecirst. 

 

Cik forši būtu mājaslapa/forums/aplikācija, kur "topikā" ieraksta problēmu un servisa firmas no visas latvijas pievieno cenu - cik!

 

Mana ideja - patentēju. Var nopirkt pa 200euro vai tiekamies tiesā :D

Edited by tehno-mans
Link to comment
Share on other sites

Te tak nesen bija topiks, kur viens izgaismoja savu atsperu maiņas praktisko pieredzi. Sorry, laikam tomēr amortiņa maiņu, slinkums meklēt

Edited by ggg97
Link to comment
Share on other sites

ppc. neviens neprasa, kas vēl to ietekmē.  oftopika makslinieks bļ


2x atsperu maiņā 40euro
2x atsperu maiņa kopā ar armotizātoru 35 euro.
Nemaz nešaubos ka tā ir. Pēc loģikas tā vissmaz jābūt.

Kad vajadzēs mainīt amortiņus, tad pārmaksāsi, jeb uzreiz nopērc 2 amorčus un pie reizes montē jo ieekonomēsi pārdesmit euro. Bet nu, kāda kuram tālredzība vai šobrīd finances.
 

Edited by tehno-mans
Link to comment
Share on other sites

Stūres "pirksts" nav vienīgais riteņa ģeometrijas noteicējs. Nu ja riepa šaura un gumija bieza tad jau nepamanīs.

 

 

Nu tad apgaismo mani, ar ko vēl tu parastam ikdienas auto vari paregulēt riteņa ģeometriju. Es nerunāju par kādu mega projektu auto, vai kādu specifisku auto.. Neiet runa arī par saliektiem plauktiem u.c.

Edited by kaut_kaads
Link to comment
Share on other sites

Ziloņi, mainot atsperi tiek kustināts viss amartiņa gals, bez savērses uz ceļa, pilnu laimi jums!

Link to comment
Share on other sites

Kopš kuriem laikiem mainot atsperes ir jāaiztiek stūres pirksts? 

Oi! Nē!

 

 

Stūres "pirksts" nav vienīgais riteņa ģeometrijas noteicējs. Nu ja riepa šaura un gumija bieza tad jau nepamanīs.

Dabiski ka nē! Tur vēl citas lietas strādā!

Edited by jema
Link to comment
Share on other sites

Varbūt kads var ieteikt Rīgā kādu nedārgu, bet sakarīgu meistaru kurš varētu nomainīt autinam priekšējās atsperes.

Servisā kur parasti braucu paprasīja par priekšējām atsperēm 40 eur 0.o ( tikai par darbu ).

 

Jaunas atsperes ir, auto - Opel astra caravan 2001. Nolūza vienai no atsperēm gals ...

Drīz sapratīsi, ka šādu jautājumu šeit uzdodot, atbildi nesaņemsi, uzzināsi ka viss ir slikti un viss jāmaina, iespējams pat auto. :lol: Šādi jautājumi jāprasa citos forumos, piemēram opeļ forumā, vai kādā citā auto forumā.

 

Man pirms gada bija gļuks ar kārbas elektroniku, pajautāju šeit. Tā bija kļūda. Viss slikti, kārba beigta. Rakstīju jau, ka problēma atrisināta, bet tā pat, gribēja ieskaidrot, ka tas tikai acu apmāns un drīz viss būs slikti. Bet viss ir labi.

Link to comment
Share on other sites

kurš mikrorajons

Kapeiku milēšanai robežu nav!

Bet, godīgi sakot, neredzu nekādu baigo problēmu šai tēmai.

Nu, grib cilvēks 10 EUR ietaupīt - vai tas ir slikti? Katram tās finanses ir tik cik ir.

 

Iedošu autoram viena "meistara" numuru, darbojas Zasulauka rajonā.

Edited by itanium
Link to comment
Share on other sites

Kur problēma pašam atsperes nomainīt? Vajadzīgi tikai instrumenti un specatslēga atsperu savilkšanai. Nav jau cilindru slīpēšana vai kloķenes balansēšana, kur nepieciešami dārgs instrumentārijs.

Link to comment
Share on other sites

Ja jau stūres pirksti un lodveida balsti paši krīt ārā, tad jau var nomainīt arī pats Puričika pagalmā.

Un ja vēl nevajadzēs pneimatiku, lai amīša gala skrūvi pievilktu (jo tai nebūs iekšējā seškante, lai to noturētu pret griešanos) - vispār zelta dzīve.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu tad apgaismo mani
 Nu tad gaismoju. Visām skrūvēm, ja, protams, tās nav kontrējošas, ir kaut kāda brīvkustība - nekad nesaliksi atpakaļ precīzi kā bija. Redz kur uzskatāms piemērs: https://youtu.be/EyL-EET9gWU?t=204  Jaunas atsperes - augstums būs savādāks. Visas šīs mazās nobīdes savācas kopā un tad, kad mašīnu nolaiž atpakaļ, kaut kas obligāti notranslēsies arī uz savirzi - tā kā vismaz priekšā pārsvarā ir saucamā 'multi-link' piekare. Gaišāk nemāku.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...